Echt he,quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat hij niet in de knoop komt met al die poten
Komen wij aanzetten met maar 2 benen...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he,
Als iedere poot voor een stap telt zet het heel wat stappen op een dag
Ja, en we doen het er toch goed meequote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komen wij aanzetten met maar 2 benen...
Ik heb er drie.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komen wij aanzetten met maar 2 benen...
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Zo, lekker binnenkomen op deze doordeweekse dinsdag. Klets er even een natte, koude washand op. Dat scheelt er zo één
![]()
Goedemorgen allen.
OOk namens mij van harte @tonjaquote:
Lekker tochquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep de zon schijnt hier naar binnen
Haha ja ik moest er net ook even uit en dacht binnen nog van "oh lekker, zon!" maar eenmaal buiten bleek de temperatuur amper boven het vriespunt te liggenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:33 schreef pullup het volgende:
Dat viel vies tegen met de temperatuur![]()
Had al een beetje op lente gerekend
Brrrr
Ik had wel mijn winterjas aan maar alleen een t shirtje eronder de hele ochtendquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja ik moest er net ook even uit en dacht binnen nog van "oh lekker, zon!" maar eenmaal buiten bleek de temperatuur amper boven het vriespunt te liggen
Ik was gelukkig maar heel even buiten zonder jas; het AH busje kwam met de boodschappen. Maar jezus joh, zat te klappertandenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had wel mijn winterjas aan maar alleen een t shirtje eronder de hele ochtend
Slecht idee
Ik heb er van 8.00 tot 12.00 opzittenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was gelukkig maar heel even buiten zonder jas; het AH busje kwam met de boodschappen. Maar jezus joh, zat te klappertanden
Heb ik gisteren voor nop een hele serie gebinged...quote:
Haha nou ja je hebt het achter de rug kan je vandaag wat anders gaan doenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik gisteren voor nop een hele serie gebinged...
Ah de muziek was wel ok .. bekende van vroeger heeft die gemaakt
* Aoibhin maakt zich zorgen of pullup nu niet vreselijk is onderkoeldquote:
Welke serie?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik gisteren voor nop een hele serie gebinged...
Ah de muziek was wel ok .. bekende van vroeger heeft die gemaakt
Ik zit met een goede kop chocomel + slagroom thuis nuquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin maakt zich zorgen of pullup nu niet vreselijk is onderkoeld
Mentiras... Spaansquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |