Moest daar ook meteen aan denkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:23 schreef Solotovski het volgende:
T is te hopen dat Jan geen Richardje doet
Jep spijtig genoeg welquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik heb dit niet snel maar ik vind dit bijna misbruik maken van iemand. Die Jan is echt te simpel om te kunnen gebruiken voor reality TV.
Moest lachenquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De honden verplicht afgemaakt, en van de huiden maken we dan een mooie dwangbuis voor Jan.
Ik vermaak mij kostelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik heb dit niet snel maar ik vind dit bijna misbruik maken van iemand. Die Jan is echt te simpel om te kunnen gebruiken voor reality TV.
Mee eens, dit is idd goedkoop scoren. NPO zou dit denk ik niet uitzenden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Tja en Jan maakt weer misbruik van die honden. Een kind van 4 snapt al dat honden uitgelaten moeten worden, dus kan me niet voorstellen dat er niet een bepaalde laksheid ten koste van die honden in het spel is.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Hij is toch streng toegesproken door Victor dat hij dat niet moet doen op nationale tvquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:23 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ach dat is sowieso dom gezwets " het zijn onze kindjes"quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:45 schreef Qarrad het volgende:
"Snik snik die honden zijn echt onze kindjes"
Echt, prijs de Heere dat dit zich niet echt voortgeplant heeft. Dan hadden er nu drie kinderen die twee hersencellen moesten delen krijsend de tuin lopen onderschijten omdat pa en moe nog te simpel zijn om er iets mee te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |