quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:26 schreef chufi het volgende:
Vandaag de internationale dag van ...
[ afbeelding ]
Ik wrijf wel een taart op je smoel !!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:47 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Dat is weer eens wat anders dan vrouwendag
Dat is geen taartquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik wrijf wel een taart op je smoel !!!
Ik sla vandaag over..quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:47 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Dat is weer eens wat anders dan vrouwendag
Ik vind dat eigenlijk alleen lekker met pittige chorizo erdoorheenquote:
Je kunt het op vele manieren maken... Met Chorizo maak ik ook wel eens ...quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk alleen lekker met pittige chorizo erdoorheen
Vetquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn boek is af verzegeld in een rvs kist begraven nu heb ik eindelijk rust
Zware kost voor die wurmen…quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Vet
Maar nu lezen alleen de wurmen het ...
quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:06 schreef pullup het volgende:
Over een paar miljoen jaar graven ze die kist van BDS op en op basis daarvan zullen de historoarcheosociologen van die tijd de theorieën over de huidige samenleving grondig moeten aanpassen
Dat gereedschap in zijn hol douwenquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Mij zien ze niet meer op kantoor deze week, één van mijn collega's buiten heeft corona maar kwam toch naar werk omdat er zoveel te doen is en hij kwam doodleuk naar kantoor en heeft daar 10 minuten over gereedschap zitten bomen.
Doei hè.
quote:
Inderdaad, heel wat anders dan pisbakkenstaalquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is de hoogste gradatie van rvs geloof ik
En brandstoftanks. Daarover gesproken, ik moest tanken vanmorgen, 2,37quote:
Niet alleen zijn schuld hoor, onze baas vond het heel normaal dat hij aan het werk was, maar wel janken als sommigen zich niet willen laten boosterenquote:
Echt hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Mij zien ze niet meer op kantoor deze week, één van mijn collega's buiten heeft corona maar kwam toch naar werk omdat er zoveel te doen is en hij kwam doodleuk naar kantoor en heeft daar 10 minuten over gereedschap zitten bomen.
Doei hè.
Dat is wel weer heel raar ja..quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet alleen zijn schuld hoor, onze baas vond het heel normaal dat hij aan het werk was, maar wel janken als sommigen zich niet willen laten boosteren![]()
Wees dan een consequente wappie.
Ik snap zulke mensen echt niet, neem je verantwoording joh. Gelukkig heb jij blijkbaar een dijk van een weerstand.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt hoor
Ik had vorige week ook een weekje waarbij ik 5 dagen achter elkaar werd geapppt dat een persoon die ik een dag ervoor had gezien van dichtbij positief was getest dus een dagje later.
2 x ook gewoon na binnen te hebben vergaderd een uurtje of wat
Ik dacht zeker de klos te zijn maar schijn er doorheen te zijn geglipt. ( afkloppen)
Dan heb je nog goedkope... tis nu al 2.49quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, heel wat anders dan pisbakkenstaal
[..]
En brandstoftanks. Daarover gesproken, ik moest tanken vanmorgen, 2,37
Ja eigenlijk had ik nog geluk, want het wordt met het uur duurder volgens mij.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je nog goedkope... tis nu al 2.49
Carnaval gevierd? Dan gaat het rap jaquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij heb ik al meerdere keren corona gehad
Ik 1 keer voordat het corona heettequote:Op woensdag 9 maart 2022 15:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Volgens mij heb ik al meerdere keren corona gehad
Ik doe niet aan carnavalquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Carnaval gevierd? Dan gaat het rap ja
Niet?! Jij lijkt me juist wel een pretletter.quote:
Nee met de quarantaine in die bunker van je zou je toch denken dat je redelijk safe zitquote:
Wat een klapjostiquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Doei hè.
In den beginne, toen iedereen nog moest lachen om mondkapjes.quote:
Ik plaats liever spijker bommen op zulke plekkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Jij lijkt me juist wel een pretletter.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat een klapjosti![]()
![]()
Over gereedschap praten kan ook gewoon op Fok! ofzo
Pfffquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Nooo, geen collega's op Fok!
Mijn baas was trouwens not pleased toen ik meldde dat ik deze week niet meer naar kantoor zou komen.
Dat is dan de echte klapjostiquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Nooo, geen collega's op Fok!
Mijn baas was trouwens not pleased toen ik meldde dat ik deze week niet meer naar kantoor zou komen.
Of grappen makend over prepkelders met houdbaar voedsel, en grappend Pandemic spelen. En een paar weken later bleek het menensquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In den beginne, toen iedereen nog moest lachen om mondkapjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |