quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:26 schreef chufi het volgende:
Vandaag de internationale dag van ...
[ afbeelding ]
Ik wrijf wel een taart op je smoel !!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:47 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Dat is weer eens wat anders dan vrouwendag
Dat is geen taartquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wrijf wel een taart op je smoel !!!
Ik sla vandaag over..quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:47 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Dat is weer eens wat anders dan vrouwendag
Ik vind dat eigenlijk alleen lekker met pittige chorizo erdoorheenquote:
Je kunt het op vele manieren maken... Met Chorizo maak ik ook wel eens ...quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk alleen lekker met pittige chorizo erdoorheen
Vetquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn boek is af verzegeld in een rvs kist begraven nu heb ik eindelijk rust
Zware kost voor die wurmen…quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Vet
Maar nu lezen alleen de wurmen het ...
quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:06 schreef pullup het volgende:
Over een paar miljoen jaar graven ze die kist van BDS op en op basis daarvan zullen de historoarcheosociologen van die tijd de theorieën over de huidige samenleving grondig moeten aanpassen
Dat gereedschap in zijn hol douwenquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Mij zien ze niet meer op kantoor deze week, één van mijn collega's buiten heeft corona maar kwam toch naar werk omdat er zoveel te doen is en hij kwam doodleuk naar kantoor en heeft daar 10 minuten over gereedschap zitten bomen.
Doei hè.
quote:
Inderdaad, heel wat anders dan pisbakkenstaalquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is de hoogste gradatie van rvs geloof ik
En brandstoftanks. Daarover gesproken, ik moest tanken vanmorgen, 2,37quote:
Niet alleen zijn schuld hoor, onze baas vond het heel normaal dat hij aan het werk was, maar wel janken als sommigen zich niet willen laten boosterenquote:
Echt hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Mij zien ze niet meer op kantoor deze week, één van mijn collega's buiten heeft corona maar kwam toch naar werk omdat er zoveel te doen is en hij kwam doodleuk naar kantoor en heeft daar 10 minuten over gereedschap zitten bomen.
Doei hè.
Dat is wel weer heel raar ja..quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet alleen zijn schuld hoor, onze baas vond het heel normaal dat hij aan het werk was, maar wel janken als sommigen zich niet willen laten boosteren![]()
Wees dan een consequente wappie.
Ik snap zulke mensen echt niet, neem je verantwoording joh. Gelukkig heb jij blijkbaar een dijk van een weerstand.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt hoor
Ik had vorige week ook een weekje waarbij ik 5 dagen achter elkaar werd geapppt dat een persoon die ik een dag ervoor had gezien van dichtbij positief was getest dus een dagje later.
2 x ook gewoon na binnen te hebben vergaderd een uurtje of wat
Ik dacht zeker de klos te zijn maar schijn er doorheen te zijn geglipt. ( afkloppen)
Dan heb je nog goedkope... tis nu al 2.49quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, heel wat anders dan pisbakkenstaal
[..]
En brandstoftanks. Daarover gesproken, ik moest tanken vanmorgen, 2,37
Ja eigenlijk had ik nog geluk, want het wordt met het uur duurder volgens mij.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je nog goedkope... tis nu al 2.49
Carnaval gevierd? Dan gaat het rap jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij heb ik al meerdere keren corona gehad
Ik 1 keer voordat het corona heettequote:Op woensdag 9 maart 2022 15:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij heb ik al meerdere keren corona gehad
Ik doe niet aan carnavalquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Carnaval gevierd? Dan gaat het rap ja
Niet?! Jij lijkt me juist wel een pretletter.quote:
Nee met de quarantaine in die bunker van je zou je toch denken dat je redelijk safe zitquote:
Wat een klapjostiquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Doei hè.
In den beginne, toen iedereen nog moest lachen om mondkapjes.quote:
Ik plaats liever spijker bommen op zulke plekkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Jij lijkt me juist wel een pretletter.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een klapjosti![]()
![]()
Over gereedschap praten kan ook gewoon op Fok! ofzo
Pfffquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Nooo, geen collega's op Fok!
Mijn baas was trouwens not pleased toen ik meldde dat ik deze week niet meer naar kantoor zou komen.
Dat is dan de echte klapjostiquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Mijn baas was trouwens not pleased toen ik meldde dat ik deze week niet meer naar kantoor zou komen.
Of grappen makend over prepkelders met houdbaar voedsel, en grappend Pandemic spelen. En een paar weken later bleek het menensquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In den beginne, toen iedereen nog moest lachen om mondkapjes.
Ook leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik plaats liever spijker bommen op zulke plekken
Precies! Tevens zwager, maar dat had ik ooit al eens verteld. Hij kwam vorige week woensdag snotterend op kantoor, uiteraard niet getest, dus die heb ik hem ter plekke laten doen, ja hoor positief, dus ik moest hem naar huis sturen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is dan de echte klapjosti
Maar goed
Ja die denkt nu uiteindelijk toch ook 'he, niet iemand die wél werkt'quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Je hebt een gavequote:Op woensdag 9 maart 2022 15:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of grappen makend over prepkelders met houdbaar voedsel, en grappend Pandemic spelen. En een paar weken later bleek het menens
Voordat het officieel in Nederland was.. eind 2019quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In den beginne, toen iedereen nog moest lachen om mondkapjes.
Da's een flinke. Mooiquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:26 schreef Domnivoor het volgende:
Ze kunnen weer naar buiten 🌞
[ afbeelding ]
Jouw schildpad?quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:26 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik was een een keer door die supermarkt hekjes heen gevallen
quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:57 schreef chufi het volgende:
Dartelen ze ook van vreugde zoals koeien ?
quote:
Mjah, morgne moet ik wat anders doen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het begint steeds vroeger bij jou.
Staat wel het e.e.a. op al. Vind het nog niet super.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je lekker HBO MAXen ... is het wat dat aanbod?
Heb je basis of standaard?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat wel het e.e.a. op al. Vind het nog niet super.
De standaard, geen idee wat het verschil is met de basis.quote:
Is er ook een HBO smart tv app of bij de Ziggo?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De standaard, geen idee wat het verschil is met de basis.
Al lijkt dat alleen in kwaliteit en aantal schermen te zitten.
Ik heb het via de app lopen. Niet gekeken of het ook via ziggi kan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er ook een HBO smart tv app of bij de Ziggo?
Zal nog wel niet ... Heb de app idd ook op tvquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het via de app lopen. Niet gekeken of het ook via ziggi kan.
Ik schrijf mijn eigen boeken welquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb het via de app lopen. Niet gekeken of het ook via ziggi kan.
Via de app is even simpel, waarom zou je het via ziggi doen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal nog wel niet ... Heb de app idd ook op tv
Breng je ze ook uit?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik schrijf mijn eigen boeken wel
Heb je een andere AB nodig ...quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Via de app is even simpel, waarom zou je het via ziggi doen?
Hij gebruikt de afstandsbediening van de mediabox van ziggo.quote:
Dat iddquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij gebruikt de afstandsbediening van de mediabox van ziggo.
Ah oke. Via Ziggi GO kijkquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, die heb ik niet. Kijk via de ziggi go app op mijn tv.quote:
Drukke markt wel om nog zo'n boek uit te brengenquote:
Kan dat ook?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah oke. Via Ziggi GO kijk
[..]
[..]
Ah, die heb ik niet. Kijk via de ziggi go app op mijn tv.
Dat is supertofquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo naar de Effenaar voor een optreden waar ik pre-corona een kaartje voor had gekocht. Dus na bijna 2 jaar wachten mag ik eindelijk naar DeWolff
Mijn schildpadden mogen het hele jaar naar buitenquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:26 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:26 schreef Domnivoor het volgende:
Griekse salade met tzatziki (volgens Domni-recept)![]()
[ afbeelding ]
quote:
Daar valt over te onderhandelenquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dan krijg je ook nooit een geheim van mij te horen!
Welk geheim heb je in de aanbieding?quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dan krijg je ook nooit een geheim van mij te horen!
Mij heeft het wel te pakken. Diverse collega's op het werk eind vorige week en maandagavond voelde ik met wat koortsig. Eerst geslapen, daarna zelftest en bingo, 2 streepjes.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt hoor
Ik had vorige week ook een weekje waarbij ik 5 dagen achter elkaar werd geapppt dat een persoon die ik een dag ervoor had gezien van dichtbij positief was getest dus een dagje later.
2 x ook gewoon na binnen te hebben vergaderd een uurtje of wat
Ik dacht zeker de klos te zijn maar schijn er doorheen te zijn geglipt. ( afkloppen)
Beterschap, Ivo. Hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mij heeft het wel te pakken. Diverse collega's op het werk eind vorige week en maandagavond voelde ik met wat koortsig. Eerst geslapen, daarna zelftest en bingo, 2 streepjes.
Zou ongeveer een week duren volgens de huisarts na het aanhoren waarvan ik last heb.
Ik reken mezelf nu tot de secundaire carnavals golf.
Pff ja wat voor geheimen heb ik zoal...quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Welk geheim heb je in de aanbieding?
Af en toe wat koortsig, meer hoesten dan normaal en moe, dus dat lijkt nog mee te vallen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Beterschap, Ivo. Hopelijk valt het mee.
Beterschap!quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mij heeft het wel te pakken. Diverse collega's op het werk eind vorige week en maandagavond voelde ik met wat koortsig. Eerst geslapen, daarna zelftest en bingo, 2 streepjes.
Zou ongeveer een week duren volgens de huisarts na het aanhoren waarvan ik last heb.
Ik heb wel een vraag. → DMquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pff ja wat voor geheimen heb ik zoal...Iets wat je persé wil weten?
Beterschap iigquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:40 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Af en toe wat koortsig, meer hoesten dan normaal en moe, dus dat lijkt nog mee te vallen.
Ik zie nog niksquote:
Beterschap Ivoquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Beterschap kerelquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:33 schreef Mrsloveable het volgende:
En gefeliciteerd @:Tonja![]()
Hiep hiep hoera!!
Dank jullie welquote:
Daar ben je, ik miste je al.quote:
Yep, pas later op de avond wordt t wel iets drukkerquote:
Voor de rutsige momenten zou Fok een verzamel SC moeten hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, pas later op de avond wordt t wel iets drukker
Een apart sub ook?quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor de rutsige momenten zou Fok een verzamel SC moeten hebben
meh, je zou het in GC kunnen zetten.quote:
Dat kan ook jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, je zou het in GC kunnen zetten.
Een topic RUS zou het nu niet zo goed doen
Ja voor jouw wel handig ,quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Want er zijn nog niet genoeg SC’squote:Op woensdag 9 maart 2022 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zero pointsquote:
Met slagroom is t ook lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
We like hopjesvla,
tralalala
Want er is niets lekkerders dan.....
Vanillevlaquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
We like hopjesvla,
tralalala
Want er is niets lekkerders dan.....
Sowiesoquote:
Wat is je favo?quote:
mijn thuis SC is traditioneel KSC, maar daar heb ik momenteel een haat-liefde verhouding mee (al kom ik er ook nog wel) Verder dus ESF, VIV en hier.quote:
OOR, NWS, POL, COR is voor mij voornamelijk een trigger qua irritatie ben ik bangquote:
Nee valt weer meequote:Op woensdag 9 maart 2022 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn thuis SC is traditioneel KSC, maar daar heb ik momenteel een haat-liefde verhouding mee (al kom ik er ook nog wel) Verder dus ESF, VIV en hier.
Alle andere kom ik zelden, dus zo erg is het niet
ik hou van drukte, dus dan ga je vanzelf rondkijkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee valt weer mee
Ik vind voor mezelf 1 wel zat
capje plsquote:Op woensdag 9 maart 2022 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
Die plaatjes hieronder zijn best afleidend soms
Zie er net wel 1 waarvan ik hoop dat ze het ook op mijn sportschool regelen.
Dan ga ik ook sit-ups doen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Zijn dat Katja's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
En wanneer is iemand een mario meisje?quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer is iemand een mario meisje?
Als ie ze leuk vindt..quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wanneer is iemand een mario meisje?
Dan weet ik niet of het mario meisjes zijn , moet je hem vragen.quote:
Zelfs katja is regelmatig geen katjaquote:
Ook Katja wordt/is ouderquote:Op woensdag 9 maart 2022 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs katja is regelmatig geen katja
Dat heb ik ook altijd hoor, lijkt me een toffe gast maar ik snap er te vaak niks van wat ie bedoeltquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen mario als persoon maar zijn verwarrende posts.
Kijk zo kan het ook ... Denk dat ik en FF 1 van de weinigen zijn die hem een beetje begrijpenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd hoor, lijkt me een toffe gast maar ik snap er te vaak niks van wat ie bedoelt
Dus scroll ik posts te vaak voorbij
het lijkt me frustrerend om zoveel te posten en zo matig begrepen te wordenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook ... Denk dat ik en FF 1 van de weinigen zijn die hem een beetje begrijpen
Zit ie soms wel eens mee .. dan post ie het nog een keerquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het lijkt me frustrerend om zoveel te posten en zo matig begrepen te worden
Hoeveel miljard zit er nou al in psg om de CL te winnen?quote:
Heel veel , maar ook dit jaar gaat het niet lukkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel miljard zit er nou al in psg om de CL te winnen?
Dat zag ik net nog jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel veel , maar ook dit jaar gaat het niet lukken
het waren er 3 in 15 minutenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zag ik net nog ja
Heb er 2 van benzema gezien.
Heb de 1e van de 3 gemistquote:
Als Ajax volgende week maar doorgaatquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb de 1e van de 3 gemist
Probleem is alleen dat ik het real ook niet gun.
Voor mij was ideaal geweest als ze er beide uit waren gegaan.
Dat was het ookquote:
Het zou een mooi verjaardagscadeau zijn als dat niet zo isquote:
Daar scoor je weinig credits mee Bosquote:Op woensdag 9 maart 2022 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het zou een mooi verjaardagscadeau zijn als dat niet zo is![]()
![]()
Je spelt SBE verkeerd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk zo kan het ook ... Denk dat ik en FF 1 van de weinigen zijn die hem een beetje begrijpen
Hey PB Ja ik las het lekker hoor. Nu nog zien of het stand houdt je weet het nooit in Nederland.quote:Op donderdag 10 maart 2022 07:42 schreef Pearlbitch het volgende:
De zomer komt eraan. Het wordt volgende week 20 graden!
Waar is die te volgen nu?quote:
Viaplay onder andere.quote:
thnx, even gekeken gaat hem niet worden weer een extra abo nemenquote:
Ja snap ik. Heb ziggo ingewisseld dus ben goedkoper uit zo. Buiten live sport hebben ze ook niet veel interessants om te kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, even gekeken gaat hem niet worden weer een extra abo nemen
Sommige wedstrijden zijn via via met VPN straks wel te volgen her en derquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, even gekeken gaat hem niet worden weer een extra abo nemen
Mooi klote. Ik ga er echt niet voor betalen.quote:
Ik had "vroeger" wel een goed linkje om te kijken. Nog eens zoeken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige wedstrijden zijn via via met VPN straks wel te volgen her en der
In Oostenrijk op ServusTV met vpnquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had "vroeger" wel een goed linkje om te kijken. Nog eens zoeken.
Cool.quote:
Dat ga ik niet doen, kijk alleen F1quote:Op donderdag 10 maart 2022 08:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja snap ik. Heb ziggo ingewisseld dus ben goedkoper uit zo. Buiten live sport hebben ze ook niet veel interessants om te kijken.
Ik wacht wel even af dan,, zou jammer zijn als het niet meer te volgen isquote:Op donderdag 10 maart 2022 08:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige wedstrijden zijn via via met VPN straks wel te volgen her en der
de kat uit de boomquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wacht wel even af dan,, zou jammer zijn als het niet meer te volgen is
https://racingnews365.nl/formule-1-op-tvquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen, kijk alleen F1
Wel jammer maar het is niet anders. Kijken war RTL duitsland gaat doen dan
mm ook niet alles dusquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/formule-1-op-tv
Nee denk dat gewoon moet betalen, als je het echt wilt kijken elke race wedstrijdquote:
Dan pech ga ik dus echt niet doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee denk dat gewoon moet betalen, als je het echt wilt kijken elke race wedstrijd
Ik ook niet, betaal al genoegquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan pech ga ik dus echt niet doen.
Wij zijn zeer teleurgesteld in deze uitspraak.quote:
Welke meuk ga jij aanbieden?quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij zijn zeer teleurgesteld in deze uitspraak.
Geef ons je geld, nu
Kusjes, de volgende aanbieder van meuk op tv
Dingen als sickbrother blijven mensen trekkenquote:
* Mrsloveable zegt dat het haar niets kan schelenquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wij zijn zeer teleurgesteld in deze uitspraak.
Geef ons je geld, nu
Kusjes, de volgende aanbieder van meuk op tv
Mensen vinden het leuk om andere mensen te zienquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dingen als sickbrother blijven mensen trekken
En simpel te maken. Dus zoiets?
Je eigen RLSquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeer teleurstellend ditquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable zegt dat het haar niets kan schelen
Ik maak wel een iets andere versie, gaat nog meer publiek trekkenquote:
Is naar buiten gaan een optie?quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mensen vinden het leuk om andere mensen te zien
Kan je wel checken.. maar voor steeds meer dingen moet je betalen.. vroeger zat het er nog bij inquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:44 schreef Domnivoor het volgende:
* Domnivoor heeft geen idee wat voor meuk er allemaal in zijn zenderpakket zit
Waar moet ik nu mijn 3e megajacht van betalenquote:
Goeie vraag misschien een liedje zingen of heitje voor een kwareitjequote:Op donderdag 10 maart 2022 09:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar moet ik nu mijn 3e megajacht van betalen
Het schijnt dat marteling niet magquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goeie vraag misschien een liedje zingen of heitje voor een kwareitje
Dan weet ik t ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het schijnt dat marteling niet mag
En voor een heitje kom ik mijn villa niet uit
Geen zin om te checkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je wel checken.. maar voor steeds meer dingen moet je betalen.. vroeger zat het er nog bij in
Waar kan ik abonneren?quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had je zoveel abo's dan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:02 schreef chufi het volgende:
Ik heb deze week een hoop meuk weggedaan
Ah zo.. ja heel veel zenders kijk je eigenlijk nietquote:
Ik ook, maar dan heb ik het niet over zenders.quote:Op donderdag 10 maart 2022 10:02 schreef chufi het volgende:
Ik heb deze week een hoop meuk weggedaan
Dat ga ik ook nog doen dit voorjaarquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan heb ik het niet over zenders.
tijd voor een breekquote:Op donderdag 10 maart 2022 10:31 schreef StevenHyde het volgende:
Zo, even lekker fokken na een 2u lange zoom meeting. Goedemorgen
Bier en worstquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
Ja, al ben ik ondertussen nu 50/50 aan het fokken en werken. Erg fijn 2 schermen
Ik heb 4 schermen plus smartphonequote:Op donderdag 10 maart 2022 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
Ja, al ben ik ondertussen nu 50/50 aan het fokken en werken. Erg fijn 2 schermen
Dat is wel heel veel. Ik heb maar 2 ogen, dus 2 schermen is genoeg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb 4 schermen plus smartphone
Eerlijk gezegd heb ik er ook twee dat is ook genoegquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel. Ik heb maar 2 ogen, dus 2 schermen is genoeg.
Inderdaad wie heeft er nu meer dan twee schermen nodig nonsens !!!!quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ja ik was wel ff 6 sec jaloers, maar ging toen relativeren en dacht ik mis die 2 schermen extra niet.
Denk alleen wanneer je het luchtverkeer moet regelen. Maar hopelijk zitten die mensen niet ondertussen ook nog te fokkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Inderdaad wie heeft er nu meer dan twee schermen nodig nonsens !!!!
Waanzin !!!quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk alleen wanneer je het luchtverkeer moet regelen. Maar hopelijk zitten die mensen niet ondertussen ook nog te fokken
Dat doe ik op 1 schermpje met flightraderquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Denk alleen wanneer je het luchtverkeer moet regelen. Maar hopelijk zitten die mensen niet ondertussen ook nog te fokken
Ohja even m'n vliegtuigen binnenhalenquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik op 1 schermpje met flightrader
Ik filter gewoon op mn eigen maatschappij, dan heb je veel meer flightspacequote:Op donderdag 10 maart 2022 13:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja even m'n vliegtuigen binnenhalen
Ja typische houding.. Zo zit er hier ook vaak 1quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:33 schreef Domnivoor het volgende:
Een aalscholver midden in de stad. Die heb ik hier nooit eerder gezien.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik filter gewoon op mn eigen maatschappij, dan heb je veel meer flightspace
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou en !!!quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:33 schreef Domnivoor het volgende:
Een aalscholver midden in de stad. Die heb ik hier nooit eerder gezien.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]Je hebt het drukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
En maar zielig doenquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:40 schreef chufi het volgende:
Zo dan weten we nu ook dat die Promes fout is (en familie)... 4000 kilo harddrugs ...
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=401256
Was niet zo boos op die jongen, hij had vast een zware jeugd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 16:40 schreef chufi het volgende:
Zo dan weten we nu ook dat die Promes fout is (en familie)... 4000 kilo harddrugs ...
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=401256
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was niet zo boos op die jongen, hij had vast een zware jeugd.
Nou enquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was niet zo boos op die jongen, hij had vast een zware jeugd.
Lief van hemquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb voor de verandering de jaloezieën eens open, en even terug kwam een folderbezorger hier de voortuin in wandelen zonder dat hij folders had voor ons. Speciaal om mijn kat te aaien die op de vensterbank buiten zit![]()
Hij schrok even toen hij mij achter het raam zag zitten, maar ik gebaarde dat ik het prima vond
Als hier iemand zomaar binnenkomt krijgt tie een mes in zijn strotquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb voor de verandering de jaloezieën eens open, en even terug kwam een folderbezorger hier de voortuin in wandelen zonder dat hij folders had voor ons. Speciaal om mijn kat te aaien die op de vensterbank buiten zit![]()
Hij schrok even toen hij mij achter het raam zag zitten, maar ik gebaarde dat ik het prima vond
Zit er een chinees restaurant in je buurt?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
Nee, achter het Bonsai boompjequote:Op donderdag 10 maart 2022 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Lief van hem
Zat je verscholen achter de geraniums ?
Hahaha ja een paar huizenblokken verder welquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit er een chinees restaurant in je buurt?
Naar je zit er natuurlijk ook wel eens niet als ie langskomtquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha ja een paar huizenblokken verder wel(afhaal dan, geen restaurant verder)
Maar als ie er met de kat vandoor zou gaan, dan zou ik wel als de kippen erbij zijn en hem tackelen
Hou ze maar goed in de gaten al dat tuigquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, achter het Bonsai boompje![]()
Maar hij dacht waarschijnlijk 'oh jee, ik loop zomaar iemands voortuin in en wordt betrapt', maar dit vind ik hartstikke prima joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |