abonnement Unibet Coolblue
pi_212121562
Je kent het wel. Je hebt een trui aangetrokken, maar de trui is nog niet vuil en stinkt niet. Leggen jullie de trui terug in de kast? Of leggen jullie die op een stoel? Of ergens aan de kapstok? Plooien jullie die trui netjes op?

Ik stel mezelf soms die vraag. Laatst had ik een discussie met iemand die zijn gedragen kleding terug in de kleerkast legt. Vind ik eigenlijk niet kunnen :@

Ik leg het meestal op een stoel of hang het aan een kapstok.

Bijvoorbeeld:

Ik ging op bezoek bij familie en trok een mooie trui aan. Na het bezoek kom ik thuis. De trui ziet er nog goed uit, zonder plekken en stinkt niet. Ik hang de trui aan de kapstok in mijn slaapkamer.

Morgen is het een werkdag en daar hoort een hoodie van het werk bij. Ondertussen is die mooie trui wel al gedragen, maar nog goed genoeg om nog eens te dragen.
pi_212121581
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212121593
Opvouwen en dan op een stoel leggen. Beetje zoals die foto alleen dan minder erg.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zondag 21 januari 2024 @ 18:56:56 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212121678
Oh die komt op 'de stoel'. Maar no way dat die terug de kast in gaat. Dat gezegd hebbende heb ik kleding maar 2 dagen aan. Dus als ik vandaag die trui uit de kast haal en aan doe, en hij is nog OK, dan doe ik hem morgen ook nog aan, maar morgen aan het eind van de dag gaat 'ie in de wasmand.

Dat geldt eigenlijk voor alle kleding die ik draag .
Breitling - Instruments for Professionals
pi_212121747
Die leg ik op een aparte plank in de kast en doe ik dan een dag of 2 later nog een keer aan. Niet de volgende dag, dan lijk je een ransaap die twee keer dezelfde kleding draagt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 21 januari 2024 @ 19:02:43 #6
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212121755
Gewoon terug in de kast hoor na luchten. Al dat gewas is nergens voor nodig.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Boy's are dumb, but you gonna find your one
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_212121771
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
Die leg ik op een aparte plank in de kast en doe ik dan een dag of 2 later nog een keer aan. Niet de volgende dag, dan lijk je een ransaap die twee keer dezelfde kleding draagt
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon terug in de kast hoor na luchten. Al dat gewas is nergens voor nodig.
Zie hier de verschillende gradaties van waanzin.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Spellchecker zondag 21 januari 2024 @ 19:05:24 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212121830
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
first post best post
pi_212121849
quote:
16s.gif Op zondag 21 januari 2024 18:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Opvouwen en dan op een stoel leggen. Beetje zoals die foto alleen dan minder erg.
Dan lucht het toch niet?
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
  zondag 21 januari 2024 @ 19:11:19 #11
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_212121868
Even serieus. De moderne maatschappij is echt zo doorgeslagen met van alles en nog wat wassen na 1x dragen.
Je wast je onderkleding na 1x dragen. Overige kleding kan prima zolang het niet stinkt of vies is.

Dus ja het komt er op neer dat ik mijn ondergoed en shirts met lange mouwen elke dag in de was gooi. Maar dat broeken/rokken/jurken en truien/vesten gelucht worden en daarna terug de kast in gaan om later nog een keer gedragen te worden. Afhankelijk van hoe vies ze worden en het materiaal was ik ze.

We wassen veel te veel en dat zorgt voor slijtage van kleding en extra microplastics in het milieu. Allemaal slecht en nergens voor nodig.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Boy's are dumb, but you gonna find your one
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_212121871
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:09 schreef ToT het volgende:

[..]
Dan lucht het toch niet?
Mja 1 broek en soms 1 overhemd of trui, komt wel goed. O-)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 21 januari 2024 @ 19:13:39 #13
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212121892
Ik heb een soort kamerscherm mar dan met ruimte om kleding in te hangen. Dus ik pak een hangertje, hang de trui opd e hanger en hang hem in mijn kamerscherm.

Na 2 dagen gaat hij de kast in, wel op de hanger zodat ik weet dat die "ten halve" is.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_212121895
Ik had voor het werk een broek, een trui en/of een overhemd. Die had ik de hele week aan.
Wel elke dag een vers t-shirt en onderbroek.
Bij vuil werk (kas leegruimen) of veel zweten (38 graden bij 100% luchtvochtigheid) wilde ik halverwege de week weleens een vers setje aantrekken.

Voor goed had ik dan ook nog een setje liggen.
Die ging dan 2 weken mee, voor het weekend en als ik 's avonds nog weg moest.
Die lag dan idd op 'de stoel'.
pi_212121902
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Even serieus. De moderne maatschappij is echt zo doorgeslagen met van alles en nog wat wassen na 1x dragen.
Je wast je onderkleding na 1x dragen. Overige kleding kan prima zolang het niet stinkt of vies is.

Dus ja het komt er op neer dat ik mijn ondergoed en shirts met lange mouwen elke dag in de was gooi. Maar dat broeken/rokken/jurken en truien/vesten gelucht worden en daarna terug de kast in gaan om later nog een keer gedragen te worden. Afhankelijk van hoe vies ze worden en het materiaal was ik ze.

We wassen veel te veel en dat zorgt voor slijtage van kleding en extra microplastics in het milieu. Allemaal slecht en nergens voor nodig.
Dat maak ik zelf wel uit, ik loop namelijk liever niet in zweetkleren die ik al een dag heb gedragen.
Sicker than your average.
  zondag 21 januari 2024 @ 19:15:34 #16
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212121909
Ik heb iets van metaal, maar dit is het idee
.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_212121910
Ik heb een dressboy. Daar zijn die dingen toch voor?
Maar soms is hij vol en dan komt de rest op de slaapbank in die kamer.

pi_212121925
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Even serieus. De moderne maatschappij is echt zo doorgeslagen met van alles en nog wat wassen na 1x dragen.
Je wast je onderkleding na 1x dragen. Overige kleding kan prima zolang het niet stinkt of vies is.

Dus ja het komt er op neer dat ik mijn ondergoed en shirts met lange mouwen elke dag in de was gooi. Maar dat broeken/rokken/jurken en truien/vesten gelucht worden en daarna terug de kast in gaan om later nog een keer gedragen te worden. Afhankelijk van hoe vies ze worden en het materiaal was ik ze.

We wassen veel te veel en dat zorgt voor slijtage van kleding en extra microplastics in het milieu. Allemaal slecht en nergens voor nodig.
Mee eens, broeken draag ik meestal een dag of 3, truien 2 dagen. De rest gaat wel dagelijks de was in.
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2
Verhuishulp in Drenthe nodig in het weekend van 14/15 september
pi_212121927
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:15 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb een dressboy. Daar zijn die dingen toch voor?
Maar soms is hij vol en dan komt de rest op de slaapbank in die kamer.

[ afbeelding ]
Ik wist niet eens dat die dingen bestaan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_212121939
quote:
16s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik wist niet eens dat die dingen bestaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_212121950
quote:
6s.gif Op zondag 21 januari 2024 19:18 schreef Evangelion het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waarom ik een stoel heb in mijn slaapkamer gebruik hem verder niet eens. :@

Ik ga zo'n ding kopen veel praktischer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 21 januari 2024 @ 19:27:21 #22
399061 kuolema
vermaledijd
pi_212122038
Kleding die ik nog een keer kan dragen hang ik over de rugleuning van mijn bureaustoel. Het wordt soms een hele berg dus als ik de stoel nodig heb leg ik alles tijdelijk op een stapel op de grond. Als ik een keer een was aanzet waar nog wat bij kan, doe ik kleding van die stapel alsnog bij de was.
Het staat altijd rommelig, maar ik vind het ook niet hygiënisch om het terug in de kast te leggen. Bovendien ga ik dan vergeten wat schoon is en wat niet en daar kan ik niet tegen.

Op dit moment heb ik alleen een onesie en jeans over mijn stoel hangen trouwens.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_212122101
Hier vliegt alles iedere dag de was in (broeken doe ik zelf wel nog eens aan) ook van de kids. Ook gaan ze iedere dag in bad.
pi_212122118
Als je alles na 1x dragen in de was zou moeten gooien, dan ben je in je vrije tijd alleen nog maar met was ophangen en opruimen bezig. Ik heb een speciale open kast waar dat gevouwen in komt te liggen.
pi_212122131
Dump het op een stoel en als er nog ruikbare sporen van wasmiddel op zitten, dan is het m.i. nog goed.
Zitten er vlekken oid op, nat washandje eroverheen, vlek eruit halen, opnieuw dragen.
Het gaat hier in de was als het een vieze stink zweetgeur heeft of andere visueel aanwijsbare sporen (ja dat ja).
Ondergoed draag ik 1x.
Google is your friend, abuse your friends
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')