Echt he,quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is al een wonder dat hij niet in de knoop komt met al die poten
Komen wij aanzetten met maar 2 benen...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he,
Als iedere poot voor een stap telt zet het heel wat stappen op een dag
Ja, en we doen het er toch goed meequote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komen wij aanzetten met maar 2 benen...
Ik heb er drie.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Komen wij aanzetten met maar 2 benen...
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Zo, lekker binnenkomen op deze doordeweekse dinsdag. Klets er even een natte, koude washand op. Dat scheelt er zo één
![]()
Goedemorgen allen.
OOk namens mij van harte @tonjaquote:
Lekker tochquote:Op dinsdag 8 maart 2022 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep de zon schijnt hier naar binnen
Haha ja ik moest er net ook even uit en dacht binnen nog van "oh lekker, zon!" maar eenmaal buiten bleek de temperatuur amper boven het vriespunt te liggenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:33 schreef pullup het volgende:
Dat viel vies tegen met de temperatuur![]()
Had al een beetje op lente gerekend
Brrrr
Ik had wel mijn winterjas aan maar alleen een t shirtje eronder de hele ochtendquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja ik moest er net ook even uit en dacht binnen nog van "oh lekker, zon!" maar eenmaal buiten bleek de temperatuur amper boven het vriespunt te liggen
Ik was gelukkig maar heel even buiten zonder jas; het AH busje kwam met de boodschappen. Maar jezus joh, zat te klappertandenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had wel mijn winterjas aan maar alleen een t shirtje eronder de hele ochtend
Slecht idee
Ik heb er van 8.00 tot 12.00 opzittenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was gelukkig maar heel even buiten zonder jas; het AH busje kwam met de boodschappen. Maar jezus joh, zat te klappertanden
Heb ik gisteren voor nop een hele serie gebinged...quote:
Haha nou ja je hebt het achter de rug kan je vandaag wat anders gaan doenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik gisteren voor nop een hele serie gebinged...
Ah de muziek was wel ok .. bekende van vroeger heeft die gemaakt
* Aoibhin maakt zich zorgen of pullup nu niet vreselijk is onderkoeldquote:
Welke serie?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik gisteren voor nop een hele serie gebinged...
Ah de muziek was wel ok .. bekende van vroeger heeft die gemaakt
Ik zit met een goede kop chocomel + slagroom thuis nuquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin maakt zich zorgen of pullup nu niet vreselijk is onderkoeld
Mentiras... Spaansquote:
In dit stukje Utrecht valt het mee met de warmte hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit met een goede kop chocomel + slagroom thuis nu
Vanmiddag naar Utrecht, daar is het overigens daadwerkelijk een stuk warmer over het algemeen
Ah thanks, klinkt interessant!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Mentiras... Spaans
https://www.filmvandaag.n(...)g-te-zien-op-netflix
Liar (TV Series 2020) - IMDb
Ik leef nogquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 22:16 schreef Domnivoor het volgende:
De laatste twee posts van Deisyy:
[..]
[..]
Blij je weer online te zien Deesquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik leef nog
[..]![]()
Mijn afwezigheid op de meet heeft niets met mijn afwezigheid hier te maken hoor, mijn dochter had mij nodig, dus dat gaat dan voor en ik ben hier iets minder omdat ik wat Fok! moe ben en er achter probeer te komen wat ik ermee wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:27 schreef Flory het volgende:
[..]
Blij je weer online te zien Dees
FlorySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ui
Shoot!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ach ja wilde eens wat andersquote:
Fijn om je weer te zien!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik leef nog
[..]![]()
Mijn afwezigheid op de meet heeft niets met mijn afwezigheid hier te maken hoor, mijn dochter had mij nodig, dus dat gaat dan voor en ik ben hier iets minder omdat ik wat Fok! moe ben en er achter probeer te komen wat ik ermee wil.
Hij is leuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Ach ja wilde eens wat anders![]()
Ja! Jij bent blij met die doppen toch?
Zijn dat ook van die dingen die niet op een standaard oordop lijken, maar er vreemd uitzien?![]()
En hoor je bijna niks meer, maar wel nog iets?
Geen geluiden buiten, gesnurk naast je, maar wel de wekker bijvoorbeeld
Oke, ik begrijp het. Hopelijk gaat het goed met jou en je dochter.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik leef nog
[..]![]()
Haha, misschien moet ik er dan ook maar een kat bij nemenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is leuk!
Ja ik ben er heel blij mee en kan eigenlijk niet slapen zonder, maar volgens mij werkt dat ook psychologisch. Harde geluiden worden gedempt, zachtere geluiden hoor je niet meer. Als je Welshman heel hard snurkt hoor je het soms nog zachtjes, maar soms ook helemaal niet. Als je je geluid van je wekker maar hard genoeg zet dan word je wel wakker.
Vorige week werd ik op een ochtend wakker gemaakt door mijn kat, zo irritant, dus ik duwde hem zachtjes weg, maar hij bleef maar terug komen, dus op een bepaald moment was ik klaarwakker en keek op mijn telefoon hoe laat het was, toen bleek dat mijn wekker een minuut lang was afgegaan, maar ik er doorheen geslapen was. Tom had de wekker dus wel gehoord en probeerde me uit bed te krijgen![]()
Tom is de kat
Het is hier over het algemeen zelfs warmer dan bij het KNMI, dat op fietsafstand ligt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit met een goede kop chocomel + slagroom thuis nu
Vanmiddag naar Utrecht, daar is het overigens daadwerkelijk een stuk warmer over het algemeen
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke, ik begrijp het. Hopelijk gaat het goed met jou en je dochter.
Welkom terug
Lief!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn om je weer te zien!![]()
Hopelijk gaat alles verder gewoon goed met je dochter. En even wat pauze van Fok! kan iedereen vaak even goed doen, gewoon lekker even genieten van het leven daarbuiten
Welshmanquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Haha, misschien moet ik er dan ook maar een kat bij nemen![]()
Maar het klinkt goed allemaal. Heb lang getwijfeld want door erg smalle ooringang/kanaal met een bocht in ofzoiets gaan doppen vaak niet zo goed. Dat deze er heel anders uitzien wist ik toen nog niet, ze zijn inmiddels besteld![]()
Ik slaap al jaren slecht en ja gesnurk van de Welshman (die nu lachend meeleest) helpt ook niet mee
Ook geluiden van buren of buiten maken me wakker, meestal dus anc koptelefoon op, maar dat ligt niet lekker op je zij. Toestand is het
![]()
Ben dus erg benieuwd
Wow dat klinkt echt geweldig, hopelijk werkt het bij mij ook zo goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welshman![]()
Ik denk dat je er heel blij mee gaat zijn, begrijp ik goed dat je ook op maat gemaakte krijgt?
Straatgeluiden en geluiden van buren hoor ik helemaal niet meer, dus dat "mis" ik allemaal en het heeft voor mij ook een ontspannende werking, oordoppen in en rust, heerlijk.
Dit is nu mijn 2e paar en die heb ik alweer een jaar of 5, dus die moeten binnenkort wel vervangen worden, want op een gegeven moment zitten ze niet lekker meer, omdat je oren blijven groeien
Geen idee marioquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:14 schreef mario390 het volgende:
hoe zoll dat hier funktionieren![]()
![]()
[ afbeelding ]
Doe een dikke jas aan, het is koudquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:12 schreef Flory het volgende:
[..]
Wow dat klinkt echt geweldig, hopelijk werkt het bij mij ook zo goed.
Ja ik heb ze vorige week laten aanmeten, zou enkele weken duren.
We gaan even naar buiten nu
Ai, relatiebreuken kunnen heel naar zijn zelfs als het geen oorlog wordt, is toch het einde van iets wat ooit mooi wasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Lief!![]()
Mijn dochter heeft haar relatie verbroken en ook al was het haar keuze, ze was er heel verdrietig om, ook reageerde haar vriend er niet zo goed op, dus dat gaf extra stress, maar gelukkig zijn ze nu in staat alles in goed overleg te verdelen en af te sluiten.
En hoe is het met jullie? ik las wel dat ik een leuke meet met als piece de resistance een @:pullup die op de valreep binnenkwam.
De meet was idd erg leuk en er werd gelijk al over een vervolg gepraat.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 14:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Lief!![]()
Mijn dochter heeft haar relatie verbroken en ook al was het haar keuze, ze was er heel verdrietig om, ook reageerde haar vriend er niet zo goed op, dus dat gaf extra stress, maar gelukkig zijn ze nu in staat alles in goed overleg te verdelen en af te sluiten.
En hoe is het met jullie? ik las wel dat ik een leuke meet met als piece de resistance een @:pullup die op de valreep binnenkwam.
Top ...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:28 schreef Domnivoor het volgende:
De keuzeformulieren van de aannemer lagen net op de deurmat
Ik mag kleuren (en extra dingetjes) uitkiezen voor mijn nieuwe keuken, toilet en badkamer.
Dat ligt eraan wat er te doen is hequote:
Wat valt daar te zien dan ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat er te doen is he
Anders slinger ik zo hbo aan.
Oh heb je hbo max of gewoon hbo?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat er te doen is he
Anders slinger ik zo hbo aan.
Een hoop, ga straks goed kijkenquote:
hbo maxquote:
Misschien neem ik dat ook nog wel, en zeg ik VL op..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een hoop, ga straks goed kijken
[..]
hbo max
Daar ben ik al vanafquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien neem ik dat ook nog wel, en zeg ik VL op..
Als je dat wil wel deze maand doen. Je krijgt nu goed veel korting. En die blijf je houden zolang je niet tussendoor opzegt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien neem ik dat ook nog wel, en zeg ik VL op..
Oh, dan moet ik daar idd even om denken.. scheelt nogal wat jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dat wil wel deze maand doen. Je krijgt nu goed veel korting. En die blijf je houden zolang je niet tussendoor opzegt.
alleen deze maandquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Basic
¤5,99
¤2,99/maand
Standaard
¤7,99
¤3,99/maand
Scheelt de helft en dat tikt wel aan op jaar basisquote:
Zeker , maar ga je het ook kijken .. dat is de vraagquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scheelt de helft en dat tikt wel aan op jaar basis
Als ik er op abonneer natuurlijk welquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Zeker , maar ga je het ook kijken .. dat is de vraag
Dus alleen doen als je ook gaat gebruikenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik daar idd even om denken.. scheelt nogal wat ja
Dat dacht ik ook bij ESPN, en die is echt een stuk duurderder.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ik er op abonneer natuurlijk wel
Dat heb ik ook opgezegd vandaag ...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij ESPN, en die is echt een stuk duurderder.
Denk dat ik dat hier ook nog wel ga doen ja.quote:
Langs het merwede kanaalquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In dit stukje Utrecht valt het mee met de warmte hoor![]()
Waar in Utrecht ben je vanmiddag, binnenstad?
Uiteindelijk loopt ie ook langs de jaarbeurs en de Munt. Dat vind ik wel centrumquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar das wel een stukje uit het centrum of ben ik abuis
lekker, waar ga je heen ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Net naar de film geweest en nu aansluitend uit eten
Dat is wel centrum jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Uiteindelijk loopt ie ook langs de jaarbeurs en de Munt. Dat vind ik wel centrum
Film was bij Louis Hartlooper en we gaan gewoon eten bij het restaurant daarquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel centrum jamaar toch gok ik heel wild dat je me mis gaat lopen
Dan lijkt het me tamelijk onmogelijk dat je me nog zietquote:
ah ja, wel eens gegeten ( precorona gingen we vaker naar dat pleinquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Film was bij Louis Hartlooper en we gaan gewoon eten bij het restaurant daar
Ja aan dat plein zit veelquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:02 schreef pullup het volgende:
[..]
ah ja, wel eens gegeten ( precorona gingen we vaker naar dat pleinMoet er nog even inkomen dat soort uitstapjes weer te maken) en dat is ook prima
Cafe de Poort was wel een redelijk standaard adresje voor de borrel, ik vind het matig gemoderniseerd maar voor de borrel nog prima . Ga daar ook wel weer lunchen als het weer wat warmer is want ook dat is goed verzorgdquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja aan dat plein zit veelook vaak gewoon geborreld
Voor de tweede keer in twee wekenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel centrum jamaar toch gok ik heel wild dat je me mis gaat lopen
Leuk. Welke film heb je gezien?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Net naar de film geweest en nu aansluitend uit eten
Wij hebben daar wel eens hartje winter buiten gezeten. Lekker onder een dekentjequote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Cafe de Poort was wel een redelijk standaard adresje voor de borrel, ik vind het matig gemoderniseerd maar voor de borrel nog prima . Ga daar ook wel weer lunchen als het weer wat warmer is want ook dat is goed verzorgd
Haha, jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor de tweede keer in twee weken![]()
Hytti nr. 6, een Fins/Russische film over twee mensen die een coupe delen in een slaaptrein van Moskou naar Moermansk. Mooie filmquote:
quote:
Hutje nr 6 ....quote:Op dinsdag 8 maart 2022 19:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hytti nr. 6, een Fins/Russische film over twee mensen die een coupe delen in een slaaptrein van Moskou naar Moermansk. Mooie filmprachtige plaatjes ook van omgeving Moermansk
Snap alleen niet hoe ze zo snel zijn telefoon aftappen.quote:
BB natuurlijk.quote:
Ja das wel frappant .. mogelijk zijn het latere opnames..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap alleen niet hoe ze zo snel zijn telefoon aftappen.
Wat ik lees zijn het opnames uit de nacht van de steekpartij.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das wel frappant .. mogelijk zijn het latere opnames..
Ja maar klopt die berichtgeving... en anders was ie al ergens van verdacht of stond de gebelde onder de tap ..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik lees zijn het opnames uit de nacht van de steekpartij.
Das de vraag of het allemaal klopt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar klopt die berichtgeving... en anders was ie al ergens van verdacht of stond de gebelde onder de tap ..
Vastquote:
Zitten er nog leuke dames tussen?quote:
Ik weet niet hoe makkelijk nu iets getapt kan worden maar vroeger was het best nog wel eens een gedoe...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das de vraag of het allemaal klopt.
Geloof niet dat het makkelijker is geworden met de mobiele telefoon.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe makkelijk nu iets getapt kan worden maar vroeger was het best nog wel eens een gedoe...
Ik heb ervoor gekozen om dit keer de boel levendig te houden met een voorkeur voor Nawel.quote:
Ook Big Brotherquote:
Ghehequote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gekozen om dit keer de boel levendig te houden met een voorkeur voor Nawel.
Ik luister wat Bob Marley livequote:
Had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ghehe
Zal eens checken wie dat is maar zag al aan de TT's een beetje dat het een geliefd haatobject is
Altijd een goede keuzequote:
Ik mis die mooie Hummie factor in deze BB's welquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ghehe
Zal eens checken wie dat is maar zag al aan de TT's een beetje dat het een geliefd haatobject is
Als ik Hunted mag geloven gooien ze heel simpel iemand achter de tap... Maar daar is volgens mij nog steeds een gerechtelijke verordening voor nodigquote:Op dinsdag 8 maart 2022 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof niet dat het makkelijker is geworden met de mobiele telefoon.
Yep, al lijkt het er nu op dat die al liep. Vanwege een ander onderzoek naar georganiseerde misdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik Hunted mag geloven gooien ze heel simpel iemand achter de tap... Maar daar is volgens mij nog steeds een gerechtelijke verordening voor nodig
Het is huilen met de pet op ... In Spanje nu moeten ze willekeuring mensen in het buitenland bellen in het Engels en zorgen dat die mensen dan een Spaanse zin uitspreken ... Hilarisch soms ..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik mis die mooie Hummie factor in deze BB's wel
Die zien we hier nooit meer terug dus ...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, al lijkt het er nu op dat die al liep. Vanwege een ander onderzoek naar georganiseerde misdaad
Die kans is toch klein op het moment. Veiliger dan in putinland kan hij nu niet zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zien we hier nooit meer terug dus ...
Dat klinkt al wel grappigquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is huilen met de pet op ... In Spanje nu moeten ze willekeuring mensen in het buitenland bellen in het Engels en zorgen dat die mensen dan een Spaanse zin uitspreken ... Hilarisch soms ..
Het is verschrikkelijk Een belediging voor het oorspronkelijke concept.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel mooiquote:
Veel te camera bewust en politiek correctquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Russen hebben ook hamburgerrechtenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, je kan ver gaan om de russen te straffen.
Maar dit komt gewoon neer op pure marteling![]()
McDonald's heeft zojuist bekend gemaakt alle 850 vestigingen in Rusland voorlopig te sluiten. Dit vanwege de Russische invasie van Oekraïne.
Ahja niet iedereen fokt op vakantie gewoon doorquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
DIe is op vakantie dus dan horen we niets of weinig
En op ‘vakantie’ al helemaal nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ahja niet iedereen fokt op vakantie gewoon door
Nee. Dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar @:prisha is toch niet op 'vakantie'?
Het valt mij op dat de quote in je ondertitel niet klikbaar is. Dat was eerst wel zo toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Dat bedoelde ik niet![]()
Ik kan het me van Prisha ook niet voorstellen.
Er stond eerst een andere.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het valt mij op dat de quote in je ondertitel niet klikbaar is. Dat was eerst wel zo toch?
Hier luister ik niet naarquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er stond eerst een andere.
Je kan een maximumaantal tekens in je ondertitel zetten. Met de BBCode zat ik over dat maximum dus die heb ik eruit gehaald.
Koeneloenquote:
Is trouwens een signature, geen ondertitel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Het valt mij op dat de quote in je ondertitel niet klikbaar is. Dat was eerst wel zo toch?
- Oh wacht is niet dezelfde quote
en als we proberen je wakker te houden?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Ik blijf niet heel lang meer wakker
Dees wat fijn dat je er weer bentquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik leef nog
[..]![]()
Hoorde voor de wedstrijd nog iemand zeggen dat bayeren zwak is, dat je daar niet zoveel van hoeft te verwachten.quote:
Kun je nagaan hoe zwak Salzburg isquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoorde voor de wedstrijd nog iemand zeggen dat bayeren zwak is, dat je daar niet zoveel van hoeft te verwachten.
Beter dan Salzburgquote:
Das een remake van de oude begreep ik ... Dat vond ik toen ook al weinigquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter dan Salzburg
Maar heb Dune gekeken uiteindelijk. Matige film vond ik het.
Gebaseerd op een beste bekende boekenserie.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een remake van de oude begreep ik ... Dat vond ik toen ook al weinig
Een soort snake maar dan met zandwormen ?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gebaseerd op een beste bekende boekenserie.
En daar kwam ik ook al niet door deel 1
Er was een jaar of 20 terug een computerspelletje van. Dat was dan wel weer leuk.
Nee, voorloper van command & conquer, als je dat wat zegt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Een soort snake maar dan met zandwormen ?
veel schieten en zoquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, voorloper van command & conquer, als je dat wat zegt.
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2022 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand hier Dune gezien toevallig?
Nee, basis bouwen, resources verzamelen en dan oorlogje voeren.quote:
schieten dusquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, basis bouwen, resources verzamelen en dan oorlogje voeren.
Heb je de oude ook ooit gezien?quote:
Valt mee dus. En al helemaal niet zelf schieten.quote:
Vast wel ooit eens. Lang geleden wel.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:13 schreef mario390 het volgende:
dat was zo veel schlage van bayern
zo als 3 keer neusbrek
De eerste versie kwam in '92 al uit, vet kapot gespeeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gebaseerd op een beste bekende boekenserie.
En daar kwam ik ook al niet door deel 1
Er was een jaar of 20 terug een computerspelletje van. Dat was dan wel weer leuk.
Jaar of 30 dus al, Dune 2 was echtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De eerste versie kwam in '92 al uit, vet kapot gespeeld.
Met Stingquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel ooit eens. Lang geleden wel.
Ook de titel van een boekquote:
Het was ook een groot spel, daar had je wel 3 diskettes voor nodig.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jaar of 30 dus al, Dune 2 was echt
Dit kwam pas nog voorbij:
https://dune2themaker.fundynamic.com/
En tegenwoordig kan je op 3 diskettes niet eens meer 1% van de muziek kwijtquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was ook een groot spel, daar had je wel 3 diskettes voor nodig.
Ik heb hem in huis, alleen nog niet gelezen.quote:
Arme mensen in het empire state buildingquote:
Die gaat in deze film niets overkomenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Arme mensen in het empire state building
O jawelquote:Op dinsdag 8 maart 2022 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaat in deze film niets overkomen
Ze laten dit levenslange trauma niet zien in de film, maar het gebeurd wel!quote:
Wind energie is niet gratis.quote:
Dat staat er ook heul nietquote:
Nee dat klopt. Maar dat kan ik niet ontkrachten omdat ik er geen onderzoek naar gedaan heb. Maar lijkt mij onzin dat de kosten voor wind energie exact gelijk zijn gebleven (of gedaald).quote:
Katja?quote:
25 jaar terugquote:
Ah, kunnen die katjes niks aan doenquote:Op woensdag 9 maart 2022 08:01 schreef Domnivoor het volgende:
In het kader van opmerkelijk nieuws:
Een wereldwijde boycot van Russische katten
https://www.washingtonpos(...)cat-ban-ukraine-war/
Gaat het nog steeds goed met je chickies?quote:
Heel begrijpelijk. Fijn dat je er weer even was.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik leef nog
[..]![]()
Kierewietquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe ver gaan jullie als je niet genoeg saus krijgt![]()
https://www.hln.be/video/(...)aus-en-twerkt-287349
Hoe ver ga je als je niet genoeg saus views krijgt…quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:11 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe ver gaan jullie als je niet genoeg saus krijgt![]()
https://www.hln.be/video/(...)aus-en-twerkt-287349
Gisteravond nog wel maar de stream is offline nu. Chickies willen even wat privacyquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gaat het nog steeds goed met je chickies?
quote:
Alleen karnemelk of ook gewone?quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:50 schreef engine het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gratis karnemelk kan pakken op het werk
Ook gewonequote:
Beter danquote:
Welke chickies dacht je dan?quote:
Karnemelkquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:50 schreef engine het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gratis karnemelk kan pakken op het werk
Met een scheutje sinasappelaanmaakquote:
Hier zaten er van de week ook weer een paar in de tuinquote:
Doe daar maar een setje vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |