Men proeft soms ook het beslag toch? Dat is nog minder gaar.quote:
Haaaai!quote:
Idd. Slagroom aanlengen met monchou werkt maar is niet het zelfde als echte 40% slagroom.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:49 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb de enige echte Bossche bol een keer gegetenHeftige bollen zijn dat. Ben benieuwd hoe ze dat met die slagroom doen. Dat is behoorlijk stevige slagroom, ik denk 40% vet.
Ik vond hem altijd vreselijk tot hij dit programma ging doen.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:51 schreef Kreator het volgende:
Andre is wel echt een parel. Die man geeft dit programma zoveel extra.
Ik vind André zo leukquote:Op zondag 28 januari 2024 20:51 schreef Kreator het volgende:
Andre is wel echt een parel. Die man geeft dit programma zoveel extra.
Vanaf het station een paar 100 meter rechtdoor naar bakkerij de Groot en dan in de rij staan wachten tot je aan de beurt bent.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:49 schreef Postbus100 het volgende:
Ik heb de enige echte Bossche bol een keer gegetenHeftige bollen zijn dat. Ben benieuwd hoe ze dat met die slagroom doen. Dat is behoorlijk stevige slagroom, ik denk 40% vet.
Zou kunnen. Ik wacht nog op het voorstelfilmpje van Peter.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:52 schreef Momo het volgende:
Carla is zoveel in beeld dat je bijna wel kan raden dat ze er snel uit ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |