Ik heb er met een gewerkt, leg de messen maar veilig achter slot.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:20 schreef pmponer het volgende:
Smerige uitzending, dit heeft meester Frank toch niet nodig.
Ik vind zelfs dat een zuiger als Victor hierin te ver ging
Zaak over niks en dan een beperkte voor lul zetten op tv, knap gescoord wel.
[..]
Vergis je niet, die types kennen vaak hun eigen kracht niet en hebben geen rem.
Men gaat meestal ook wel uit van het gezond verstand van mensen. Nu ontbreekt dat wel bij deze twee lieden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:24 schreef halfway het volgende:
Woningbouw kan daar ook landelijk regels voor maken, bv 1 hond of kat per huurwoning.
Ohw dat zei jij ook alquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:24 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik heb er met een gewerkt, leg de messen maar veilig achter slot.
Denk idd dat roodblouse meer van hem te vrezen heeft dan omgekeerd. Wel niet zo heel erg handig om zo'n figuur het bloed onder z'n nagels vandaan te halen door bv. "Vuile huichelaar" op te zetten of schapengeluiden te maken richting z'n bitch. Contactverbod wat dat betreft wel prima.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:11 schreef Ole het volgende:
Jan heeft echt meer dan een licht verstandelijke beperking. Deze man zou het niet lang uithouden op mijn vorige werkplek. ( keuken/ restaurant dagbesteding) Die heeft 1 op 1 begeleiding nodig. En zou ik ook niet in een keuken laten werken waar overal messen liggen.
valt wel mee hoor, een windhond is echt heel rustig in huis, hij rolt zich op in zijn mand of op de bank en kan uren lang heerlijk liggen meuren, of je er dan 1 of 4 hebt liggen, dat maakt niet zo gek veel verschil.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
De geluidsmeting zal het uitwijzen
Overigens lijkt vier windhonden in zo'n huis me veel te veel
Dan moet je er wel mee gaan wandelen. Voor Jan en z'n schaap was het al teveel moeite om ze even buiten de deur ergens hun behoefte te laten doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:19 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, een windhond is echt heel rustig in huis, hij rolt zich op in zijn mand of op de bank en kan uren lang heerlijk liggen meuren, of je er dan 1 of 4 hebt liggen, dat maakt niet zo gek veel verschil.
Maar ze moeten ook uitdaging hebben, een blokje om aan de lijn is geen uitdaging. Ik vind het jammer dat ze niet verder zijn ingegaan op hoelang ze uitgelaten worden en hoe vaak. Ik heb het idee van max 1x per dag een minuut of 10.... dan worden ze gek, die poten moeten ze kunnen strekken en ze moeten lekker kunnen rennen, een keer of 5 in de week minimaal en normaal 4x per dag uit laten (waarvan dus 1 een wandeling/loslopen van een uur moet zijn)
dan heb je er echt geen kind aan
De ‘koude pannenkoeken’ mevrouw uit Lelystad vergeten?quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, dit is idd goedkoop scoren. NPO zou dit denk ik niet uitzenden.
Ik vond die vrouw (Sandra?) Er ook niet bepaald gezond uitzien. Tenzij ze verbrand was door de zon. Maar leek meer op hoge bloeddruk. Maar we stellen geen diagnosesquote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:45 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Leuke aflevering, beide partijen niet sympathiek. De jongedame die slaapmedicatie nodig heeft en er is geen hond vervolgens die ‘s nachts blaft haha.
Dat jonge stel is constant op de juiste manier aan het treiteren bij dat oudere stel, waar vooral Jan totaal niet mee om kan gaan.
Zielig voor de honden, vier van die grote en dan ook nog probleemhonden uit Spanje geloof ik. Niet verstandig bij zulke mensen.
Jan wordt niet oud op deze manier.
Ik denk dat zij serieus denken dat ze de goedheid zelve zijn omdat ze de honden hebben gered door ze in huis te nemen. En dan verder geen benul hebben wat die honden precies voor verzorging nodig hebben.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet je er wel mee gaan wandelen. Voor Jan en z'n schaap was het al teveel moeite om ze even buiten de deur ergens hun behoefte te laten doen.
Aan de ene jacht wel als argument opvoeren "Ja, maar het zijn jachthonden", maar anderzijds er niet mee willen gaan wandelen.
Kreeg ook het idee dat er amper werd gewandeld met die honden. Waarom heb je ze dan? Zo'n hond heeft minimaal een uur beweging per dag nodig en bij voorkeur ook nog even ergens vrij laten sprinten.
Maar hier moesten ze hun behoefte in de achtertuin doen, waarna ze dan die drollen wegspoten richting de brandgang.
Juist dit ja, dat dacht iik.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat zij serieus denken dat ze de goedheid zelve zijn omdat ze de honden hebben gered door ze in huis te nemen. En dan verder geen benul hebben wat die honden precies voor verzorging nodig hebben.
Nou inderdaad!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Hopelijk heeft Jan geen wapenvergunning.
Of die stoere honden nemen die hen uitlaten in plaats van andersom. Lijkt ook een trekje te zijn dat in de pas loopt met een lager IQ.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:27 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Juist dit ja, dat dacht iik.
Maar zie het echt zo vaak mensen die hondenrassen hebben waarvan ze te weinig weten. Triest .
Dat klopt wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Of die stoere honden nemen die hen uitlaten in plaats van andersom. Lijkt ook een trekje te zijn dat in de pas loopt met een lager IQ.
Dat blijkt wel. Elke halve zou toch wel kunnen bedenken dat jachthonden beweging nodig hebben en dat je de drollen niet gewoon even richting de brandgang spuit. Maar zelfs dat is te hoog gegrepen voor deze twee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik denk dat zij serieus denken dat ze de goedheid zelve zijn omdat ze de honden hebben gered door ze in huis te nemen. En dan verder geen benul hebben wat die honden precies voor verzorging nodig hebben.
Allemaal gefusilleerdquote:Op zondag 21 januari 2024 17:41 schreef Duiveltja het volgende:
Wat was het oordeel? Ik heb alleen het begin kunnen meepakken.
HAAGSE WINDHONDENquote:Op maandag 22 januari 2024 08:45 schreef hondonspain het volgende:
Idiocracy in Nederland, 2 zielige stellen en nog zieligst voor de honden, komen uit Spanje uit kennels en worden weer opgesloten in Nederland. Deze honden hebben veel beweging nodig
Op zich kan het wel, als je die beesten paar keer per dag een flinke wandeling gunt. Vier van dit soort honden in zo'n omstandigheden wel veel te veel.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:45 schreef hondonspain het volgende:
Idiocracy in Nederland, 2 zielige stellen en nog zieligst voor de honden, komen uit Spanje uit kennels en worden weer opgesloten in Nederland. Deze honden hebben veel beweging nodig
Daarom had mr. Visser eigenlijk deze mensen moeten verbieden om nog honden erbij te nemen of de oudjes te vervangen als ze komen te overlijden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:37 schreef Firuze60 het volgende:
Medelijden met die honden, begreep dat het om drie 'oudjes' ging en een jongere hond. Och erme, die ene grote zwarte reu zo vriendelijk kwispelend om de aandacht (eindelijk) die hij kreeg. Hele dagen op de bank moeten vegeteren en af en toe in dat tuintje. Alleen in het weekend uitgelaten worden. Ik vind dit dierenmishandeling. Hoop dat ze zich houden aan de uitspraak, simpele debiele lui.
Heb helemaal geen hoge pet op van dat soort stichtingen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:56 schreef NedKelly het volgende:
Ze hadden die honden via zo'n stichting die de honden een beter thuis geeft. Vraag me erg af hoe die stichting hier naar kijkt.
Dat gaat te ver in betutteling. Ik geloof oprecht dat die simpele lui het beste met die honden (hun 'kindjes') voor hebben, hoop dat die man professionele begeleiding krijgt in woedemanagement en leert dat een hond het meest gelukkig is in zijn originele driften, een hazewindhond wil rennen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom had mr. Visser eigenlijk deze mensen moeten verbieden om nog honden erbij te nemen of de oudjes te vervangen als ze komen te overlijden.
Ik denk dat het bij dit soort lui niet snel te ver gaat. Vier jachthonden, die dan uit armoede in een tuintje van een paar vierkante meter moeten schijten...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat gaat te ver in betutteling. Ik geloof oprecht dat die simpele lui het beste met die honden (hun 'kindjes') voor hebben, hoop dat die man professionele begeleiding krijgt in woedemanagement en leert dat een hond het meest gelukkig is in zijn originele driften, een hazewindhond wil rennen.
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/h3JFYUuq0Aaquote:De alleenstaande moeder Francis wordt horendol van haar onderbuurman Dirk. Hij zou namelijk zijn werkloods gebruiken als hangplek voor zijn vrienden.
Buurman Dirk vindt het allemaal onzin. Hij vindt dat hij daar gewoon mag zitten en vindt dat de buurvrouw niet zo moet zeiken.
Hoogste tijd dat Mr. Visser en Viktor afreizen naar Beverwijk om de harmonie te herstellen.
Dit, asociaal vooral.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:32 schreef StephanL het volgende:
Dat is groch geen voortuin?![]()
Gewoon geclaimde stoep/oprit
Ja sorryquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:32 schreef StephanL het volgende:
Dat is groch geen voortuin?![]()
Gewoon geclaimde stoep/oprit
Het ziet er wel uit alsof het gewoon een stuk geclaimde stoep is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:35 schreef R-woud93 het volgende:
Uitspraak staat al vast, hij mag daar niet meer bier drinken voor de deur.
Ja en die uitdragerij voor de deur op gemeentegrond moet weg.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:35 schreef R-woud93 het volgende:
Uitspraak staat al vast, hij mag daar niet meer bier drinken voor de deur.
Wel goed geordendquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:52 schreef H_T het volgende:
Volgens de labels bevat een koffer slotbaut moeren en een andere bak stenley mes
Dat dan weer welquote:
Daar gaat het vaak fout bij dat soort dingen. Te close met de buren, elkaar te pas en te onpas helpen, dingen uitlenen...quote:
Ja, doe je niet veel mee met ¤ 500. Als ze had getwijfeld aan het bedrag dat hij noemt, dan had ze natuurlijk aan kunnen bieden er iemand naar te laten kijken.quote:
Nee dat klopt. Maar is 2 a 3 k niet veel om dit uit te deuken en spuiten?quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Van de 2000-3000 euro. Vind ik niet heel netjes.
Dat valt wel mee. Als je het ergens met factuur laat repareren, ben je zo 2k kwijt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:57 schreef Isane het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar is 2 a 3 k niet veel om dit uit te deuken en spuiten?
Tijd voor een korte militaire campagne van drie dagen om de stoep te bevrijden van deze vreemde overheerser.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die voetgangers moeten over de weg ipv de stoep doordat die kleine annexatie
Mwoh, wij hebben ook een werkbus waarvan het voorste onderpaneel of hoe heet het gerepareerd moest worden. Meteen 1500 en dat was minder schade.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:57 schreef Isane het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Maar is 2 a 3 k niet veel om dit uit te deuken en spuiten?
Jezusquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:58 schreef Halcon het volgende:
Nou Di-hirk... Ze klinkt alsof hij z'n pener er zachtjes in schuift.
Een zogeheten... Blitzkroegquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Tijd voor een korte militaire campagne van drie dagen om de stoep te bevrijden van deze vreemde overheerser.
Die bus rijdt er niet minder om, maar schade is wel schade natuurlijk.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
Als anderhalf jaar later de schade nog steeds op de bus zit dan zal het ook weer niet zo belangrijk zijn
Tuurlijk, en die vrouw hoort het ook gewoon te betalenquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die bus rijdt er niet minder om, maar schade is wel schade natuurlijk.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Tuurlijk, en die vrouw hoort het ook gewoon te betalen
Je zult inderdaad maar langs dat nare zootje moeten lopen bij het thuiskomen elke dag.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:22 schreef Halcon het volgende:
Dirk en z'n maten scoren niet echt punten bij deze hoorzitting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |