Dat heb ik ook echt met Basiri.. zo niet sympathiek die gast.quote:
Ja daar heb ik ook niets mee. Vind het een aparte gozerquote:Op maandag 22 januari 2024 11:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heb ik ook echt met Basiri.. zo niet sympathiek die gast.
Ik ook. Vanaf eerste uur van de samensmelting, ergerde ik me aan zijn drukte.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heb ik ook echt met Basiri.. zo niet sympathiek die gast.
Komt waarschijjnlijk omdat ze niet meegegroeid zijn met de andere bewoners.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tot nog toe vind ik geen van de spiegelmensen leuk.....
Ze moeten nog even landen. geef ze nog even tijdquote:Op maandag 22 januari 2024 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Rohani valt me nog mee. Had haar zeurderiger verwacht maar echt leuk vind ik haar (nog) niet. En die andere twee heb ik eigenlijk ook nog niet echt wat mee.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het een naar persoonquote:Op maandag 22 januari 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook niets mee. Vind het een aparte gozer
Toen hij zei dat hij het het moeilijkste had gehad van allemaal zakte mijn broek echt af. Goed ook dat Tom gelijk reageerde met het feit dat de genomineerde het ook moeilijk hadden gehad.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook. Vanaf eerste uur van de samensmelting, ergerde ik me aan zijn drukte.
Het blijken allemaal zeurende klagers te zijnquote:Op maandag 22 januari 2024 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is toch ook echt belachelijk dat ze nog steeds niet hun koffers hebben.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : Ik wil echt echt mijn koffer hebben. In mijn koffer zit zoiets van mijn zoontje.
Karen gun ik het echt maar Basiri totaal niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:58 schreef BB-King het volgende:
Karen vrijstelling![]()
O en Basiri ook.
Al vermoed ik nog wel een mindfuck van BB.
quote:Op maandag 22 januari 2024 11:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze moeten nog even landen. geef ze nog even tijd
Ja ik snap dat ook niet, net als dat karige eten wat ze krijgen.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is toch ook echt belachelijk dat ze nog steeds niet hun koffers hebben.
Ik heb nog beeld op 1??quote:Op maandag 22 januari 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Yeahh een SL we zaten er op te wachten
wat heeft ze?quote:
O, ik keek stream 2quote:
Voegt beiden ook echt helemaal niets toe. Was leuk de eerste paar dagen dat sommigen geen koffer hadden en dat ze dan wat van anderen moesten lenen maar het heeft nu wel echt lang genoeg geduurd. Het wordt tijd dat ze eens met iets nieuws komen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet, net als dat karige eten wat ze krijgen.
Ik heb zo maar het idee dat er niet veel gaat veranderen, de koffer zullen ze terug blijven en de rest een beetje niets doen en afwachten tot de opdrachtenquote:Op maandag 22 januari 2024 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voegt beiden ook echt helemaal niets toe. Was leuk de eerste paar dagen dat sommigen geen koffer hadden en dat ze dan wat van anderen moesten lenen maar het heeft nu wel echt lang genoeg geduurd. Het wordt tijd dat ze eens met iets nieuws komen.
Gebeten door het broodmesquote:
SPOILER: bloedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Vaak heb je beiden streams een sl maar soms is het op één stream en kun je naar de andere schakelenquote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gebeten door het broodmesDat is dan zo gemeen. Ik heb het ook regelmatig als ik een pistolet doormidden snijdt en dan net te hard drukSPOILER: bloedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gebeten door het broodmesgesneten niet gebetenSPOILER: bloedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee schat
En ot
Gewoon posten wat je ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En laat degene zonder koffer dan een ‘oud’ shirtje houden met sticker eroverquote:Op maandag 22 januari 2024 12:10 schreef Joyce-43 het volgende:
het gaat BB wel zooitje shirts kosten iedere keer andere kleur voor de mensen in een groep duo
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
Op Schiphol wordt er inmiddels gestaakt
zoveel landingen kunnen ze niet aan
minder is nederlandsquote:Op maandag 22 januari 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee schat
En ot
Gewoon posten wat je ziet
Daarom dus bezuinigen op warm water en voedsel (groot inkopen = bulkprijs)quote:Op maandag 22 januari 2024 12:10 schreef Joyce-43 het volgende:
het gaat BB wel zooitje shirts kosten iedere keer andere kleur voor de mensen in een groep duo
Krijg echt de kriebels van dat mensquote:Op maandag 22 januari 2024 12:11 schreef zodeju het volgende:
Ohh ze zijn nagels aan het lakken... Ariana zit tegenover Tom en zegt laat eens kijken maar hij hoort haar niet...Gaat verder in gesprek met Karen die naast hem zijn .
Ja, vooral omdat ik er nu op ga letten maar het is net een puber.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Krijg echt de kriebels van dat mens
weiniger is geen nederlaandsquote:Op maandag 22 januari 2024 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
minder is nederlands
of schies ik me dood
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
Ashley dr vinger viel er bijna af
Pleister iets te strak
Ariana ->quote:Op maandag 22 januari 2024 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat ik er nu op ga letten maar het is net een puber.
Schietquote:Op maandag 22 januari 2024 12:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
minder is nederlands
of schies ik me dood
Ik heb het idee dat Alice "losser" komt qua communicatie. Hoor haar nu meer dan de afgelopen dagen?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schiet
Alice is druk in de keuken
Noemt Bas schat
Ze zal wel moeten ..quote:Op maandag 22 januari 2024 12:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Alice "losser" komt qua communicatie. Hoor haar nu meer dan de afgelopen dagen?
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Alice "losser" komt qua communicatie. Hoor haar nu meer dan de afgelopen dagen?
wat staat hier?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
Volgens alice kan soja niet overstuur gaan
Of het komt omdat ze nu een lossere broek aan heeftquote:Op maandag 22 januari 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zal wel moeten ..
Misschien een mini peptalk in de dbk?
Dat moesten ze verdienen. Nu krijgen ze het gratis.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:03 schreef Joyce-43 het volgende:
alleen deel 1 die met Jill kregen gewoon lekker te eten en alles en hadden ook warme douche he, hoezo hebben ze dat veranderd ja ok leuk voor 1 jaar maar kap er daarna dan mee
Bederven, zuur worden.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat staat hier?
kann niet overstuur gaan
Als melk te oud is wordt het zuurquote:Op maandag 22 januari 2024 12:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat staat hier?
kann niet overstuur gaan
zij lust geen Soja?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
Volgens alice kan soja niet overstuur gaan
Veraltet.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat staat hier?
kann niet overstuur gaan
oke en ik dacht je bedoeltquote:Op maandag 22 januari 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als melk te oud is wordt het zuur
Volgens Alice kan dat niet met soja melk
En soja kwark
Ze hebben niks gratis ook dit jaar moeten ze het verdienenquote:Op maandag 22 januari 2024 12:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat moesten ze verdienen. Nu krijgen ze het gratis.
Neequote:Op maandag 22 januari 2024 12:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke en ik dacht je bedoelt
sonja kann niet overstuur zo gaan
Dan kan Jimmy in zijn loodgieterskledij de riolering ontstoppen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:19 schreef greysbones het volgende:
Allemaal aan de dunne straks van de soja kwark
In Oostenrijk wel, ligt aan de luchtdrukverschillen, hoe hoger je zit des te zuurder de sojaquote:Op maandag 22 januari 2024 12:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke en ik dacht je bedoelt
sonja kann niet overstuur zo gaan
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:20 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan kan Jimmy in zijn loodgieterskledij de riolering ontstoppen.
Dat heeft ze dan goed mis!!!quote:Op maandag 22 januari 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En soja kwark
de weekly basics zijn gratisquote:Op maandag 22 januari 2024 12:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze hebben niks gratis ook dit jaar moeten ze het verdienen
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In Oostenrijk wel, ligt aan de luchtdrukverschillen, hoe hoger je zit des te zuurder de soja
Vandaar komt dus de zuur-kool ...quote:Op maandag 22 januari 2024 12:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In Oostenrijk wel, ligt aan de luchtdrukverschillen, hoe hoger je zit des te zuurder de soja
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Melk, kwark, meel en pindakaasquote:
Ze hebben geen opdrachten meer voor het weekbudget. Ook niet voor extra's. Ze hoeven dus voor het eten niets meer te doen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze hebben niks gratis ook dit jaar moeten ze het verdienen
Spruitjesquote:
Ze zei volgens mij dat het niet zo snel bederft. Dat als het wat zurig wordt het geen kwaad kan.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan goed mis!!!
Hoe weet ik of een product niet meer goed is?
De sojadrink heeft brokken, wordt waterig, ruikt zuur of bitter. Bederf herken je door goed te kijken, ruiken of proeven.
Melk, Kwark, Meel, Pindakaas, Mandarijnen, Peren, Spruitjes Couscoes en spekjes deze weekquote:
Het lijkt wel echt de bedoeling van BB dat ze allemaal aan de dunne gaan met al deze ingrediënten.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spruitjes
Peer
Sinaasappel
Spekjes
Vega gehakt
In ieder geval flink wat protjesquote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het lijkt wel echt de bedoeling van BB dat ze allemaal aan de dunne gaan met al deze ingrediënten.
peremoes heerlijkquote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef greysbones het volgende:
Waarom bakken ze die peer nu niet op in een pan
Voor over de pannenkoek
Klein beetje suiker of stroop en kaneel om te karameliserenquote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef greysbones het volgende:
Voor over de pannenkoek
De broden zien er wel elke keer perfect uit hoorquote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef b_engeltje het volgende:
Ook het brood maken ze verkeerd
Ze maken het deeg wel.. maar ze laten het deeg nier rusten/rijzen
Ftfyquote:Op maandag 22 januari 2024 12:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zo heb maar weer een pot koffie gezet, gewoon omdat het kanEn ik hoop dat Adriana pas koffie krijgt als ze echt geland is thuis
Iedereen geeft ook aan dat het goed smaakt elke keer. Alice zei vanmorgen dat ze dit brood ook thuis wilde hebben.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
De broden zien er wel elke keer perfect uit hoor
We zitten hier in niet in de klas waar we mensen aanspreken op taalfoutenquote:
Preciesquote:
Wel lekker over de streams babbelen Marioquote:
TR zetten als je iets niet aanstaat, niet reageren dan blijft het voor iedereen leuk hierquote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zitten hier in niet in de klas waar we mensen aanspreken op taalfouten![]()
Laten we het gewoon over de streams hebben
Ter vergelijkingquote:Op maandag 22 januari 2024 12:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Waarom geen spekjes door de pannenkoeken. Zit er tenminste wat smaak aan.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spruitjes
Peer
Sinaasappel
Spekjes
Vega gehakt
Fritsiequote:Op maandag 22 januari 2024 12:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet Ty eerst toestemming vragen aan de Cosquote:Op maandag 22 januari 2024 12:30 schreef greysbones het volgende:
Heeft Tyron al met Ariana gesproken?
Of peer.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom geen spekjes door de pannenkoeken. Zit er tenminste wat smaak aan.
Volgens mij zijn er niet heel veel spekjesquote:Op maandag 22 januari 2024 12:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom geen spekjes door de pannenkoeken. Zit er tenminste wat smaak aan.
Ter aanvulling weten de meesten het al gelijk..ik heb altijd al een typgebrek gehad..quote:Op maandag 22 januari 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zitten hier in niet in de klas waar we mensen aanspreken op taalfouten![]()
Laten we het gewoon over de streams hebben
Zou ik me ook aan ergeren Vooral zon flubberbuikquote:Op maandag 22 januari 2024 12:35 schreef ben34567 het volgende:
Alice ergert zich aan het ontbloot bovenlijf van Lenie
Hier nog een met zijn hangtieten in een kleine ruimte. Bahquote:Op maandag 22 januari 2024 12:35 schreef ben34567 het volgende:
Vervelend zeg. Het is niet erg gewoon meeposten. Zoals ik al zei zitten er hier niet op school.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ter aanvulling weten de meesten het al gelijk..ik heb altijd al een typgebrek gehad..
Maar ik heb sinds 2020 long/post covid waarbij mijn cognitieve aangetast is..ik maak nu dus nog meer fouten, maar erger nog ik zie ze niet...
Met bechamelsaus a la kittyquote:Op maandag 22 januari 2024 12:39 schreef rinardo het volgende:
*Spruitjes met pindasaus
*Spruitjes met appel (vervang appel door peer)
1 grote appel, 1 eetlepel boter
Was de appel, verwijder het klokhuis en snijd in kleine blokjes. Stoof ze zo'n 4 à 5 minuten in wat gesmolten boter. Schud om en om met de spruitjes tot dat beet gaar is.
*Roerbakken spruitjes met spekjes
*Spruitjes langer doorkoken en prakken en stampotje maken met de couscous
*ovenschotel met spruitjes en spekjes ( ik zag dat er ook nog macaroni van vorige week over was , kan er bij in )
*spruitjes quiche met broodmeel
volgens mij zijn we de week dan al wel om
Dat is zo, maar daarom hoeft hij niet bloot te lopen....kan zijn sport shirt aanhouden en als protest zijn ochtendjas.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:38 schreef greysbones het volgende:
Ter verdediging van Lenie
Hij heeft ook geen koffer
Perencompote of moes maken is zo gepiept tis effe schillen. Volgens mij als je het vocht eruit kookt dan kan je het zelfs tot stroop laten koken.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Precies
Perencompote het is van zichzelf al lekker zoet
Kan op de pannekoek, door de kwark
Maar ook zo uit een bakje..
Maar daarvoor zal men meer uren in de keuken moeten doorbrengen en dat doen/ willen ze niet omdat ze bang zijn gesprekken te missen
Knip plak ff in me gemaakte topicquote:Op maandag 22 januari 2024 12:39 schreef rinardo het volgende:
*Spruitjes met pindasaus
*Spruitjes met appel (vervang appel door peer)
1 grote appel, 1 eetlepel boter
Was de appel, verwijder het klokhuis en snijd in kleine blokjes. Stoof ze zo'n 4 à 5 minuten in wat gesmolten boter. Schud om en om met de spruitjes tot dat beet gaar is.
*Roerbakken spruitjes met spekjes
*Spruitjes langer doorkoken en prakken en stampotje maken met de couscous
*ovenschotel met spruitjes en spekjes ( ik zag dat er ook nog macaroni van vorige week over was , kan er bij in )
*spruitjes quiche met broodmeel
volgens mij zijn we de week dan al wel om
uh wat krijgen ze gratis? en deel 1 kregen ze gewoon het eten hoorquote:Op maandag 22 januari 2024 12:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat moesten ze verdienen. Nu krijgen ze het gratis.
niet zo snel zei zequote:Op maandag 22 januari 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En soja kwark
Hij denktquote:Op maandag 22 januari 2024 12:44 schreef zodeju het volgende:
Dilano eindelijk over zijn teleurstelling heen.
Maar het is 'm daarmee toch gelukt om mooi te landen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij denkt
Een salto gaat me redden
Te vies en stinkt en mogen pas volgende week schoonmaken begreep ik.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef Jockari het volgende:
"Spijtig dat we niet in de hottub kunnen", zegt Karen, want ze wil er wel graag in gaan.
Waarom kunnen ze er niet in ?
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef spapaars het volgende:
Er gebeurt meer in de herhalingen van "we zijn zo terug" dan op die ene livestream.
Hoj stinktquote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef Jockari het volgende:
"Spijtig dat we niet in de hottub kunnen", zegt Karen, want ze wil er wel graag in gaan.
Viezzzquote:Op maandag 22 januari 2024 12:46 schreef Jockari het volgende:
dat zei hij ook geloof gisteren dat hij slecht voor zichzelf zorgt en dat wilde hij hier veranderen geloof ikquote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef Clasientjuh het volgende:
Jimmy vind ik zo onverzorgd uit zien, voor de rest lijkt hij mij wel een lieve man.
ik zou eerst een sinaasappel persen daar heet water bij doenquote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef Joyce-43 het volgende:
ja geef ze gewoon thee inderdaad en smaakje voor in het water Limonade ofzo, is toch vreselijk hele dag water drinken![]()
was ik ook bang voor, maar hier nog geen last van eigenlijk *afklopt*quote:Op maandag 22 januari 2024 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Streams lopen weer vast na een tijdje in FF, net als vorig jaar....pffff.
Ja dat zei hijquote:Op maandag 22 januari 2024 12:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat zei hij ook geloof gisteren dat hij slecht voor zichzelf zorgt en dat wilde hij hier veranderen geloof ik
Oké,quote:Op maandag 22 januari 2024 12:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat zei hij ook geloof gisteren dat hij slecht voor zichzelf zorgt en dat wilde hij hier veranderen geloof ik
ze hebben er sinaasappel in tochquote:Op maandag 22 januari 2024 12:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zou eerst een sinaasappel persen daar heet water bij doen
nou ja.... meestal zit ze er ook met een ongeintreseerd of sjaggi gezicht bij, sorry hoor.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:50 schreef ben34567 het volgende:
Iedereen negeert Ariana tijdens een groepsgesprek
Het pakt me gewoon niet omdat het zo saai en braaf is en dan ook nog met niets zeggende acties zoals weinig eten en geen koffers. Maarja we hebben wel weer streams en kunnen hier toch lekker keuvelen met elkaar en ons ergeren aan de bewonersquote:Op maandag 22 januari 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee dat er niet veel gaat veranderen, de koffer zullen ze terug blijven en de rest een beetje niets doen en afwachten tot de opdrachten
Sinds gisteren die twee nieuwe en die drie uit de spiegelkamer er bij zijn is het echt heel drukquote:Op maandag 22 januari 2024 12:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat een kippenhok is het daar, begrijp echt wel dat ze 's avonds moe zijn, wat een teringherrie
Ik vlak der toch niet uit af en toe komt ze scherp uit de hoekquote:Op maandag 22 januari 2024 12:56 schreef Clasientjuh het volgende:
Aparte vrouw die Ariana. Ze komt zo anders over.
Ik wacht nog een beetje op gesprekken tussen mensen. Veel geschreeuw maar weinig diepgang nog.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het pakt me gewoon niet omdat het zo saai en braaf is en dan ook nog met niets zeggende acties zoals weinig eten en geen koffers. Maarja we hebben wel weer streams en kunnen hier toch lekker keuvelen met elkaar en ons ergeren aan de bewoners
Hebben lenie en Danny gister gedaan. Moet geloof ik nu opwarmenquote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoj stinkt
Maar het komt niet in ze op hem leeg te maken te soppen en weer te vullen
Kreeg een flashback van de kinderfeestjes van vroeger met mijn kids, ook al zoveel herrie, als iedereen weg was, wilde ik zelfs ff geen radio of tv aan, gewoon stiltequote:Op maandag 22 januari 2024 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds gisteren die twee nieuwe en die drie uit de spiegelkamer er bij zijn is het echt heel druk
Ze hadden van die sinaasappels ook lekkere marmelade of jam kunnen maken. Echt slim zijn ze daar niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef greysbones het volgende:
Voor over de pannenkoek
Wie wordt er genegeerd ?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:50 schreef ben34567 het volgende:
Iedereen negeert Ariana tijdens een groepsgesprek
Zou je toch verwachten..quote:Op maandag 22 januari 2024 12:27 schreef greysbones het volgende:
En onze kook dame
Kan ze niks verzinnen
Met deze ingrediënten?
Ook als ze dat eten dan hoor je hoe lekker knapperig het isquote:Op maandag 22 januari 2024 12:27 schreef rinardo het volgende:
[..]
Blad voor haar mond heeft ze idd niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vlak der toch niet uit af en toe komt ze scherp uit de hoek
Ik ookquote:Op maandag 22 januari 2024 12:35 schreef ben34567 het volgende:
De pomp is stuk daardoor kunnen ze het niet leegpompen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoj stinkt
Maar het komt niet in ze op hem leeg te maken te soppen en weer te vullen
Nou Tom geniet er denk ik toch ook van......hij weet dat elk gesprek met een vrouw hij in beeld is. En anders is het een dombo als hij het niet leuk vindt.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:04 schreef Jockari het volgende:
Ariana gaat voor haar doel: Tom. Ze is er in gelukt om met hem apart te zijn
[ afbeelding ]
Zij is in die waan van wel.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:06 schreef b_engeltje het volgende:
Ariana heeft een oogje op Tom
Maar of het wederzijds is...
Van boven bont en van onder stront..quote:Op maandag 22 januari 2024 12:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja dat zei hij
Als drag ziet hij er tot in de puntjes uit, maar hij vergeet zichzelf te verzorgen als man
Bakvisquote:Op maandag 22 januari 2024 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ik schaam voor die ariane is 35.jaar en gedraagt zich als pubertje
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:08 schreef Clasientjuh het volgende:
Hahahaha Ariana vind Tom dus duidelijk leuk maar dit echt is niet wederzijds😂
En ze is niet bepaald knap...ik bedoel, als Tom wat bij haar wil proberen zal hij Google Maps moeten gebruiken om de ingang te vinden...quote:Op maandag 22 januari 2024 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
Dat dus.. ik hoop er ook nog op maar het duurt wel erg langquote:Op maandag 22 januari 2024 12:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wacht nog een beetje op gesprekken tussen mensen. Veel geschreeuw maar weinig diepgang nog.
Ariana zegt weinig verkeerd of negatief over andere. Ik zie niet in wat dit voor kwaad kan.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
Karen gaat met ariane praten samen. Niet slim om met ariane op te trekken vind ik van karen. Gewoon sociaal doen maar niet mee gaan met die gesprekken van haar.
Ik vind het wel een 'Breaking News' event eigenlijk...quote:Op maandag 22 januari 2024 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ariana is niet van plan seks te hebben in het huis...
Dat geld ook voor Lenniequote:Op maandag 22 januari 2024 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
Hahaha😂quote:Op maandag 22 januari 2024 13:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoop zo dat Tom Karen ineens op zijn schoot trekt of wang kusjes gaat geven, ik wil Ariana error zien 😁
U bent al een even slecht mens als ik.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoop zo dat Tom Karen ineens op zijn schoot trekt of wang kusjes gaat geven, ik wil Ariana error zien 😁
Zij spoort echt niet hoorquote:Op maandag 22 januari 2024 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ariana vraagt aan Tom, waarom kijk je me nooit aan als ik met je praat, ben je bang voor mij?
Die is echt vetgestoord![]()
Er zit niets bij dat dat veroorzaakt. De combinaties zijn alleen meestal vreemd. Bij spruiten eet je aardappels geen couscous.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het lijkt wel echt de bedoeling van BB dat ze allemaal aan de dunne gaan met al deze ingrediënten.
Ja. Plaatsvervangende schaamte. Ik kan daar niet naar luisteren of kijken. Brrrrquote:Op maandag 22 januari 2024 13:07 schreef Koos1958 het volgende:
Ik heb wel het idee dat tom karen leuk vind en die andere jongen vind alice leuk nou meerdere van de jongens daar denkquote:Op maandag 22 januari 2024 13:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ariana is niet van plan seks te hebben in het huis... Wat zullen de mannen opgelucht zijn als ze dit gesprek zouden kunnen horen. Niemand hoeft bang ter zijn dat zij iemand zal bespringen
Of dat hij met Ariana bespreekt hoe leuk hij Karen vindtquote:Op maandag 22 januari 2024 13:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Big brothnic???quote:Op maandag 22 januari 2024 13:12 schreef Jockari het volgende:
Begint een scenario van een enge thriller te worden.
Ariane stapelverliefd op Tom. Tom heeft enkel aandacht voor Karen.
Jaloeze Ariane probeert Tom's wereld binnen te dringen. Hiertoe tracht zij bestie te worden met haar grote rivaal.
Om dan op een moment Karen te vermoorden en ze overboord te gooien.
Is er zo geen film op een boot ?
Een beetje psycho en eng gewoon ditquote:Op maandag 22 januari 2024 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij spoort echt niet hoorHij ziet echt helemaal niets in haar
Hoe kan ze dat nou denken? Omdat ze met hem op de bank even een deken deelden waardoor hij haar per ongeluk heel even aanraakte met zijn been
Death on the Nile ?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:12 schreef Jockari het volgende:
Jaloeze Ariane probeert Tom's wereld binnen te dringen. Hiertoe tracht zij bestie te worden met haar grote rivaal.
Niet doen ! Koffie hangt wederom tegen het scherm !quote:Op maandag 22 januari 2024 13:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ariana is niet van plan seks te hebben in het huis... Wat zullen de mannen opgelucht zijn als ze dit gesprek zouden kunnen horen. Niemand hoeft bang ter zijn dat zij iemand zal bespringen
Maar gaat er wel in mee.nu smoest ze weer die ariana. Ze lijkt bijna een stalkerquote:Op maandag 22 januari 2024 13:14 schreef Snensie het volgende:
Ze is compleet de realiteit kwijt die Ariana. En Karen weet het ook.
Voor koffie deed ze alles toch???quote:Op maandag 22 januari 2024 13:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet doen ! Koffie hangt wederom tegen het scherm !
![]()
![]()
Dit doet ze nu al.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:12 schreef Jockari het volgende:
Jaaaaa die is ook leuk !!!quote:Op maandag 22 januari 2024 13:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of dat hij met Ariana bespreekt hoe leuk hij Karen vindt
Er stromen nog meer slechte mensen de cos binnenquote:Op maandag 22 januari 2024 13:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of dat hij met Ariana bespreekt hoe leuk hij Karen vindt
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Voor koffie deed ze alles toch???
Ze zei dat ze aan Tom vroeg hoe het komt dat hij haar nooit aankijkt als ze iets tegen hem zegt. Hij gaat er rekening mee houden was zijn antwoord.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:15 schreef Lillfex het volgende:
Hebben we hier ook liplezers misschien?
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er stromen nog meer slechte mensen de cos binnen
We zijn gewoon hoopvolle mensen 😇quote:Op maandag 22 januari 2024 13:16 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er stromen nog meer slechte mensen de cos binnen
Ze hebben toch sinaasappels.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef Joyce-43 het volgende:
ja geef ze gewoon thee inderdaad en smaakje voor in het water Limonade ofzo, is toch vreselijk hele dag water drinken![]()
Wat een kinderachtige meiden zijn hetquote:Op maandag 22 januari 2024 13:19 schreef ledn81 het volgende:
Karen heeft een oogje op Tyron![]()
Sinds ie bij haar onder het dekentje kwam liggen
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En ze is niet bepaald knap...ik bedoel, als Tom wat bij haar wil proberen zal hij Google Maps moeten gebruiken om de ingang te vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🤣quote:Op maandag 22 januari 2024 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En ze is niet bepaald knap...ik bedoel, als Tom wat bij haar wil proberen zal hij Google Maps moeten gebruiken om de ingang te vinden...
Ja als Karen een vriendin zou zijn zou ze Ariana voor zichzelf waarschuwen maar dat zijn ze niet en bovendien zal ze het niet aannemen.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar gaat er wel in mee.nu smoest ze weer die ariana. Ze lijkt bijna een stalker
volgens mij was er hier de 1e week iemand op de chat die haar kon, en die zei ook zoietsquote:Op maandag 22 januari 2024 13:14 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Een beetje psycho en eng gewoon dit
Meisjes plagen...quote:Op maandag 22 januari 2024 13:19 schreef ledn81 het volgende:
Karen heeft een oogje op Tyron![]()
Sinds ie bij haar onder het dekentje kwam liggen
Ty zou nog met Ariana pratenquote:
Volgens mij vindt Karen het allemaal welquote:Op maandag 22 januari 2024 13:25 schreef ben34567 het volgende:
Karen heeft dus geen crush op Tom maar op Tyron. Ik wist niet dat Love Island ook een livestream had.
Tyron is ok maar ik wil nog steeds liever Tom & Karen bij elkaar.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:27 schreef Dutchrealitytv het volgende:
En wij maar denken dat het tom en karen werd 🙈
Hij wilt graag levend het huis uitquote:Op maandag 22 januari 2024 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty zou nog met Ariana praten
Lijkt of hij niet echt durft
Dat t verhaal nog langer wordt, en ze nog meer gaat stotteren... misschien?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zei dat ze aan Tom vroeg hoe het komt dat hij haar nooit aankijkt als ze iets tegen hem zegt. Hij gaat er rekening mee houden was zijn antwoord.
Nou Ariana ik denk dat dat een reden heeft dat hij je niet aankijkt.. misschien is hij bang dat je dan iets gaat denken of zien wat er helemaal niet is en ook nooit zal zijn
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hij wilt graag levend het huis uit
Karin heeft al gezegd dat zij niet zo snel bezig is met iemand leuk vinden of verliefd zijn. Zij is meer snel bevriend met mannen. Dat zei ze tegen Ariane. Paar dagen geleden.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Karen het allemaal wel
Prima
Die aandacht van de mannen
En of het Tom of Ty wordt
Ze kan moeilijk tegen smoorverliefde Ariana zeggen dat Tom zo lekker masseert
Kan ik hem niet kwalijk nemenquote:Op maandag 22 januari 2024 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty zou nog met Ariana praten
Lijkt of hij niet echt durft
Mooi zo, verstandig meiske.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Karin heeft al gezegd dat zij niet zo snel bezig is met iemand leuk vinden of verliefd zijn. Zij is meer snel bevriend met mannen. Dat zei ze tegen Ariane. Paar dagen geleden.
Een fling (nog niet serieus maar trokken wel de laatste maand meer naar elkaar toe).quote:
Karen is een partygirl en gaat nog vaak naar clubs. Volgens mij is die ook niet voor serieuze relaties.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Karen het allemaal wel
Prima
Die aandacht van de mannen
En of het Tom of Ty wordt
Ze kan moeilijk tegen smoorverliefde Ariana zeggen dat Tom zo lekker masseert
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Karin heeft al gezegd dat zij niet zo snel bezig is met iemand leuk vinden of verliefd zijn. Zij is meer snel bevriend met mannen. Dat zei ze tegen Ariane. Paar dagen geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die mannen best om haar vinger kan windenThinking is difficult, that’s why most people judge
* greysbones gaat de wasmand richting BB brengenquote:Op maandag 22 januari 2024 13:31 schreef Jockari het volgende:
Ashley wil graag strijken. In BB-huis vindt ze dit leuk, dan heeft ze wat te doen.
nee, ze krijgen enkel fruitsuiker binnen van de peren en sinaasappels, dat was ook de reden dat sonja zich zo broerd ging voelen.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:28 schreef freaky40 het volgende:
Vieze meelpannenkoeken. Hebben ze geen suiker bij de basis producten? Dan kun je dat er in ieder geval op doen.
Oei, dan hoop ik dat er nog wat van overblijft, ik heb niet zo’n vertrouwen in het kind.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat de wasmand richting BB brengen
Zit wel een meter tussen en zijn rug naar haar toe.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:34 schreef Jockari het volgende:
Hebben zij vaste plaatsen aan tafel, want Ariana zit dikwijls aan de rechterkant van Tom.
ze was gisteren ook alleen met hem in de roze/groene kamer hadden samen maskertje op ( was zo knus zal ze wel gedacht hebben)quote:Op maandag 22 januari 2024 13:04 schreef Jockari het volgende:
Ariana gaat voor haar doel: Tom. Ze is er in gelukt om met hem apart te zijn
[ afbeelding ]
Ze wil zo even met m praten denk ik..quote:Op maandag 22 januari 2024 13:34 schreef Jockari het volgende:
Hebben zij vaste plaatsen aan tafel, want Ariana zit dikwijls aan de rechterkant van Tom.
serieus ??? dat vraag je tohc nietquote:Op maandag 22 januari 2024 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ariana vraagt aan Tom, waarom kijk je me nooit aan als ik met je praat, ben je bang voor mij?
Die is echt vetgestoord![]()
Ik verwacht eerder dat hij zelf ook ziet dat ze hem leuk vindt en dat wil hij zeker niet verder aanwakkerenquote:Op maandag 22 januari 2024 13:29 schreef Kayro het volgende:
[..]
Dat t verhaal nog langer wordt, en ze nog meer gaat stotteren... misschien?
(Ik herken dit van mezelf bij een stotterende collega
)
💯quote:Op maandag 22 januari 2024 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat hij zelf ook ziet dat ze hem leuk vindt en dat wil hij zeker niet verder aanwakkeren
wacht maar als tom het aanbied echt wel hahhahaquote:Op maandag 22 januari 2024 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
Ariana zou geen sex in het huis hebben.
Tom geeft op beleefde wijze hints dat hij geen interesse heeft in meer dan vriendschap (onder meer door gesloten lichaamstaal). Dat ze zo sociaal onwetend is om die hints niet te begrijpen is niet zijn schuld.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat hij zelf ook ziet dat ze hem leuk vindt en dat wil hij zeker niet verder aanwakkeren
wat was zijn antwoord eigenlijk op die vraag van der?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zij spoort echt niet hoorHij ziet echt helemaal niets in haar
Hoe kan ze dat nou denken? Omdat ze met hem op de bank even een deken deelden waardoor hij haar per ongeluk heel even aanraakte met zijn been
Dat hij rekening gaat houden om haar dan wel aan te kijken.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat was zijn antwoord eigenlijk op die vraag van der?
nou vreselijk de hele dag water ik zou dat echt niet kunnenquote:Op maandag 22 januari 2024 13:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben toch sinaasappels.
Niks mis met water drinken.
Ze zit er al weer bij.. Karen komt niet meer van haar af.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:42 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ashley ga gezellig met Karen zitten en vraag Ariana niet mee !
Maar Ariana gaat denk ik niet weg van Tom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |