Ze zitten nu voor de tvquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
“Ze kijken sowieso hun eerste date samen”
Huh?
Ze kijken nu samen naar deze aflevering? Misschien posten ze hier wel mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:17 schreef NoCigar het volgende:
'Ze kijken sowieso samen hun eerste date…' ik snap deze zin niet.
@mitchellajaxquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kijken nu samen naar deze aflevering? Misschien posten ze hier wel mee.
Kom je nog een andere keer meekijken?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aan deze ‘antwoorden’ hebben we toch helemaal niks.
Ja!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je nog een andere keer meekijken?
Het komt nog een paar maanden, grof geschat.quote:
We wachten even af hoe @cherrycoke het doet. Daarna beslissen we of we nog andere mensen in durven te sturen.quote:
Hij is toch heel thuisgekomen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
We wachten even af hoe @:cherrycoke het doet. Daarna beslissen we of we nog andere mensen in durven te sturen.
Hoge gunfactor, dat Disney diertje.quote:
Jij wilt hem gewoon voor jezelf houdenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is toch heel thuisgekomen?![]()
Stuur je foto maar door, Dombo, dan meld ik je aan.
Ik ben wel gek op dieren, ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Jij wilt hem gewoon voor jezelf houden
Is ook zo. Het is ook maar een pesterijtjequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoge gunfactor, dat Disney diertje.
Heel ordinair dit.quote:
Niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nouja zeg.
Wat heb ik je ooit misdaan
Nu ga je te verquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
Soms doet Dombohetolifantje1 mij een beetje aan Paul denken
Ik kwam een review tegen op TripAdvisor gister, met deze vrouw en foto.quote:
Nieuw denk ik. Iig Denies heeft de nieuwe outfit aanquote:Op maandag 22 januari 2024 19:28 schreef Gibson88 het volgende:
Nieuwe afleveringen of zijn dit herhalingen?
Linkje alstublieftquote:Op maandag 22 januari 2024 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kwam een review tegen op TripAdvisor gister, met deze vrouw en foto.
Trash genotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |