Je legt de lat hoog.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen goed beginnen!
Volslankquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Je legt de lat hoog.
(of juist niet, al naar gelang je het bekijkt...![]()
*Sal kijkt naar eigen eh, volslanke (for)maat![]()
)
Het gaat om de tetten eh.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Je legt de lat hoog.
(of juist niet, al naar gelang je het bekijkt...![]()
*Sal kijkt naar eigen eh, volslanke (for)maat![]()
)
Ja, daar doel ik óók opquote:
Nee, maar ik sta open voor een herbeoordeling.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, daar doel ik óók op
Kon je dat laatst niet uit m'n aanblik van m'n rug halen dan?
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, maar ik sta open voor een herbeoordeling.
Is dat een ja?quote:
Dat is eenquote:
Moet wel vergelijkingsmateriaal hebben eh?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is een
Of doel je op dezelfde foto nog eens willen zien?
Dat is nog steeds geen antwoord op m'n vraagquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet wel vergelijkingsmateriaal hebben eh?
Mag ook een andere zijn. Anders kan ik ze niet vergelijken. Zo hoog ligt die lat toch niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op m'n vraag
Daarom zei ik: je legt de lat niet zo hoog met mij in vergelijking met de Ginger van je foto.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mag ook een andere zijn. Anders kan ik ze niet vergelijken. Zo hoog ligt die lat toch niet?
Kijk, nu komen we ergens.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom zei ik: je legt de lat niet zo hoog met mij in vergelijking met de Ginger van je foto.![]()
Hooguit het koppie, maar die laat ik toch niet zien
Mss zal ik eens wat meer foto's maken
Hihi komen.quote:
Op z'n minst.quote:
Dansend in de blote kont?quote:
Dat ga ik hier niet delen.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet delen.
Niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet delen.
quote:
Schatjes zijn jullie ook hequote:
Ja hè.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Schatjes zijn jullie ook he
Ja, voor wat hoort wat.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Schatjes zijn jullie ook he
Zo begon hetquote:
Zal jou eens wat!quote:
Ja en het einde is nog niet in zicht.quote:
Om in F1 termen te spreken:quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja en het einde is nog niet in zicht.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Om in F1 termen te spreken:
"ALL THE WAY TO THE CHECKERED FLAG!"
Zalquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was eigenlijk meer om @:Sally the paaien
Kom danquote:
Je vriendin?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen goed beginnen!
Dan zat Lord niet op Fok denk ikquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:00 schreef Sally het volgende:
[..]OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Daar ging het toch omquote:
Oh jaquote:
Moet dat niet zijn:quote:
Ja ehm, tis dat ik nóg een man erbij wel wat veel vind... Anders had het best een quintootje kunnen zijn, als je ook mee wil doen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:06 schreef SemperLibertas het volgende:
Hebben jullie elke dag een virtuele trio ofzo?
Helemaal gelijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn:
Ooohhhh jaaaahhhhh.....
Of, het andere onderwerp: heb jij ook foto's, om te delen...?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:06 schreef SemperLibertas het volgende:
Hebben jullie elke dag een virtuele trio ofzo?
Zit wat inquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan zat Lord niet op Fok denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |