Je legt de lat hoog.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen goed beginnen!
Volslankquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Je legt de lat hoog.
(of juist niet, al naar gelang je het bekijkt...![]()
*Sal kijkt naar eigen eh, volslanke (for)maat![]()
)
Het gaat om de tetten eh.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Je legt de lat hoog.
(of juist niet, al naar gelang je het bekijkt...![]()
*Sal kijkt naar eigen eh, volslanke (for)maat![]()
)
Ja, daar doel ik óók opquote:
Nee, maar ik sta open voor een herbeoordeling.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, daar doel ik óók op
Kon je dat laatst niet uit m'n aanblik van m'n rug halen dan?
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, maar ik sta open voor een herbeoordeling.
Is dat een ja?quote:
Dat is eenquote:
Moet wel vergelijkingsmateriaal hebben eh?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is een
Of doel je op dezelfde foto nog eens willen zien?
Dat is nog steeds geen antwoord op m'n vraagquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet wel vergelijkingsmateriaal hebben eh?
Mag ook een andere zijn. Anders kan ik ze niet vergelijken. Zo hoog ligt die lat toch niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op m'n vraag
Daarom zei ik: je legt de lat niet zo hoog met mij in vergelijking met de Ginger van je foto.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mag ook een andere zijn. Anders kan ik ze niet vergelijken. Zo hoog ligt die lat toch niet?
Kijk, nu komen we ergens.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom zei ik: je legt de lat niet zo hoog met mij in vergelijking met de Ginger van je foto.![]()
Hooguit het koppie, maar die laat ik toch niet zien
Mss zal ik eens wat meer foto's maken
Hihi komen.quote:
Op z'n minst.quote:
Dansend in de blote kont?quote:
Dat ga ik hier niet delen.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet delen.
Niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet delen.
quote:
Schatjes zijn jullie ook hequote:
Ja hè.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Schatjes zijn jullie ook he
Ja, voor wat hoort wat.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Schatjes zijn jullie ook he
Zo begon hetquote:
Zal jou eens wat!quote:
Ja en het einde is nog niet in zicht.quote:
Om in F1 termen te spreken:quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja en het einde is nog niet in zicht.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om in F1 termen te spreken:
"ALL THE WAY TO THE CHECKERED FLAG!"
Zalquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was eigenlijk meer om @:Sally the paaien
Kom danquote:
Je vriendin?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen goed beginnen!
Dan zat Lord niet op Fok denk ikquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Daar ging het toch omquote:
Oh jaquote:
Moet dat niet zijn:quote:
Ja ehm, tis dat ik nóg een man erbij wel wat veel vind... Anders had het best een quintootje kunnen zijn, als je ook mee wil doen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:06 schreef SemperLibertas het volgende:
Hebben jullie elke dag een virtuele trio ofzo?
Helemaal gelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn:
Ooohhhh jaaaahhhhh.....
Of, het andere onderwerp: heb jij ook foto's, om te delen...?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:06 schreef SemperLibertas het volgende:
Zit wat inquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zat Lord niet op Fok denk ik
Kan je beter in haar zittenquote:
Zou in folie wikkelen, maar dat ben ikquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je beter in haar zitten
Voorspelbaar, maar dat zijn we gewend van jouquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou in folie wikkelen, maar dat ben ik
Jup, altijd maar weer hetzelfdequote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voorspelbaar, maar dat zijn we gewend van jou
Oh, daar twijfel ik niet aanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, altijd maar weer hetzelfde![]()
Maar toch kan ik er heel creatief mee zijn
Nooit eens een mooie, kunstige shibari?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, altijd maar weer hetzelfde![]()
Maar toch kan ik er heel creatief mee zijn
Op Onlyfans voor 1000 euro/stukquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Of, het andere onderwerp: heb jij ook foto's, om te delen...?![]()
Jawel, zo nu en dan maar heeft niet mijn voorkeurquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Nooit eens een mooie, kunstige shibari?
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Op Onlyfans voor 1000 euro/stuk
Even opgezocht, schijnt goed voor de pijn te zijn?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Jawel, zo nu en dan maar heeft niet mijn voorkeur
Je kunt met touw op bepaalde plekken drukpunten creëren en daarnaast kan het soort van meditatie zijn. Dus ja, zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even opgezocht, schijnt goed voor de pijn te zijn?
Sorry, maar ik moest best hard lachen om die laatste zinquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt met touw op bepaalde plekken drukpunten creëren en daarnaast kan het soort van meditatie zijn. Dus ja, zou heel goed kunnen.
Mummificatie kan overigens ook meditatief werken, het heeft ook een rustgevend effect op mijn vriendin.
Snap ikquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest best hard lachen om die laatste zin
Gelukkigquote:
Is op verschillende manieren te interpreteren dus jaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig
Ben niet de subtielste
Kan ik me wel voorstellenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Is op verschillende manieren te interpreteren dus ja![]()
Maar kan zeker helpen om lekker tot rust te komen. Heb meegemaakt dat iemand gewoon in slaap viel in de folie, ook wel weer een bijzonder iets
Gelukkig zijn we allemaal verschillend, zou anders ook zo saai zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen
Ik doe het liever op een andere manier
Als we allemaal hetzelfde waren, hoe zouden we er dan uitzien?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal verschillend, zou anders ook zo saai zijn![]()
En doe ik ook wel, eens
Poe, lastig... Denk alsof je iedere dag de hele dag in de spiegel zou kijken en weten dat iedereen net zo denkt als jij... Niet goed in ieder gevalquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als we allemaal hetzelfde waren, hoe zouden we er dan uitzien?
En verder eens
Precies datquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Poe, lastig... Denk alsof je iedere dag de hele dag in de spiegel zou kijken en weten dat iedereen net zo denkt als jij... Niet goed in ieder geval
Nee, die ziet er beter uit.quote:
Morning Stigs en iedereen in deze sc!quote:
Whehehe, hell no!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zat Lord niet op Fok denk ik
Ja, anders is mijn dag niet compleet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:06 schreef SemperLibertas het volgende:
LoLkequote:Op woensdag 24 januari 2024 09:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Morning Stigs en iedereen in deze sc!
Whehe, Sally is weer aan het hengelen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Of, het andere onderwerp: heb jij ook foto's, om te delen...?![]()
Vriend Stigs!quote:
Ze zit ook constant in mijn DMquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, Sally is weer aan het hengelen.
Nu ja, het was dat, of een quintootje fmmm... wat mij dan weer wat minder leekquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, Sally is weer aan het hengelen.
Quintootje is toch 5? FMMM is dus kwartetootje?quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, het was dat, of een quintootje fmmm... wat mij dan weer wat minder leek
Te wachten op je nieuwe foto's, ja.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zit ook constant in mijn DM
Oh ja, kwartootje.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Quintootje is toch 5? FMMM is dus kwartetootje?
Niet zo brutaal jijquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Te wachten op je nieuwe foto's, ja.![]()
Zal wel komen (ja, pun intended) zoals het vaker gaat op FOK met jou zeker. Grote mond maar verder Klep blijft dicht?
Hihi.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet zo brutaal jij
Gewoon geduld hebben!
quote:
Geloof ik.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zit ook constant in mijn DM
Het is ook nooit goed eh?quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, het was dat, of een quintootje fmmm... wat mij dan weer wat minder leek
Sally is onverzadigbaarquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geloof ik.
[..]
Het is ook nooit goed eh?
Ook dat geloof ik.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally is onverzadigbaar
quote:
Oh...? En wat weet jij daarvan dan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sally is onverzadigbaar
Goeie vraag... Hoe groot is je foto collectie inmiddels?quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh...? En wat weet jij daarvan dan.
Enkele terabytes inmiddels denk ik.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goeie vraag... Hoe groot is je foto collectie inmiddels?
Gotta catch em all!quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enkele terabytes inmiddels denk ik.
Kan nog meer bijquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goeie vraag... Hoe groot is je foto collectie inmiddels?
Ze wil onze Pocket Monstersquote:
Voorspelbaarquote:
Nog meer konten en piemels?quote:
Whehe, die omschrijving kende ik nog niet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze wil onze Pocket Monsters
Komt het woord Pokémon vandaanquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, die omschrijving kende ik nog niet.
Bijvoorbeeld....quote:
Weet ik, maar niet als synoniem voor piemels.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt het woord Pokémon vandaan
Man man man...quote:
True, daarom had ik eigenlijk 'Pocket' moeten gebruikenquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet ik, maar niet als synoniem voor piemels.
Vind het mooi gevonden.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True, daarom had ik eigenlijk 'Pocket' moeten gebruiken
Nee, vrouw vrouw vrouw.quote:
Misschien zijn er nog meer gegadigden hier voor je.quote:
Dank jequote:
Sally is bi?quote:
Ah, Sally spaart dus ook gleuf foto's!quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Sally is bi?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, Sally spaart dus ook gleuf foto's!
Die heb ik niet.quote:
Ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah, Sally spaart dus ook gleuf foto's!
Jullie hebben heus foto'squote:
Ja, maar geen gleuf zoals jij.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:25 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben heus foto's
Wedden?
Ik bedoelde dat anders, maar goedquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog meer gegadigden hier voor je.
quote:
Ditquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar geen gleuf zoals jij.
Wil je een brief posten dan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar geen gleuf zoals jij.
quote:
Genoeg grapjes over de gleuf danquote:
Dan kom over de brug met je nieuwe foto's dan.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Genoeg grapjes over de gleuf dan
Zeg mevrouw Ongeduld, wat zei ik nou netquote:Op woensdag 24 januari 2024 11:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan kom over de brug met je nieuwe foto's dan.
Of moet ik tot na het weekend wachten. Want werk, huishouden, motor, Formule 1, sporten, wandelen, you name it?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg mevrouw Ongeduld, wat zei ik nou net
Geduld, ben nu op het werkquote:
Zie, zei ik.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geduld, ben nu op het werk
Uh huh.quote:
Had ik toch gelijk.quote:
Gun ik jou ook wel eensquote:
Zie, de vrouw gelijk geven.quote:Op woensdag 24 januari 2024 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gun ik jou ook wel eens
Wel eens jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 12:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie, de vrouw gelijk geven.
Werkt. Wel eens.
Sow... keiharde eiser.quote:Op woensdag 24 januari 2024 11:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan kom over de brug met je nieuwe foto's dan.
Of moet ik tot na het weekend wachten. Want werk, huishouden, motor, Formule 1, sporten, wandelen, you name it?
Stiggy belooft altijd van alles...quote:
Ze wil ook keiharde bewijzenquote:
Ik kom mijn beloftes vaak genoeg naquote:
Komt wel goed.quote:
Dat lukt jou wel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze wil ook keiharde bewijzen
Oh zeker welquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Komt wel goed.
[..]
Dat lukt jou wel.
Even een slinger aan de piel geven voor Sally!quote:
Slinger voor Sally?quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Even een slinger aan de piel geven voor Sally!
De Sex sc winteractie.quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Komt wel goed.
[..]
Dat lukt jou wel.
Eerder de Sex SC Slingeractie.quote:
quote:
Nu verwacht ze geen slappe excuses meer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder de Sex SC Slingeractie.
Vooral niet slap.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Naughty!
[..]
Nu verwacht ze geen slappe excuses meer.
Sally is enorm naughty jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Naughty!
[..]
Nu verwacht ze geen slappe excuses meer.
Jij gaat een blij meisje worden.quote:
Nee, dat kan ook niet meer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En ik doe niet aan slappe hap
Oeh. Meisje nog wel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij gaat een blij meisje worden.
Lief eh.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh. Meisje nog wel.
Van jou accepteer ik het![]()
Ben denk ik ouder dan menigeen hier (nu aanwezig)quote:
Daar ben ik me van bewustquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij gaat een blij meisje worden.
[..]
Nee, dat kan ook niet meer.
Van mij niet dan?quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh. Meisje nog wel.
Van jou accepteer ik het![]()
Jij zei niet "meisje" - toch?quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust
[..]
Van mij niet dan?
Denk het ook. Ik ben 13 ofzo.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben denk ik ouder dan menigeen hier (nu aanwezig)![]()
Daarom.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Denk het ook. Ik ben 13 ofzo.
Wel iets meer dan 13 cm.quote:
Nee, nog nietquote:
13,5?quote:
Denk het.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:45 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Is @:Lenny77 vast zéér content mee!
Nee, ietsje meer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, nog niet
[..]
13,5?
Nee, Anders vind Size Queen Lenny er niks meer aan..quote:
Amy is ook een size queen hoor. En jij misschien ook wel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, Anders vind Size Queen Lenny er niks meer aan..
Hm, ben zelf niet zó groot, dus hoeft van mij niet zo nodig groot, groter, grootst hoorquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Amy is ook een size queen hoor. En jij misschien ook wel.
Alle vrouwen zijn hier size queensquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Amy is ook een size queen hoor. En jij misschien ook wel.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hier size queens
quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ben zelf niet zó groot, dus hoeft van mij niet zo nodig groot, groter, grootst hoor
Awww... past het anders niet?quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, ben zelf niet zó groot, dus hoeft van mij niet zo nodig groot, groter, grootst hoor
Echt eh. Snobs!quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hier size queens
Oehquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Pfff, gaat erom wat je ermee doetquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Awww... past het anders niet?
[..]
Echt eh. Snobs!
Ga nou al af en toe door het matrasquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Awww... past het anders niet?
Ja nou, proppen lijkt mij ook niet fijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Pfff, gaat erom wat je ermee doet
Ehhhh..... jaaaaaa.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ga nou al af en toe door het matras![]()
Of door het hoofdboard...
Ja?quote:
Ik heb nog nooit door een matras heen geneukt.quote:
Het gevoel hebben dat je... danquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit door een matras heen geneukt.
1x gehad bij iemand, was voor beiden niet fijnquote:Op woensdag 24 januari 2024 13:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja nou, proppen lijkt mij ook niet fijn.
Lenny is een rustige berijder?quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit door een matras heen geneukt.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Pfff, gaat erom wat je ermee doet
Oef. Arme Stiggyquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]dat zeggen alle mannen met een klein pietje
Stigg heeft dan ook geen klein pietje, dus daar maak ik mij geen zorgen overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik zou zweren dat je dat bedoelde toen je 'm quoottequote:Op woensdag 24 januari 2024 15:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Stigg heeft dan ook geen klein pietje, dus daar maak ik mij geen zorgen over
Beetje tergen mag altijdquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ik zou zweren dat je dat bedoelde toen je 'm quootte
quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:06 schreef rival het volgende:
Het gaat er in ieder geval niet om wat je ermee doet!Hé, jij ook hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het niet... dus ik weet niet waar ik in moet trappen![]()
![]()
#voelmedom
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
In dit subforumquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kwam hier al voordat je op Fok! zat
Ik ben overal en nergens
Jezus, waar was jij dan al die jarenquote:Op woensdag 24 januari 2024 15:28 schreef Sally het volgende:
[..]
In dit subforum
P.S. kijk eens naar mn registratiedatum?![]()
(en daarvoor las ik mee vanaf 1999 met het account van mn toenmalige vriendje, heb zelfs wel vaak zijn F1-team voor het FOK! F1-managerspel aangepastDankzij hem de F1 gaan volgen/kijken
)
Tja.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
Jezus, waar was jij dan al die jaren
quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Stigg heeft dan ook geen klein pietje, dus daar maak ik mij geen zorgen over
Ik weet wie het zegtquote:
Doe eens lief zeg.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]dat zeggen alle mannen met een klein pietje
Tropisch eiland genot.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:05 schreef bondage het volgende:
Nog nooit eerder gezien, wat een tikfout allemaal niet teweeg kan brengen... Doe de derde dan maar![]()
[ afbeelding ]
Lenny heeft even een ervaring nodigquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:05 schreef bondage het volgende:
Nog nooit eerder gezien, wat een tikfout allemaal niet teweeg kan brengen... Doe de derde dan maar![]()
[ afbeelding ]
Goed kijkenquote:
Die heeft ervaring genoeg.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lenny heeft even een ervaring nodig
Ik zie het niet.quote:
De derde is geen tropisch eiland. Eerste is geselecteerd hequote:
Hmmm, vooruit danquote:
Ik snap het niet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De derde is geen tropisch eiland. Eerste is geselecteerd he
quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:27 schreef Sally het volgende:
[..]
@:bondage - omcirkel het even.
Lord ziet niet wat je bedoelt
Laat ik dan vragen, welke optie zou jij voor gaan? Uit het dropdown menu.quote:
Lord toch, ik ben wel een beetje teleurgesteldquote:
Geen één.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Laat ik dan vragen, welke optie zou jij voor gaan? Uit het dropdown menu.
Ja sorry. Kan er geen touw aan vastknopen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord toch, ik ben wel een beetje teleurgesteld
Dan zit ik liever op een tropisch eiland.quote:
Heb het benoemd, dat werkt vast ookquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:27 schreef Sally het volgende:
[..]
@:bondage - omcirkel het even.
Lord ziet niet wat je bedoelt
Geen verkeerde keuze gezien het brakke weer hier. Maar persoonlijk kies ik voor de vrouwenquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dan zit ik liever op een tropisch eiland.
Om naar te kijken ja. Maar je mag nooit meedoen. Stomme lesbo's.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen verkeerde keuze gezien het brakke weer hier. Maar persoonlijk kies ik voor de vrouwen
quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Om naar te kijken ja. Maar je mag nooit meedoen. Stomme lesbo's.
Ja, kleine kans.quote:
Ach lieveke tochquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Lenny heeft even een ervaring nodig
quote:
Altijd tochquote:
Het is nu even stil.quote:
Ineens in het minder koud.quote:
Zeg datquote:
Meer sneeuw dus.quote:
*smeltquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meer sneeuw dus.
[ afbeelding ]
Is het weer zo ver?quote:
Zal haar eens laten smelten!quote:
Zal vast niet zo moeilijk zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal haar eens laten smelten!
Nee, zeker niet als Steamin' Stigquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal vast niet zo moeilijk zijn.
Goeie bijnaam.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, zeker niet als Steamin' Stig
Grensgevalletje.quote:
Dank uquote:
Zomaar bedacht?quote:
Soms heb ik zulke invallenquote:
Dan WEL sneeuw hequote:
Die is dan zo wegquote:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms heb ik zulke invallen
Blote tetten in de sneeuw.quote:
Maar Stiggy haatquote:
Maar die is zo WEG!!quote:
Ja, maar geen blote tetjes.quote:
Deze man weetquote:
Skipakje ontbreektquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meer sneeuw dus.
[ afbeelding ]
daar ben jij dan weer van...quote:
Speciaal voor @bondagequote:Op woensdag 24 januari 2024 20:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie ze serieus liever in een skipakje dan naaktMaar dat ben ik inderdaad
Nah, niet helemaal maar komt in de buurt. Even kijken of ik een voorbeeldje heb.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Speciaal voor @:bondage
[ afbeelding ]
Doe ik een keer moeite...quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Nah, niet helemaal maar komt in de buurt. Even kijken of ik een voorbeeldje heb.
Sorryquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe ik een keer moeite...
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Sorry
Hierbij:Het is je vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Sallykequote:
Hoi hoi, hoe is het daar?quote:
Z'n gangetje vandaag. En daar?quote:
Zoals gebruikelijk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Z'n gangetje vandaag. En daar?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Sorry
Hierbij:Grensgevalletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Kein TR machen hèquote:
LoLkequote:
Succes!quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk.
Vandaag maar weer eens op de fiets naar werk
Nee, ze houdt haar hand voor haar brievenbus. Het is goed zo.quote:
Je ziet een beetjequote:Op donderdag 25 januari 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ze houdt haar hand voor haar brievenbus. Het is goed zo.
Mij hoor je niet klagen.quote:
Even een brief postenquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ze houdt haar hand voor haar brievenbus. Het is goed zo.
Mag zij likken aan de envelop.quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even een brief posten
quote:Op donderdag 25 januari 2024 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mag zij likken aan de envelop.
Ze mag ook ergens anders aan likkenquote:
Aan je ijsje?quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze mag ook ergens anders aan likken
Magnum jaquote:
Oh, dan sla ik overquote:
Ms. Pickyquote:Op donderdag 25 januari 2024 10:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, dan sla ik over
(zelfs als het de champagne is)
Tja, ik eet geen suikersquote:
Is dit een hint?quote:Op donderdag 25 januari 2024 10:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja, ik eet geen suikers
Wel Pickles btw![]()
![]()
P.S. De Magnum Pints zijn in de aanbieding bij de AH(in de bonusbox dan).
Voor jou mss. De Persoonlijke Bonusbox van mijn mantelzorg cliënt, zag ik.quote:
Solly Sallyquote:Op donderdag 25 januari 2024 11:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Voor jou mss. De Persoonlijke Bonusbox van mijn mantelzorg cliënt, zag ik.
Ik eet het niet hè.
Had je het niet meer onthouden? Heb wel vaker wat over gezegd op het forum, maar andere topics
Oooeh, nICE.quote:
Lekker likken aan drie smaken.quote:
Ook die sla ik overquote:Op donderdag 25 januari 2024 13:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lekker likken aan drie smaken.
Jij neemt hem in 1 keer in je mond?quote:
Geen ijs hier.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jij neemt hem in 1 keer in je mond?
Doe je nog zo je bestquote:
Ik had het ook geen ijsje moeten noemen, zeker...quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe je nog zo je best
Echt eh.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe je nog zo je best
Worteltje?quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik had het ook geen ijsje moeten noemen, zeker...
Worstje beter.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Worstje beter.
Maar ja, ik denk dat het niet bij Likken blijft dan![]()
![]()
Dan komen er tandjes bij kijken![]()
Worstjes zijn lekkerquote:
Maar geen tandjes!quote:
Om een worstje te eten zal ik toch echt tandjes moeten gebruiken, het lukt meestal niet in 1 keer naar binnen.quote:
Kan de pijn voelen.quote:
Ik ookquote:
Aahhhwwwwquote:
Gemeen mens is het.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook
Sadistic Sally
Tuurlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook
Sadistic Sally
Hoe kon ik het raden.quote:
Misschien moeten we haar temmen?quote:
Of ik jullie.quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien moeten we haar temmen?
Kom maar op, lukt je toch nietquote:
En jullie mij temmen wel dan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom maar op, lukt je toch niet
Oh jawel hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |