Verschrikkelijk duurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht van wel (niet zeker). Ze hadden gisteren toch alleszins iets gewonnen met een spel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Hebben Karen en Basiri nu een vrijstelling?
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk duur
Maar wel wel erg lekker, heb er ook 1tje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou het wel leuk vinden als ze iets gaan kopen uit de wal.Gewoon omdat het kan!
Van gisterenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze praten over een spel? Van gisteren?
Paaseieren Oogjes zoeken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ze praten over een spel? Van gisteren?
Tis ook niet makkelijk in een groep er bij komen. Moet misschien nog aansluiting vindenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:28 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben bang dat Jimmy z'n aanknop niet gaat vinden.. hij is niet happy volgens mij..![]()
Waarom vragen ze hem niet of hij een dragact wil doen..
Ik heb wel de indruk dat Jimmy door de groep aanvaard wordt. Is eerder iets bij Jimmy zelf dat wringt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tis ook niet makkelijk in een groep er bij komen. Moet misschien nog aansluiting vinden
Neej absoluut niet! De andere doen wel hun best maar Jimmy sluit zich een beetje buiten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tis ook niet makkelijk in een groep er bij komen. Moet misschien nog aansluiting vinden
Ja precies..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat Jimmy door de groep aanvaard wordt. Is eerder iets bij Jimmy zelf dat wringt.
Hij is net gestopt met rokenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat Jimmy door de groep aanvaard wordt. Is eerder iets bij Jimmy zelf dat wringt.
Goedemorgen,of bij vrouwen in het algemeen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Half tien aan tafel is ook niet slecht.
Misschien was Lenie slim. Zei hij alleen 9 uur maar bedoelde half tien. Zo werkt dat soms bij mensen die tegenstribbelen.
Randy is geen vrouw.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,of bij vrouwen in het algemeen.
Ik zou ook in 'n hoekje gaan zitten, veel te druk met dat gekakel op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej absoluut niet! De andere doen wel hun best maar Jimmy sluit zich een beetje buiten.
Ik vraag me af of zij überhaupt "normale" truitjes bij zich heeft of alleen van die blote buik/schouder dingen?quote:
Hier 'n broodje Milka-pastaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zo ook maar broodje pindakaas maken
Ja lieve schat in de ochtend, kan ik me nog iets bij voorstellen maar hij zit heel de dag in een hoekje... en houdt zich afzijdig...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou ook in 'n hoekje gaan zitten, veel te druk met dat gekakel op de vroege ochtend
Geef die knul nicorette of een slof sigaretten en dan is hij weer een blij ei 🥚quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lieve schat in de ochtend, kan ik me nog iets bij voorstellen maar hij zit heel de dag in een hoekje... en houdt zich afzijdig...
Maar ze wult niet op de stream in BHquote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zij überhaupt "normale" truitjes bij zich heeft of alleen van die blote buik/schouder dingen?
Ooh ja hij is ook gestopt met roken, ja daar word je ook niet vrolijk van..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:46 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Geef die knul nicorette of een slof sigaretten en dan is hij weer een blij ei 🥚
Hij moet ff 'n show maken, ff het ijs brekenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lieve schat in de ochtend, kan ik me nog iets bij voorstellen maar hij zit heel de dag in een hoekje... en houdt zich afzijdig...
Wel respect dat ze dat zomaar doen. Kan geloven dat dat invloed heeft op je humeurquote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja hij is ook gestopt met roken, ja daar word je ook niet vrolijk van..
Even landen nog.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij moet ff 'n show maken, ff het ijs breken
Al lang gepost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja precies, hij moet er even een actje ingooien...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij moet ff 'n show maken, ff het ijs breken
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom kan Ronahi haar dinge helemaal afgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
In zijn promo-voorstelling staat "What you is what you get"...quote:
Ze is gewoon stinkend jaloersquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Krijgt te weinig aandacht zeker..
Ge mag dat elke dag doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:05 schreef Charmed_Angel het volgende:
er wordt een handmassage gegeven
Ging over Doriana en Jimmy & de turner wat achteraf.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:07 schreef Charmed_Angel het volgende:
lenie en tyron praten over een vrouw die ze heel slim vinden en 2 jongens die wat achteraf zijn
Kitty gelukkig nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Stagiaire met de voetenfetish is er ook weer
Ashley weet echt wel dat het niet leuk leuk isquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:17 schreef Charmed_Angel het volgende:
ariana vraagt aan Ashley of die denkt dat tom haar wel of niet leuk vindt.
Ashley denkt van wel.
En camera weg toen ze verder over Tom wilde pratenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:17 schreef Charmed_Angel het volgende:
Ashley denkt van wel.
Daar wordt je toch gek vanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:17 schreef Charmed_Angel het volgende:
Ashley denkt van wel.
Zo eng die ariana, en dan ashley die het nog bevestigd ook.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:17 schreef Charmed_Angel het volgende:
Ashley denkt van wel.
Ik zou het juist gaan voeden.quote:
Moet ze een kaartje leggen dan weet ze hetquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:17 schreef Charmed_Angel het volgende:
Ashley denkt van wel.
Ze vraagt het al 2 dagen aan Ashley……knap dat Ashley rustig blijft !quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:17 schreef Charmed_Angel het volgende:
Ashley denkt van wel.
Het is echt familie schone schijn..... Ohoh wat zijn wij toch een schoon volk.......Als iemand ons ziet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
Lenie zit OP het aanrecht!! Brigitte krijgt een hartverzakking!!
Een vadsig type 🤔quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ariana kijkt of de spiegels schoon zijn.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
Alice praat en praat
Randy
jaaa
zoooo
jaaaaaa
Hij is echt met Ty enorm grappigquote:
Iemand voorspelde dit al.SL incoming.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:25 schreef BigBreg83 het volgende:
ze gaan een spel doen voor 2 vrijstellingen.
Als de helft niet mee mag doen hopelijk niet. Duurt vast niet lang.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand voorspelde dit al.SL incoming.
Ze weet vast wel waar die ligt tochquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh oh .. Ariana is haar gelukskettinkje kwijt ...
Komt haar goed uit, kan ze de hele dag zoeken zonder dat het opvalt dat ze niks doet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh oh .. Ariana is haar gelukskettinkje kwijt ...
ik kon niet eens verstaan wat hij als laatste zei, dat hebben we geloof ik nog niet meegemaakt dat bewoners BB niet uit laten pratenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:29 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Echt he! Zo aso! Viel me ook al op.
Jawel, elk jaar..quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:31 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
ik kon niet eens verstaan wat hij als laatste zei, dat hebben we geloof ik nog niet meegemaakt dat bewoners BB niet uit laten praten
Had ze toch aan zien komen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:31 schreef Ireth het volgende:
Ariaan wil haar gelukskettinkje... maar ze kan hem niet vinden. Kan ze straks dat kettinkje de schuld geven van hun verlies ipv het op haar gestotter te gooien.
Ik heb eerder de indruk dat Jimmy zichzelf buitensluit.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
Ze sluiten Jimmy helemaal buiten steeds.
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:33 schreef Ireth het volgende:
Tom is wel de underdog deze weken. En geen koffer en gewoon aan nog geen een spel mogen meedoen dankzij lullige nominaties...
Niet Tom in elk gevalquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:33 schreef BigBreg83 het volgende:
Sommige denken dat er zaterdag 2 mensen moeten vertrekken
Ze wil zeker dat Tom helpt zoekenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze weet vast wel waar die ligt toch
Jimmy doet zelf ook weinig moeitequote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:31 schreef FreshFruit het volgende:
Ze sluiten Jimmy helemaal buiten steeds.
Jimmy heeft een beetje moeite met die alpha-mannetjes. Moet ie aan wennen. Zei hij gister in z'n gesprek met Ashley.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jimmy doet zelf ook weinig moeite
Ook jij weetquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy heeft een beetje moeite met die alpha-mannetjes. Moet ie aan wennen. Zei hij gister in z'n gesprek met Ashley.
Waren in de vorige BB genoeg die wel gingen shinen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jimmy heeft een beetje moeite met die alpha-mannetjes. Moet ie aan wennen. Zei hij gister in z'n gesprek met Ashley.
En toch kan ie ook lief zijn... soms...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook jij weet
Dat je vaak die tijd niet hebt in BB
En qua alfa vindt ik het heel erg meevallen
Lenie heeft een grote mond
Maar beetje verstand en je lult hem onder tafel
We krijgen misschien nog queens ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:39 schreef Ireth het volgende:
Ariaan tegen Randy: "gisteren toen ze op ons gingen voelde ik het wel in mijn hart..."
Dramaqueen
Kijk,hij gaat nu ook handmassage doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:41 schreef Ireth het volgende:
Dilano zit zich volgens mij nu al op te winden over eventueel verlies![]()
Das een naar mannetje in spellen
Zal wel niet. In het kader van body positivity mogen wij dit allemaal bekijkenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zij überhaupt "normale" truitjes bij zich heeft of alleen van die blote buik/schouder dingen?
dat is Basariquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk,hij gaat nu ook handmassage doen.
werd mijn gisteren verteld dat ze dit zelf doet ze bevestigt het onder haar BHquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zal wel niet. In het kader van body positivity mogen wij dit allemaal bekijken
quote:
zou ze niet doen denk ik zo is ze nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:45 schreef rinardo het volgende:
Ashley moet ook spelen maar dan voor haar duo partner Danny, stel dat ze het hem niet gunt omdat hij haar genomineerd heeft vorige week kan ze express slecht spelen
Doet ze nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:45 schreef rinardo het volgende:
Ashley moet ook spelen maar dan voor haar duo partner Danny, stel dat ze het hem niet gunt omdat hij haar genomineerd heeft vorige week kan ze express slecht spelen
ja mojo is weer terug hetzelfde posten hahaquote:
Ze is de enige die al een paar x heeft gezegd, ik ben hier niet om vrienden te maken, ik ben hier om het spel te winnenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zou ze niet doen denk ik zo is ze niet
Ook ik weet dat je een paar dagen nodig hebt om te aclimatiseren landen als je zo'n hut binnenkomt, is niet niks.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook jij weet
Dat je vaak die tijd niet hebt in BB
En qua alfa vindt ik het heel erg meevallen
Lenie heeft een grote mond
Maar beetje verstand en je lult hem onder tafel
ik hoop het niet en hoop echt dat Tom en Ashley blijvenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zouden ze nu echt al 2 mensen eruit gooien zaterdag?
Ik vind Dilano niet zo leukquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:47 schreef Ireth het volgende:
Ik zie nog wel gebeuren dat Dilano finaal uit zijn plaat gaat tegen Jimmy als ze de vrijstelling niet winnen... dan is dan vast de schuld van Jimmy
En alleen maar een zwarte broek....vanaf dag 1.......quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zal wel niet. In het kader van body positivity mogen wij dit allemaal bekijken
Heb je wel geslapen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, benieuwd wat vandaag gaat brengen ....![]()
Fragmenten van gisteren: DGK_Tegengas in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
We krijgen het vast wel een beetje te horen als ze klaar zijn.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:45 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ben benieuwd wat het spel inhoudt. Maar dat zullen we wel niet te zien krijgen
En ik zie haar dat niet doen.....als het niet lukt is het echt per ongeluk. Denk ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:45 schreef rinardo het volgende:
Ja ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:47 schreef Ireth het volgende:
Ik zie nog wel gebeuren dat Dilano finaal uit zijn plaat gaat tegen Jimmy als ze de vrijstelling niet winnen... dat is dan vast de schuld van Jimmy
Zo zit ashley volgens mij ook niet in elkaar. Dies denk ik echt fel op eerlijk spel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ik zie haar dat niet doen.....als het niet lukt is het echt per ongeluk. Denk ik.
Niet alleen bij haarquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
Het vlaams/Nederlands is echt een ding met Ashley
Die heeft nogal veel teruggekeken.En baseerd daar zijn verhalen op.quote:
Zwart slank afquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
En alleen maar een zwarte broek....vanaf dag 1.......
Je moet wennen jaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ook ik weet dat je een paar dagen nodig hebt om te aclimatiseren landen als je zo'n hut binnenkomt, is niet niks.
Lenie lul je idd zo onder tafel, maar daar moet je dan wel zin in hebben. Ik zou me ook minder prettig voelen bij al dat oppervlakkige gebler en geruft de hele dag. Wat een niveau
Nichtje van Jimmy op X is ook wel lief.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet wennen ja
En dat je later binnen komt is kut
Maar neemt niet weg
Dat je jezelf moet laten zien
Dylano wordt hier net zo afgestraft omdat hij tijd nodig heeft
Snap dat Jimmy voor jou speciaal is
Maar tot nu toe laat hij het gewoon niet zien
En het niveau gaat echt niet veranderen in een paar dagen
Veraquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nichtje van Jimmy op X is ook wel lief.
Ik zat ook even te luisterenquote:
Veertje ?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nichtje van Jimmy op X is ook wel lief.
Ze konden gisteravond een koffer kopen voor 2500quote:
Met wegzuigen gaan de bruine vetcellen ook weg en die zijn moeilijk met voeding en sporten weg te krijgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zat ook even te luisteren
Maar die hangt me daar een verhaaltje op
Heer Schotel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Waarom in godesnaam?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:04 schreef greysbones het volgende:
Jimmy heeft botox en fillers
Niet veel
In zijn lippen
Jukbeenderen en voorhoofd
Wel veel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze konden gisteravond een koffer kopen voor 2500
Maar ze wisten niet van wie
Ronahiquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom en Sonja beetje door het huis lopen
Ah vandaar dat ze aan het 'stofzuigen' zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
Tom en ronahi zijn nog bezig met hun secret mission
Ah, dacht al wat een roddelaars die twee.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
Tom en ronahi zijn nog bezig met hun secret mission
Ik kennhetquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja had m al gefixt. Mijn hoofd werkt niet goed vandaag... sorry
Afterparty`s .Dat was geen sexclub.quote:
Gewoon wat spuiten met botox en fillers erin johquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja had m al gefixt. Mijn hoofd werkt niet goed vandaag... sorry
Vaak kun je het aan de gezichten wel zienquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
Lenie en Alice zijn terug, maar mogen er niks over zeggen
Doet niks aan wat vanbinnen misloopt...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gewoon wat spuiten met botox en fillers erin joh
Ik snap ook eigenlijk niet waarom ze zoveel op de foto word gezet hier echt vrolijk word ik er niet vanquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:20 schreef Joyce-43 het volgende:
die Ariana heeft 9 van de 10 keer een sjaggie kop als ze in beeld is
We hebben een geheime opdracht.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap ook eigenlijk niet waarom ze zoveel op de foto word gezet hier echt vrolijk word ik er niet van
O.K. We gaan voor meer foto's van Karen. Altijd goedgezindquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap ook eigenlijk niet waarom ze zoveel op de foto word gezet hier echt vrolijk word ik er niet van
moeten wij raden welke? hahaquote:
waar zit ze ?quote:
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
O.K. We gaan voor meer foto's van Karen. Altijd goedgezindheb er net gepost in haar afdeling op het forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Dat heeft ook met trots te maken....je niet laten kennen denk ik van Lenie.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:28 schreef KinKiJan het volgende:
Lenie en Alice hebben het er met z'n 2 over buiten. Lenie komt niet boos over eigenlijk, lijkt meer verbaasd over de opdracht zelf. Het was kennelijk behoorlijk lastig moeilijk.
Nou, let's go Randy dan maar....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana en Randy zijn aan de beurt. Ariana voor het inzicht, Randy voor de kracht.
zo die van jimmie op z'n benenis ook een ratjetoe. kan hij later een heel grote wolf ofzo overheen laten zettenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:31 schreef Joyce-43 het volgende:
vind die alle losse tattoo's van doriana vind ik echt lelijk en ik houd echt wel van Tattoo's heb ze zelf ook maar zoals zij ze heeft is gewoon een bij elkaar geraapt zooitje
ik heb nog SLquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
Alice vraagt of het verschil gemaakt zou hebben als ze de rollen anders verdeeld hadden. Lenie durft het niet te zeggen, misschien wel zegt ie, hij zag het gewoon niet.
Ik heb terug gespoeld om het hele gesprek tussen de SL's te horen, loop dus iets achterquote:
ja die zijn ook oerlelijk is geloof tester geweest voor nieuwe artist ofzoquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:32 schreef Snoozey het volgende:
[..]
zo die van jimmie op z'n benenis ook een ratjetoe. kan hij later een heel grote wolf ofzo overheen laten zetten
normaal gebruiken ze daar toch varkenshuid voor. o wacht...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die zijn ook oerlelijk is geloof tester geweest voor nieuwe artist ofzo
soms ook vrienden onder elkaar hoor hahahquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:34 schreef Snoozey het volgende:
[..]
normaal gebruiken ze daar toch varkenshuid voor. o wacht...
Denk dat we dat pas kunnen zeggen als we het zien.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
Dus wat ik zo lees heeft lenie de proef van hem en Alice verpest.
Was te moeilijk.quote:
Alice tegen Ronahi: "Want we snapte er geen hol van"quote:
En zij stond er naar want lenie gaf niets door dus kon zij niets doenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alice tegen Ronahi: "Want we snapte er geen hol van"
Ik heb het idee dat Alice sowieso moeite heeft met uitleg snappen en mensen überhaupt verstaan en begrijpen.quote:
Deze keer dus lenie die de vragen uiet snapte.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Alice sowieso moeite heeft met uitleg snappen en mensen überhaupt verstaan en begrijpen.
Beide snapte de uitleg niet.....quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Deze keer dus lenie die de vragen uiet snapte.
Verbaast me ook nietquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lekker koppeltjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt een Dreamteam.quote:
Misschien gaan ze het spel aanpassenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waarom nu weer sl?
Dan ga ik maar een dutje doen denk ik...
Iets onderwoorden brengen is heel iets anders dan andere mensen begrijpen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:54 schreef lonneberga het volgende:
Ik vind dat Alice,zeker gezien haar leeftijd,best dingen goed onder woorden kan brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |