Die is gestoptquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de kapster?
Knipt(e) Brenda van Uto daar niet ?
Nee ik heb iets opengekrabd en was met shirtjes bezig op begeleid werk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de kapster?
Knipt(e) Brenda van Uto daar niet ?
ok niet meer doen danquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik heb iets opengekrabd en was met shirtjes bezig op begeleid werk.
Bloedbad voorkomen.
Er was een grotere kans dat ik degene ben die het plaatje postte in het tweede geval dan in het eerstequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Als je allemaal plaatjes gaat posten van wie je allemaal niet bent zijn we nog wel even zoet
Ah, vandaar dat je het er bij het 2e plaatje maar even bij vermeldde dat je het niet wasquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Er was een grotere kans dat ik degene ben die het plaatje postte in het tweede geval dan in het eerste
Ja je was wat rap in het maken van je conclusie of ik het al was op het eerste plaatje dus wilde je alvast even helpenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je het er bij het 2e plaatje maar even bij vermeldde dat je het niet was
Gewoon doen jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
Zal wel niet mogen van SBE, maar oke![]()
Beter is er bijna nietquote:
Little Wing is zo mooiquote:
Toen ik in Blankenberge zat 2 weken geleden was er ook strandquote:
Ja ik heb die proefperiode nu en ben daarna meteen weer foetsiequote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:33 schreef chufi het volgende:
Maar goed dat ik hiervoor geen Videoland weer heb aangeschaft ... 24uur hangen
Ik heb twee keer even gekeken en toen was het voor ook meteen helemaal klaar.quote:
Deze ga ik ook niet volgen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb twee keer even gekeken en toen was het voor ook meteen helemaal klaar.
Wel positief op zich
Weten dat het niet mag maar toch doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
Zal wel niet mogen van SBE, maar oke![]()
Daar ben ik eerder mee gestopt , op zich vond ik die eerst wel leuk maar dat gedoe met mensen al die beschuldigingen , groepjes gedoe en vooral veel gestook en huilen bij de modjes. Dat is voor mij echt de druppel geweest . Daar ben ik wel van geschrokken . Bondgenoten kijk ik sowieso niet , BB ook nietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze ga ik ook niet volgen.
Dat jaar van je leven was begreep ik net wat beter maar daar heb ik geen seconde van gezien
Ik zou bijna willen zeggen dat ik van je begin te houden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ben ik eerder mee gestopt , op zich vond ik die eerst wel leuk maar dat gedoe met mensen al die beschuldigingen , groepjes gedoe en vooral veel gestook en huilen bij de modjes. Dat is voor mij echt de druppel geweest . Daar ben ik wel van geschrokken . Bondgenoten kijk ik sowieso niet , BB ook niet
Ho ho !!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou bijna willen zeggen dat ik van je begin te houden.
Ik zei ook bijna.quote:
Maar van mij helemaal niet hoor.quote:
Ja 1 minder om serieus te volgen ... heb al genoeg iets leukere BBs etc te volgen momenteel.. eigenlijk is het gewoon te drukquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb twee keer even gekeken en toen was het voor ook meteen helemaal klaar.
Wel positief op zich
Het ging mij meer om, de sfeer destijds, wat dat was treurig toen, ik kan veel hebben maar het moet wel redelijk eerlijk gaan . En dat was het totaal niet , het was gewoon weg treiteren. Dan is het voor mij echt klaar. Maar het fijne is idd wel weer dat je ruimte krijgt voor andere zakenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 1 minder om serieus te volgen ... heb al genoeg iets leukere BBs etc te volgen momenteel.. eigenlijk is het gewoon te druk
Echt goed zijn ze niet als ze zo vaak nodig zijn.quote:
Ik heb vooralsnog de streams gratis dus zal af en toe kijken , net als afgelopen seizoen toen ik Een Jaar van mn Leven leuker vond .. maar kan me er niet druk over maken .. post af en toe wel eens iets tussen neus en lippen door ...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het ging mij meer om, de sfeer destijds, wat dat was treurig toen, ik kan veel hebben maar het moet wel redelijk eerlijk gaan . En dat was het totaal niet , het was gewoon weg treiteren. Dan is het voor mij echt klaar. Maar het fijne is idd wel weer dat je ruimte krijgt voor andere zaken
Ik had Videoland genomen maar dat ga ik stopzetten , want ik vind dat er weinig leuks is. Liever Netflix dan ooitquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog de streams gratis dus zal af en toe kijken , net als afgelopen seizoen toen ik Een Jaar van mn Leven leuker vond .. maar kan me er niet druk over maken .. post af en toe wel eens iets tussen neus en lippen door ...
Vorig jaar had ik Videoland voor een 1¤ /mndquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had Videoland genomen maar dat ga ik stopzetten , want ik vind dat er weinig leuks is. Liever Netflix dan ooit
Wow dat is geen geldquote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik Videoland voor een 1¤ /mnd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |