abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 21 april 2025 @ 16:14:37 #276
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_217431137
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 14:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het verschil tussen woke en woke?

Het verschil tussen wat mensen die iets woke noemen en wat jij DENKT dat woke is is schijnbaar oneindig groot
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_217431284
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 16:14 schreef Danny het volgende:

[..]
Het verschil tussen wat mensen die iets woke noemen en wat jij DENKT dat woke is is schijnbaar oneindig groot
Ik ben benieuwd, wat denk ik volgens jou wat Woke?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Admin maandag 21 april 2025 @ 17:32:04 #278
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_217431605
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 16:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd, wat denk ik volgens jou wat Woke?
Alles wat een kleurtje heeft of daarover gaat, alles wat lhbtqiaa++ is of daarover gaat, alles wat vrouw is of daarover gaat , alles wat minderheid is of daarover gaat en alles wat links is of daarover gaat.

Vergeet ik nog iets?
pi_217431785
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 17:32 schreef Danny het volgende:

[..]
Alles wat een kleurtje heeft of daarover gaat, alles wat lhbtqiaa++ is of daarover gaat, alles wat vrouw is of daarover gaat , alles wat minderheid is of daarover gaat en alles wat links is of daarover gaat.

Vergeet ik nog iets?
Jazeker.
Woke betekent in beginsel wakker zijn voor raciaal onrecht, en tegenwoordig ook onrecht die andere minderheden wordt aangedaan.
  maandag 21 april 2025 @ 18:42:03 #280
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217432276
Woke is een term die mensen graag gebruiken om aan te geven dat ze de veranderingen niet aankunnen en daarom gaan klagen dat iets te woke is.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  Admin maandag 21 april 2025 @ 19:53:06 #281
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_217433311
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 17:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jazeker.
Woke betekent in beginsel wakker zijn voor raciaal onrecht, en tegenwoordig ook onrecht die andere minderheden wordt aangedaan.
Jup, alleen is dat niet de betekenis in de context van het 'woke' noemen van een film of serie. Stiekem snap je dat natuurlijk best, zelfs al speel je van niet.
  Admin maandag 21 april 2025 @ 19:55:03 #282
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_217433340
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Woke is een term die mensen graag gebruiken om aan te geven dat ze de veranderingen niet aankunnen en daarom gaan klagen dat iets te woke is.
Dat roepen eigenlijk alleen mensen die er een kick van krijgen anderen te denigreren om zichzelf beter te voelen. Of mensen die niet de mentale capaciteit bezitten om de nuances te begrijpen. Maar goed, dat soort mensen moet er ook zijn.
  maandag 21 april 2025 @ 19:58:57 #283
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_217433420
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 19:55 schreef Danny het volgende:

[..]
Dat roepen eigenlijk alleen mensen die er een kick van krijgen anderen te denigreren om zichzelf beter te voelen. Of mensen die niet de mentale capaciteit bezitten om de nuances te begrijpen. Maar goed, dat soort mensen moet er ook zijn.
Wat jij woke noemt, noem ik gewoon.

Daarnaast zie ik weinig "woke" in Doctor Who
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  maandag 21 april 2025 @ 20:00:15 #284
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217433454
quote:

[..]
Ik zal hier vast een ban voor krijgen en dat is helemaal prima verder maar de enige die ik hier constant denigrerend zie doen ben je toch echt zelf.
In elk topic waar ik je zie posten gaat het, compleet buiten de context, alleen nog maar over woke dit, woke dat en hoe het je hele leven verpest. In het dagelijks leven kom ik ‘woke’ amper tegen, volgens mij moet je dan in een hele negatieve bubbel zitten ergens en ik maak me oprecht een beetje zorgen om je
  Admin maandag 21 april 2025 @ 20:10:19 #285
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_217433737
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Wat jij woke noemt, noem ik gewoon.
Dat is echt super fijn voor je ^O^

quote:
Daarnaast zie ik weinig "woke" in Doctor Who
Mooi toch? Met jou nog een paar anderen. Gelukkig kunnen mensen dingen anders zien. Sommigen vinden dat eng of raar, maar dit soort ongeforceerde diversiteit is prima.
  Admin maandag 21 april 2025 @ 20:17:22 #286
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_217433860
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 20:00 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ik zal hier vast een ban voor krijgen en dat is helemaal prima verder maar de enige die ik hier constant denigrerend zie doen ben je toch echt zelf.
In elk topic waar ik je zie posten gaat het, compleet buiten de context, alleen nog maar over woke dit, woke dat en hoe het je hele leven verpest. In het dagelijks leven kom ik ‘woke’ amper tegen, volgens mij moet je dan in een hele negatieve bubbel zitten ergens en ik maak me oprecht een beetje zorgen om je
Dank je. Hoeft niet hoor. Net als jij hier gewoon post wat je denkt en vindt doe ik dat ook. Het verschil is dat ik geen moeite heb met meningen. Ook niet met woke films of series overigens. Die floppen vanzelf. Het kan me allemaal werkelijk niet minder boeien, wat ook de reden is dat ik niet meer voor snowflakes op mn tenen ga lopen omdat ze niet meningfobie hebben. Ik zeg gewoon wat ik denk. Dat is resultaat van een bepaalde geurtenis. Die heeft me in laten zien dat dit allemaal totaal insignificant is. Dus ja, ik klaag, maar nee, ik lig er totaal niet wakker van. Je 'zorgen' daarover zijn dus totaal niet nodig.
pi_217433900
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 19:53 schreef Danny het volgende:

[..]
Jup, alleen is dat niet de betekenis in de context van het 'woke' noemen van een film of serie. Stiekem snap je dat natuurlijk best, zelfs al speel je van niet.
Klopt, dat valt onder deze definitie:

quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Oftewel oneigenlijk gebruik van de term.
pi_217433932
quote:

[..]
Dat is eerder een omschrijving van mensen die te pas en te onpas dingen als woke bestempelen.
  maandag 21 april 2025 @ 20:21:29 #289
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_217433937
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2025 20:17 schreef Danny het volgende:

[..]
Dank je. Hoeft niet hoor. Net als jij hier gewoon post wat je denkt en vindt doe ik dat ook. Het verschil is dat ik geen moeite heb met meningen. Ook niet met woke films of series overigens. Die floppen vanzelf. Het kan me allemaal werkelijk niet minder boeien, wat ook de reden is dat ik niet meer voor snowflakes op mn tenen ga lopen omdat ze niet meningfobie hebben. Ik zeg gewoon wat ik denk. Dat is resultaat van een bepaalde geurtenis. Die heeft me in laten zien dat dit allemaal totaal insignificant is. Dus ja, ik klaag, maar nee, ik lig er totaal niet wakker van. Je 'zorgen' daarover zijn dus totaal niet nodig.
Dan heb ik het verkeerd gezien, fijn. Alsnog niet nodig om mensen met een andere mening snowflakes te noemen, lijkt me. Zeker als je het net hebt gehad over denigrerend gedrag.
  Admin maandag 21 april 2025 @ 20:31:25 #290
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_217434109
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 20:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, dat valt onder deze definitie:
[..]
Oftewel oneigenlijk gebruik van de term.
Beetje zoals 'nigger', of is dat weer anders? :')

Oneigenlijk gebruik :')

quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 20:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is eerder een omschrijving van mensen die te pas en te onpas dingen als woke bestempelen.
Pas op met je oneigenlijk gebruik van termen _O-

quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 20:21 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Dan heb ik het verkeerd gezien, fijn. Alsnog niet nodig om mensen met een andere mening snowflakes te noemen, lijkt me. Zeker als je het net hebt gehad over denigrerend gedrag.
Dat gaat niet over mensen met een andere mening, maar over mensen die meningen van anderen niet willen horen. Verder denk ik, gezien waar je mij en anderen al voor hebt uitgemaakt, dat jij daarin weinig recht van spreken hebt.

Overigens gaat het alweer teveel offtopic dus ik laat het hierbij. Mijn mening over de aflevering was de laatste ontopic post in dit topic. Graag nu dan maar weer ontopic. Dat is fijn voor mensen die daadwerkelijk over Doctor Who willen posten.
pi_217435306
Harbo Wholmes levert weer uitstekende recensie over deze aflevering van Dr Who ^O^

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 40% gewijzigd door Danny op 21-04-2025 22:01:49 ]
  Moderator maandag 21 april 2025 @ 22:49:54 #292
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_217435796
Ik vond dit echt een lekkere aflevering!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 april 2025 @ 11:24:06 #293
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_217445118
Ik heb me prima vermaakt. De 4th wall break was hilarisch.

Mrs. Flood, dit is de eerste keer dat we haar in een andere tijd/locatie zien!
'Show ends, may the 24th'
Dat ze buiten haar tijd is, betekent dat ze kan tijdreizen, komen we toch weer uit bij The Master, Clara Oswald, dan wel Me/Ashildr, of misschien The Rani?

Eerste aflevering had Timey Wimey
Deze aflevering 'Blink', 'Blink?', Yes, 'Blink'

Als de volgende aflevering ook verwijst naar Blink, dan denk ik dat de Wheeping Angels wel eens terug kunnen keren

Oh en Alan Cumming was perfect als Mr. Ring-a-Ding

Ik vroeg me trouwens af, de dokter had het over last of the time lord, maar hij weet toch dat ze er nog wel zijn na 'The Day of the Doctor'?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_217445161
Het doorbreken van de 4th wall, Gatwa die Dr Who fans ontmoet en met ze spreekt, 24 mei 1 na laatste aflevering, Na Flood die zegt dat de show op 24 mei stopt, Russell die in een interview vertelt de show toe is aan een nieuwe pauze, totdat de huidige jonge generatie oud genoeg is om het stokje op te pakken....

Het komt wel een beetje over als een afscheid van Dr Who.
pi_217445170
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb me prima vermaakt. De 4th wall break was hilarisch.

Mrs. Flood, dit is de eerste keer dat we haar in een andere tijd/locatie zien!
'Show ends, may the 24th'
Dat ze buiten haar tijd is, betekent dat ze kan tijdreizen, komen we toch weer uit bij The Master, Clara Oswald, dan wel Me/Ashildr, of misschien The Rani?

Eerste aflevering had Timey Wimey
Deze aflevering 'Blink', 'Blink?', Yes, 'Blink'

Als de volgende aflevering ook verwijst naar Blink, dan denk ik dat de Wheeping Angels wel eens terug kunnen keren

Oh en Alan Cumming was perfect als Mr. Ring-a-Ding

Ik vroeg me trouwens af, de dokter had het over last of the time lord, maar hij weet toch dat ze er nog wel zijn na 'The Day of the Doctor'?
Je hebt de Jody Era gemist kennelijk.

The Master heeft alsnog iedereen uitgeroeid.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 april 2025 @ 11:43:41 #296
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_217445271
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

The Master heeft alsnog iedereen uitgeroeid.
Niet gemist, verdrongen :D
Er gaat een vaag belletje rinkelen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_217445642
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Niet gemist, verdrongen :D
Er gaat een vaag belletje rinkelen
Ja,ik keek ook met en half oog.
Ik weet verder niet meer in welke aflevering het was.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 april 2025 @ 16:08:32 #298
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_217448065
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 12:21 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja,ik keek ook met en half oog.
Ik weet verder niet meer in welke aflevering het was.
Even opgezocht
https://tardis.fandom.com/wiki/Spy_Master#Ravaging_Gallifrey

Series 12,
Spyfall was aflevering 1 en 2. Er kwam verdere duiding mbt Gallifrey in aflevering 10, de season ender (The Timeless Children)
  woensdag 23 april 2025 @ 17:11:11 #299
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_217448768
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2025 11:30 schreef Wantie het volgende:

[..]

[..]
Wie?
pi_217449882
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 15:16 schreef Danny het volgende:

[..]
Wel.
https://www.doctorwhotv.c(...)ings-2025-103940.htm
Overnight +7 (+4 screens) zijn de totale kijkcijfers na 7 dagen INCLUSIEF iPlayer.
[..]
Die zie je na 7 dagen in de ratings.

7 dagen zijn om, het aantal kijkers inclusief iPlayer is 3.571 miljoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')