NEE ZOU HET???quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:41 schreef Scjvb het volgende:
Mss vanwege connecties met de onderwereld, drugs etc.
Hadden wel interesse in dezelfde richting.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Rabby Racks, niet te verwarren met de criminoloog Robby Roks
Boh, ziet er hoe dan ookquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:53 schreef junkiesietze het volgende:
Anyway,
Gordon Ramsay kan nogsteeds geen tosti maken
Welnee!!quote:
Hehe, deze stoere drillrapper heette inderdaad in werkelijkheid Barryquote:
Het enige dat me wel aanspreekt in Nederland is Ray Fuego. Ik draai het weinig (niet echt mijn genre), maar als ik het hoor vind ik het orgineel/geestig/creatief. Ook zeker niet iemand die criminaliteit verheerlijkt.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:00 schreef Vis1980 het volgende:
Allerlei 'rappers' geschokt, maar deze meneer zat in de onderwereld en was al betrokken bij het een en ander. Het zou eens fijn zijn als deze 'rappers' even bewust worden dat je op zo'n manier niet oud wordt. Man, rap is mijn favoriete genre, al houd ik van veel muziek.
Zelfs een beetje stoere teksten hoeven geen probleem te zijn, als het maar creatief is en dat is helaas heel veel rap niet. Er zijn erg veel gasten die het allemaal veel te serieus nemen en als je zelf meedraait in de onderwereld, staan ze ook een keer bij jou voor de stoep. Stoer hoor.
Neemt niet weg dat er vast mensen zijn die deze gast gaan missen, vooral familieleden, maar als iemand zich bevindt in zware criminele hoek, wat verwacht je dan?
ik verwacht dat er niet allerlei mensen ongevraagd een mening gaan gevenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:00 schreef Vis1980 het volgende:
maar als iemand zich bevindt in zware criminele hoek, wat verwacht je dan?
Ray Cokes/ Roy Cakes leeft voortquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Rabby Racks, niet te verwarren met de criminoloog Robby Roks
Het mooie is, dump al die 'stoere' Nederlandse (drill)rapperts die het over thuglife en the hood hebben eens in de Bronx, Compton, Detroit en zulks, of in Zuid-Amerikaanse favela's, en binnen een dag roepen ze huilend om hun moeder.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:22 schreef Het_Bokje het volgende:
Struggles in da hood
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |