Volgens mij bellen ze 1/2 maand na de date. Dus is maar net wat die 2 mensen zeggen. Soms moeten ze er zelf maar iets creatiefs van breien lijkt me.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms twijfel ik wel een beetje of het verhaaltje klopt.
Omdat die verhalen dat het geen match was ook zoveel onzin bevat. Lekker crea teksten onder de foto’s.quote:
Hopelijk heeft cherrycoke een match.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat die verhalen dat het geen match was ook zoveel onzin bevat. Lekker crea teksten onder de foto’s.
Hoe kan dit? Ik dacht eerst dat het alleen stream was. En daarna op tv niet veel voorstelde.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik ben de enige kijker volgens mij
HA ja dit dusquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik begrijp dat je voor niets kan uit eten? Ik moet mij misschien ook maar aanmelden
En leuk aziatisch meisjequote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk vandaag de meisjes in kanten topjes voor @:dkup
Haai haai
Misschien hebben ze wel een heel naar innerlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk vandaag de meisjes in kanten topjes voor @:dkup
Haai haai
Hey halloquote:
Max weet raadquote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Victor weet niet meer dan: op de andere kant staan ook cocktails en mocktails
Ander idee bij schattig.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Schattige meisjes, die eerste schat je zeker niet als 22
Schattig hoeft niet altijd aantrekkelijk te zijnquote:
Zeker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |