Ze houden van reizen!quote:
quote:
Idd 45 minuten over de A2 is al andere kant vh land voor veel Nederlanders blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel mensen die van raisuh zeggen te houden en vervolgens de afstand als excuus gebruiken
Als je dat voelt zeggen ze meestal neequote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dit echt wel een leuke match!
Omdat ze allebei zwart zijn?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dit echt wel een leuke match!
Vooruitkijkend. Ik zou niet in Limburg, Friesland of Twente willen wonen. Of elk weekend willen zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel mensen die van raisuh zeggen te houden en vervolgens de afstand als excuus gebruiken
Prima om dubbelgevouwen in een Flixbus te slapen om naar een gek land te gaan maar als ik iedere keer 40 euro naar de NS moet overmaken om elkaar te zien ben ik er snel klaar mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er zit een psv-fan in het programma vandaag.quote:
Omdat ze zij dat ze daar was opgegroeid.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet verteld.....maar ze komt er wel vandaan
Pas op hè
Eindelijk kwaliteit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er zit een psv-fan in het programma vandaag.
Je vergeet Brabantquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vooruitkijkend. Ik zou niet in Limburg, Friesland of Twente willen wonen. Of elk weekend willen zijn.
Ik heb er nog wel meer.quote:
Oh ja, dat zei ze welquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Omdat ze zij dat ze daar was opgegroeid.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Jan-Willem is te lief voor die ordinaire vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |