Je legt de lat hoog.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen goed beginnen!
Volslankquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Je legt de lat hoog.
(of juist niet, al naar gelang je het bekijkt...![]()
*Sal kijkt naar eigen eh, volslanke (for)maat![]()
)
Het gaat om de tetten eh.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Je legt de lat hoog.
(of juist niet, al naar gelang je het bekijkt...![]()
*Sal kijkt naar eigen eh, volslanke (for)maat![]()
)
Ja, daar doel ik óók opquote:
Nee, maar ik sta open voor een herbeoordeling.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, daar doel ik óók op
Kon je dat laatst niet uit m'n aanblik van m'n rug halen dan?
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, maar ik sta open voor een herbeoordeling.
Is dat een ja?quote:
Dat is eenquote:
Moet wel vergelijkingsmateriaal hebben eh?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is een
Of doel je op dezelfde foto nog eens willen zien?
Dat is nog steeds geen antwoord op m'n vraagquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet wel vergelijkingsmateriaal hebben eh?
Mag ook een andere zijn. Anders kan ik ze niet vergelijken. Zo hoog ligt die lat toch niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is nog steeds geen antwoord op m'n vraag
Daarom zei ik: je legt de lat niet zo hoog met mij in vergelijking met de Ginger van je foto.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mag ook een andere zijn. Anders kan ik ze niet vergelijken. Zo hoog ligt die lat toch niet?
Kijk, nu komen we ergens.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom zei ik: je legt de lat niet zo hoog met mij in vergelijking met de Ginger van je foto.![]()
Hooguit het koppie, maar die laat ik toch niet zien
Mss zal ik eens wat meer foto's maken
Hihi komen.quote:
Op z'n minst.quote:
Dansend in de blote kont?quote:
Dat ga ik hier niet delen.quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet delen.
Niet?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |