deze vrouw bedoelt u ?quote:Op zondag 21 januari 2024 19:41 schreef Moeraskat het volgende:
Een naam was voldoende hoor maar dank je
En Ariana onderbrak hem niet eens ???quote:Op zondag 21 januari 2024 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
Dus: Basiri zijn ouders hadden weinig tijd voor hem toen hij een baby was. Ze waren allebei veel aan het werk.
Ze gaven basiri als baby een dekentje die naar de moeder rook. Basiri dacht dan dat hij bij haar was maar dat was niet zo. Basiri zei dat z’n moeder niet veel tijd had om hem altijd lang te troosten of te wiegen. Hij slaapt nu nog steeds met dat dekentje in bed.
Vervolgens gaat het gesprek gewoon verder, alsof iemand zegt dat hij net een boterham met pindakaas op heeft.
Echt. Wtf. Ik vind dit echt een heel triest verhaal.
Zielig mokkel is het. Die denkt dat wij het leuk vindenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:45 schreef BB-King het volgende:
Ariana zit weer helemaal op Tom te geilen.
Vraagt aan Karen of ze hem ook zo aantrekkelijk vindt.
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:45 schreef ledn81 het volgende:
Tom vertelt even zijn hele hebben en houwen op stream qua rekeningen en hypotheek e.d
Er zijn er hier vast een aantal die meeschrijven
Kan ik wel doen maar het veranderd steeds.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan @:Dotteke die in de OP toevoegen?
Geen idee hoor ?
Toch niet elke dag?quote:Op zondag 21 januari 2024 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik wel doen maar het veranderd steeds.
in dat topic kan hij het steeds aanvullen
Het probleem is meer dat als het volgende week zondag opeens weer veranderd en ik dan bijv. geen tijd heb om hem bij te werken. Is gewoon niet handig om in de OP te zetten denk.quote:
Ik zou denkenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Geeft Karen nog wat instructies om Tom ook even uit te horen..
Ah okidokiquote:Op zondag 21 januari 2024 19:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het probleem is meer dat als het volgende week zondag opeens weer veranderd en ik dan bijv. geen tijd heb om hem bij te werken. Is gewoon niet handig om in de OP te zetten denk.
Elke keer weer hč.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:49 schreef Ireth het volgende:
Die bh-bandjes!!!![]()
Gesprek over flirten met Ariaan...
Goodbye libido...
Wie weet doet zij dat ook wel, onder het mom 'vissen voor Aria Air' zelf met de paling ervan door gaanquote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie weet doet zij dat ook wel, onder het mom 'vissen voor Aria Air' zelf met de paling ervan door gaan
Doriana?quote:Op zondag 21 januari 2024 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
Die kleding van die nieuwe is echt merkwaardig. Ze doet ook net alsof ze al 2 weken in dat huis zit.
quote:Op zondag 21 januari 2024 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
Jimmy: ik heb makkelijker seks met iemand dan dat ik met iemand naar de bioscoop ga.
Die zijn al herverdeeld vanmorgenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:55 schreef -river- het volgende:
Hoe willen ze het gaan doen met de coins nu iedereen een andere partner heeft?
Ik kan dat wel waarderen,gewoon lekker meedoen alsof je er al jaren bij zit...quote:Op zondag 21 januari 2024 19:46 schreef Moeraskat het volgende:
Die kleding van die nieuwe is echt merkwaardig. Ze doet ook net alsof ze al 2 weken in dat huis zit.
Dat was dilano toch???quote:Op zondag 21 januari 2024 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
Jimmy: ik heb makkelijker seks met iemand dan dat ik met iemand naar de bioscoop ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |