SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Nog verre van lente, maar de 8-10 graden met redelijk wat zon voelde wel fijn aan en een stuk beter dan die kouquote:Op maandag 22 januari 2024 18:15 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Inderdaad, goede vraag. Grafkoud met die wind.
[ afbeelding ]
Vandaag hierquote:Op maandag 22 januari 2024 17:45 schreef INViCTuS het volgende:
Lente? Waar?
Wel mooi deze
[ twitter ]
Voor de mensen die nu ergens op Hoog Catharijne geen trein hebben, is dit gelukkig wel een betere temperatuur om te moeten wachten.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nog verre van lente, maar de 8-10 graden met redelijk wat zon voelde wel fijn aan en een stuk beter dan die kou
Achterhoek?quote:
Wat heb je gisteren gedaan dan? Het is veel kouder geweest?quote:Op maandag 22 januari 2024 23:18 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag niet gestookt, gisteren was de duurste dag van de winter. Wat een verschil
Kreeg aan het begin van de middag visite, anders had ik toen echt nooit gestookt, en later toen mijn buren stopten met meehelpen, begon ik me wat minder lekker te voelen en had ik het koud tot het 20 graden was.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren gedaan dan? Het is veel kouder geweest?
Visite ff een tikkie sturen, probleem opgelostquote:Op maandag 22 januari 2024 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kreeg aan het begin van de middag visite, anders had ik toen echt nooit gestookt, en later toen mijn buren stopten met meehelpen, begon ik me wat minder lekker te voelen en had ik het koud tot het 20 graden was.
Ik had de dagen ervoor weinig gestookt, dus er was sowieso wel een hoop nodig om het überhaupt warm te krijgen.
Energiecompensatiequote:Op maandag 22 januari 2024 23:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Visite ff een tikkie sturen, probleem opgelost
Nice!quote:
Bij jou is het altijd het tegenovergestelde van hierquote:
Dan zie je je chatlog op een dag voorbij komen in een "krenterige personen" lijstje op facebook ofzo.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Visite ff een tikkie sturen, probleem opgelost
Zo te zien vandaag weer hoor. Strakblauwe lucht, eerst glimp van de zon. Vogeltjes vrolijk. Heerlijk zulke Lente-dagen tochquote:
Bij Leen Bakkerquote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Weer zon en warm, waar zijn de twijfelaars nu?
Nu nog schaatswaterquote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:14 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zeker lekker..schaatsweer in de making
Wat een luxequote:Op dinsdag 23 januari 2024 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu nog schaatswater
Gelukkig genoeg artificiële schaatsbanen in de stad waar je ook met 18°C nog gewoon schaatsen kunt
Lentegodquote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:49 schreef StateOfMind het volgende:
Het is idd wederom fantastisch weer
Ja oke, dat is wel iets moois wat je hier niet zal ervaren... Die zonnige dag laat in januari of begin februari en je voelt voor het eerst weer dat er wat kracht van de zon begint te komen, wat warmte vanaf komt... en dat optimistische hoopvolle gevoel dat je dan krijgt daardoor. Ja, dat is mooi.quote:
Zit je in Australië?quote:
Gruwelijk nat ook weer buiten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:18 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar klopt de volgende storm alweer op onze deur.
Qua winters weer hebben we voor mijn gevoel meer gehad dan vorig jaar. Verder is het natuurlijk de gewoonlijke herfstige treurnis zoals elk jaar. Volgend jaar niet anders.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:55 schreef PzKpfw het volgende:
Dit is wel de meest trieste winter in jaren
Nee totaal niet. Het is winters geweest, niet dat dat veel is, maar dat is al meer dan veel winters de afgelopen tijd. Ik kan me winters herinneren waarin we onder een gestroomlijnde wc lagen met dito depressie trein.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:55 schreef PzKpfw het volgende:
Kan jij eens ophouden met termen als 'treurnis', 'grijs ohne ende' en vergelijkbare opmerkingen? Jij bent zó negatief over het weer en je blijft het maar tot in den treure herhalen. Dat is erg irritant.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Qua winters weer hebben we voor mijn gevoel meer gehad dan vorig jaar. Verder is het natuurlijk de gewoonlijke herfstige treurnis zoals elk jaar. Volgend jaar niet anders.
mwa dit weekend gewoon droogquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:49 schreef Twieki het volgende:
[..]
Kan jij eens ophouden met termen als 'treurnis', 'grijs ohne ende' en vergelijkbare opmerkingen? Jij bent zó negatief over het weer en je blijft het maar tot in den treure herhalen. Dat is erg irritant.
Ja, het weer is klote, en we blijven Nederlanders. Dus we blijven klagen over het weer. Maar jouw woordkeuze is gewoonweg irritant. Je valt elke keer in herhaling.
Als je nou in herhaling zou zeggen dat 't bijna weer lente wordt, dan zal je me niet horen.
Ga huilenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:49 schreef Twieki het volgende:
[..]
Kan jij eens ophouden met termen als 'treurnis', 'grijs ohne ende' en vergelijkbare opmerkingen? Jij bent zó negatief over het weer en je blijft het maar tot in den treure herhalen. Dat is erg irritant.
Ja, het weer is klote, en we blijven Nederlanders. Dus we blijven klagen over het weer. Maar jouw woordkeuze is gewoonweg irritant. Je valt elke keer in herhaling.
Als je nou in herhaling zou zeggen dat 't bijna weer lente wordt, dan zal je me niet horen.
Nergens op gebaseerd, maar ik denk dat we gewoon van januari t/m maart telkens sneeuw of schaatsweer krijgen. Dus elke maand tikken we hem even aan.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 17:55 schreef PzKpfw het volgende:
Oh, ga huilen zeg je? Ben jij niet diegene die al een tijd je woning probeert te koelen met een of andere mobiele airco in de zomer? En nu 't winter is, heb je weeral niks aan je airco omdat je woning zo lek is als een mandje? In wat voor raar kraakpand woon je?quote:
Ik snap je frustraties, maar de lente komt er weer aan, dan schijnt het zonnetje gewoon en ben je van je winterhumeur afquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:01 schreef Twieki het volgende:
[..]
Oh, ga huilen zeg je? Ben jij niet diegene die al een tijd je woning probeert te koelen met een of andere mobiele airco in de zomer? En nu 't winter is, heb je weeral niks aan je airco omdat je woning zo lek is als een mandje? In wat voor raar kraakpand woon je?
GTFO.
Zo mooi hé, dat stratencircuit in Madrid, of niet? Jij bent elke keer zó negatief over alles, dat alles gewoon wel kut moet zijn. Of het nu over F1 gaat of over het weer. Jij vindt altijd wel een reden om iets kut te vinden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap je frustraties, maar de lente komt er weer aan, dan schijnt het zonnetje gewoon en ben je van je winterhumeur af
Nog meer om over te janken, of heb je je hart kunnen luchten?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:14 schreef Twieki het volgende:
Zo
[..]
Zo mooi hé, dat stratencircuit in Madrid, of niet? Jij bent elke keer zó negatief over alles, dat alles gewoon wel kut moet zijn. Of het nu over F1 gaat of over het weer. Jij vindt altijd wel een reden om iets kut te vinden.
OerHollandsch weer. @RamboDirkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens, wanneer gaat die wind weer liggen?
Het klinkt hier soms echt alsof m’n huis opgetild gaat worden, bah.
Standje heftig Hollandsch weer.quote:
In 2023 waaide het tot diep in de zomer, dus laten we er nu juni van maken.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je ooit ruzie gehad met Jocelyn?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Maar dan krijgen we fokking bloedhittequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap je frustraties, maar de lente komt er weer aan, dan schijnt het zonnetje gewoon en ben je van je winterhumeur af
Nee, echt niet.quote:
Woon je in een huisje op wielen?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Wel vaak mooie verzorgde vrouwen op zo'n kampquote:Op woensdag 24 januari 2024 00:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Woon je in een huisje op wielen?
De volgende noemen we:quote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie verzint die namen eigenlijk steeds?
Die mag ook een functie elders.
Geen Karen, ook geen Kristel, maar:quote:Op woensdag 24 januari 2024 03:12 schreef quirina het volgende:
[..]
De volgende noemen we:
[ afbeelding ]
Karen!
3 stormen in 24 dagen is niet bepaald standaard, toch?quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mensen die op/in de zee gaan wonen en dan klagen over de wind
waarom nietquote:Op woensdag 24 januari 2024 07:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
3 stormen in 24 dagen is niet bepaald standaard, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |