Dat rijtje zit er bij mij ook nog in, maar ik heb dus geen idee meer wat ik ermee moet...quote:
Ik al bijna 3 jaar intussen, maar dan Zweedsquote:Op maandag 22 januari 2024 20:34 schreef LeSage het volgende:
Mijn vader vindt Frans ook verschrikkelijk. ‘Als je zoveel gekke fratsen nodig hebt om een taal te maken is er iets niet goed.’![]()
Ik ben niet zo’n talenmens eigenlijk. Maar al wel meer dan 2 jaar Duolingo. Inmiddels Spaans, en dat gaat me best goed af
Plus derde naamval.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:38 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat rijtje zit er bij mij ook nog in, maar ik heb dus geen idee meer wat ik ermee moet...![]()
Ik heb alleen Engels examen gedaan, zowel Duits als Frans zo snel mogelijk laten vallen. Ik heb niet zo'n talenknobbel. Geen idee van wie mijn oudste het heeft...
Maar ik heb intussen wel een taal gevonden die op een of andere manier wel logisch voor me is en dat is zweeds.
Hoorde daar geen ausser bij?quote:
Dat rijtje stond aan de binnenkant van mijn etuiquote:
Dat was ook bijna mijn pakket, maar geen wisA maar wel Duits en Latijn. Ik vind zowel talen als exact tof.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:55 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat rijtje stond aan de binnenkant van mijn etui![]()
En dan nog onvoldoendes.
Frans vind ik wel mooi. Daar haalde ik nog wel 6-jes op. Rijtjes woordjes leren was een drama, maar ik haalde dat altijd wel op met teksten/mondeling/luistertoetsen.
Allebei de talen heel hard laten vallen toen het kon.
Daarna pretpakket gekozen; ned, eng, wisA, wisB, na, sk en bio
Je deed geen Umlautquote:Op maandag 22 januari 2024 20:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
No?
Is het niet?
Mit, nach, bei,seit, von, zu, entgegen, gegenüber, aus, außer
Ik dacht nog, ze zal vast niet (naam)vallen over die puntjesquote:Op maandag 22 januari 2024 21:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je deed geen Umlautmijn rijtje had geen ausser en entgegen maar kan best zijn dat het er wel in hoort.
Ik zou willen dat ik het kon, maar rijtjes stampen is niks voor mij.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat was ook bijna mijn pakket, maar geen wisA maar wel Duits en Latijn. Ik vind zowel talen als exact tof.
Hahahaha, dat zou zó niet mijn pretpakket zijn geweest.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:55 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat rijtje stond aan de binnenkant van mijn etui![]()
En dan nog onvoldoendes.
Frans vind ik wel mooi. Daar haalde ik nog wel 6-jes op. Rijtjes woordjes leren was een drama, maar ik haalde dat altijd wel op met teksten/mondeling/luistertoetsen.
Allebei de talen heel hard laten vallen toen het kon.
Daarna pretpakket gekozen; ned, eng, wisA, wisB, na, sk en bio
De horrorquote:Op maandag 22 januari 2024 21:21 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hahahaha, dat zou zó niet mijn pretpakket zijn geweest.
Engels, Nederlands, Frans 1, WisA, geschiedenis, aardrijkskunde, economie en tekenen examen (inclusief kunstgeschiedenis)…
Was meer mijn pretpakket
Bedrijfseconomiequote:Op maandag 22 januari 2024 21:40 schreef livelink het volgende:
Ik vond de middelbare school echt niet leuk en ik ben gegaan voor een pretpakket en de makkelijkste weg.
Nederlands, Engels, Frans, Aardrijkskunde, Geschiedenis, Economie I en Economie II (een soort boekhouden, ik weet niet of dat vak nog bestaat eigenlijk).
En nooit spijt van gehad. Ik zie het diploma van de middelbare school vooral iets wat je moet hebben en daarna komt het allemaal nog wel goed en is alles mogelijk. Mijn beeld hierover is door de jaren heen niet veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |