Zeker. We hebben vrijdag nog even gebeld voor hij er in ging zelfs. Dus heel blij om te zien dat hij nu al in de groep wordt meegenomen...quote:Op zondag 21 januari 2024 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah je kent hem!? Nou, volgens mij doet hij het prima.
Heeft hij ook wel aan zichzelf te danken. Hij mengt goed.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeker. We hebben vrijdag nog even gebeld voor hij er in ging zelfs. Dus heel blij om te zien dat hij nu al in de groep wordt meegenomen...
Waarom dan die 'maar'?quote:Op zondag 21 januari 2024 21:46 schreef Jockari het volgende:
Voor alle duidelijkheid. Ik heb niets tegen iemands geaardheid, maar ik ben traditioneel in mijn leven.
Hij is nieuwsgierig zat, dat het ook over anderen gaat denk ikquote:Op zondag 21 januari 2024 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft hij ook wel aan zichzelf te danken. Hij mengt goed.
Maar hij moet denk ik straks wel oppassen dat het niet steeds over hem gaat. Maar voor nu hang ik aan z’n lippen
We gaan het meemaken. Hij is in elk geval tofquote:Op zondag 21 januari 2024 21:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is nieuwsgierig zat, dat het ook over anderen gaat denk ik
Het lijkt erop dat ze haar make-up af heeft. Ze ziet er jonger, frisser en stralender uitquote:Op zondag 21 januari 2024 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley ziet er ook opeens een stuk beter uit ...
Eensquote:Op zondag 21 januari 2024 21:53 schreef FBtje het volgende:
Ik vind Ashley nog steeds wel een knappe vrouw... tenzij ze die knaloranje lippenstift opdoet.
Tot ze weer zelf moet plamuren. Gaat het weer verkeerd. Blijft volledig nep.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze haar make-up af heeft. Ze ziet er jonger, frisser en stralender uit
Ja, jammer dat ze zelf vindt dat nodig te hebbenquote:Op zondag 21 januari 2024 21:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tot ze weer zelf moet plamuren. Gaat het weer verkeerd. Blijft volledig nep.
Van het zelfde laken een broek. Waarom 'nog" ?quote:Op zondag 21 januari 2024 21:53 schreef FBtje het volgende:
Ik vind Ashley nog steeds wel een knappe vrouw... tenzij ze die knaloranje lippenstift opdoet.
Nee idd... en het is niet de eerste ronde waarbij dit alles onbekend isquote:Op zondag 21 januari 2024 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ik geloof gewoon echt niet dat die bewoners niet snappen dat mensen streams kijken. En sommige mensen kei lang kijken op een dag.
Je maakt mij dat echt niet wijs. Als je hieraan meedoet dan weet je dat echt wel.
Precies.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee idd... en het is niet de eerste ronde waarbij dit alles onbekend is
Oeh. Zin inquote:Op zondag 21 januari 2024 21:55 schreef TheLuckyman het volgende:
Op de andere stream geeft Tyron aan morgen met Ariana te praten over zijn ergernis richting haar. Wil ook even geen drukte en zit daarom op de slaapkamer. Randy geeft aan dat Ariana echt wel oké is
Haha ja! Wel een goede manier van aandacht vragenquote:Op zondag 21 januari 2024 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies.
Basi is echt nu gewoon dat allemaal aan het uitleggen aan Tom.
Doe niet zo naïef. Kom op.
Ondanks dat ze wat aan haar gezicht heeft laten doen...niet om jou te kloten.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Van het zelfde laken een broek. Waarom 'nog" ?
Wel irritantquote:Op zondag 21 januari 2024 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja! Wel een goede manier van aandacht vragen
Ja maar in Nederland wordt de term schminken enkel toegepast als je een face paint opdoet.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:50 schreef Jockari het volgende:
Karen heeft het over schminken. Kennen de nederlanders dat ? Schminken ? Plamuren dus.
quote:Op zondag 21 januari 2024 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja achgelukkig is het weer over en het gaat wel vanzelf
Dan heb je z'n kont nog niet gezien!quote:Op zondag 21 januari 2024 21:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gast met blauw hemdje heeft een goed lijf
Ging om een Big Brother 2024 facebook groep dacht ik.quote:
Dilanoquote:Op zondag 21 januari 2024 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt denk ik, weet even niet wie het is
Ahquote:Op zondag 21 januari 2024 21:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ging om een Big Brother 2024 facebook groep dacht ik.
Ja, die waren er om de haverklapquote:Op zondag 21 januari 2024 22:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben blij dat ik vandaag stream 2 heb gedaan als ik lees over de SL's op stream 1 vandaag ...
Basili zat daarin vlak voordat hij het huis inging of zo en sprak over hoe mensen aan het speculeren waren, enz.quote:
Ja hij was geloof ik per ongeluk in slaapgevallen toen hij even zijn sociale batterij wilde opladenquote:Op zondag 21 januari 2024 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huh, Randy en Tyron weer uit bed nu in de keuken met Alice ...
Dilano, maar ik kan bevestigen dat dat ook wel goed zitquote:Op zondag 21 januari 2024 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt denk ik, weet even niet wie het is
Dat lichaam ziet er echt perfect uitquote:Op zondag 21 januari 2024 22:03 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dilano, maar ik kan bevestigen dat dat ook wel goed zit
14 jaar turnenquote:Op zondag 21 januari 2024 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat lichaam ziet er echt perfect uit
Jij loopt een paar seconde voor op mijquote:Op zondag 21 januari 2024 22:06 schreef MacDeMarco het volgende:
Randy: waarom denk je dat ik ben weggegaan, ik trek dat niet man.
????
Ik heb een cursusje toekomst kijken bij Ariana gevolgdquote:Op zondag 21 januari 2024 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij loopt een paar seconde voor op mijik lees het en daarna hoor ik het
quote:Op zondag 21 januari 2024 22:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop FEBO, kappen met dat slechte eten, geen warm water, geen koffers doe gewoon normaal ...
Aaaaaaah! Knap, hoelang moeten we wachten tot de SL voorbij is?quote:Op zondag 21 januari 2024 22:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb een cursusje toekomst kijken bij Ariana gevolgd
quote:Op zondag 21 januari 2024 22:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mijn dochter 10 jaar. Knieën versleten intussen.
Idd geen pretje voor het lichaam, vaak blessures. Dilano had ook iets aan z'n schouder zei hij.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mijn dochter 10 jaar. Knieën versleten intussen.
2 minutenquote:Op zondag 21 januari 2024 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aaaaaaah! Knap, hoelang moeten we wachten tot de SL voorbij is?
quote:
Vertel, vertel... Tis toch SL.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:09 schreef DGK-Eric het volgende:
Mijn knieën ook maar niet van het turnen.
Kun je een kloppende voorspelling doenquote:Op zondag 21 januari 2024 22:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]shit.. ik ben geen oplichter hoor
Dan zitten ze deze episode aan het schijt volgens mij.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:11 schreef ben34567 het volgende:
Zouden de vele random streamlocks kunnen omdat de crew even met iets anders bezig is (wc bezoek etc) en ze dan maar een SL plaatsen ? Zie er echt geen andere reden voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 21 januari 2024 22:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werkt dit, krijg veel DM's dat ze niet te zien zijn ...
werkt hier zonder problemen, sonja komt niet meer terug getestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Dat is iets wat je denk ik van te voren moeilijk kan inschattenquote:Op zondag 21 januari 2024 22:12 schreef b_engeltje het volgende:
Wat lopen ze te zeuren over te veel prikkels batterij leeg, niet meer aan kunnen...wat doen ze dan in bb?
Doet het, bufferen duurt even een paar seconden, maar dat is het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Werkt bij mij perfect @DGK_TegengasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk ook gen z/jonge millennials zijn het niet meer gewoon om lang sociaal te doenquote:Op zondag 21 januari 2024 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is iets wat je denk ik van te voren moeilijk kan inschatten
Werkt wel al laden de filmpjes soms wat lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook aan mijn internet liggen.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Hoezo dat je karig eten krijgt weet je tochquote:Op zondag 21 januari 2024 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is iets wat je denk ik van te voren moeilijk kan inschatten
ik ben ook een millennial dus beledig ik mezelfquote:Op zondag 21 januari 2024 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey officieel ben ik een millenial en nu diep gekwetst in mijn zeikerige ziel
Ja, ik dacht aan het sociale aspect, maar idd ook het eten. Iedereen reageert anders op te weinig eten, onzekerheid en druktequote:Op zondag 21 januari 2024 22:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hoezo dat je karig eten krijgt weet je toch
Hmmm vooruitquote:Op zondag 21 januari 2024 22:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
ik ben ook een millennial dus beledig ik mezelf
Millenial + leefopgevingquote:Op zondag 21 januari 2024 22:16 schreef ben34567 het volgende:
[..]
ik ben ook een millennial dus beledig ik mezelf
In Brasil dat ook net begonnen is hebben ze tot 6 uur gefeest met drank en vreten voor iedereen en dus ook de hele avond muziek... daar hadden ze ook flipperkasten en shuffelboards en grijpmachines ter vermaak... maar daarvoor is BB NL veels te klein .. Adriana zou wel beter moeten weten .. die is van Brasilquote:Op zondag 21 januari 2024 22:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop FEBO, kappen met dat slechte eten, geen warm water, geen koffers doe gewoon normaal ...
Blijven ladenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan datquote:Op zondag 21 januari 2024 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vond eerst Randy de knapste, maar hij is van zijn troon gestoten
Ik ben duidelijk geen millenial meer. Voel me nog wel zo voor mijn leeftijd.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:15 schreef ben34567 het volgende:
[..]
denk ook gen z/jonge millennials zijn het niet meer gewoon om lang sociaal te doen
Ze moeten per se samen slapenquote:Op zondag 21 januari 2024 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn trouwens met de nieuwe tweetallen ook iedereen van bed veranderd? Of blijven ze gewoon in hun eigen bed? (lijkt me zo smerig als je in een bed van een ander moet slapen? (ja vind ik ook van hotels ed ook smerig))
Werkt bij mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je? Sommige mensen vinden Randy-achtige mannen knapquote:
Dat hij van z’n troon is bedoel ikquote:Op zondag 21 januari 2024 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Sommige mensen vinden Randy-achtige mannen knapzie dat liever dan een smal rietje
Zit een schot tussenquote:Op zondag 21 januari 2024 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bleh
maar goed, ik ben sowieso geen BB-materiaal
Oh spreekwoordelijk omdat ik nu een ander het knapste vindquote:Op zondag 21 januari 2024 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat hij van z’n troon is bedoel ik
Randy en Ashley zijn een duo?quote:
Dat is het probleem niet, ik dacht als ze van bed wisselen slapen ze in een bed waarin een ander heeft liggen zweten en kwijlen. Blehquote:
Ze hebben matrassen en beddengoed verwisseldquote:Op zondag 21 januari 2024 22:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bleh
maar goed, ik ben sowieso geen BB-materiaal
Oooh kijk dan is het niet viesquote:Op zondag 21 januari 2024 22:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze hebben matrassen en beddengoed verwisseld
Werkt hier prima (snel internet glasvezel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen jammer dat Ariana er nu bijzit, die is heel dominant aanwezig in elk gesprekquote:Op zondag 21 januari 2024 22:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik merk dat ik de neiging heb om te schakelen naar de streams waarop Jimmy te zien is. In al die standaard types valt hij echt wel positief op
Ja... idd... keuzestress nu dusquote:Op zondag 21 januari 2024 22:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Ariana er nu bijzit, die is heel dominant aanwezig in elk gesprek
Nee. Wel dezelfde slaapkamer. Randy slaapt naast Ariane en Ashley naast Danny.quote:
Ja, vreemd genoeg waren de meeste SLs vandaag op stream 1, ik had gelukkig stream 2 ....quote:Op zondag 21 januari 2024 22:28 schreef PunkieePie het volgende:
Oh op stream 2 wel nieuwe! Jammer dat Ariana daar bij zit
Ja dat was heel irritant. Ik kies meestal voor stream 1quote:Op zondag 21 januari 2024 22:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, vreemd genoeg waren de meeste SLs vandaag op stream 1, ik had gelukkig stream 2 ....
Bahquote:Op zondag 21 januari 2024 22:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet, ik dacht als ze van bed wisselen slapen ze in een bed waarin een ander heeft liggen zweten en kwijlen. Bleh
Zou ik ook anders vinden.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niet in BH, maar hoe dan met de hottub en naveltruitjes?
Ja waarschijnlijkquote:Op zondag 21 januari 2024 22:31 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Zou ik ook anders vinden.
In de hottub gaan zitten met je bikini is normaal. Rondlopen in je bh ongepast.
Je ziet uiteindelijk evenveel natuurlijk, maar de situatie is anders.
Misschien bedoelt ze dar
Geïnspireerd?quote:Op zondag 21 januari 2024 22:39 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy eet een peertje.
(ik heb ook peren gekocht vanmiddag
Ze heeft best wel een leuk bekkiequote:Op zondag 21 januari 2024 22:40 schreef Jockari het volgende:
Karen nog even in beeld brengen
[ afbeelding ]
Heb je haar foto van "before" al gezien in haar topic?quote:Op zondag 21 januari 2024 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ziet die Ashley er goed uit zonder al die troep op d'r gezicht
Ja iddquote:Op zondag 21 januari 2024 22:41 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Heb je haar foto van "before" al gezien in haar topic?
Ze was zo mooi!
Inderdaad. Zo zou nu de mooiste geweest zijn in het huis. Nu...quote:Op zondag 21 januari 2024 22:41 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Heb je haar foto van "before" al gezien in haar topic?
Ze was zo mooi!
Sonja natuurlijkquote:Op zondag 21 januari 2024 22:43 schreef Rhosyn het volgende:
Wie vindt Ashley een heel fijn mens?
Ariana??
Hahaha ik heb ook zin in pannenkoeken gekregen, maar we blijven netjes op dieetquote:Op zondag 21 januari 2024 22:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja![]()
Gelukkig nog net niet pannenkoekenmeel(dikmaker)
Oh gelukkigquote:
die konde ik nog nietquote:Op zondag 21 januari 2024 22:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Meisje-zeurstem uit de glinsterkamer loopt al de hele dag in pyjama rond, maar kamerjassen mogen niet... Snap het niet
ligt er beetje aan welke belastingen er over worden geheven, er zijn denk ik wel cossers die die regels wetenquote:Op zondag 21 januari 2024 22:45 schreef Jockari het volgende:
Van de 100 K zou er nog 40 K overblijven van de winst volgens Ariana.
Het is toch kansspelen dit? En dat heeft volgens mij een hoge belastingaftrekquote:Op zondag 21 januari 2024 22:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
ligt er beetje aan welke belastingen er over worden geheven, er zijn denk ik wel cossers die die regels weten
quote:Op zondag 21 januari 2024 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
En Ashley geloofd in tabula rosa
Alleen de grote vraag; waarom loopt hij rond met een mand sinaasappelenquote:Op zondag 21 januari 2024 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tom wat een topper, waar hebben ze die vandaan ....![]()
quote:Op zondag 21 januari 2024 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen de grote vraag; waarom loopt hij rond met een mand sinaasappelen
Volgens mij is haar giecheltje schoongemaakt voor de nachtquote:Op zondag 21 januari 2024 22:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ligt het aan mij of draagt Ashley minder schmink sinds te terug is.
en ik krijg weer saaie streamquote:Op zondag 21 januari 2024 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2024 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
veel minder plamuur valt echt niet opquote:Op zondag 21 januari 2024 22:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2024 22:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
En Karen heeft 2 poezen.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:52 schreef odie22 het volgende:
dielaaaaaano kan lekker landen met ariaaaaaaaana , allebei een poes
Gaat sinaasappelsap maken voor morgen vroeg ...quote:Op zondag 21 januari 2024 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen de grote vraag; waarom loopt hij rond met een mand sinaasappelen
Ah ja, hoor ik nu ook. Alleen de grote vraag nu is waarom in de slaapkamerquote:Op zondag 21 januari 2024 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat sinaasappelsap maken voor morgen vroeg ...
do + arianaquote:Op zondag 21 januari 2024 22:55 schreef Jockari het volgende:
Die nieuwe wordt zowat naar bed gepushed. Naam weet ik even niet.
De deze dus
[ afbeelding ]
Kan natuurlijk alleen nog beteren na afgelopen week.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kijk nu pas twee uurtjes, al betere streams dan de afgelopen drie dagen of zo ...
dorianquote:Op zondag 21 januari 2024 22:55 schreef Jockari het volgende:
Die nieuwe wordt zowat naar bed gepushed. Naam weet ik even niet.
De deze dus
[ afbeelding ]
Ze zei eerder dat ze daarmee haar gezicht schoonmaakte, de make-up-afpoetsdoekquote:Op zondag 21 januari 2024 22:59 schreef Harry het volgende:
Heeft Ashley een wit-roze tutdoekje (waar ze op sabbelt) ????
Heb ik ff gegoogeld.quote:Op zondag 21 januari 2024 22:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
En Ashley gelooft in tabula rosa
User die het meest in raadselen spreektquote:Op zondag 21 januari 2024 23:00 schreef mario390 het volgende:
de nieuwe vent
kann snorre van
wickie spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |