abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 27 januari 2024 @ 16:19:04 #276
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_212189041
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 16:07 schreef Candymannetje het volgende:
Zou het akkefietje tussen de overheid en de gouverneur van Texas nog uit de hand gaan lopen?
Dat er echt schermutselingen gaan ontstaan.
Nee.
A child is born with no state of mind.
pi_212194364
Terechte punt van kritiek

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212194468
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:02 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Ik vind het hier moeilijk om ironie en echte mening te onderscheiden. Vind je dit echt?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_212195205
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik vind het hier moeilijk om ironie en echte mening te onderscheiden. Vind je dit echt?
Meningen en posts mogen... Dus je hoeft niet te vragen of de poster dat echt vindt.
Lach met een schone bips
pi_212195946
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik vermoed dat hij werkelijk denkt dat er over 'open' borders is gestemd :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212196061
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik vermoed dat hij werkelijk denkt dat er over 'open' borders is gestemd :')
Wow een post van jou zonder een twitter/X paste !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212196115
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 22:02 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Kun je in je eigen woorden uitleggen waarom je het gebruik van de term genocide hier gerechtvaardigd vind? Dat schijnt in veel andere gevallen nogal gevoelig te liggen.
pi_212196122
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Herkenbaar, een post van jou zonder inhoud.
pi_212196145
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:20 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Herkenbaar, een post van jou zonder inhoud.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212196202
quote:
81s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:21 schreef Kijkertje het volgende:
Ach sommige bnw bezoekers roepen hier dikwijls " HeT hEb Op FaCeBoOk/TwItTeR gEsTaAn !!!" En dan moet ik steeds aan dit topic denken :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_212196214
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:19 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Kun je in je eigen woorden uitleggen waarom je het gebruik van de term genocide hier gerechtvaardigd vind? Dat schijnt in veel andere gevallen nogal gevoelig te liggen.
Oh en vrouwen plegen genocide ook nog? :')
pi_212196246
Nou Biden steunt een land dat net door het ICJ op de vingers getikt is voor mogelijks genocide.
pi_212196260
Of zeg maar de VS. Trump kust ook Israels ass
pi_212196331
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:25 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ach sommige bnw bezoekers roepen hier dikwijls " HeT hEb Op FaCeBoOk/TwItTeR gEsTaAn !!!" En dan moet ik steeds aan dit topic denken :')
So what? Als je het idee hebt dat er over open borders gestemd is, is er duidelijk iets mis met je informatiebronnen of dat nou facebook, twitter of iet anders is.
pi_212196426
Wotever missy.
Wat kunnen mij die open borders schelen als ze aan de andere kant van de wereld een (bewuste) genocide faciliteren.
En ja laat Biden gerust winnen, dat hij zijn eigen veroorzaakte shit maar opkuist.
  zondag 28 januari 2024 @ 00:27:39 #291
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212196890
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:46 schreef UncleScorp het volgende:
Wotever missy.
Wat kunnen mij die open borders schelen als ze aan de andere kant van de wereld een (bewuste) genocide faciliteren.
En ja laat Biden gerust winnen, dat hij zijn eigen veroorzaakte shit maar opkuist.
Dan hier nog maar eens, opdat we niet vergeten...

Lach met een schone bips
pi_212203364
twitter

twitter

But what about Biden!

twitter
pi_212203448
twitter

[ Bericht 99% gewijzigd door Kijkertje op 28-01-2024 17:01:49 ]
pi_212203625
Lankford (die samen met de Republikeinen de herziene bipartisan immigratiewetten regelde) bij Fox News:

twitter
pi_212203740
De gouverneur van Idaho heeft in het verleden al politie gestuurd om Texas te helpen aan de grens en gaat nu nog meer politie sturen.

https://gov.idaho.gov/pre(...)texas-mexico-border/
pi_212203783
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 januari 2024 23:29 schreef UncleScorp het volgende:
Of zeg maar de VS. Trump kust ook Israels ass
Onder zijn presidentschap is de ambassade van Tel Avis naar Jeruzalem verhuist. Dat schijnt nogal een groot symbolisch statement te zijn geweest.
pi_212203833
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 17:21 schreef Candymannetje het volgende:
De gouverneur van Idaho heeft in het verleden al politie gestuurd om Texas te helpen aan de grens en gaat nu nog meer politie sturen.

https://gov.idaho.gov/pre(...)texas-mexico-border/
Er ligt een nieuwe immigratiewet klaar maar blijkbaar willen de Republikeinen helemeeel geen oplossing.

twitter
pi_212203920
quote:
82s.gif Op zondag 28 januari 2024 17:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Er ligt een nieuwe immigratiewet klaar maar blijkbaar willen de Republikeinen helemeeel geen oplossing.

[ twitter ]
Ja weet je die Twitter dump kan ik niet zo veel mee.
Ik zit bewust niet op Twitter omdat de social media de neiging heeft om de denkbeelden van de gebruiker te bevestigen en die denkbeelden worden zo extremer en krijgen steeds minder inhoud.
Dus kon je al links of rechts georiënteerd persoon op social media kan wordt je in contact gebracht met mensen die je denkbeeld delen en bevestigen en voor je het weet zit je in een extreem rechtse of linkse bubbel.

Dus als je mij wilt overtuigen van iets, kom dan met een goed onderbouwde bron en niet met een Twitter bericht want dan moet ik zelf op zoek gaan naar een bron om het te bevestigen of ontkrachten en daar heb ik geen zin in.
Echt er staat zo veel onzin op die social media.
pi_212204270
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 17:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja weet je die Twitter dump kan ik niet zo veel mee.
Ik zit bewust niet op Twitter omdat de social media de neiging heeft om de denkbeelden van de gebruiker te bevestigen en die denkbeelden worden zo extremer en krijgen steeds minder inhoud.
Dus kon je al links of rechts georiënteerd persoon op social media kan wordt je in contact gebracht met mensen die je denkbeeld delen en bevestigen en voor je het weet zit je in een extreem rechtse of linkse bubbel.

Dus als je mij wilt overtuigen van iets, kom dan met een goed onderbouwde bron en niet met een Twitter bericht want dan moet ik zelf op zoek gaan naar een bron om het te bevestigen of ontkrachten en daar heb ik geen zin in.
Echt er staat zo veel onzin op die social media.
Twitterberichten kunnen ook goede informatie inhouden he! In mijn twitterbericht legt een senator (Lankford) die meewerkte aan de het opstellen van de nieuwe immigratiewet bij Fox News uit hoe de vork in de steel zit. De Republikeinen hebben beloofd hulp aan Oekraine te geven als de Democraten concessies deden mbt de nieuwe immigratie wet. Hebben ze gedaan.

Waarom zoek je dat zelf niet op ipv een bericht te posten over het politieke theater dat de Republikeinen opvoeren dmv het sturen van troepen naar de grens wat niets oplost? Kom anders met een onderbouwde bron dat het niet klopt.

Maar vooruit:

twitter
pi_212204352
quote:
81s.gif Op zondag 28 januari 2024 18:15 schreef Kijkertje het volgende:

Kom anders met een onderbouwde bron dat het niet klopt.

Wat zeg ik nou net?
quote:
En vervolgens kom je weer met een Twitter bericht.
Sorry maar ik ga daar niet op in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')