Wat ontzettend sneuquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:38 schreef Hupje het volgende:
Oh jongens, het beste vriendje van J kwam hier spelen en vertelde dat hij binnenkort naar een andere school gaat. Ik zag J zijn tranen inslikken. En na speeltijd moest hij even heel hard huilen omdat hij zijn vriend gaat missen
Ooit wil hij geen taart en ooit toch wel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 04:09 schreef Clubsoda het volgende:
'Mijn vader vindt ooit taart lekker'. Uit de context maak ik dan op dat het niet betekent dat je vader een training aan het doen is om op een dag van taart te gaan houden, maar dat hij op sommige momenten graag taart eet (en op andere niet).
Hij gaat naar het sbo. Dus woont gewoon nog in de buurt, maar heeft straks wel andere schooltijden en meer reistijd. We hebben al met zijn ouders afgesproken dat we ons blijven inzetten voor speelafspraakjes.quote:Op woensdag 24 januari 2024 08:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat ontzettend sneu. Gaat hij verhuizen of is de andere school in de buurt?
Oudste hier ook. Beterschapquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:18 schreef Vicky het volgende:
Deze zeehond weet waarom ze een zeehond is: ik heb kinkhoest... geen idee hoe ik daar nou weet aan kom
Oef, dat is wel heftig. Ik las net al dat het aantal gevallen van mazelen verdertigvoudigd is door lage vaccinatiegraad. Zoiets zal voor kinkhoest ook wel geldenquote:Op woensdag 24 januari 2024 14:18 schreef Vicky het volgende:
Deze zeehond weet waarom ze een zeehond is: ik heb kinkhoest... geen idee hoe ik daar nou weet aan kom
Oh bah! Beterschap!quote:
Volgens mij is iedereen in mijn omgeving gevaccineerd. Geen idee waar ik het vandaan heb.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oef, dat is wel heftig. Ik las net al dat het aantal gevallen van mazelen verdertigvoudigd is door lage vaccinatiegraad. Zoiets zal voor kinkhoest ook wel gelden. Kak zeg!
Thnxquote:
Zit kinkhoest nog in het vaccinatieprogramma? Ik dacht niet meer. Dat het tegenwoordig dtp is en geen dktp meer.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oh bah! Beterschap!
[..]
Volgens mij is iedereen in mijn omgeving gevaccineerd. Geen idee waar ik het vandaan heb.
[..]
Thnx
Omdat ik al 4w onderweg ben krijg ik geen antibiotica
Volgens de site van het RIVM wel.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:44 schreef F_r het volgende:
[..]
Zit kinkhoest nog in het vaccinatieprogramma? Ik dacht niet meer. Dat het tegenwoordig dtp is en geen dktp meer.
Ik heb met circa 22 weken zwangerschap een kinkhoest prik gehad zodat dochter met 3 ipv 2 maanden haar eerste prik kreeg. Dus volgens mij zit hij er nog in, alleen dan dus als losse prik.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:44 schreef F_r het volgende:
[..]
Zit kinkhoest nog in het vaccinatieprogramma? Ik dacht niet meer. Dat het tegenwoordig dtp is en geen dktp meer.
Dat is de 9-jaars variant. De eerste paar zijn wel dktpquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:44 schreef F_r het volgende:
[..]
Zit er nog in (heb de oproepkaart hier liggen). Ik ben in mijn zwangerschap ook nog gevaccineerd tegen kinkhoest.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:44 schreef F_r het volgende:
[..]
Je kreeg toch in de zwangerschap juist de hele dktp omdat geïsoleerd kinkhoest niet bestaat? Ik kreeg in ieder geval de uitleg dat ik geen tetanus meer zou hoeven als ik zou vallen oid.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:03 schreef Bami het volgende:
[..]
Ik heb met circa 22 weken zwangerschap een kinkhoest prik gehad zodat dochter met 3 ipv 2 maanden haar eerste prik kreeg. Dus volgens mij zit hij er nog in, alleen dan dus als losse prik.
Hopelijk kun je dat volhouden. Ik heb in de praktijk gezien dat dat toch verwatert.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:10 schreef Hupje het volgende:
[..]
Hij gaat naar het sbo. Dus woont gewoon nog in de buurt, maar heeft straks wel andere schooltijden en meer reistijd. We hebben al met zijn ouders afgesproken dat we ons blijven inzetten voor speelafspraakjes.
Als jullie dat als ouders echt proberen, moet dat wel lukken.quote:Op woensdag 24 januari 2024 14:10 schreef Hupje het volgende:
[..]
Hij gaat naar het sbo. Dus woont gewoon nog in de buurt, maar heeft straks wel andere schooltijden en meer reistijd. We hebben al met zijn ouders afgesproken dat we ons blijven inzetten voor speelafspraakjes.
Begrijp ik goed dat je tijdens de zwangerschap dan weer nieuwe dktp krijgt?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je kreeg toch in de zwangerschap juist de hele dktp omdat geïsoleerd kinkhoest niet bestaat? Ik kreeg in ieder geval de uitleg dat ik geen tetanus meer zou hoeven als ik zou vallen oid.
Want niemand krijgt het meer?quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:44 schreef F_r het volgende:
[..]
Kinkhoestvaccinatie tijdens de zwangerschap is nieuw, om de baby de eerste maanden te beschermen (omdat ze juist dan nog niet krachtig kunnen hoesten). Je krijgt dan echter de hele cocktail. De eerste vaccinatie van de baby is dan ook een maand later.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat je tijdens de zwangerschap dan weer nieuwe dktp krijgt?
Ik heb al weer twee keer tetanusinjecties gehaald omdat ze maar 10 jaar meegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |