Die is gestoptquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de kapster?
Knipt(e) Brenda van Uto daar niet ?
Nee ik heb iets opengekrabd en was met shirtjes bezig op begeleid werk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de kapster?
Knipt(e) Brenda van Uto daar niet ?
ok niet meer doen danquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik heb iets opengekrabd en was met shirtjes bezig op begeleid werk.
Bloedbad voorkomen.
Er was een grotere kans dat ik degene ben die het plaatje postte in het tweede geval dan in het eerstequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Als je allemaal plaatjes gaat posten van wie je allemaal niet bent zijn we nog wel even zoet
Ah, vandaar dat je het er bij het 2e plaatje maar even bij vermeldde dat je het niet wasquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Er was een grotere kans dat ik degene ben die het plaatje postte in het tweede geval dan in het eerste
Ja je was wat rap in het maken van je conclusie of ik het al was op het eerste plaatje dus wilde je alvast even helpenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je het er bij het 2e plaatje maar even bij vermeldde dat je het niet was
Gewoon doen jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
Zal wel niet mogen van SBE, maar oke![]()
Beter is er bijna nietquote:
Little Wing is zo mooiquote:
Toen ik in Blankenberge zat 2 weken geleden was er ook strandquote:
Ja ik heb die proefperiode nu en ben daarna meteen weer foetsiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:33 schreef chufi het volgende:
Maar goed dat ik hiervoor geen Videoland weer heb aangeschaft ... 24uur hangen
Ik heb twee keer even gekeken en toen was het voor ook meteen helemaal klaar.quote:
Deze ga ik ook niet volgen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb twee keer even gekeken en toen was het voor ook meteen helemaal klaar.
Wel positief op zich
Weten dat het niet mag maar toch doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
Zal wel niet mogen van SBE, maar oke![]()
Daar ben ik eerder mee gestopt , op zich vond ik die eerst wel leuk maar dat gedoe met mensen al die beschuldigingen , groepjes gedoe en vooral veel gestook en huilen bij de modjes. Dat is voor mij echt de druppel geweest . Daar ben ik wel van geschrokken . Bondgenoten kijk ik sowieso niet , BB ook nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze ga ik ook niet volgen.
Dat jaar van je leven was begreep ik net wat beter maar daar heb ik geen seconde van gezien
Ik zou bijna willen zeggen dat ik van je begin te houden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ben ik eerder mee gestopt , op zich vond ik die eerst wel leuk maar dat gedoe met mensen al die beschuldigingen , groepjes gedoe en vooral veel gestook en huilen bij de modjes. Dat is voor mij echt de druppel geweest . Daar ben ik wel van geschrokken . Bondgenoten kijk ik sowieso niet , BB ook niet
Ho ho !!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou bijna willen zeggen dat ik van je begin te houden.
Ik zei ook bijna.quote:
Maar van mij helemaal niet hoor.quote:
Ja 1 minder om serieus te volgen ... heb al genoeg iets leukere BBs etc te volgen momenteel.. eigenlijk is het gewoon te drukquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb twee keer even gekeken en toen was het voor ook meteen helemaal klaar.
Wel positief op zich
Het ging mij meer om, de sfeer destijds, wat dat was treurig toen, ik kan veel hebben maar het moet wel redelijk eerlijk gaan . En dat was het totaal niet , het was gewoon weg treiteren. Dan is het voor mij echt klaar. Maar het fijne is idd wel weer dat je ruimte krijgt voor andere zakenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 1 minder om serieus te volgen ... heb al genoeg iets leukere BBs etc te volgen momenteel.. eigenlijk is het gewoon te druk
Echt goed zijn ze niet als ze zo vaak nodig zijn.quote:
Ik heb vooralsnog de streams gratis dus zal af en toe kijken , net als afgelopen seizoen toen ik Een Jaar van mn Leven leuker vond .. maar kan me er niet druk over maken .. post af en toe wel eens iets tussen neus en lippen door ...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het ging mij meer om, de sfeer destijds, wat dat was treurig toen, ik kan veel hebben maar het moet wel redelijk eerlijk gaan . En dat was het totaal niet , het was gewoon weg treiteren. Dan is het voor mij echt klaar. Maar het fijne is idd wel weer dat je ruimte krijgt voor andere zaken
Ik had Videoland genomen maar dat ga ik stopzetten , want ik vind dat er weinig leuks is. Liever Netflix dan ooitquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog de streams gratis dus zal af en toe kijken , net als afgelopen seizoen toen ik Een Jaar van mn Leven leuker vond .. maar kan me er niet druk over maken .. post af en toe wel eens iets tussen neus en lippen door ...
Vorig jaar had ik Videoland voor een 1¤ /mndquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had Videoland genomen maar dat ga ik stopzetten , want ik vind dat er weinig leuks is. Liever Netflix dan ooit
Wow dat is geen geldquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik Videoland voor een 1¤ /mnd
Was een tijdelijke actie want de rtl-site of zo stopte ermee.. FF wees ons er toen op en het werkte .. 12 mnd Een Jaar van mn leven kunnen streamen .. maar idd verder is er weinig wat ook al niet op tv wasquote:
Dat was wel handig , ik had het toen via mijn zoon.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Was een tijdelijke actie want de rtl-site of zo stopte ermee.. FF wees ons er toen op en het werkte .. 12 mnd Een Jaar van mn leven kunnen streamen .. maar idd verder is er weinig wat ook al niet op tv was
das nog goedkoper , maar dat werkt nu niet wmeer volgens mij ..quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was wel handig , ik had het toen via mijn zoon.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Als je allemaal plaatjes gaat posten van wie je allemaal niet bent zijn we nog wel even zoet
Ik heb het ook niet meer geprobeerd toen die regel kwam, en er is zoveel tegenwoordig , . ik snap niet dat mensen dat allemaal tegelijk hebben , Prime(oid) Netflix, Disney etc .quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
das nog goedkoper , maar dat werkt nu niet wmeer volgens mij ..
volgens mij zijn de NL deelnemers te camerabewust, willen onder invloed geen rare dingen doen dus dan maar vroeg slapen. Althans, ik kijk niet, maar dat was 2 jaar terug toen ik heel ff keek ook zoquote:Op vrijdag 19 januari 2024 23:51 schreef chufi het volgende:
Echt in BB NL hangt iedereen op de bank of ligt al in bed .. In Spanje en Italia zijn ze net begonnen aan een vrijdagavond feestje (zoals meestal elke week) met drank ook ... In Zuid Amerika is het nog niet zo laat maar daar maken ze het ook elke avond laat dus vanavond zal ook wel lukken ... ja zo saai is Nederland en er zijn fanatieke volgers en het is lastig om niet off-topic te posten .... eneuf dicho
Ja met ook nog eens gelijke content ... Heb alleen nog Prime, maar das meer voor de pakjes en twitchquote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet meer geprobeerd toen die regel kwam, en er is zoveel tegenwoordig , . ik snap niet dat mensen dat allemaal tegelijk hebben , Prime(oid) Netflix, Disney etc .
Ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2024 02:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb heel veel sport op tv.
Maar slaapwel![]()
![]()
Dat hab ik ook 0.99 eurocent per maandquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik Videoland voor een 1¤ /mnd
Ze hebben helemaal geen Houthi-rebellen nodig om hun schepen aan te vallen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Best moeilijk je boot parkeren
https://www.nu.nl/305684/(...)ven-van-bahrein.html
Ja ook wel eens mooi hahaquote:
Achteruit parkerenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Best moeilijk je boot parkeren
https://www.nu.nl/305684/(...)ven-van-bahrein.html
Ze stonden stil he? Waarom zou het niet mogen?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:34 schreef chufi het volgende:
Mag dat uberhaupt wel ? stel iemand schrikt en raakt van de weg ...
Geweldige sound is/was datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Tot over een paar maanden?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kruipt weer in zijn grot
Nou.. zo te zien.. vijf minuten !quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:48 schreef chufi het volgende:
Gezellig met je vrienden
[ afbeelding ]
Korte winterslaap danquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou.. zo te zien.. vijf minuten !
[..]
Huhquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:52 schreef chufi het volgende:
Marc is nu zo'n vriend die nu ontkent je vriend e zijn
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:52 schreef chufi het volgende:
Marc is nu zo'n vriend die nu ontkent je vriend e zijn
Is BDS familie van jou ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< GoA bemoeit zich nergens mee, port een beetje in het kampvuur en gluurt onschuldig naar de waterval, waar wat Ayla\s staan te spetteren
quote:
Haha ja dat is ook wel een tof nummerquote:
Ja vroeger ... Ik weet niet wanneer jij precies weer in Nederland kwam , maar dat was een hitquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook wel een tof nummer
Geen idee meer uit welk jaar dat wasquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger ... Ik weet niet wanneer jij precies weer in Nederland kwam , maar dat was een hit
Het ging meer om .. dat jij in de US was als kind ? Zo ken ik ook iemand die ookk als kind in de States was en met Adam Curry opgroeide daar ...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee meer uit welk jaar dat was
Ik ga eens even checken
Ik ben er maar echt 3 jaar geweest en was dus al 10 jaar gewoon in Nederlandquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging meer om .. dat jij in de US was als kind ? Zo ken ik ook iemand die ookk als kind in de States was en met Adam Curry opgroeide daar ...
Dan ken je dat nummer toch gewoonquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er maar echt 3 jaar geweest en was dus al 10 jaar gewoon in Nederland
Altijd Watergraafsmeer tot ik ging studeren
Zeker wel maar best lang geleden dat ik het laatst gehoord hadquote:
Toen op kamers in de binnenstad ?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er maar echt 3 jaar geweest en was dus al 10 jaar gewoon in Nederland
Altijd Watergraafsmeer tot ik ging studeren
Verschillende ja, toch wel vaak verhuisd toenquote:
Terwijl je in de Watergraafsmeer nog gewoon je eigen kamer had ... Ik ging studeren in Groningen waar ik niet woonde en 3 jaar later, na mn kandidaats naar Amsterdamquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Verschillende ja, toch wel vaak verhuisd toenZo om het half jaar
quote:
Hi. Pris! Alles okay?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:03 schreef Prisha het volgende:
@:sly-nl Boston verloormaar...ze staan nog bovenaan
Beetje DerRabbit en mij willen opeten.quote:
Heb je hem ook weer.quote:
Rabbit ja, maar er zitten toch geen plastic onderdelen tussen?quote:Op zondag 21 januari 2024 00:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje DerRabbit en mij willen opeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILER: SourceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Hey Chanel, kijk je nog naar BB?quote:
Ja kijk wel maar niet fanatiek, misschien komt het nog.quote:
Hier net zoquote:Op zondag 21 januari 2024 10:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja kijk wel maar niet fanatiek, misschien komt het nog.
Ik vind het niet veel aan tegenwoordig.
Hey heerquote:
Het wisselt.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey heerhoe gaat het, al een beetje minder moe?
Zal nog wel even duren maar iedere dag of uur dat je je beter voelt is meegenomenquote:
Volgende week kaakchirurg. Kijken wat dat doet.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren maar iedere dag of uur dat je je beter voelt is meegenomen
O daar moet je ook al naar toequote:Op zondag 21 januari 2024 10:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgende week kaakchirurg. Kijken wat dat doet.
Geslaapwandeld?quote:Op zondag 21 januari 2024 11:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb weer een blauw ket en weet niet van wat.
Keek ook weer eens maar het kon me totaal niet boeienquote:
Was alsnog fucking koud vandaagquote:Op zondag 21 januari 2024 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
Hehe, eindelijk verdwijnt die ijsbaan hier buiten weer.
En snel ook nog.
Het is meer SL dan anders watquote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Keek ook weer eens maar het kon me totaal niet boeien
Zoveel kijk ik niet dat ik daar last van hebquote:
He, jij ging binnen zitten en de resultaten van de roeimachine bekijkenquote:
Er was geen ijs meer zowaarquote:Op zondag 21 januari 2024 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, jij ging binnen zitten en de resultaten van de roeimachine bekijken
Dat had je allemaal bij chufi neergegooid eerst?quote:
Daar in West Amsterdam is het blijkbaar nog kouderquote:Op zondag 21 januari 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat had je allemaal bij chufi neergegooid eerst?
Watjes daarquote:Op zondag 21 januari 2024 16:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar in West Amsterdam is het blijkbaar nog kouder
Dan ga ik me maar oriënteren voor vakantiebestemmingen.quote:
Ik ben vanaf 2 feb een dag of 10 op kampquote:Op zondag 21 januari 2024 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik me maar oriënteren voor vakantiebestemmingen.
Ik denk dat het daar aangenamer is dan hier, goed vooruitzicht. Lekker met de roeiclub op pad.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 2 feb een dag of 10 op kampNu niet naar Brugge maar naar Z Frankrijk
En hoe zijn de voorspellingen voor daar?quote:Op zondag 21 januari 2024 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 2 feb een dag of 10 op kampNu niet naar Brugge maar naar Z Frankrijk
We beginnen op 15 gradenquote:Op zondag 21 januari 2024 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe zijn de voorspellingen voor daar?
En bijna geen wind, dat is sowieso al lekkerquote:Op zondag 21 januari 2024 16:44 schreef pullup het volgende:
[..]
We beginnen op 15 graden
[ afbeelding ]
Valt niet tegen want ik weet uit ervaring dat het daar ook nog wel eens flink kouder kan zijn
Zag ik ook al, ik ben blijquote:Op zondag 21 januari 2024 16:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En bijna geen wind, dat is sowieso al lekker
Het is wel geen roeien, maar mijn dochter gaat in juni met de kajak vanuit Zwitserland naar Nederland peddelen.quote:
Dat is in een Kayak ook beter te doen denk ikquote:Op zondag 21 januari 2024 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel geen roeien, maar mijn dochter gaat in juni met de kajak vanuit Zwitserland naar Nederland peddelen.
stroom mee ...quote:Op zondag 21 januari 2024 16:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is in een Kayak ook beter te doen denk ikMaar alsnog een eind zeg
Ruim 1200 km, ze heeft er 5 weken voor ingepland, samen met haar vriend, die is net zo gekquote:Op zondag 21 januari 2024 16:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is in een Kayak ook beter te doen denk ikMaar alsnog een eind zeg
quote:
Ja eigenlijk wel, maar dat moet je dr niet vertellen hoor.. Wel dat ze moeten oppassen bij de Loreleiquote:
Terwijl ik dit weekend las dat het in Catalonië al 37 maanden niet had geregendquote:Op zondag 21 januari 2024 17:12 schreef chufi het volgende:
Geen idee... In Spanje hadden ze eergisteren Juan die wat noordelijke delen van het land lam legden door hevige sneeuwval
Die willen zich afscheiden van Spanje .... dus op rantsoenquote:Op zondag 21 januari 2024 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terwijl ik dit weekend las dat het in Catalonië al 37 maanden niet had geregend
Daar zal ze ook wel niet langskomenquote:
Vrouwen en richtingsgevoel? Nou .............quote:
Kunnen ze echt niet hebben als je dat zegtquote:Op zondag 21 januari 2024 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrouwen en richtingsgevoel? Nou .............
Ach jaquote:Op zondag 21 januari 2024 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Kunnen ze echt niet hebben als je dat zegt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
ftfyquote:Op zondag 21 januari 2024 18:18 schreef Deisyy het volgende:
Raar he, dat hier amper nog een vrouw nog gepost wordt
Dan kan het zelfs nog mis gaanquote:Op zondag 21 januari 2024 18:30 schreef chufi het volgende:
gelukkig is er nu navigatie voor iedereen
Klopt, maar de posts hier zijn toch echt vooral van mannen.quote:
Nee allemaal de schuld van de navigatiequote:Op zondag 21 januari 2024 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan kan ik er ook niets aan doen ...
Valt redelijk mee hoor, het gaat in fasesquote:Op zondag 21 januari 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, maar de posts hier zijn toch echt vooral van mannen.
Ik ga sws al niet blind op navigatie ...quote:Op zondag 21 januari 2024 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee allemaal de schuld van de navigatie
Nee meestal zijn die vaak niet altijd 100 % up to date..quote:Op zondag 21 januari 2024 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga sws al niet blind op navigatie ...
En vond je het wat?quote:Op zondag 21 januari 2024 18:37 schreef Deisyy het volgende:
11 seizoenen Shameless achter de rug, altijd een beetje jammer als zo'n langlopende serie klaar is.
Ik vond de eerste 8 seizoen geweldig, echt genoten van de afleveringen, maar daarna werd het een stuk minder, maar ik heb het toch helemaal afgekeken en het einde was passend bij de laatste paar seizoenen, flauwtjes. Maar dit was geen serie voor een happy end, dat zou te zoetsappig zijn geweest en paste hier totaal niet bij, dus het is goed zo.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En vond je het wat?
En hoe was het slot? Wel een keer goed?
Mooi zoquote:Op zondag 21 januari 2024 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond de eerste 8 seizoen geweldig, echt genoten van de afleveringen, maar daarna werd het een stuk minder, maar ik heb het toch helemaal afgekeken en het einde was passend bij de laatste paar seizoenen, flauwtjes. Maar dit was geen serie voor een happy end, dat zou te zoetsappig zijn geweest en paste hier totaal niet bij, dus het is goed zo.
Inderdaad, de eerste 8 seizoenen knalden gewoon, maar dat is niet vol te houden, het houdt eens op, maar dan gaan ze helaas toch nog 4 seizoenen door. Maar toch een aanrader als je grove humor kan verdragen.quote:Op zondag 21 januari 2024 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Al blijft het jammer dat series eigenlijk net een seizoen of wat doorgaan. Gebeurt te vaak helaas.
Grove humorquote:Op zondag 21 januari 2024 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, de eerste 8 seizoenen knalden gewoon, maar dat is niet vol te houden, het houdt eens op, maar dan gaan ze helaas toch nog 4 seizoenen door. Maar toch een aanrader als je grove humor kan verdragen.
Grof jaquote:Op zondag 21 januari 2024 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Grove humor
Zal er eens naar kijken, zie dat het op HBO is.
Als ik dan zijn vrouw was dan zou ik hem een treinbaan geven en naar de zolder schoppen.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit net een halfuurtje Maarten van Rossem te verdragen, maar man... daar zou je toch mee getrouwd zijn.
Die vreet volgens mij alleen maar uit die potjes van Kesbeke.
Hoe staat het met jouw treinenproject ?quote:Op zondag 21 januari 2024 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik dan zijn vrouw was dan zou ik hem een treinbaan geven en naar de zolder schoppen.
Die Aziatische heb ik meestal niet gezienquote:Op zondag 21 januari 2024 20:26 schreef chufi het volgende:
Welke hebben jullie allemaal wel of niet gezien ?
Ik die aziatische meestal ook niet ... De rest wel veel .. zitten een paar Spaanse tussen die ik dus ook heb gezien .. zelfs de oude b/wquote:Op zondag 21 januari 2024 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die Aziatische heb ik meestal niet gezien
Edit: Europese vaak ook niet.
Oh god serieus ... dat waren vroeger de bestequote:Op zondag 21 januari 2024 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb het niet zo op films waarvan ik de ondertiteling moet lezen.
Dus Frans, Italiaans, Spaans etc vallen eigenlijk wel af.
Maar zoals je zelf al zegt, er zijn er tegenwoordig zoveelquote:Op zondag 21 januari 2024 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh god serieus ... dat waren vroeger de beste
Ja maar dat kan ik ook in het Spaans Duits... Frans wat minder makkelijk net als het Italiaans, maar kom een heel eind .. zelfs Portugees valt te verstaan met wat gedulldquote:Op zondag 21 januari 2024 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar zoals je zelf al zegt, er zijn er tegenwoordig zoveel
En vind het wel relaxt als ik kan luisteren ipv kijken soms. Dan helpt het niet als ik ze niet versta.
Spaans/Duits kan ik gewoon blind volgen, bij Italiaans / Frans moet ik er wel beeld bij hebben ..quote:
Ik las het, hoop dat het opgelost is voor de batterij van je laptop het begeeftquote:Op maandag 22 januari 2024 09:17 schreef chufi het volgende:
Stroomstoring hier in Amsterdam.. ik heb nog wel stroom, maar geen Ziggo. De overkant van de gracht zit volgens mij ook zonder stroom..
quote:
Ik heb wel stroom maar geen vast internet..quote:Op maandag 22 januari 2024 09:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik las het, hoop dat het opgelost is voor de batterij van je laptop het begeeft
Dat is een rare stroomstoringquote:Op maandag 22 januari 2024 09:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel stroom maar geen vast internet..
Twee jaar geleden zat er hier in Utrecht ook één.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
AalschlolverZie je hier ook best veel wel
Zitten er vaak een stuk of wat bij ons op het vlot zoquote:Op maandag 22 januari 2024 09:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Twee jaar geleden zat er hier in Utrecht ook één.
Domnivoor in 40+ / [40+ SC #4579] Nou vooruit, nog maar een keer dan.
Ja hier bij een plas water, ook van dat soort paaltjes waar ze dan op gaan zitten..quote:Op maandag 22 januari 2024 09:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Twee jaar geleden zat er hier in Utrecht ook één.
Domnivoor in 40+ / [40+ SC #4579] Nou vooruit, nog maar een keer dan.
Hulloquote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 09:33 schreef pullup het volgende:
Zie nu op twitter al weer mensen mekkeren dat dit door die linksen van GL komt en dat het de eigen schuld is
quote:Op maandag 22 januari 2024 10:08 schreef chufi het volgende:
Ik heb weer internet en zie ook weer licht branden aan de overkant van de gracht
Had je nou de rekening niet betaaldquote:Op maandag 22 januari 2024 10:08 schreef chufi het volgende:
Ik heb weer internet en zie ook weer licht branden aan de overkant van de gracht
Gewoon niet naar Duitsland gaanquote:Op maandag 22 januari 2024 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
Duitse train machinisten, en vooral hun vakbond, zijn terroristen![]()
Dat wilde ik nou juist wel een paar dagen als vakantiequote:
Oh ja dan is het minderquote:Op maandag 22 januari 2024 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wilde ik nou juist wel een paar dagen als vakantie
Sick, lijkt wel een menselijke spinquote:Op maandag 22 januari 2024 10:39 schreef pullup het volgende:
Ik zou dat niet halen als het bord horizontaal stond![]()
[ twitter ]
Ik zou het halen, maar niet binnen een minuut.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:39 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Ik ook nietquote:Op maandag 22 januari 2024 10:39 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Nicequote:Op maandag 22 januari 2024 10:39 schreef pullup het volgende:
[ twitter ]
Dacht heel even een discman te zienquote:Op maandag 22 januari 2024 12:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dit soort werk mag ik doen. Ansichtkaarten per 50 steken.
Waarom die weegschaal?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dit soort werk mag ik doen. Ansichtkaarten per 50 steken.
Zou wel mooi zijn als het luktquote:Op maandag 22 januari 2024 12:59 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-comfortzone-te-gaan
Daar ga ik van de zomer echt uitgebreid voor zitten hoor
Nein ik ben handiger dan dat, maar jij bent vast diegene die daar staat te hinniken?quote:
What's new in 020.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |