op is nog niet bijgewerkt.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:27 schreef Lillibet het volgende:
is tom niet ook genomineerd? zit even in de op te kijken
Ja zie pinquote:Op maandag 22 januari 2024 09:27 schreef Lillibet het volgende:
is tom niet ook genomineerd? zit even in de op te kijken
Wat een mensquote:Op maandag 22 januari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
Ariana nu Karen naar the wall gesleurd
Over Tom
quote:
Fucked up!quote:Op maandag 22 januari 2024 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
Iedereen gillen want er zit koffie in de wal.
veel coins voor 1 cupje
hahahaha Ariane vindt het gemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:32 schreef Lillibet het volgende:
jimmy in een tuinbroek dat vindt hij lekker zitten want gewone broeken vakken altijd af
karin zegt dat hij het kan hebbenOw vind het wel prima eruit zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow vind het wel prima eruit zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jimmy heeft wel wat geslapen
alice was heel heftig aan het dromen daar werd dilano steeds van wakker
Als de tuin nog bestraat moet worden kan hij zo aan de slagquote:Op maandag 22 januari 2024 09:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals Karen het zei: hij komt daar goed mee weg
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij hadden er ook 2 toch?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:34 schreef rinardo het volgende:
De geheime missie
Ronahi en Tom hebben een geheime missie. Ze moeten een aantal dingen in huis benoemen die niet kloppen.
Alle eethoekstoelen zijn grijs 1 is okergeel
De som op de poster lkopt niet
ik heb al 2 fouten gevonden
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Iets met vaasjes.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij hadden er ook 2 toch?
De poster en ??
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:33 schreef Lillibet het volgende:
Tuinbroek zou voor mij wel een uitkomst zijn met 'n te hoog zittende stoma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jimmy heeft wel wat geslapen
alice was heel heftig aan het dromen daar werd dilano steeds van wakker
Maar verdom het om er een te kopen, vind het geen smoelwerk....
Ik vind het echt leuk, leuke vent ook maar dat zei ik meteen al.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kunnen ze hun nominatie weg spelen als ze dit goed voltooien?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:34 schreef rinardo het volgende:
De geheime missie
Ronahi en Tom hebben een geheime missie. Ze moeten een aantal dingen in huis benoemen die niet kloppen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet zeker of dat een fout isquote:Op maandag 22 januari 2024 09:34 schreef rinardo het volgende:
De geheime missie
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Misschien win je nu wel PONquote:Op maandag 22 januari 2024 09:34 schreef rinardo het volgende:
De geheime missie
De som op de poster klopt niet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
oh dat heb ik gemistquote:Op maandag 22 januari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij hadden er ook 2 toch?
De poster en ??
ordnung muss seinquote:Op maandag 22 januari 2024 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
uh oh ... de douche is niet uitgetrokken ziet oberstormbahnfuhrer. Hij spreekt Dilano erop aan.
Die gele stoel is er al van dag 1quote:Op maandag 22 januari 2024 09:35 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat een fout is
zou goed kunnen hoor.
kreeg gister mee dat ze 1 stoel te weinig hadden aan de eetkamertafels en ergens anders een stoel gingen pakken in het huis.
mogelijk de puzzel op de poster een fout? zie dat je dat onder de foto ook al schreef
niet gezien dat er 2 foto's stonden![]()
Ik zie het ook nietquote:Op maandag 22 januari 2024 09:44 schreef zodeju het volgende:
Ik kijk niet veel maar ik heb nog geen een keer gezien dat Ariana bezig is voor de groep zoals afwassen stofzuigen afruimen douches schoonmaken helemaal niks. Als ze bezig is is het voor haarzelf.
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
uh oh ... de douche is niet uitgetrokken ziet oberstormbahnfuhrer. Hij spreekt Dilano erop aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ze biedt het wel steeds aan als alle taken al verdeeld zijnquote:Op maandag 22 januari 2024 09:44 schreef zodeju het volgende:
Ik kijk niet veel maar ik heb nog geen een keer gezien dat Ariana bezig is voor de groep zoals afwassen stofzuigen afruimen douches schoonmaken helemaal niks. Als ze bezig is is het voor haarzelf.
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:46 schreef rinardo het volgende:
yeahhhhhh ik heb er nog 1 gevonden , zien jullie hem zonder spoiler ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No mercy for animal abusers
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:46 schreef rinardo het volgende:
yeahhhhhh ik heb er nog 1 gevonden , zien jullie hem zonder spoiler ?Yep zag het meteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
(Kan dus niet tegen dit soort dingen dus viel meteen op)![]()
Ik snap het idee welquote:Op maandag 22 januari 2024 09:47 schreef ledn81 het volgende:
Tyron wast af in de verkeerde afwasteil, maar uiteindelijk mag Basiri toch warm water naar de keuken brengen in de andere afwasteil![]()
[ twitter ]
Ach, Ariana denkt dat Lenie haar niet mag.....want ja het is beter om iedereen aan je kant te krijgen....tenslotte moet er ook weer genomineerd worden een keer.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]nope, er hangen in huis verdeeld zwart en wit cameras, kijk hier woonkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Is beter dan vorig jaar waar ze de pannen in de douche gebruikte om zich te wassen en s'avonds werd er weer eten in gekookt, vond het zo viesquote:Op maandag 22 januari 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap het idee wel
Dat je 1 voor de afwas wil houden
Maar wat een gedoe de hele tijd
Ja dat was idd niet al te fris. En snap het wel dat je afwasteil waar de smerige sokken en onderbroeken in gehandwast worden niet wil gebruiken voor de afwas. Maar beetje warm water naar de badkamer dragenquote:
Fijne vent.....vind ik het.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
Tyron is nog steeds aan het afwassen
Tyron?quote:Op maandag 22 januari 2024 10:01 schreef espri het volgende:
Hahaha fantastisch, die krullenbol, naam kwijt, grijpt Karen vanachter maar Karen grijpt hem met 2 handen bij z’n haren, mooi.
Tyron tochquote:Op maandag 22 januari 2024 10:04 schreef Was-beer het volgende:
Lenie zit Jimmy een beetje uit te dagen heb ik het idee. Zeggen dat hij zo stil is en dat ie wat moet vertellen. Ashley zei er wat van met een grapje
Er zit een plant aan tafelquote:Op maandag 22 januari 2024 09:34 schreef rinardo het volgende:
De geheime missie
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh ik had niet door dat Tyron daar ook wasquote:
Misschien voor een vierde man.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:10 schreef TheLuckyman het volgende:
Raar dat ze strijden voor vrijstelling? Er zijn er al drie genomineerd?
Deze week.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:11 schreef ben34567 het volgende:
Is dat een vrijstelling voor de week erna ?
Ik heb het idee dat er nog een twist komt waarbij Tom en Ronahi hun nominatie kunnen kwijtraken/doorgeven. Anders zou een PON-game ook geen nut hebben deze week..quote:Op maandag 22 januari 2024 10:10 schreef TheLuckyman het volgende:
Raar dat ze strijden voor vrijstelling? Er zijn er al drie genomineerd?
Nee gekregen van Ashley toen ze weg ging.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:13 schreef lonneberga het volgende:
Lenie de sloffen van zijn vrouw aan?
Volgens mij van Alice.....quote:Op maandag 22 januari 2024 10:13 schreef lonneberga het volgende:
zal Karen blij mee wezenquote:
Wat een gedoe met die teams BB zo elke week en andere kleding e.d.. Maar daardoor blijft de sfeer wel beter hoop ik.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:13 schreef Was-beer het volgende:
Nieuwe duo's betekent nieuwe sportkleding
quote:Op maandag 22 januari 2024 10:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat een gedoe met die teams BB zo elke week en andere kleding e.d.. Maar daardoor blijft de sfeer wel beter hoop ik.
oude polo's inleveren. De stagiaires vanmiddag druk op Vinted om de bende te verkopen
Ik wil die van Tom welquote:Op maandag 22 januari 2024 10:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wat een gedoe met die teams BB zo elke week en andere kleding e.d.. Maar daardoor blijft de sfeer wel beter hoop ik.
oude polo's inleveren. De stagiaires vanmiddag druk op Vinted om de bende te verkopen
Waarom ze niet tegen Ariana zegt dat doe ik niet. Vraag zelf maar aan Tom, begrijp ik niet.quote:
Nopequote:Op maandag 22 januari 2024 10:16 schreef Jockari het volgende:
Danny gaat leren strijken.
Ah, de nederlanders zeggen strijkbout ipv strijkijzer.
is dit serieus en hoe ben je er achter gekomen dan?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:34 schreef rinardo het volgende:
De geheime missie
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Volgens mij is dat ook al eerder gebeurt. Toen zei Karen dat ze daar niet tussen wilde zitten tegen iemand in de douche. Dat ging ook over Ariane die iets wilde weten over Tom.quote:
Dat was gisteravond op stream , ja serieus.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is dit serieus en hoe ben je er achter gekomen dan?
Randy loopt ook met roze sloffen en Tom liep vanmorgen op sloffen met hartjes geloof ikquote:Op maandag 22 januari 2024 10:13 schreef lonneberga het volgende:
Nopequote:Op maandag 22 januari 2024 10:16 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij zei BB dat de genomineerden zich nog konden ‘herstellen’ dus denk dat nominatie nog weg gespeeld kan worden.
Niet bij dit spel in ieder geval .. denk dat Tom en Ronahi 1 vrijstelling kunnen winnen met hun opdracht ... en dan beelden van een huilende Ronahi die moet kiezen en zo.quote:
Heel eerlijk?quote:Op maandag 22 januari 2024 10:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat was gisteravond op stream , ja serieus.
ze gingen met zn 2 naar buiten om even te overleggen, en dat mochten wij zien
Ik denk dat er nog 2 nominaties bijkomenquote:Op maandag 22 januari 2024 10:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niet bij dit spel in ieder geval .. denk dat Tom en Ronahi 1 vrijstelling kunnen winnen met hun opdracht ... en dan beelden van een huilende Ronahi die moet kiezen en zo.
Zag ik ook net van Randy ja,zullen best lekker lopenquote:Op maandag 22 januari 2024 10:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Randy loopt ook met roze sloffen en Tom liep vanmorgen op sloffen met hartjes geloof ik
nou weet niet echt of Tom dat gaat doen misschien wel tegen Ariane zeggen dat ze het ook met hem kan bespreken, en ja Karen moet het echt afkappen.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom ze niet tegen Ariana zegt dat doe ik niet. Vraag zelf maar aan Tom, begrijp ik niet.
Tom gaat het Karen kwalijk nemen dat ze hem gaat ondervragen voor Ariana.
ja maar ze moet het dan tegen Ariana zeggenquote:Op maandag 22 januari 2024 10:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook al eerder gebeurt. Toen zei Karen dat ze daar niet tussen wilde zitten tegen iemand in de douche. Dat ging ook over Ariane die iets wilde weten over Tom.
quote:Op maandag 22 januari 2024 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Basiri is z'n pin kwijt ... krijgt flink commentaar van BB .. maar vindt hem uiteindelijk terug in z'n broekzak.
BB : 'Dat is inderdaad de laatste plaats waar je moet zoeken'
Alleen als zij aandacht krijgt van mannen gaat ze stralen. hihihihi zij vinden mij sexy <<< zo ietsquote:Op maandag 22 januari 2024 10:25 schreef lonneberga het volgende:
Ariaan heeft ook maar 1 gezicht,standje ontevredenheid,
Ja, houten kop.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:25 schreef lonneberga het volgende:
Ariaan heeft ook maar 1 gezicht,standje ontevredenheid,
Aandachtshoerquote:Op maandag 22 januari 2024 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we hier ook mee met die warming up?
Nou werk ze dan..quote:Op maandag 22 januari 2024 10:29 schreef lonneberga het volgende:
Vandaag een thuiswerkdag en dan is zo'n sl wel weer even lekker
Pagina niet beschikbaarquote:Op maandag 22 januari 2024 10:33 schreef rinardo het volgende:
kan het filmpje hier niet posten maar in dit filmpje zegt Ariana er van overtuigd te zijn dat Tom wat voor haar voelt, het was zo net op de stream dus misschien @:ledn81 ?
https://www.facebook.com/(...)5805752&locale=nl_NL
Ja heb het opgenomen ook. Geen tijd nog om terug te kijken of te posten. Word ook wel beetje moe van dat verhaallijntje ondertussenquote:Op maandag 22 januari 2024 10:33 schreef rinardo het volgende:
kan het filmpje hier niet posten maar in dit filmpje zegt Ariana er van overtuigd te zijn dat Tom wat voor haar voelt, het was zo net op de stream dus misschien @:ledn81 ?
quote:Op maandag 22 januari 2024 10:33 schreef rinardo het volgende:
stalker vibesquote:
Maar als alles dan prettiger zit, is het wel makkelijkquote:Op maandag 22 januari 2024 09:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tuinbroek zou voor mij wel een uitkomst zijn met 'n te hoog zittende stoma.
Maar verdom het om er een te kopen, vind het geen smoelwerk....
Lenie is net oud wijf, de naam heeft hij al Lenie!quote:
Nee mochten niet meedoen idd. zijn genomineerd en ze spelen voor vrijstellingquote:Op maandag 22 januari 2024 10:57 schreef Ireth het volgende:
Zie alleen de mannen rennen?? De vrouwen doen iets in de GR? En waar zijn Tom en Ronahi? Die mochten niet meedoen?
Ja dat weet ik, bedoel ook meer "waar zijn ze nu? Ik zie ze niet?"quote:Op maandag 22 januari 2024 10:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee mochten niet meedoen idd. zijn genomineerd en ze spelen voor vrijstelling
Jawel, Randy had de instructies maar er was iets fout gegaan en het kon pas deze week weer om een of andere redenquote:Op maandag 22 januari 2024 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
wat ik ook zo raar vind iedereen is gek van BB en hebben altijd gekeken maar niemand weet dat ze zelf de hottub moeten schoonmaken zoals in eerdere edtities ook gedaan werd door de bewoners
Hoorde ik ook, dus zal het dan een pon zijn?quote:Op maandag 22 januari 2024 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sommigen zeggen, ik heb er al 2 ... of 3..
Vliegtuig is weer opgetrokken?quote:Op maandag 22 januari 2024 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana en Randy liggen uit het spel !!!
"Ja maar ik st-st-stotter dus het is geme-me-me-meen..."quote:Op maandag 22 januari 2024 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ariana en Randy liggen uit het spel !!!
hij had er wel nog 1 op tijd gevondenquote:
Vrijstellingbadgesquote:Op maandag 22 januari 2024 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Wat moeten ze zoeken, een sleuteltje of iets?
quote:Op maandag 22 januari 2024 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Wat moeten ze zoeken, een sleuteltje of iets?
Tijdens SL kreeg je kort beeld uit die gameroom te zien, daar stonden ze er gewoon bij. (Ook hoorde je een vrouw instructies geven hoe ze moesten staan voor het licht).quote:Op maandag 22 januari 2024 11:02 schreef Ireth het volgende:
Zullen ronahi en Tom ze hebben moeten verstoppen?? En dat die nu in de dbk zitten ofzo??
of spiegel kamer in de gangquote:Op maandag 22 januari 2024 11:02 schreef Ireth het volgende:
Zullen ronahi en Tom ze hebben moeten verstoppen?? En dat die nu in de dbk zitten ofzo??
Ah dat had ik niet gezien/gehoord. Was ff boodschappen doen en kwam net weer op de streams toen ze mochten gaan rennen..quote:Op maandag 22 januari 2024 11:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tijdens SL kreeg je kort beeld uit die gameroom te zien, daar stonden ze er gewoon bij. (Ook hoorde je een vrouw instructies geven hoe ze moesten staan voor het licht).
Volgens de opdracht was het in het huis.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Ik zou buiten eens kijken, of hij moet echt in het huis liggen...
Was ook maar heel erg kort, even knipperen met je ogen en het was wegquote:Op maandag 22 januari 2024 11:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah dat had ik niet gezien/gehoord. Was ff boodschappen doen en kwam net weer op de streams toen ze mochten gaan rennen..
Ze wisten het al bij de montage wat er stond te gebeuren....dat is TV.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:11 schreef Ireth het volgende:
Das best wel bijzonder gemonteerd, in de SL. Sonja die zegt "ik wil weten of bb mij kan breken" en direct Randy met een satanisch lachje er achter aan
Ik had ergens gelezen dat dat een grapje was van MA vanwege de gelijkenis/overeenkomsten..quote:Op maandag 22 januari 2024 11:12 schreef ben34567 het volgende:
Basiri is een neef van Michelangelo; Jimmy is een neef van Vera; Tom is een goede vriend van Judy en Chelsea.
Maar alle inschrijvingen hebben een even eerlijke kans tijdens de selectieprocedure
Werd tijd.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:18 schreef ben34567 het volgende:
Goed spel wel om de eerste frustraties op te wekken zo te zien. Niet langer de vrolijke bende
was idd grapjequote:Op maandag 22 januari 2024 11:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat dat een grapje was van MA vanwege de gelijkenis/overeenkomsten..
neef van Michealangelo was dat geen grapje van hemquote:Op maandag 22 januari 2024 11:12 schreef ben34567 het volgende:
Basiri is een neef van Michelangelo; Jimmy is een neef van Vera; Tom is een goede vriend van Judy en Chelsea.
Maar alle inschrijvingen hebben een even eerlijke kans tijdens de selectieprocedure
alsof ze wisten welk spel ze gingen doenquote:Op maandag 22 januari 2024 11:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Er is van te voren al bedacht, we gaan op die..."
zo maakte ik het ook opquote:Op maandag 22 januari 2024 11:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat dat een grapje was van MA vanwege de gelijkenis/overeenkomsten..
echt, we hadden al 3 genomineerde tochquote:
Het is echt fucked upquote:Op maandag 22 januari 2024 11:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
echt, we hadden al 3 genomineerde toch
* Ireth doet schietgebedje...quote:Op maandag 22 januari 2024 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ariana nu net tegen Karen: "Als ik op het bord kom, ben ik meteen naar huis"
Karen: "Echt?"
Ariana: "Dat denk ik echt"
Niet genomineerd maar bang genomineerd te worden omdat ze geen vrijstelling heeft.
Denkt ze het, of weet ze het?quote:Op maandag 22 januari 2024 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Niet genomineerd maar bang genomineerd te worden omdat ze geen vrijstelling heeft.
En straks zeiken dat men haar geen sterke speler vindt en haar daarom niet nomineertquote:Op maandag 22 januari 2024 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Vlucht ARI36 is ready for takeoffquote:Op maandag 22 januari 2024 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:32 schreef Lillibet het volgende:
jimmy in een tuinbroek dat vindt hij lekker zitten want gewone broeken vakken altijd af
karin zegt dat hij het kan hebbenDat snap ik met die dikke buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Dan is ze dus niet genomineerdquote:Op maandag 22 januari 2024 11:30 schreef ledn81 het volgende:
Ariana : "Als ik genomineerd word geef ik vanzelf op.. dan ga ik gewoon met opgeheven hoofd"
Ja vind ik ook want ze laat zich tot dingen zeggen verleidenquote:Op maandag 22 januari 2024 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Karen zo met Ariana optrekt .....
Nog wel maar hij is dan ook nog niet echt geland.. duurt waarschijnlijk niet lang meer dat de biatch zich laat zienquote:Op maandag 22 januari 2024 09:36 schreef greysbones het volgende:
Kan niet anders zeggen als dat Jimmy wel lief is
Gesprekje met ronahi en haar wat gerust gesteld
Heeft nog niet veel ervaringen gehad met mannen zou ik denken. Dat is typisch voor mensen die in die high school mindset blijven als het gaat om de opposite sex.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus die ariane lijkt wel 15 ofzo. Altijd over mannen praten
Maar dan klopt het nog steeds niet toch? Dat schilderij met die som hangt er ook al van het begin.quote:
Moet te doen zijn.. ik ken een programma daar moesten ze het met 39 mensen doen met zo weinigquote:Op maandag 22 januari 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
Het is ook wel ietwat karig
2 douchen en 2 toiletten voor 14 mensen
Het gaat ook om dingen die niet kloppen vanaf dag 1quote:Op maandag 22 januari 2024 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dan klopt het nog steeds niet toch? Dat schilderij met die som hangt er ook al van het begin.
Zijn we niet verplicht ja? Jij bent gewoon irritant.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
julie meiden zijn overstoer
als ik wat typ reageer je niet
Dat is ook niet verplicht Mario. We reageren op dat waar we wat op te reageren hebben. Zijn er wel meer waar soms niet op gereageerd wordt. Gewoon gezellig meedoenquote:Op maandag 22 januari 2024 11:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
Er is koffie gekomenquote:Op maandag 22 januari 2024 11:37 schreef Cupfighter het volgende:
Ariane ging toch ook weg als er geen koffie kwam ?
Op de 6e dag dat ze zei te gaan vertrekkenquote:Op maandag 22 januari 2024 11:38 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja maar niet de volgende dag toch zoals ze aangaf?
Ja haar vertrek aankondigingen zijn niet geloofwaardig dusquote:Op maandag 22 januari 2024 11:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op de 6e dag dat ze zei te gaan vertrekken
Reageren hier is niet verplicht, er zijn zelfs mensen die alleen maar meelezen en nooit reageren. misschien moet je ook eens nadenken wat je typt!!quote:Op maandag 22 januari 2024 11:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
Net als haar landingen niet echt stabielquote:Op maandag 22 januari 2024 11:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja haar vertrek aankondigingen zijn niet geloofwaardig dus
ze had er alles voor over zei ze, maar geen 12 coinsquote:Op maandag 22 januari 2024 11:37 schreef Cupfighter het volgende:
Ariane ging toch ook weg als er geen koffie kwam ?
Het helpt niet dat het soms onmogelijk is om zijn berichten te ontrafelenquote:Op maandag 22 januari 2024 11:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
Reageren hier is niet verplicht, er zijn zelfs mensen die alleen maar meelezen en nooit reageren. misschien moet je ook eens nadenken wat je typt!!
weiniger? dat woord bestaat niet in Nederlandquote:Op maandag 22 januari 2024 11:41 schreef mario390 het volgende:
ashley ziet met weiniger
wat beter uit
Hij doet het gewoon expres en mag het vaak ook, bloed irritant maar met een beetje pech, heb jij uiteindelijk een waarschuwingquote:Op maandag 22 januari 2024 11:41 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Het helpt niet dat het soms onmogelijk is om zijn berichten te ontrafelen
Hij sprak gisteren al zijn twijfels uit over koppel zijn met Ariana. Dat is wel balen voor hem want hij zat een stuk beter met die C zanger.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:02 schreef freaky40 het volgende:
Kut voor Randy, je zal maar met dat wijf opgescheept zitten in je team. Wordt een lange week...
dat duurt heel langquote:Op maandag 22 januari 2024 11:42 schreef espri het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon expres en mag het vaak ook, bloed irritant maar met een beetje pech, heb jij uiteindelijk een waarschuwing
weiniger pampequote:Op maandag 22 januari 2024 11:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
weiniger? dat woord bestaat niet in Nederland
Is hij niet Oostenrijker ? Ik dacht dat hij google translate gebruikt en de vertalingen/context daarom wat onduidelijk isquote:Op maandag 22 januari 2024 11:42 schreef espri het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon expres en mag het vaak ook, bloed irritant maar met een beetje pech, heb jij uiteindelijk een waarschuwing
Hij moet niet te veel in zichzelf gaan geloven....quote:Op maandag 22 januari 2024 11:44 schreef Jockari het volgende:
Tom wordt door de anderen geapprecieerd omdat hij met een glimlach zijn 2de nominatie draagt
Daar gaat het niet om, de taalfouten maar laat maar.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is hij niet Oostenrijks ? Ik dacht dat hij google translate gebruikt en de vertalingen/context daarom wat onduidelijk is
quote:
Ik denk eerder dat het noodgedwongen is want het is Ariana die Karen elke keer opzoekt. Andersom zie ik dat niet echt.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Karen zo met Ariana optrekt .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |