Het is wel rock, en daar ging het overquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nou nou zeg, hoor ik nooit op 10
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Ben wel benieuwd wie 10 in de ochtend gaat plaatsen.
Als ze die Johan Derksen nou overnemen voor in de ochtend, dan is dat gedrocht tenminste verdwenen bij Veronica...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Heb je daar nou zo last van snachtsquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze die Johan Derksen nou overnemen voor in de ochtend, dan is dat gedrocht tenminste verdwenen bij Veronica...
Martijn Kolkmanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Die zit er nu al achter, denk zelf dat het Gaarthuis wordt ofzo.quote:
Alsjeblieft nietquote:
Het wordt Kolkman, Nieuwenhuizen, Diergaarde en, nu nog, van Someren. Als die niet naar 100% NL gaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die zit er nu al achter, denk zelf dat het Gaarthuis wordt ofzo.
Waarom zou van Someren naar 100 NL gaan?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het wordt Kolkman, v Nieuwenhuizen, Diergaarde en, nu nog, van Someren. Als die niet naar 100% NL gaat.
Ik zou ook zeggen Lex Gaarthuis met deze poulequote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die zit er nu al achter, denk zelf dat het Gaarthuis wordt ofzo.
Heeft al 3 rechtszaken gehad met Talpa en Mediahuis wil m daar graag hebbenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waarom zou van Someren naar 100 NL gaan?
Dan is 10 trouwen z'n twee trekpleisters kwijt.
Hmm ik heb niets gelezen over die rechtszakenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft al 3 rechtszaken gehad met Talpa en Mediahuis wil m daar graag hebben
Ik ook pas vandaag in de Kicken column. Maar die heeft het wel verdomd vaak bij het rechte eind de laatste tijd.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hmm ik heb niets gelezen over die rechtszaken
Dat is dan voor het eerst want wat heeft die vent een onzin de wereld in geholpen zegquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ook pas vandaag in de Kicken column. Maar die heeft het wel verdomd vaak bij het rechte eind de laatste tijd.
Geen fan van de man, maar de afgelopen 2 jaar is bijna alles uitgekomen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is dan voor het eerst want wat heeft die vent een onzin de wereld in geholpen zeg
Lijkt me weinig zeggen die nieuwsbrief, wel bijzonder dat die van maart 2024 er al isquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het wordt Kolkman, Nieuwenhuizen, Diergaarde en, nu nog, van Someren. Als die niet naar 100% NL gaat.
Iig dat Ekdom niet in mei de ochtend doet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Lijkt me weinig zeggen die nieuwsbrief, wel bijzonder dat die van maart 2024 er al is
Waar staat datquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iig dat Ekdom niet in mei de ochtend doet.
Zoals ik al zei, blokje De Lach..onderaanquote:
Ook dat zei ik al in die postquote:
ohjaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook dat zei ik al in die post
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat van Kolkman heb ik van deze Talpanieuwsbrief.
Onderaan bij De Lach van 10 is in mei Ekdom al foetsie.
Maar misschien dan op vakantie.
https://talpanetwork.com/(...)sentatie-maart-1.pdf
Yeah. Ergens ook wel logisch, maar het is wel funest voor het aanbod. Net als op de tv lopen de commerciële zenders maar achter elkaar aan.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar om geld, de rest is niet belangrijk
dankuwelquote:
nu alleen nog even die ouwe slogan 'De hits van je leven" weghalenquote:
schijtlolronicaquote:
Maar word je niet stapelgek van die reclameblokkenquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:36 schreef DJ11 het volgende:
Bij ons op het werk staat de radio sinds een paar weken op Veronica; we waren Radio 2 beu. Over het algemeen best prettig, wel weinig verrassend.
Valt wel mee. Ik hoor liever reclame dan de nieuwe single van Suzan & Freek.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 11:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Maar word je niet stapelgek van die reclameblokken
Eens. Luister zelf ook al een paar weken met plezier naar Veronica. Prima dj's natuurlijk ook met Stenders en Ekdom, die op vrijdagmiddag zelfs samen een programma maken van 14 tot 16 uurquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:49 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels steeds meer gewend aan Veronica. Prima muziek tijdens het werken, vrijwel geen irritante nummers.
Na de plichtmatige Top 2000 bleef de radio nog even op Radio 2 staan, maar na pakweg anderhalf uur op de eerste werkdag kwamen de Bankzitters voorbij. Een ideaal moment om terug te schakelen naar Veronica.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |