HAAGSE WINDHONDENquote:Op maandag 22 januari 2024 08:45 schreef hondonspain het volgende:
Idiocracy in Nederland, 2 zielige stellen en nog zieligst voor de honden, komen uit Spanje uit kennels en worden weer opgesloten in Nederland. Deze honden hebben veel beweging nodig
Op zich kan het wel, als je die beesten paar keer per dag een flinke wandeling gunt. Vier van dit soort honden in zo'n omstandigheden wel veel te veel.quote:Op maandag 22 januari 2024 08:45 schreef hondonspain het volgende:
Idiocracy in Nederland, 2 zielige stellen en nog zieligst voor de honden, komen uit Spanje uit kennels en worden weer opgesloten in Nederland. Deze honden hebben veel beweging nodig
Daarom had mr. Visser eigenlijk deze mensen moeten verbieden om nog honden erbij te nemen of de oudjes te vervangen als ze komen te overlijden.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:37 schreef Firuze60 het volgende:
Medelijden met die honden, begreep dat het om drie 'oudjes' ging en een jongere hond. Och erme, die ene grote zwarte reu zo vriendelijk kwispelend om de aandacht (eindelijk) die hij kreeg. Hele dagen op de bank moeten vegeteren en af en toe in dat tuintje. Alleen in het weekend uitgelaten worden. Ik vind dit dierenmishandeling. Hoop dat ze zich houden aan de uitspraak, simpele debiele lui.
Heb helemaal geen hoge pet op van dat soort stichtingen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:56 schreef NedKelly het volgende:
Ze hadden die honden via zo'n stichting die de honden een beter thuis geeft. Vraag me erg af hoe die stichting hier naar kijkt.
Dat gaat te ver in betutteling. Ik geloof oprecht dat die simpele lui het beste met die honden (hun 'kindjes') voor hebben, hoop dat die man professionele begeleiding krijgt in woedemanagement en leert dat een hond het meest gelukkig is in zijn originele driften, een hazewindhond wil rennen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom had mr. Visser eigenlijk deze mensen moeten verbieden om nog honden erbij te nemen of de oudjes te vervangen als ze komen te overlijden.
Ik denk dat het bij dit soort lui niet snel te ver gaat. Vier jachthonden, die dan uit armoede in een tuintje van een paar vierkante meter moeten schijten...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat gaat te ver in betutteling. Ik geloof oprecht dat die simpele lui het beste met die honden (hun 'kindjes') voor hebben, hoop dat die man professionele begeleiding krijgt in woedemanagement en leert dat een hond het meest gelukkig is in zijn originele driften, een hazewindhond wil rennen.
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/h3JFYUuq0Aaquote:De alleenstaande moeder Francis wordt horendol van haar onderbuurman Dirk. Hij zou namelijk zijn werkloods gebruiken als hangplek voor zijn vrienden.
Buurman Dirk vindt het allemaal onzin. Hij vindt dat hij daar gewoon mag zitten en vindt dat de buurvrouw niet zo moet zeiken.
Hoogste tijd dat Mr. Visser en Viktor afreizen naar Beverwijk om de harmonie te herstellen.
Dit, asociaal vooral.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:32 schreef StephanL het volgende:
Dat is groch geen voortuin?![]()
Gewoon geclaimde stoep/oprit
Ja sorryquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:32 schreef StephanL het volgende:
Dat is groch geen voortuin?![]()
Gewoon geclaimde stoep/oprit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |