We wachten nog steeds op antwoord:quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:19 schreef egayalS het volgende:
Creatie van een buffer zone, zoals nu kennelijk wordt gesteld impliceert weer landjepik en etnische zuiveringen as is tradition with Zionism.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
@:Slayage
Vergoelijk dit eens dan.
Kan er ook nog wel bij:
1: Je mening over Turkse nederzettingen in Koerdisch gebied
2: het ontvoeren van een 4 jarig meisje door hamas, probeer het eens goed te praten
3: De manier van bizarre moord-. Verkrachtings- en levendverbrandingspartij op nova festival (speciaal voor miss_sly in spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Omdat de wereld te laf is om te zeggen: palestijnen, de fucktyfus met jullie. De Joden hebben ook een plek nodig en dit is hun historische grond. Helemaal nu de grote meerderheid van jullie achter een zeer gewelddadige factie staat van jullie volk, kunnen we niet zeggen hier heb je wat land. Want dat zou het barbaarse geweld goedkeuren wat jullie ten toon spreiden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:12 schreef Janneke141 het volgende:
Een 'tweestatenoplossing' is een idee dat vooral in de internationale gemeenschap leeft, maar noch door Isral, noch door de Palestijnen wordt omarmd. Dat maakt het eigenlijk bij voorbaat kansloos. Het is een soort fata morgana waar je eeuwig naar onderweg kan blijven.
Je klinkt een beetje zoals die volksduitsers als ze spreken over illegale bezetting van hun land na de 2de wereldoorlog en dat zij de huidige legitieme staat niet erkennen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 13:32 schreef Chadi het volgende:
[..]
Isral is zonder inspraak van de bewoners van dat gebied gesticht door middel van geweld, expulsie, terrorisme en ethische zuiveringen. Op een plaats boven de huizen van Palestijnen ver van de geboorteplaats van de kolonisator. Dat is het probleem.
Technisch gezien blijft het land Gaza en wordt er niks gejatquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:19 schreef egayalS het volgende:
Creatie van een buffer zone, zoals nu kennelijk wordt gesteld impliceert weer landjepik en etnische zuiveringen as is tradition with Zionism.
[ twitter ]
Ja klopt, ik had het over de Westoever die ze zo stukje bij beetje naar zich toe halen ten koste van de Palestijnen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Moet je wel de overhand hebben. Zeker m.b.t. Gaza was de afgelopen 15 jaar juist het tegenovergestelde aan de hand.
Dan zullen ze hun ambasadeur wel "ferme woorden" laten gebruiken in het volgende overleg.quote:
Ja, want jij volgt dat persoonlijk en hebt bovenstaande niet gecopypaste uit je Twitter-feedquote:Op woensdag 24 januari 2024 17:23 schreef egayalS het volgende:
Zo nu en dan kom je op Isralische tv fatsoenlijke stukken tegen.
...
Ik zie weinig copy paste in min post maar dat zal wel wel. 40 onthoofde kinderen, babys in ovens, opengesneden zwangere vrouwen. Het is allemaal echt gebeurd, niet waar?quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, want jij volgt dat persoonlijk en hebt bovenstaande niet gecopypaste uit je Twitter-feed
Ha, nu je toch aan eindelijk het reageren bent:quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:40 schreef egayalS het volgende:
...
En een stukje copy paste, speciaal voor jou lieverd![]()
...
quote:Op woensdag 24 januari 2024 16:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op antwoord:
[..]
volgens dat stuk is het een stukje PTSS, wat me niet heel erg onredelijk lijkt als je ziet hoe die figuren tekeer zijn gegaan daarquote:Op woensdag 24 januari 2024 18:40 schreef egayalS het volgende:
Ik zie weinig copy paste in min post maar dat zal wel wel. 40 onthoofde kinderen, babys in ovens, opengesneden zwangere vrouwen. Het is allemaal echt gebeurd, niet waar?
Al deze voorbeelden zijn nooit door IDF verspreid of geclaimd. Ik zie een misverstand/journalist die per se voorpagina wil halen en een vrijwilliger die denkt iwts gezien te hebben (wellicht was hij oprecht). Dus die voorbeelden zeggen bijzonder weinig.quote:Op woensdag 24 januari 2024 18:40 schreef egayalS het volgende:
[..]
Ik zie weinig copy paste in min post maar dat zal wel wel. 40 onthoofde kinderen, babys in ovens, opengesneden zwangere vrouwen. Het is allemaal echt gebeurd, niet waar?
Diezelfde twitterfeed-bubbel die z'n standpunt bepaald.quote:Op woensdag 24 januari 2024 17:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, want jij volgt dat persoonlijk en hebt bovenstaande niet gecopypaste uit je Twitter-feed
Wat zou jij zeggen als al je fanboys net doen alsof 7 oktober nooit heeft plaatsgevonden. Liegen, liegen, liegen.quote:
Drop ik Isralische bronnen, is het ook niet goed en blijven ze huilen over mijn Twitter feedquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:10 schreef havanagila het volgende:
[..]
Diezelfde twitterfeed-bubbel die z'n standpunt bepaald.
Over je feed, of je obsessieve (en vrij nutteloze) spammen van berichten uit je eigen bubbel?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:13 schreef egayalS het volgende:
[..]
Drop ik Isralische bronnen, is het ook niet goed en blijven ze huilen over mijn Twitter feed
Isralische media nutteloos noemen omdat het niet past bij je narratiefquote:Op woensdag 24 januari 2024 19:15 schreef havanagila het volgende:
[..]
Over je feed, of je obsessieve (en vrij nutteloze) spammen van berichten uit je eigen bubbel?
?quote:Op woensdag 24 januari 2024 19:16 schreef egayalS het volgende:
[..]
Isralische media nutteloos noemen omdat het niet past bij je narratief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |