Dat heb ik ook echt met Basiri.. zo niet sympathiek die gast.quote:
Ja daar heb ik ook niets mee. Vind het een aparte gozerquote:Op maandag 22 januari 2024 11:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heb ik ook echt met Basiri.. zo niet sympathiek die gast.
Ik ook. Vanaf eerste uur van de samensmelting, ergerde ik me aan zijn drukte.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heb ik ook echt met Basiri.. zo niet sympathiek die gast.
Komt waarschijjnlijk omdat ze niet meegegroeid zijn met de andere bewoners.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tot nog toe vind ik geen van de spiegelmensen leuk.....
Ze moeten nog even landen. geef ze nog even tijdquote:Op maandag 22 januari 2024 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Rohani valt me nog mee. Had haar zeurderiger verwacht maar echt leuk vind ik haar (nog) niet. En die andere twee heb ik eigenlijk ook nog niet echt wat mee.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vind het een naar persoonquote:Op maandag 22 januari 2024 11:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook niets mee. Vind het een aparte gozer
Toen hij zei dat hij het het moeilijkste had gehad van allemaal zakte mijn broek echt af. Goed ook dat Tom gelijk reageerde met het feit dat de genomineerde het ook moeilijk hadden gehad.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ook. Vanaf eerste uur van de samensmelting, ergerde ik me aan zijn drukte.
Het blijken allemaal zeurende klagers te zijnquote:Op maandag 22 januari 2024 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is toch ook echt belachelijk dat ze nog steeds niet hun koffers hebben.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom : Ik wil echt echt mijn koffer hebben. In mijn koffer zit zoiets van mijn zoontje.
Karen gun ik het echt maar Basiri totaal niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:58 schreef BB-King het volgende:
Karen vrijstelling![]()
O en Basiri ook.
Al vermoed ik nog wel een mindfuck van BB.
quote:Op maandag 22 januari 2024 11:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze moeten nog even landen. geef ze nog even tijd
Ja ik snap dat ook niet, net als dat karige eten wat ze krijgen.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is toch ook echt belachelijk dat ze nog steeds niet hun koffers hebben.
Ik heb nog beeld op 1??quote:Op maandag 22 januari 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Yeahh een SL we zaten er op te wachten
wat heeft ze?quote:
O, ik keek stream 2quote:
Voegt beiden ook echt helemaal niets toe. Was leuk de eerste paar dagen dat sommigen geen koffer hadden en dat ze dan wat van anderen moesten lenen maar het heeft nu wel echt lang genoeg geduurd. Het wordt tijd dat ze eens met iets nieuws komen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap dat ook niet, net als dat karige eten wat ze krijgen.
Ik heb zo maar het idee dat er niet veel gaat veranderen, de koffer zullen ze terug blijven en de rest een beetje niets doen en afwachten tot de opdrachtenquote:Op maandag 22 januari 2024 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voegt beiden ook echt helemaal niets toe. Was leuk de eerste paar dagen dat sommigen geen koffer hadden en dat ze dan wat van anderen moesten lenen maar het heeft nu wel echt lang genoeg geduurd. Het wordt tijd dat ze eens met iets nieuws komen.
Gebeten door het broodmesquote:
SPOILER: bloedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Vaak heb je beiden streams een sl maar soms is het op één stream en kun je naar de andere schakelenquote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gebeten door het broodmesDat is dan zo gemeen. Ik heb het ook regelmatig als ik een pistolet doormidden snijdt en dan net te hard drukSPOILER: bloedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gebeten door het broodmesgesneten niet gebetenSPOILER: bloedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee schat
En ot
Gewoon posten wat je ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En laat degene zonder koffer dan een ‘oud’ shirtje houden met sticker eroverquote:Op maandag 22 januari 2024 12:10 schreef Joyce-43 het volgende:
het gaat BB wel zooitje shirts kosten iedere keer andere kleur voor de mensen in een groep duo
quote:Op maandag 22 januari 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
Op Schiphol wordt er inmiddels gestaakt
zoveel landingen kunnen ze niet aan
minder is nederlandsquote:Op maandag 22 januari 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee schat
En ot
Gewoon posten wat je ziet
Daarom dus bezuinigen op warm water en voedsel (groot inkopen = bulkprijs)quote:Op maandag 22 januari 2024 12:10 schreef Joyce-43 het volgende:
het gaat BB wel zooitje shirts kosten iedere keer andere kleur voor de mensen in een groep duo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |