https://www.puna.nl/news/(...)van-een-schietpartijquote:Voormalig manager en oprichter van SFB, Rabby Racks, overleden aan de gevolgen van een schietpartij
Het AD meldt vandaag dat Rabby Racks, oud manager en oprichter van SFB, vannacht is overleden aan de gevolgen van een schietpartij in Rotterdam.
Volgens het AD zou Rabby Racks iets na 1 uur in de Lafontainestraat in Rotterdam zijn aangetroffen door de politie. Tenminste twee personen zijn overgebracht naar het politiebureau.
Rabby Racks staat bekend als de oprichter en oud manager van de rapformatie SFB. Ook stond hij op het album Geen Oog Dichtgedaan van Frenna, waar hij bijdrage leverde aan de hit Check. Daarnaast scoorde hij in 2017 een bescheiden hit met het nummer ‘No Drama’.
Verrassend...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:03 schreef Gibson88 het volgende:
Titel in de Telegraaf: ’Drillrapper dood gevonden met schotwond in Rotterdam’
Niks zieligs aan dus. Opgeruimd staat netjes.
Kleine aanpassing.quote:
die kogel is er erger aan toequote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:13 schreef Het_Bokje het volgende:
SFB?
Low-budget-Thuisbezorgd-versie van de KFC?
Arme schotwond. Je zou toch niet dood gevonden willen worden met een drillrapper?
#DRILLEDOUT
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verrassend...
Je hoort dit soort berichten toch nooit over pak 'm beet cellisten.
NEE ZOU HET???quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:41 schreef Scjvb het volgende:
Mss vanwege connecties met de onderwereld, drugs etc.
Hadden wel interesse in dezelfde richting.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Rabby Racks, niet te verwarren met de criminoloog Robby Roks
Boh, ziet er hoe dan ookquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
Anyway,
Gordon Ramsay kan nogsteeds geen tosti maken
Welnee!!quote:
Hehe, deze stoere drillrapper heette inderdaad in werkelijkheid Barryquote:
Het enige dat me wel aanspreekt in Nederland is Ray Fuego. Ik draai het weinig (niet echt mijn genre), maar als ik het hoor vind ik het orgineel/geestig/creatief. Ook zeker niet iemand die criminaliteit verheerlijkt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:00 schreef Vis1980 het volgende:
Allerlei 'rappers' geschokt, maar deze meneer zat in de onderwereld en was al betrokken bij het een en ander. Het zou eens fijn zijn als deze 'rappers' even bewust worden dat je op zo'n manier niet oud wordt. Man, rap is mijn favoriete genre, al houd ik van veel muziek.
Zelfs een beetje stoere teksten hoeven geen probleem te zijn, als het maar creatief is en dat is helaas heel veel rap niet. Er zijn erg veel gasten die het allemaal veel te serieus nemen en als je zelf meedraait in de onderwereld, staan ze ook een keer bij jou voor de stoep. Stoer hoor.
Neemt niet weg dat er vast mensen zijn die deze gast gaan missen, vooral familieleden, maar als iemand zich bevindt in zware criminele hoek, wat verwacht je dan?
ik verwacht dat er niet allerlei mensen ongevraagd een mening gaan gevenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:00 schreef Vis1980 het volgende:
maar als iemand zich bevindt in zware criminele hoek, wat verwacht je dan?
Ray Cokes/ Roy Cakes leeft voortquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Rabby Racks, niet te verwarren met de criminoloog Robby Roks
Het mooie is, dump al die 'stoere' Nederlandse (drill)rapperts die het over thuglife en the hood hebben eens in de Bronx, Compton, Detroit en zulks, of in Zuid-Amerikaanse favela's, en binnen een dag roepen ze huilend om hun moeder.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:22 schreef Het_Bokje het volgende:
Struggles in da hood
[ afbeelding ]
Geniaal programma was dat.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het mooie is, dump al die 'stoere' Nederlandse (drill)rapperts die het over thuglife en the hood hebben eens in de Bronx, Compton, Detroit en zulks, of in Zuid-Amerikaanse favela's, en binnen een dag roepen ze huilend om hun moeder.
Weleens met incellisten, maar dat is dan vaak in Amerika.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verrassend...
Je hoort dit soort berichten toch nooit over pak 'm beet cellisten.
quote:Op zondag 21 januari 2024 00:10 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
My life is a blunt to the head, a prayer for the dead,
Run around hustlin…scared of the feds.
They said death is eternal sleep,
But the only thing is you ain’t really sure if you prepared for the bed.![]()
RIP Homie, cousin, Rabby Racks. ROFFA HUILT BROTHER. HUILT ZEG IK JE.![]()
Holla at ya boy.
Sterrenstof.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Geniaal programma was dat.![]()
Met je Roffa huilt.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
Deze man bijdehand.Wat kom je stoer doen ey mattie?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 januari 2024 00:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Met je Roffa huilt.Roffa geeft geen neuk om een dooie rappert.
Triggered.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:08 schreef Noek het volgende:
Oh jee.
ik dacht dat alleen boertjes in kleine dorpjes hiertoe in staat waren. Who knew?
Bij criminelen ga je “vrije tijd” toch nét iets anders interpreteren.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:48 schreef Hexagon het volgende:
Oh, een crimineel die in zijn vrije tijd wel eens rapte.
Het enige deel wat huilt is het tuig gedeelte, en het gedeelte wat zichzelf erg stoer vindt en graag tot het tuiggedeelte wil behoren, maar uitgelachen wordt door het tuiggedeelte.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Met je Roffa huilt.Roffa geeft geen neuk om een dooie rappert.
Zoals iemand eerder in dit topic al zei, een beroepscrimineel die als hobby rappen had.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie de neuk is dit nou weer dan? Wel typisch altijd: dude wordt doodgeschoten maar heeft ooit wat zogenaamde ‘rap’-nummers gemaakt: “Bekende NL rapper doodgeschoten!!!”..
Elke rappert die meer dan 50 views op een YouTube clipje heeft is beroemd in de rapkringen.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie de neuk is dit nou weer dan? Wel typisch altijd: dude wordt doodgeschoten maar heeft ooit wat zogenaamde ‘rap’-nummers gemaakt: “Bekende NL rapper doodgeschoten!!!”..
Ik vind Jeff Bezos zijn superjacht een verschrikkelijk mooi stukje ontwerp op zee. Dat andere users daar een andere mening over hebben is hun goed recht.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het enige deel wat huilt is het tuig gedeelte, en het gedeelte wat zichzelf erg stoer vindt en graag tot het tuiggedeelte wil behoren, maar uitgelachen wordt door het tuiggedeelte.
En nog een enkeling die het obsessief op blijft nemen voor een multimiljardair en zijn speeltje
Dit vat het wel samenquote:Op zondag 21 januari 2024 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:Op zondag 21 januari 2024 09:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het enige deel wat huilt is het tuig gedeelte, en het gedeelte wat zichzelf erg stoer vindt en graag tot het tuiggedeelte wil behoren, maar uitgelachen wordt door het tuiggedeelte.
En nog een enkeling die het obsessief op blijft nemen voor een multimiljardair en zijn speeltje
Komt het aardig op neer vaak, ja.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoals iemand eerder in dit topic al zei, een beroepscrimineel die als hobby rappen had.
Bekend in de Randstad waarschijnlijk. En dan bekend onder tuig.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Bekend onder tuig.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bekend in de Randstad waarschijnlijk. En dan bekend onder tuig.
Mijn muziek is het ook niet, maar ik zie dat die knul de oprichter was van die rapformatie en dat ze in 2022 twee keer AFAS live binnen 10 minuten hebben uitverkocht. Er is dus zeker een markt voor die muziek. Waarom houd je je dan nog bezig met criminaliteit, zou je denken...quote:Op zondag 21 januari 2024 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Het hoort erbij, maakt onderdeel uit van die achterlijke cultuur, snap je het niet?quote:Op maandag 22 januari 2024 00:17 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Mijn muziek is het ook niet, maar ik zie dat die knul de oprichter was van die rapformatie en dat ze in 2022 twee keer AFAS live binnen 10 minuten hebben uitverkocht. Er is dus zeker een markt voor die muziek. Waarom houd je je dan nog bezig met criminaliteit, zou je denken...
HLN hieronder,quote:Op maandag 22 januari 2024 00:17 schreef Alaianaya het volgende:
[..]
Mijn muziek is het ook niet, maar ik zie dat die knul de oprichter was van die rapformatie en dat ze in 2022 twee keer AFAS live binnen 10 minuten hebben uitverkocht. Er is dus zeker een markt voor die muziek. Waarom houd je je dan nog bezig met criminaliteit, zou je denken...
Onbekend dus,quote:Onbekende rapper
Zelf is Rabby Racks “een van de bekendste onbekenden uit de Nederlandse rapscene”. Als rapper speelt hij geen rol van betekenis, maar zijn naam wordt wel veel genoemd in nummers van SFB. Zelf scoorde de Delftenaar in 2017 een kleine hit met het nummer ‘No Drama’.
Waarvan aktequote:Rapper Rabby Racks, de 34-jarige man die twee weken geleden dood in een Rotterdamse woning werd gevonden, blijkt zichzelf te hebben gedood
Triest verhaal altijd als iemand geen andere uitweg meer ziet, vooral als je zo'n jong dochtertje achterlaat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |