😱quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:54 schreef huxley84 het volgende:
[..]
Jij bent niet de enigste. Niet gelijk directe betrokkenheid maar wie weet is er met de verkoop van die woning wel gesjoemeld en er word dus over verborgen gebreken gesproken die hij bagatelliseerde.
Dat zeg ik niet, ik zie dat 143 alleen al een paar keer langskomen, terwijl er 134 in beeld is op het filmpje.quote:
Toch minimaal een boete van ¤350, zoveel kost een bouwkundige keuring ook. Wat een triest verhaal.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk. Was me niet opgevallen.
Was waarschijnlijk op de A37 richting Weiteveen maar daar mag je door stikstof maar 100 overdag
Je zou wel verwachten dat de gebreken vantevoren bekend waren bij de kopers. Het is nog niet duidelijk of ze een expert hadden ingeschakeld en hoe dat precies is gegaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:56 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Hoe kun je nou driekwart miljoen neerleggen voor een 90-jaar oude woning, en niet zelf even een expert inschakelen. 'Het werd bedekt door de meubels', ga fietsen....
Aardige man, met zelfs nog een lange lont. Maar wanneer je hem lang genoeg tergde, dan kon hij ontploffen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HOE KUNNEN WE ONS AL DIE JAREN TOCH HEBBEN VERGIST IN RICHARD? HET WAS ZO’N AARDIGE MAN.
Waarom de hele tijd dat gezever hierover?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:10 schreef huxley84 het volgende:
[..]
Je zou wel verwachten dat de gebreken vantevoren bekend waren bij de kopers. Het is nog niet duidelijk of ze een expert hadden ingeschakeld en hoe dat precies is gegaan.
Waarschijnlijk wisten ze het inderdaad, maar wilden ze het spelen via de rechter. Forse schadevergoeding eisen, zelf twee Poolse neven laten langskomen. Tsja..... riskante strategie, naar nu blijkt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:10 schreef huxley84 het volgende:
[..]
Je zou wel verwachten dat de gebreken vantevoren bekend waren bij de kopers. Het is nog niet duidelijk of ze een expert hadden ingeschakeld en hoe dat precies is gegaan.
Ik vermoed van wel ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:56 schreef huxley84 het volgende:
[..]
De aangevers zijn vermoord en begraven dus moet die dan opnieuw ingediend worden door de nabestaanden? Ben zelf geen jurist dus weet dat niet.
Omdat dat de bron van het conflict leek te zijn?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom de hele tijd dat gezever hierover?
Maakt het als dit ten nadele van de slachtoffers is iets minder erg dat ze zijn afgemaakt waar hun 12 jarige zoon bij was ofzo?
De strafrechter zal zich daar echt niet over gaan buigen.
Ja echt compleet de weg kwijt. Mafketel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:14 schreef Mammietje het volgende:
Voor de ogen van de 12-jarige zoon....![]()
![]()
Ik hoor hem nog zeggen: "Als je ook maar 1% vader bent"![]()
Niks rechtvaardig hoe het is afgelopen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:15 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Omdat dat de bron van het conflict leek te zijn?
Dat beweert toch ook niemand? Trap nog een open deur in....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niks rechtvaardig hoe het is afgelopen.
Dus hou er nu maar over op.
Nee, maar ondertussen wel de slachtoffers zwart blijven maken...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:19 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Dat beweert toch ook niemand? Trap nog een open deur in....
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:11 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Aardige man, met zelfs nog een lange lont. Maar wanneer je hem lang genoeg tergde, dan kon hij ontploffen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:13 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wisten ze het inderdaad, maar wilden ze het spelen via de rechter. Forse schadevergoeding eisen, zelf twee Poolse neven laten langskomen. Tsja..... riskante strategie, naar nu blijkt.
Ik zie voornamelijk grijstinten. En heb veel human interest.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar ondertussen wel de slachtoffers zwart blijven maken...
[..]
[..]
“Snel, schiet ze dood voor we moeten gaan betalen!”quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:56 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Hoe kun je nou driekwart miljoen neerleggen voor een 90-jaar oude woning, en niet zelf even een expert inschakelen. 'Het werd bedekt door de meubels', ga fietsen....
Heb je dat ook bij pedoseksuelen of een Michael panhuijs?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:30 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Ik zie voornamelijk grijstinten. En heb veel human interest.
En die quote over 'aardige man' was natuurlijk pastiche.
Koopje voor de gemeente, mooi op tijd voor de spreidingswet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik denk dat dit huis trouwens nu echt onverkoopbaar is, of iig ver onder de marktwaarde, maar goed, wie weet met de huidige woningmarkt.
Oh je kent Richard?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:48 schreef oppiedoppie het volgende:
Je mag hier speculeren toch?
Stel nou dat die pool zo zwaar heeft overboden (later proberen om hier nog een slaatje uit proberen te slaan) omdat dat huis op de perfecte locatie staat om er criminele activiteiten uit te voeren (wapenhandel, zedenzaken, drugs whatever) in de stallen (want waar staan hun paarden, hebben ze die wel?) en dat Richard dat heeft ontdekt doordat hij daar steeds was voor zijn paarden. Waarna die pool hem ernstig met de dood van hem en/of zijn dierbaren bedreigde waardoor het voor Richard echt als 'hij of ik' voelde.
Vergezocht natuurlijk maar blijf het gek vinden dat een doodnormale man als Richard nooit eerder conflicten heeft gehad met mensen in de buurt als hij zon kort lontje heeft. Of hij is wel gewoon psychotisch en plots doorgedraaid.
Blijft een bijzondere zaak en ben enorm benieuwd wat de uitspraak gaat worden.
Ideale investering voor een lokale tuinder om wat Poolse werknemers in te huisvestigen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel ja.
Nu de ouders niet meer leven is helaas een erfenis, en dus de waarde van dat huis, misschien nóg belangrijker dan het voor de moord was.
Ik denk dat dit huis trouwens nu echt onverkoopbaar is, of iig ver onder de marktwaarde, maar goed, wie weet met de huidige woningmarkt.
Nou, dit gaat wel ver, hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:48 schreef oppiedoppie het volgende:
Je mag hier speculeren toch?
Stel nou dat die pool zo zwaar heeft overboden (later proberen om hier nog een slaatje uit proberen te slaan) omdat dat huis op de perfecte locatie staat om er criminele activiteiten uit te voeren (wapenhandel, zedenzaken, drugs whatever) in de stallen (want waar staan hun paarden, hebben ze die wel?) en dat Richard dat heeft ontdekt doordat hij daar steeds was voor zijn paarden. Waarna die pool hem ernstig met de dood van hem en/of zijn dierbaren bedreigde waardoor het voor Richard echt als 'hij of ik' voelde.
Vergezocht natuurlijk maar blijf het gek vinden dat een doodnormale man als Richard nooit eerder conflicten heeft gehad met mensen in de buurt als hij zon kort lontje heeft. Of hij is wel gewoon psychotisch en plots doorgedraaid.
Blijft een bijzondere zaak en ben enorm benieuwd wat de uitspraak gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |