op is nog niet bijgewerkt.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:27 schreef Lillibet het volgende:
is tom niet ook genomineerd? zit even in de op te kijken
Ja zie pinquote:Op maandag 22 januari 2024 09:27 schreef Lillibet het volgende:
is tom niet ook genomineerd? zit even in de op te kijken
Wat een mensquote:Op maandag 22 januari 2024 09:28 schreef greysbones het volgende:
Ariana nu Karen naar the wall gesleurd
Over Tom
quote:
Fucked up!quote:Op maandag 22 januari 2024 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
Iedereen gillen want er zit koffie in de wal.
veel coins voor 1 cupje
hahahaha Ariane vindt het gemeen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:32 schreef Lillibet het volgende:
jimmy in een tuinbroek dat vindt hij lekker zitten want gewone broeken vakken altijd af
karin zegt dat hij het kan hebbenOw vind het wel prima eruit zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow vind het wel prima eruit zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jimmy heeft wel wat geslapen
alice was heel heftig aan het dromen daar werd dilano steeds van wakker
Als de tuin nog bestraat moet worden kan hij zo aan de slagquote:Op maandag 22 januari 2024 09:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals Karen het zei: hij komt daar goed mee weg
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij hadden er ook 2 toch?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:34 schreef rinardo het volgende:
De geheime missie
Ronahi en Tom hebben een geheime missie. Ze moeten een aantal dingen in huis benoemen die niet kloppen.
Alle eethoekstoelen zijn grijs 1 is okergeel
De som op de poster lkopt niet
ik heb al 2 fouten gevonden
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Iets met vaasjes.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij hadden er ook 2 toch?
De poster en ??
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:33 schreef Lillibet het volgende:
Tuinbroek zou voor mij wel een uitkomst zijn met 'n te hoog zittende stoma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jimmy heeft wel wat geslapen
alice was heel heftig aan het dromen daar werd dilano steeds van wakker
Maar verdom het om er een te kopen, vind het geen smoelwerk....
Ik vind het echt leuk, leuke vent ook maar dat zei ik meteen al.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kunnen ze hun nominatie weg spelen als ze dit goed voltooien?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:34 schreef rinardo het volgende:
De geheime missie
Ronahi en Tom hebben een geheime missie. Ze moeten een aantal dingen in huis benoemen die niet kloppen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet zeker of dat een fout isquote:Op maandag 22 januari 2024 09:34 schreef rinardo het volgende:
De geheime missie
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Misschien win je nu wel PONquote:Op maandag 22 januari 2024 09:34 schreef rinardo het volgende:
De geheime missie
De som op de poster klopt niet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
oh dat heb ik gemistquote:Op maandag 22 januari 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zij hadden er ook 2 toch?
De poster en ??
ordnung muss seinquote:Op maandag 22 januari 2024 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
uh oh ... de douche is niet uitgetrokken ziet oberstormbahnfuhrer. Hij spreekt Dilano erop aan.
Die gele stoel is er al van dag 1quote:Op maandag 22 januari 2024 09:35 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat een fout is
zou goed kunnen hoor.
kreeg gister mee dat ze 1 stoel te weinig hadden aan de eetkamertafels en ergens anders een stoel gingen pakken in het huis.
mogelijk de puzzel op de poster een fout? zie dat je dat onder de foto ook al schreef
niet gezien dat er 2 foto's stonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |