Ja, ik geef al jaren ongevraagd advies.quote:
Mwah, best wel paranoïde gelul over de overheid hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat filmpje is van net nadat hij 2 mensen vermoord heeft, los van het feit dat hij het in dat filmpje toegeeft kun je daar weinig uithalen over zijn reguliere gemoedstoestand.
Oh, dat kan, dat er behalve over de verborgen gebreken nog meer geouwehoer is geweest, waarschijnlijk als gevolg op het gedoe over de verborgen gebreken, dus hoe het ook zit zou een uitspraak van de rechter daarover in ieder geval een hoop duidelijkheid scheppen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit is wel jouw conclusie he.
Wie weet hoeveel geouwehoer er daarnaast nog is geweest.
Serieuze vraag: mag je wel quoten uit premium artikelen met de link erbij?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, lekker FOK! in de problemen brengen met stukjes uit premium artikelen...
En dan niet eens een linkje erbij.
Thnx, ik zet wel even een TR.
Practise what you preach.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:05 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Ja, ik geef al jaren ongevraagd advies.
Volgens mij heb ik juist die laatste iedere keer gewist zien worden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Serieuze vraag: mag je wel quoten uit premium artikelen met de link erbij?
En hoe zit dat met een linkje naar archive.ph?
Ok, ik raad jou aan uit te loggen.quote:
Nee en neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
Serieuze vraag: mag je wel quoten uit premium artikelen met de link erbij?
En hoe zit dat met een linkje naar archive.ph?
Ook ff gezocht.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik juist die laatste iedere keer gewist zien worden.
Dus een linkje naar AD premium mag waarschijnlijk wel (Volkskrant en Trouw niet), maar het hele stuk of delen van een paywall stuk quoten niet.
Volgens mij staat het ook allemaal vrij duidelijk omscheven in de OP van de NWS FB.
Succes in je contacten met @Straatcommando. als je de Volkskrant en Trouw gaat linken, al dan niet met kleine citaten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ook ff gezocht.
https://www.charlotteslaw.nl/wat-mag-je-uit-een-krant-delen/
Je mag altijd linken naar een krantenartikel. Of het nu achter een betaalmuur staat of niet
Of stukken citeren:
Het citaat en de omvang ervan, moeten nodig zijn om het doel te bereiken.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:13 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Ok, ik raad jou aan uit te loggen.
quote:
Meer een Fok-regel dan de wet (maar prima verder, wist het niet).quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succes in je contacten met @:Straatcommando. als je de Volkskrant en Trouw gaat linken, al dan niet met kleine citaten.
5/10, omdat het weekend is.quote:
Het gaat me er meer om dat je een beeld schetst dat Richard preventief heeft geruimd voor de rechter uitspraak zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat kan, dat er behalve over de verborgen gebreken nog meer geouwehoer is geweest, waarschijnlijk als gevolg op het gedoe over de verborgen gebreken, dus hoe het ook zit zou een uitspraak van de rechter daarover in ieder geval een hoop duidelijkheid scheppen.
Akkoord.quote:
Wel schattig dat ze op FOK! nog steeds denken dat ze bij de uitgeverijen nog een fuck geven om artikelen die op een dood forum worden gepost @tong80 @Zipportal @GGMMquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Meer een Fok-regel dan de wet (maar prima verder, wist het niet).
Heb een AD account, Volskrant en Trouw zitten er gratis bij, maar lees ik niet, dus komt goed
Dat lees jij er kennelijk graag in, ik trek uitsluitend de conclusie dat het idee van een rechter die in dit conflict uitspraak zou doen niet rustgevend voor hem was, wat het wel zou moeten zijn als er werkelijk geen verborgen gebreken waren.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat me er meer om dat je een beeld schetst dat Richard preventief heeft geruimd voor de rechter uitspraak zou kunnen doen.
Alsof die een verdubbelaar nodig heeft op het klootzak zijn. Hij staat al te boek als killer, misschien nog even wachten met het predikaat oplichter?
Een rechtszaak is nooit rustgevend in mijn beleving. Zit altijd een factor onzekerheid in, hoe sterk de zaak ook lijkt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lees jij er kennelijk graag in, ik trek uitsluitend de conclusie dat het idee van een rechter die in dit conflict uitspraak zou doen niet rustgevend voor hem was, wat het wel zou moeten zijn als er werkelijk geen verborgen gebreken waren.
tong80quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel schattig dat ze op FOK! nog steeds denken dat ze bij de uitgeverijen nog een fuck geven om artikelen die op een dood forum worden gepost @:tong80 @:zipportal @:ggmm
Maar dit geheel terzijde
Ik vind ook dat het lijkt alsof Richard acteert. Zijn video geeft een theatrale persoonlijkheidsstoornis vibe. Zijn blik matcht niet met zijn fysieke gedrag. Misschien alleen het korte stukje waarin hij tegen zijn kinderen zegt dat ie van ze houdt komt oprecht over.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw liet me de filmpjes zien en zei dat ze viral waren, maar zei niet wat het was.
Ik dacht eerst dat ik naar een soort toneelstukje zat te kijken en wachtte op een clou of zo, maar op een gegeven moment werd het duidelijk dat het echt was.
Wie weet, maar ze probeerden schijnbaar hetzelfde bij een goede voeger om een schade vergoeding los te krijgen en dat is inderdaad een riskante strategie wanneer je het bij de verkeerde doet. Volgens mij hebben ze ook niet hun eigen makelaar gebruikt maar die makelaar vriend van de dader dus ja. De dader had kennelijk ook zo'n 3 a 4 ton voordeel bij deze verkoop en hij is ook de echte "verborgen gebreken" in dit verhaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:13 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wisten ze het inderdaad, maar wilden ze het spelen via de rechter. Forse schadevergoeding eisen, zelf twee Poolse neven laten langskomen. Tsja..... riskante strategie, naar nu blijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |