abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212154178
Creatie van een buffer zone, zoals nu kennelijk wordt gesteld impliceert weer landjepik en etnische zuiveringen as is tradition with Zionism.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212154270
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 16:19 schreef egayalS het volgende:
Creatie van een buffer zone, zoals nu kennelijk wordt gesteld impliceert weer landjepik en etnische zuiveringen as is tradition with Zionism.

[ twitter ]
We wachten nog steeds op antwoord:
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 november 2023 16:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]
@:Slayage

Vergoelijk dit eens dan.

Kan er ook nog wel bij:

1: Je mening over Turkse nederzettingen in Koerdisch gebied
2: het ontvoeren van een 4 jarig meisje door hamas, probeer het eens goed te praten
3: De manier van bizarre moord-. Verkrachtings- en levendverbrandingspartij op nova festival (speciaal voor miss_sly in spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_212154308
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 07:12 schreef Janneke141 het volgende:
Een 'tweestatenoplossing' is een idee dat vooral in de internationale gemeenschap leeft, maar noch door Isral, noch door de Palestijnen wordt omarmd. Dat maakt het eigenlijk bij voorbaat kansloos. Het is een soort fata morgana waar je eeuwig naar onderweg kan blijven.
Omdat de wereld te laf is om te zeggen: palestijnen, de fucktyfus met jullie. De Joden hebben ook een plek nodig en dit is hun historische grond. Helemaal nu de grote meerderheid van jullie achter een zeer gewelddadige factie staat van jullie volk, kunnen we niet zeggen hier heb je wat land. Want dat zou het barbaarse geweld goedkeuren wat jullie ten toon spreiden.
1947-2016
pi_212154324
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 13:32 schreef Chadi het volgende:

[..]
Isral is zonder inspraak van de bewoners van dat gebied gesticht door middel van geweld, expulsie, terrorisme en ethische zuiveringen. Op een plaats boven de huizen van Palestijnen ver van de geboorteplaats van de kolonisator. Dat is het probleem.
Je klinkt een beetje zoals die volksduitsers als ze spreken over illegale bezetting van hun land na de 2de wereldoorlog en dat zij de huidige legitieme staat niet erkennen.

Totaal kwatch.
1947-2016
pi_212154403
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 16:19 schreef egayalS het volgende:

[ twitter ]
Technisch gezien blijft het land Gaza en wordt er niks gejat :+

Het creeren van een bufferzone verklaart wat het IDF sinds november aan het doen was met het vernietigen van al die akkers. Het was blijkbaar niet zoals kwade bronnen (oa HRW) beweerde het uithongeren van de bevolking, maar iets heel onschuldigs. Had het IDF toch gewoon kunnen zeggen :D
  woensdag 24 januari 2024 @ 16:41:03 #281
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212154416
Dus het is officieel dat er een bufferzone komt?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212154519
Nee joh niet officieel. Het mag niet en Amerika wil 't niet hebben. Dus we moeten nog even geduld hebben
  woensdag 24 januari 2024 @ 17:20:42 #283
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212154695
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 16:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Moet je wel de overhand hebben. Zeker m.b.t. Gaza was de afgelopen 15 jaar juist het tegenovergestelde aan de hand.
Ja klopt, ik had het over de Westoever die ze zo stukje bij beetje naar zich toe halen ten koste van de Palestijnen.
  woensdag 24 januari 2024 @ 17:20:43 #284
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_212154696
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
Amerika wil 't niet hebben.
Dan zullen ze hun ambasadeur wel "ferme woorden" laten gebruiken in het volgende overleg.

Net als richting de houthi's. En richting N-Korea, vanwege het niet houden aan het raket export verbod.

Anno nu is de VS een equal opportunity faalhaas. Heeft niet perse met israel te maken.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
pi_212154742
Zo nu en dan kom je op Isralische tv fatsoenlijke stukken tegen. Dit gaat over meerdere verzonnen BS verhalen over wat Hamas gedaan zou hebben. Misschien dat een Israeli propaganda leugen zich genesteld heeft in je hersenen. Oa de verhalen over een baby in een oven en een opengesneden zwangere vrouw worden benoemd. Have a look ;)

"Why were things that didn't happen said? Why are people inventing things?"

Antwoord: propaganda doeleinden / het was een gerucht dat ze hebben gehoord

Een ander antwoord: "i think that imagination get mixed up with reality. This happens sometimes with trauma". Ik heb deze verklaring van het "herinneren" van dingen die je nooit hebt gezien eerder gehoord van die bellingcat guy. Hij gaf ook aan dat dat hem is overkomen en dat het een soort bijeffect is van traumatische ervaringen.

On a personal not. Niet volledig te vergelijken, maar toch een traumatische ervaring. Ik was jaren terug betrokken bij een aanrijding. Ik had een black out en kon me niet meer herinneren wat er was gebeurd. Later kreeg ik verschillende flash backs over de aanrijding. Dus ik legde deze "herinneringen" voor bij de psycholoog waar ik liep vanwege ptss symptomen omdat ik deze "herinneringen" niet helemaal vertrouwde vroeg ik hem of ze nou echte herinneringen waren. Hij zei, dat de herinneringen echt zouden kunnen zijn, maar ook dat ze verzonnen kunnen zijn. Hij zei, je geest accepteert niet dat er een gat is in je geheugen, waardoor het soms "herinneringen" kan creeren om het gat op te vullen.

Ik wist wel dat mensen "herinneringen" aangepraat kon worden. En dat mijn eigen geheugen niet volledig betrouwbaar was, maar ik wist niet dat mijn geest ook autonoom "herinneringen" kon creeren :D
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 24 januari 2024 @ 17:35:37 #286
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212154869
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:23 schreef egayalS het volgende:
Zo nu en dan kom je op Isralische tv fatsoenlijke stukken tegen.
...

Ja, want jij volgt dat persoonlijk en hebt bovenstaande niet gecopypaste uit je Twitter-feed :')
pi_212155639
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja, want jij volgt dat persoonlijk en hebt bovenstaande niet gecopypaste uit je Twitter-feed :')
Ik zie weinig copy paste in min post maar dat zal wel wel. 40 onthoofde kinderen, babys in ovens, opengesneden zwangere vrouwen. Het is allemaal echt gebeurd, niet waar?

Nog zon mooie stuk uit alternatieve Isralische media.

Most moral army in the world be like, ik laat mijn targets uitzoeken door ai, het boeit me geen fuck hoeveel burgers ik heb gedood. Onze informatie voorziening is waardeloos dus daarom volg ik de cijfers van het ministerie van gezondheid van Gaza. Dit terwijl de Isralische propaganda altijd stelt dat de cijfers van slachtoffers van de "Hamas led ministerie van Volksgezondheid" onbetrouwbaar zijn :')

En een stukje copy paste, speciaal voor jou lieverd :*

Israeli intelligence secretly surveilled officials in Gaza’s Health Ministry to check if their data on the number of civilians killed in Gaza is 'reliable', Israeli intelligence sources told us.

The army found the numbers are reliable and now regularly uses them internally in intelligence briefings.

According to two sources, Israeli intelligence has no good independent measure of the total number of civilians the army killed in Gaza, making the Health Ministry's data their main source of information.

One reason for this is that officers conducted hundreds of AI-directed assassination strikes against suspected low-level Hamas operatives, usually by destroying entire homes and killing entire families – a practice we previously termed a 'mass assassination factory’. There was often no bomb damage assessment (BDA) for these strikes, meaning there was no check on who and how many civilians were killed. This routine post-strike check was skipped to 'save time'.

'I don’t know how many people I killed as collateral damage. We only check that information for senior Hamas targets,' one source said. 'In other cases I didn’t care. I immediately moved on to the next target. The focus was on creating as many targets as quickly as possible. That’s why I trust the Health Ministry in Gaza more than the IDF for these statistics. The army just doesn’t have the information.'

twitter
-Rabia Al-Basri
  woensdag 24 januari 2024 @ 18:43:51 #288
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212155670
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:40 schreef egayalS het volgende:
...

En een stukje copy paste, speciaal voor jou lieverd :*

...
Ha, nu je toch aan eindelijk het reageren bent:
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 16:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]
We wachten nog steeds op antwoord:
[..]

pi_212155884
twitter

Wat een mafkees.
  Moderator woensdag 24 januari 2024 @ 19:03:07 #290
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_212155891
quote:
Ik zie weinig copy paste in min post maar dat zal wel wel. 40 onthoofde kinderen, babys in ovens, opengesneden zwangere vrouwen. Het is allemaal echt gebeurd, niet waar?
volgens dat stuk is het een stukje PTSS, wat me niet heel erg onredelijk lijkt als je ziet hoe die figuren tekeer zijn gegaan daar

maar dat jij dat dan met dat stuk in de hand over een Israelische propaganda leugen en verzonnen BS verhalen noemt verbaasd ook weer he-le-maal niemand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_212155905
quote:

[..]
Al deze voorbeelden zijn nooit door IDF verspreid of geclaimd. Ik zie een misverstand/journalist die per se voorpagina wil halen en een vrijwilliger die denkt iwts gezien te hebben (wellicht was hij oprecht). Dus die voorbeelden zeggen bijzonder weinig.
Als je zou willen zeuren over nepnieuws dan zou ik eerder denken aan die ingehuurde actrice die zogenaamd een Palestijnse verpleegster zou zijn, een geluidsfragment met zogenaamd de directeur van Al Shifa of het verkeerd vertalen van Palestijnen
pi_212156000
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 17:35 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Diezelfde twitterfeed-bubbel die z'n standpunt bepaald.
pi_212156015
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:02 schreef Ulx het volgende:

Wat een mafkees.
Wat zou jij zeggen als al je fanboys net doen alsof 7 oktober nooit heeft plaatsgevonden. Liegen, liegen, liegen.

Maar goed, iets anders kunnen die laffe honden niet.
pi_212156018
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_212156029
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:10 schreef havanagila het volgende:

[..]
Diezelfde twitterfeed-bubbel die z'n standpunt bepaald.
Drop ik Isralische bronnen, is het ook niet goed en blijven ze huilen over mijn Twitter feed ;(
-Rabia Al-Basri
pi_212156051
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:13 schreef egayalS het volgende:

[..]
Drop ik Isralische bronnen, is het ook niet goed en blijven ze huilen over mijn Twitter feed ;(
Over je feed, of je obsessieve (en vrij nutteloze) spammen van berichten uit je eigen bubbel?
pi_212156074
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:15 schreef havanagila het volgende:

[..]
Over je feed, of je obsessieve (en vrij nutteloze) spammen van berichten uit je eigen bubbel?
Isralische media nutteloos noemen omdat het niet past bij je narratief :')
-Rabia Al-Basri
pi_212156094
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 19:16 schreef egayalS het volgende:

[..]
Isralische media nutteloos noemen omdat het niet past bij je narratief :')
?

Dat gespam met berichten uit je eigen bubbeltje.

[ Bericht 4% gewijzigd door havanagila op 24-01-2024 19:28:49 ]
  woensdag 24 januari 2024 @ 19:18:58 #299
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212156116
https://www.nu.nl/midden-(...)dit-weten-we-nu.html

Goed nieuws. Hopelijk gaat dit door.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212156276
Dicht
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')