Geen idee.quote:
Bij Alice op WC denk ik. Is maar een idee omdat Alice ook al de hele avond op de schijtpot zit.quote:
Dat ging wel heel ver ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sterker nog, ik had die shows DGK/Utopia en zelfs de eerste nieuwe BB 's nachts ook aanstaan op mijn telefoon op mijn nachtkastje. Soort Truman-show idee. Maar dat doe ik al tijden niet meer. Als ik daar aan terugdenk denk ik nu ook, was ik wel helemaal lekker? haha.
dat zei je niet ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij Alice op WC denk ik. Is maar een idee omdat Alice ook al de hele avond op de schijtpot zit.
Ja en ik weiger dus me te laten 'dwingen' de TV uitzending te kijken dagelijks, puur om het principe. Maar misschien ben ik te dwars.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kijk amper nog streams, meer SL dan stream. Je moet nu wel naar de TV uitzending kijken om er nog iets van te volgen. Ik lees hier wel bij, maar mis weinig zo te lezen. De streams zijn echt heel saai.
Alice is in de WC pot gevallen en onder de bruine spetters roept ze om hulp naar Sonjaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij Alice op WC denk ik. Is maar een idee omdat Alice ook al de hele avond op de schijtpot zit.
Nou, ik heb dat ook geweten hoor. Ik weet dat het over de streams moet gaan hier, maar een ieder die Utopia heeft gevolgd kan zich ongetwijfeld nog de nightterrors van Ruud herinneren. Stel je voor dat je je telefoon naast je hebt staan op redelijk volume omdat iedereen toch slaapt en dat gebeurt. Vrouwlief en ik zaten regelmatig 's nachts tegen het plafond.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ging wel heel ver ja.
Ik weet nog en ja zo spannend was dat niet, dat het paard zou bevallen, de hele nacht op en de andere dag aan manlief vragen, ik wil even douchen, let jij even op?? Sta je je net af te drogen, krijg je een gil dat je als de sodemieterij beneden moet komen....
Nachten kijken naar een streamlock (de villa met lichten aan) en wachten wat er nu weer aan de hand was.
We praten toch over heel iets anders dan deze BB, een ander tijdperk een heel andere wereld echt...
hahaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:31 schreef freaky40 het volgende:
Ariana gaat een voodoo poppetje beprikken straks.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:30 schreef BB-King het volgende:
Wat zit Karen altijd charmant op de bank.
Daar zat ik dus net aan te denken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat ook geweten hoor. Ik weet dat het over de streams moet gaan hier, maar een ieder die Utopia heeft gevolgd kan zich ongetwijfeld nog de nightterrors van Ruud herinneren. Stel je voor dat je je telefoon naast je hebt staan op redelijk volume omdat iedereen toch slaapt en dat gebeurt. Vrouwlief en ik zaten regelmatig 's nachts tegen het plafond.
is dat en grapopje? of en feit?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Karen moet nu lekker naast Tom gaan zitten dan krijgt Ariana een error 😂
Ergste was dat mijn vrouw de eerste keer dacht dat ik het was. Ik kreeg een paar meppen niet normaal.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zat ik dus net aan te denken.
Nog leuker als Tom naast Karen gaat zitten, dat het zijn keuzen is...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Karen moet nu lekker naast Tom gaan zitten dan krijgt Ariana een error 😂
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ergste was dat mijn vrouw de eerste keer dacht dat ik het was. Ik kreeg een paar meppen niet normaal.
😂quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ergste was dat mijn vrouw de eerste keer dacht dat ik het was. Ik kreeg een paar meppen niet normaal.
Ja en opblijven om te kijken of het kalfje al geboren was. Zingende Isabella in de late uurtjesquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, ik heb dat ook geweten hoor. Ik weet dat het over de streams moet gaan hier, maar een ieder die Utopia heeft gevolgd kan zich ongetwijfeld nog de nightterrors van Ruud herinneren. Stel je voor dat je je telefoon naast je hebt staan op redelijk volume omdat iedereen toch slaapt en dat gebeurt. Vrouwlief en ik zaten regelmatig 's nachts tegen het plafond.
Vind zo jammer dat ik nergens DGK in z'n volledigheid terug kan kijken.. moet toch ergens zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ging wel heel ver ja.
Ik weet nog en ja zo spannend was dat niet, dat het paard zou bevallen, de hele nacht op en de andere dag aan manlief vragen, ik wil even douchen, let jij even op?? Sta je je net af te drogen, krijg je een gil dat je als de sodemieterij beneden moet komen....
Nachten kijken naar een streamlock (de villa met lichten aan) en wachten wat er nu weer aan de hand was.
We praten toch over heel iets anders dan deze BB, een ander tijdperk een heel andere wereld echt...
En de boel loopt zo achter, enige wat ik kijk is dagboekkamer cutsquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja en ik weiger dus me te laten 'dwingen' de TV uitzending te kijken dagelijks, puur om het principe. Maar misschien ben ik te dwars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat best veel op YT.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Vind zo jammer dat ik nergens DGK in z'n volledigheid terug kan kijken.. moet toch ergens zijn
En toch was dat leuk! Hier gebeurt gewoon niets. Echt helemaal niets.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja en opblijven om te kijken of het kalfje al geboren was. Zingende Isabella in de late uurtjes
Praten over spetterpoep, strenge Lenie dat je moet opruimen en poetsen (vreselijke luidruchtige man)quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
En toch was dat leuk! Hier gebeurt gewoon niets. Echt helemaal niets.
Neeee Tom neeee!! niet doen!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:39 schreef ben34567 het volgende:
Tom vraagt zelf om onder het deken van Ariana te gaan. Oh god
Heb echt veel gezocht, maar kom niet verder dan compilaties, halve afleveringen, iig niks chronologisch gearchiveerd. Dit was echt de peak TV tijd, alles kon en niemand kraaide er naar, dat is nu wel anders RIP!quote:
Ze heeft na de exit een spel moeten spelenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:37 schreef TheLuckyman het volgende:
Als je nu, zoals Sonja waarschijnlijk, helemaal in de war bent, van het meemaken van de eerste exit, dan ga je dit niet lang volhouden lijkt me..
Ja, en ik zet net toastjes neer. Ineens denk ik, laat ook maar.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Praten over spetterpoep, strenge Lenie dat je moet opruimen en poetsen (vreselijke luidruchtige man)
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:40 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Heb echt veel gezocht, maar kom niet verder dan compilaties, halve afleveringen, iig niks chronologisch gearchiveerd. Dit was echt de peak TV tijd, alles kon en niemand kraaide er naar, dat is nu wel anders RIP!
Sowieso vind ik Lenie een vreselijke vent. Kijk alleen al hoe hij als een Teckel achter Sonja aanrende toen ze moest huilen. Ik kreeg het er plaatsvervangend benauwd van. Om over dat zang'talent' maar te zwijgen. Maar goed .. Geraldine zei dat ik lief moest doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Praten over spetterpoep, strenge Lenie dat je moet opruimen en poetsen (vreselijke luidruchtige man)
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:41 schreef Jockari het volgende:
Ik geef het op voor vandaag. Tot morgen !
dat ze na 1 week al een feestje verwachten is ook een beetje appartquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze hebben dezelfde conclusie
Geen feestje of niks
Ja of ze heeft een half uur in die draaideur gestaan en haar moeder en zus gehoord zonder dat ze iets tegen ze mocht zeggen. En dat ze een woedeaanval kreeg. Daar schijnt ze wel eens last van te hebben.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze heeft na de exit een spel moeten spelen
Is de gedachte en waarop ze hint
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:42 schreef mario390 het volgende:
en lady zall toch niet over
spetzpoep hebben
Over Lenie en Adriana doe ik niet lief... de ergste personen in het huis. Sfeerbepalend op een negatieve manier, vind ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sowieso vind ik Lenie een vreselijke vent. Kijk alleen al hoe hij als een Teckel achter Sonja aanrende toen ze moest huilen. Ik kreeg het er plaatsvervangend benauwd van. Om over dat zang'talent' maar te zwijgen. Maar goed .. Geraldine zei dat ik lief moest doen.
Het is een TV programma met als extra streams. Zo is het altijd geweest. Zonder de TV uitzending zul je nooit alles begrijpen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja en ik weiger dus me te laten 'dwingen' de TV uitzending te kijken dagelijks, puur om het principe. Maar misschien ben ik te dwars.
Ik heb liever GEEN setjes. Duo's zijn al zat dit seizoen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:45 schreef ben34567 het volgende:
Tyron en Karen zou ook een setje kunnen worden
Ik moet zeggen, het commentaar op Adriana begreep ik eerst niet (omdat ik te weinig meekreeg van de streams). Ik had vooral medelijden door het stotteren. Na gisteren en vandaag, ben ik bij en het dus eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Over Lenie en Adriana doe ik niet lief... de ergste personen in het huis. Sfeerbepalend op een negatieve manier, vind ik
🤣👍quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Sowieso vind ik Lenie een vreselijke vent. Kijk alleen al hoe hij als een Teckel achter Sonja aanrende toen ze moest huilen. Ik kreeg het er plaatsvervangend benauwd van. Om over dat zang'talent' maar te zwijgen. Maar goed .. Geraldine zei dat ik lief moest doen.
Klopt, waardeer ik ook zeer. Aan de andere kant heb ik erg veel moeite met meiden die zo paraderen met hun kont en al die kleding diep in alle naden, want dat dient maar voor 1 doel en dat laat juist weer veel immaturiteit zien vind ik.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:27 schreef ben34567 het volgende:
Alice voelt ondanks haar jonge leeftijd geen peer pressure om 's nachts bij de groep te blijven om 'cool' te zijn. Idem als Jason vorig jaar. Teken van maturiteit.
Zeker waar hoor, het is een keuze van mezelf. Maar dat wil niet zeggen dat het format niet kan veranderen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het is een TV programma met als extra streams. Zo is het altijd geweest. Zonder de TV uitzending zul je nooit alles begrijpen.
Dat moet hij ja......quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Lenie moet weer hoogste woord hebben
Nopequote:
Bwa op zich is dat gewoon een shortje. Veel vrouwen lopen daarmee rond in huis om zich comfortabel te voelen. Bij haar lijkt het gewoon 'vulgair' omdat ze een opvallende kont heeft.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt, waardeer ik ook zeer. Aan de andere kant heb ik erg veel moeite met meiden die zo paraderen met hun kont en al die kleding diep in alle naden, want dat dient maar voor 1 doel en dat laat juist weer veel immaturiteit zien vind ik.
Dus +1-1 maakt weer 0 voor mij :p
Langzaam verhuisd het hele huis naar het geheime huis, tot dat dat het Big Brother huis isquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar alle bewoners moesten komen,
Sonja was er niet.
Niks over Sonja.
Dus Sonja is naar geheime huis.
.het begint daar wel crowded te raken
Het is vreemd dat de anderen er niets van zeggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij niet, zou ze in de spiegelkamer zitten?
Sinds wanneer maak jij grapjes?quote:
Dannyquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:49 schreef Rhosyn het volgende:
Wie zei nu dat die het al een fuckedup week vond?
Maar ze was er daarstraks nog erg overstuur en ineen was ze weg. Alice is daarna nog in de DBK geweest dus daar was Sonja toen iig nietquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar alle bewoners moesten komen,
Sonja was er niet.
Niks over Sonja.
Dus Sonja is naar geheime huis.
.het begint daar wel crowded te raken
Behalve sponja,zal ze toch weg zijn?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:45 schreef Schakeltopia het volgende:
iedereen moet naar de woonkamer!
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij grapjes?
Deden ze daarstraks en kregen ze een zendercheckquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:52 schreef Zeverlepke het volgende:
Hmm, ik vrees een beetje voor Sonja.. ze leek er effe door te zitten toen ze terug het huis in kwam, en sinds de laatste SL hoor je niemand van de bewoners 1 woord reppen over haar..
Dus is mijn conclusie niet onlogisch toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:52 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Maar ze was er daarstraks nog erg overstuur en ineen was ze weg. Alice is daarna nog in de DBK geweest dus daar was Sonja toen iig niet
Zou BB te ver zijn gegaanquote:
Dat veel vrouwen dat doen, maakt het voor mij niet anders. Ik heb genoeg van dit soort sportschoolmeiden meegemaakt, waaronder ook een ex, en daar zit gewoon heel veel aandacht, bevestiging en manipulatie achter.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Bwa op zich is dat gewoon een shortje. Veel vrouwen lopen daarmee rond in huis. Bij haar lijkt het gewoon 'vulgair' omdat ze een opvallende kont heeft.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik ga ook ff wat anders doen, kom later nog wel ff bijlezen of ik iets gemist heb. Ze speculeren nu over wat Fuck up week betekent. Laterssss en slaap lekker voor degenen die gaan slapen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kon je dat zien dan ? Dat Sonja niet in de DBK was toen Alice daarheen ging.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:52 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Maar ze was er daarstraks nog erg overstuur en ineen was ze weg. Alice is daarna nog in de DBK geweest dus daar was Sonja toen iig niet
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik ga ook ff wat anders doen, kom later nog wel ff bijlezen of ik iets gemist heb. Ze speculeren nu over wat Fuck up week betekent. Laterssss en slaap lekker voor degenen die gaan slapen!![]()
![]()
Hoop niet dat ik die wallen nog is moet zienquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:54 schreef RelDaThief het volgende:
Sonja is naar het andere huis gestuurd en moet de hele week mee met de anderen daar observeren en tegen zaterdag samen met die 3 daar beslissen met welke 2 huidige bewoners + de 2 nieuwe er mogen doorgaan naar volgende weken. Al de anderen moeten ze nomineren.
Is maar een idee...
Nvm dat was Ashlley l0lquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:56 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik die wallen nog is moet zien
Geef hem een kubus met 6 witte muren, wordt ie gegarandeerd gekquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:57 schreef B00STER het volgende:
Lenie wil ook wel in zijn eentje zoals Basiri. Ik ben voor! Die stream zien we nooit namelijk.
Oehhhhquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:57 schreef BB-King het volgende:
Wacht eens even... fucked up week.
Dat betekent rode kool voor Lenie op maandag!
En dan gelijk de rest van de 3 maand.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:57 schreef B00STER het volgende:
Lenie wil ook wel in zijn eentje zoals Basiri. Ik ben voor! Die stream zien we nooit namelijk.
En dan 24 uur zijn eigen muziek draaien in die kubus.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:58 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Geef hem een kubus met 6 witte muren, wordt ie gegarandeerd gek
En 1 wasbakquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dan 24 uur zijn eigen muziek draaien in die kubus.
Welnee, zodra die genomineerd wordt ligt ie eruit. 'Ik voel het'.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan gelijk de rest van de 3 maand.
Zou Lenie echt heel graag inruilen voor een type Patrick (2021) ofzo.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan gelijk de rest van de 3 maand.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dan 24 uur zijn eigen muziek draaien in die kubus.
En een spijkervloer zodat je niet zonder schoenen kunt lopen.... (ik ben kwaadaardiger dan ik dacht)quote:
Kaartje gelegd?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Welnee, zodra die genomineerd wordt ligt ie eruit. 'Ik voel het'.
quote:Op zondag 21 januari 2024 00:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
En een spijkervloer zodat je niet zonder schoenen kunt lopen.... (ik ben kwaadaardiger dan ik dacht)
en op de vloer slapenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
En een spijkervloer zodat je niet zonder schoenen kunt lopen.... (ik ben kwaadaardiger dan ik dacht)
quote:
waar kijk je BB Brazilie ?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:04 schreef mario390 het volgende:
vandaag kijk ik betje
alice en co.
maar sonst
bb brasil yasmin brunet
Postte je dat een kwartier geleden ook nietquote:Op zondag 21 januari 2024 00:04 schreef TheLuckyman het volgende:
Als Sonja mentaal toch helemaal gebroken is, door alleen deze exit, dan zal ze dit niet lang meer volhouden lijkt me
Echt? Ik dacht dat ik het niet verstuurd had. bedtijd denk ikquote:Op zondag 21 januari 2024 00:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Postte je dat een kwartier geleden ook niet
Lijkt wel of er tussen de exit en dat ze terug in het huis was wel iets gebeurt was! We weten niet wat dus haar reactie is moeilijk te beoordelenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:04 schreef TheLuckyman het volgende:
Als Sonja mentaal toch helemaal gebroken is, door alleen deze exit, dan zal ze dit niet lang meer volhouden lijkt me
ik denk het is wat met de volgendequote:Op zondag 21 januari 2024 00:04 schreef TheLuckyman het volgende:
Precies, ze was zeker een uur weg. Ze heeft echt niet al die tijd in die draaideur gestaan. Ik vermoed ook dat ze een opdracht of info heeft gekregen waarvan dit het resultaat is.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Lijkt wel of er tussen de exit en dat ze terug in het huis was wel iets gebeurt was! We weten niet wat dus haar reactie is moeilijk te beoordelen
Ik wilde net zeggenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:09 schreef odie22 het volgende:
ben toch nog op, ik kijk nog wel even dan
Zou niet logisch zijnquote:Op zondag 21 januari 2024 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik denk dus echt dat ik gelijk had over de spiegelkamer
Wat was je theorie?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ze maken er wel wat van dit jaar hoor, social media is dit jaar on fire.quote:
Toen we haar even op de Stream zagen klonk het in mijn oren wel als game/Big Brother dingen die waren gebeurt niet dingen buiten het huis. maar misschien daarna ook nog dat?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:11 schreef Ace90ace het volgende:
Misschien heeft Sonja slechts nieuws van het thuisfront gekregen?
Ze is nog in het huis geweest. Ze kan iig niet via de geheime gang achter de tv vertrokken zijn aange83’ alle bewoners gewoon binnen waren.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Misschien via de voorraadkamerquote:Op zondag 21 januari 2024 00:15 schreef tassie127 het volgende:
Ze is
[..]
Ze is nog in het huis geweest. Ze kan iig niet via de geheime gang achter de tv vertrokken zijn aange83’ alle bewoners gewoon binnen waren.
Er zijn streamlocks geweest waarin bewoners best op de slaapkamer hebben kunnen vertoevenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:15 schreef tassie127 het volgende:
Ze is
[..]
Ze is nog in het huis geweest. Ze kan iig niet via de geheime gang achter de tv vertrokken zijn aange83’ alle bewoners gewoon binnen waren.
quote:Op zondag 21 januari 2024 00:16 schreef Harry het volgende:
Lenie gaat in een bed voor de nieuwe bewoner liggen. Randy zegt hier iets van.
Lenie: ik heb toch geen schurft??
Wie is er verdwenenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik hou hier wel van, iedereen nog steeds in de war over Basiri en de volgende is verdwenen
quote:
Nee ze is dus net als Basiri verdwenen.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat een Twitter grapje was
Die kun je zelf omhoog en omlaag doenquote:Op zondag 21 januari 2024 00:19 schreef Niki.P het volgende:
Ik keek even weg was de scheiding tussen de bedden net niet omhoog?!?
Als Big Brother zelf die meme op twitter repost dan zal het wel gewoon het spel zijn toch. Lijkt me onmogelijk dat ze dat doen als er iets met haar aan de hand is.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:18 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk dat het van Sonja iets medisch is. Anders was er wel meer over haar gesproken.
is toch niet serieus hequote:Op zondag 21 januari 2024 00:19 schreef Mazikeen het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat een Twitter grapje was
Ja ze gaan er niet mee lachen indien er iets medisch of privé aan de hand was. Is spel gerelateerd.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als Big Brother zelf die meme op twitter repost dan zal het wel gewoon het spel zijn toch. Lijkt me onmogelijk dat ze dat doen als er iets met haar aan de hand is.
Nee.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
de beeld van twitter
denk je is echt?
mazi denkt het kolptquote:Op zondag 21 januari 2024 00:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee is het ook niet
Is een grapje
Zal wel spiegelkamertje zijn lijkt me (?)quote:Op zondag 21 januari 2024 00:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja ze gaan er niet mee lachen indien er iets medisch of privé aan de hand was. Is spel gerelateerd.
Op Twitter staat heel veel onzin tochquote:Op zondag 21 januari 2024 00:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar je vraag me houezo dat
bij twitter staat
daar staat nur onzin
Dat zeg ikquote:Op zondag 21 januari 2024 00:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet heet toch
twitter is veel fake
Nee want Ashley is al in contact met de buitenwereld geweest.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:26 schreef Ace90ace het volgende:
Wat als niet Soja maar Ashley terug het huis in mag. De fuck up is dat Sonja weet dat ze niet mag blijven en via de dagboek kamer naar huis moet. En Ashley zit in de mirror room. Gewoon een idee.
quote:Op zondag 21 januari 2024 00:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones stopt vingers in haar oren
Dat zegt niets, zou wel een stunt zijn.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee want Ashley is al in contact met de buitenwereld geweest.
Is geen corona meer hèquote:Op zondag 21 januari 2024 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Informatie uit de buitenwereld.quote:
Ja maar hij bedoelt daar wat anders mee dan het woordenboek.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:28 schreef Schakeltopia het volgende:
man man man man, en die ariana gelooft zichzelf waarschijnlijk ook nog he![]()
lenie kan ook aura lezen![]()
![]()
![]()
![]()
Saaiste groep ooit tot nu toe voor zover mijn beoordeling (van de 'nieuwe lichting seizoenen')quote:Op zondag 21 januari 2024 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Teleurstellend en vreselijk saai ...
Misschien is ze gelijk weg gehaald nadat de camera's uit stonden in de studioquote:
Danny was vorig jaar veel langer in contact met de buitenwereld dus dat zegt ook niet veel meerquote:Op zondag 21 januari 2024 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
buiten dan dat Tom geen interesse heeftquote:Op zondag 21 januari 2024 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Ariana weet gewoon alles.
Ze.voelt heel veel
Heel.diep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |