deze vrouw bedoelt u ?quote:Op zondag 21 januari 2024 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Een naam was voldoende hoor maar dank je
En Ariana onderbrak hem niet eens ???quote:Op zondag 21 januari 2024 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
Dus: Basiri zijn ouders hadden weinig tijd voor hem toen hij een baby was. Ze waren allebei veel aan het werk.
Ze gaven basiri als baby een dekentje die naar de moeder rook. Basiri dacht dan dat hij bij haar was maar dat was niet zo. Basiri zei dat z’n moeder niet veel tijd had om hem altijd lang te troosten of te wiegen. Hij slaapt nu nog steeds met dat dekentje in bed.
Vervolgens gaat het gesprek gewoon verder, alsof iemand zegt dat hij net een boterham met pindakaas op heeft.
Echt. Wtf. Ik vind dit echt een heel triest verhaal.
Zielig mokkel is het. Die denkt dat wij het leuk vindenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:45 schreef BB-King het volgende:
Ariana zit weer helemaal op Tom te geilen.
Vraagt aan Karen of ze hem ook zo aantrekkelijk vindt.
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:45 schreef ledn81 het volgende:
Tom vertelt even zijn hele hebben en houwen op stream qua rekeningen en hypotheek e.d
Er zijn er hier vast een aantal die meeschrijven
Kan ik wel doen maar het veranderd steeds.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan @:Dotteke die in de OP toevoegen?
Geen idee hoor ?
Toch niet elke dag?quote:Op zondag 21 januari 2024 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik wel doen maar het veranderd steeds.
in dat topic kan hij het steeds aanvullen
Het probleem is meer dat als het volgende week zondag opeens weer veranderd en ik dan bijv. geen tijd heb om hem bij te werken. Is gewoon niet handig om in de OP te zetten denk.quote:
Ik zou denkenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Geeft Karen nog wat instructies om Tom ook even uit te horen..
Ah okidokiquote:Op zondag 21 januari 2024 19:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat als het volgende week zondag opeens weer veranderd en ik dan bijv. geen tijd heb om hem bij te werken. Is gewoon niet handig om in de OP te zetten denk.
Elke keer weer hč.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:49 schreef Ireth het volgende:
Die bh-bandjes!!!![]()
Gesprek over flirten met Ariaan...
Goodbye libido...
Wie weet doet zij dat ook wel, onder het mom 'vissen voor Aria Air' zelf met de paling ervan door gaanquote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie weet doet zij dat ook wel, onder het mom 'vissen voor Aria Air' zelf met de paling ervan door gaan
Doriana?quote:Op zondag 21 januari 2024 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
Die kleding van die nieuwe is echt merkwaardig. Ze doet ook net alsof ze al 2 weken in dat huis zit.
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
Jimmy: ik heb makkelijker seks met iemand dan dat ik met iemand naar de bioscoop ga.
Die zijn al herverdeeld vanmorgenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:55 schreef -river- het volgende:
Hoe willen ze het gaan doen met de coins nu iedereen een andere partner heeft?
Ik kan dat wel waarderen,gewoon lekker meedoen alsof je er al jaren bij zit...quote:Op zondag 21 januari 2024 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
Die kleding van die nieuwe is echt merkwaardig. Ze doet ook net alsof ze al 2 weken in dat huis zit.
Dat was dilano toch???quote:Op zondag 21 januari 2024 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
Jimmy: ik heb makkelijker seks met iemand dan dat ik met iemand naar de bioscoop ga.
Jaren ook.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan dat wel waarderen,gewoon lekker meedoen alsof je er al jaren bij zit...
Ik vind haar al beter in de groep liggen dan Aria-a-a-a-n...quote:Op zondag 21 januari 2024 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jaren ook.gewoon uit seizoen 1 blijven zitten.
De landing is beter geluktquote:Op zondag 21 januari 2024 19:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind haar al beter in de groep liggen dan Aria-a-a-a-n...
Alice is ook wel een beetje een dooiequote:Op zondag 21 januari 2024 19:58 schreef odie22 het volgende:
alice gaat vroeg slapen, veel prikkels vandaag
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alice is ook wel een beetje een dooie
Zekerquote:Op zondag 21 januari 2024 19:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind haar al beter in de groep liggen dan Aria-a-a-a-n...
Snap wel dat het te veel kan zijn met prikkels maar je weet ook waar je je voor opgeeft.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
jupquote:Op zondag 21 januari 2024 20:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt .... wat een dag ...![]()
Dus inmiddels weten ze dat Basrani ook met die twee heeft gezeten ?
Ariana is vooral Karen aan het bestokenquote:Op zondag 21 januari 2024 20:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Zal het nog wat worden met Karen en Tom?
Vind die ariana heel irritant maar ben niet de enigequote:Op zondag 21 januari 2024 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana is vooral Karen aan het bestoken
Om dingen aan Tom te vragen voor haar
Maar het is aan Karen zelf om er iets of juist niks mee te doen.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ariana is vooral Karen aan het bestoken
Om dingen aan Tom te vragen voor haar
Ze ziet er erg goed uit voor een dooiequote:Op zondag 21 januari 2024 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik mis een 7quote:Op zondag 21 januari 2024 20:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Waarom weer die foto van die poster?
Daar was deze cap toch voor? om even te kijken of de poster nog niet veranderd was?quote:Op zondag 21 januari 2024 20:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Waarom weer die foto van die poster?
wat is groen en roodquote:Op zondag 21 januari 2024 20:06 schreef rinardo het volgende:
Nieuw overzichtje
[ link | afbeelding ]
Misschien idee om de duo's naast elkaar te zetten ? Oh wacht dit zijn de kleuren van binnenkomstquote:Op zondag 21 januari 2024 20:06 schreef rinardo het volgende:
Nieuw overzichtje
[ link | afbeelding ]
Dat is al zo sinds, ik dacht vorig jaar.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:12 schreef danilel het volgende:
wat doe ik fout?
Heb beide streams aan en zodra ik met de muis over een stream ga dan wordt dat beeld donkerder.
Niksquote:Op zondag 21 januari 2024 20:12 schreef danilel het volgende:
wat doe ik fout?
Heb beide streams aan en zodra ik met de muis over een stream ga dan wordt dat beeld donkerder.
Ze moesten de coins en kistjes vanmorgen meenemen naar de gameroom.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:55 schreef -river- het volgende:
Hoe willen ze het gaan doen met de coins nu iedereen een andere partner heeft?
Tuuurlijkquote:Op zondag 21 januari 2024 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
Ashley heeft geen comments gelezen op internet toen ze thuis was
nee die is de hele nacht suf geneukt natuurlijkquote:Op zondag 21 januari 2024 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
Heb ik ook..quote:Op zondag 21 januari 2024 20:12 schreef danilel het volgende:
wat doe ik fout?
als iemand dit leest die dit scriptje heeft, ik zou het graag willen wetenquote:Op zondag 21 januari 2024 20:14 schreef Xilia het volgende:
[..]
Dat is al zo sinds, ik dacht vorig jaar.
Er is toen een script voor gepost ergens endat werkte goed
quote:Op zondag 21 januari 2024 20:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee die is de hele nacht suf geneukt natuurlijk
@LionHeart misschienquote:Op zondag 21 januari 2024 20:15 schreef danilel het volgende:
[..]
als iemand dit leest die dit scriptje heeft, ik zou het graag willen weten
wat ik hoorde was dat ze thuis kwam en meteen al gebeld werd weer om te komenquote:Op zondag 21 januari 2024 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
Gevaarlijke vrouw bbbrrrrquote:Op zondag 21 januari 2024 19:45 schreef BB-King het volgende:
Ariana zit weer helemaal op Tom te geilen.
Vraagt aan Karen of ze hem ook zo aantrekkelijk vindt.
Ze had idd tijd met haar man, familie en kids doorgebracht zei ze.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee die is de hele nacht suf geneukt natuurlijk
sugtquote:Op zondag 21 januari 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk woensdag naar de uitzending
Nou ze vindt hem leuk het is dat die bank zo groot is anders had ze eroverheen gegledenquote:Op zondag 21 januari 2024 20:17 schreef ben34567 het volgende:
Doet Ariana dat omdat ze Tom echt leuk vindt of omdat ze denkt dat dit soort puberaal gedoe de nieuwsgierigheid van de kijker opwekt ?
Dat heb ik ook gemistquote:
Blauw de 1e officiele binnenkomers (horen nu geland te zijn)quote:
Hier een directe link naar de comment in een oud topic van EJVJL dat voor mij werkte, in dat topic staan meerdere opties. Succes!quote:Op zondag 21 januari 2024 20:15 schreef danilel het volgende:
[..]
als iemand dit leest die dit scriptje heeft, ik zou het graag willen weten
Liefquote:Op zondag 21 januari 2024 20:19 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
ze heb haar spin niet en daarom gebruikt ze haar lapje om zo makkelijk in slaap te komen
Bedankt, want ik begon de weg kwijt te worden.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:43 schreef rinardo het volgende:
Al die nieuwe gezichten
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]image uploader
Dacht ik ookquote:Op zondag 21 januari 2024 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap er na de uitleg van Tom totaal geen klote meer vanquote:Op zondag 21 januari 2024 20:28 schreef GayGuy het volgende:
Fijn deze uitleg. Kende het spel nog niet😉😉
Jimmy ook wel denk ik.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:31 schreef odie22 het volgende:
die vrouwen vinden het gewoon lekker als tom even aan ze zit
Niet alleen vrouwenquote:Op zondag 21 januari 2024 20:31 schreef odie22 het volgende:
die vrouwen vinden het gewoon lekker als tom even aan ze zit
Wat betekenen die kleurtjes?quote:Op zondag 21 januari 2024 20:06 schreef rinardo het volgende:
Nieuw overzichtje
[ link | afbeelding ]
Ik kan die naam niet onthoudenquote:Op zondag 21 januari 2024 20:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze heet Ronahi 😜
Vreselijk spel dit ook 🤮
Is haar tutquote:Op zondag 21 januari 2024 20:40 schreef Ireth het volgende:
Wat zit ashley nou contineu met dat doekkie over haar lippen te wrijven???
Zowiezo moet je professionele hulp zoeken als je naar dit Weerwolven kijkt ...quote:Op zondag 21 januari 2024 20:43 schreef B00STER het volgende:
Ok, stel je voor dat je een dagje had waarin je eigenlijk geen stream kon kijken tot nu.
Ik was heel even ingeschakeld vanmiddag, zag ik een horde nieuwe mensen.
Ik schakel nu weer in en zie Ashley. Moet ik professionele hulp zoeken of heb ik zoveel gemist?
Beidequote:Op zondag 21 januari 2024 20:43 schreef B00STER het volgende:
Ok, stel je voor dat je een dagje had waarin je eigenlijk geen stream kon kijken tot nu. Ik was heel even ingeschakeld vanmiddag, zag ik een horde nieuwe mensen. Ik schakel nu weer in en zie Ashley. Moet ik professionele hulp zoeken of heb ik zoveel gemist?
Allemachtig hey.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zowiezo moet je professionele hulp zoeken als je naar dit Weerwolven kijkt ...![]()
Nee serieus, er is zoveel gebeurd vandaag, ben ook nog aan het teruglezen, Ashly is gebeld of ze wilde terugkomen ...
Deze denk ik .....quote:Op zondag 21 januari 2024 12:43 schreef danilel het volgende:
even voor 12:40 hebben ariana en karen het over het vertrek van sonja en kregen toen een zendercheck en dat ze er niet over mochten praten. Helaas net niet meegekregen wat ze zeiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sonja is vrijwillig vertrokken. Ahsley was vanmorgen net thuis, en werd gebeld door bb, of ze het huis in wilde. Er zijn bewoners uit het geheime huis bij gekomen, en 3 nieuwe bewoners deden OOK vandaag hun intredequote:Op zondag 21 januari 2024 20:43 schreef B00STER het volgende:
Ok, stel je voor dat je een dagje had waarin je eigenlijk geen stream kon kijken tot nu. Ik was heel even ingeschakeld vanmiddag, zag ik een horde nieuwe mensen. Ik schakel nu weer in en zie Ashley. Moet ik professionele hulp zoeken of heb ik zoveel gemist?
Ja zoiets en teruglezen van deze BB is echt al nutteloos... want verder is er niets gebeurd .. ja Sonja maar wat weten we nog nietquote:Op zondag 21 januari 2024 20:47 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb ook 23u gemist maar volgens mij is Sonja naar huis zelf. Ashley daarom terug. En mirror room is hier weer, en 2 nieuwe.
Meer is niet geweest toch?
Zwanger denk ik.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets en teruglezen van deze BB is echt al nutteloos... want verder is er niets gebeurd .. ja Sonja maar wat weten we nog niet
Drie nieuwe? Ik dacht twee. Jimmy, die Sonja 2 met dat roze shirt.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Sonja is vrijwillig vertrokken. Ahsley was vanmorgen net thuis, en werd gebeld door bb, of ze het huis in wilde. Er zijn bewoners uit het geheime huis bij gekomen, en 3 nieuwe bewoners deden OOK vandaag hun intrede
Hahaha. It takes one, to know one😉quote:Op zondag 21 januari 2024 20:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh excuus. Had geen idee dat je ervaring had, dan had ik het wat voorzichtiger gevraagd.
Oh, dacht 3, maar 2 is ook goed😉quote:Op zondag 21 januari 2024 20:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Drie nieuwe? Ik dacht twee. Jimmy, die Sonja 2 met dat roze shirt.
Wie is de derde dan?
Ze kan het zich niet voorstellen. Zei ze daarstraksquote:Op zondag 21 januari 2024 20:51 schreef Rhosyn het volgende:
Ashley is zich er niet van bewust dat er streams zijn? Of dat ze wordt gefilmd en dat dat kan worden uitgezonden?
Ze zit zo achterlijk te doen met dat doekje over haar lippen.
ja, op de vluchtstrookquote:Op zondag 21 januari 2024 20:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
bevallen van een drieling heb ik al eheurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ze moet zeker l*ndenquote:Op zondag 21 januari 2024 20:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze kan het zich niet voorstellen. Zei ze daarstraks
En Ashley is genomineerd omdat ze terug kwam. Tom en Ronahi zijn ook genomineerd doordat ze een nominatie in het gekochte kistje van sonja zat dat Tom nu had. Verder veel coins in de kistjes.quote:Op zondag 21 januari 2024 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zoiets en teruglezen van deze BB is echt al nutteloos... want verder is er niets gebeurd .. ja Sonja maar wat weten we nog niet
in de takkestraatquote:Op zondag 21 januari 2024 20:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lenie kent veel mensen in Eindhoven, van het woonwagenkamp .....
Vooral gepelde ....quote:Op zondag 21 januari 2024 21:00 schreef BB-King het volgende:
Jimmy houdt van bananen.
Had al zo'n vermoeden.
quote:Op zondag 21 januari 2024 21:00 schreef BB-King het volgende:
Jimmy houdt van bananen.
Had al zo'n vermoeden.
Logisch tochquote:Op zondag 21 januari 2024 20:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lenie kent veel mensen in Eindhoven, van het woonwagenkamp .....
De IQ test was vast geen onderdeel van de selectie procedurequote:Op zondag 21 januari 2024 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
Oh god. Sommige mensen zeggen wel erg domme dingen
Idd.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De IQ test was vast geen onderdeel van de selectie procedure
oh dat ''heel raar'' horen we per dag wel 6 x van haarquote:Op zondag 21 januari 2024 20:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ariana: maar ik vind het dus heel raaarrrrr
Wacht even
Ik vind het heel raar. Dan begin je over Alice, dan begin je over … dan Ronahi en dan over mij.
Ik vind het heel raarrrrr
Doe maar
Doe maar
Heel raarrr
Ik vind het heel raar
Ik ben het niet, ik ben het echt niet. Echt niet echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |