Nee.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 16:07 schreef Candymannetje het volgende:
Zou het akkefietje tussen de overheid en de gouverneur van Texas nog uit de hand gaan lopen?
Dat er echt schermutselingen gaan ontstaan.
Ik vind het hier moeilijk om ironie en echte mening te onderscheiden. Vind je dit echt?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:02 schreef Ali_boo het volgende:
Terechte punt van kritiek
[ twitter ]
Meningen en posts mogen... Dus je hoeft niet te vragen of de poster dat echt vindt.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind het hier moeilijk om ironie en echte mening te onderscheiden. Vind je dit echt?
Ik vermoed dat hij werkelijk denkt dat er over 'open' borders is gestemdquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind het hier moeilijk om ironie en echte mening te onderscheiden. Vind je dit echt?
Wow een post van jou zonder een twitter/X paste !quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij werkelijk denkt dat er over 'open' borders is gestemd
Kun je in je eigen woorden uitleggen waarom je het gebruik van de term genocide hier gerechtvaardigd vind? Dat schijnt in veel andere gevallen nogal gevoelig te liggen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:02 schreef Ali_boo het volgende:
Terechte punt van kritiek
[ twitter ]
Herkenbaar, een post van jou zonder inhoud.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wow een post van jou zonder een twitter/X paste !
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wow een post van jou zonder een twitter/X paste !
quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Herkenbaar, een post van jou zonder inhoud.
Ach sommige bnw bezoekers roepen hier dikwijls " HeT hEb Op FaCeBoOk/TwItTeR gEsTaAn !!!" En dan moet ik steeds aan dit topic denkenquote:
Oh en vrouwen plegen genocide ook nog?quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:19 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Kun je in je eigen woorden uitleggen waarom je het gebruik van de term genocide hier gerechtvaardigd vind? Dat schijnt in veel andere gevallen nogal gevoelig te liggen.
So what? Als je het idee hebt dat er over open borders gestemd is, is er duidelijk iets mis met je informatiebronnen of dat nou facebook, twitter of iet anders is.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:25 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach sommige bnw bezoekers roepen hier dikwijls " HeT hEb Op FaCeBoOk/TwItTeR gEsTaAn !!!" En dan moet ik steeds aan dit topic denken
Dan hier nog maar eens, opdat we niet vergeten...quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:46 schreef UncleScorp het volgende:
Wotever missy.
Wat kunnen mij die open borders schelen als ze aan de andere kant van de wereld een (bewuste) genocide faciliteren.
En ja laat Biden gerust winnen, dat hij zijn eigen veroorzaakte shit maar opkuist.
Onder zijn presidentschap is de ambassade van Tel Avis naar Jeruzalem verhuist. Dat schijnt nogal een groot symbolisch statement te zijn geweest.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:29 schreef UncleScorp het volgende:
Of zeg maar de VS. Trump kust ook Israels ass
Er ligt een nieuwe immigratiewet klaar maar blijkbaar willen de Republikeinen helemeeel geen oplossing.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:21 schreef Candymannetje het volgende:
De gouverneur van Idaho heeft in het verleden al politie gestuurd om Texas te helpen aan de grens en gaat nu nog meer politie sturen.
https://gov.idaho.gov/pre(...)texas-mexico-border/
Ja weet je die Twitter dump kan ik niet zo veel mee.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Er ligt een nieuwe immigratiewet klaar maar blijkbaar willen de Republikeinen helemeeel geen oplossing.
[ twitter ]
Twitterberichten kunnen ook goede informatie inhouden he! In mijn twitterbericht legt een senator (Lankford) die meewerkte aan de het opstellen van de nieuwe immigratiewet bij Fox News uit hoe de vork in de steel zit. De Republikeinen hebben beloofd hulp aan Oekraine te geven als de Democraten concessies deden mbt de nieuwe immigratie wet. Hebben ze gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:39 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja weet je die Twitter dump kan ik niet zo veel mee.
Ik zit bewust niet op Twitter omdat de social media de neiging heeft om de denkbeelden van de gebruiker te bevestigen en die denkbeelden worden zo extremer en krijgen steeds minder inhoud.
Dus kon je al links of rechts georiënteerd persoon op social media kan wordt je in contact gebracht met mensen die je denkbeeld delen en bevestigen en voor je het weet zit je in een extreem rechtse of linkse bubbel.
Dus als je mij wilt overtuigen van iets, kom dan met een goed onderbouwde bron en niet met een Twitter bericht want dan moet ik zelf op zoek gaan naar een bron om het te bevestigen of ontkrachten en daar heb ik geen zin in.
Echt er staat zo veel onzin op die social media.
Wat zeg ik nou net?quote:Op zondag 28 januari 2024 18:15 schreef Kijkertje het volgende:
Kom anders met een onderbouwde bron dat het niet klopt.
En vervolgens kom je weer met een Twitter bericht.quote:Dus als je mij wilt overtuigen van iets, kom dan met een goed onderbouwde bron en niet met een Twitter bericht want dan moet ik zelf op zoek gaan naar een bron om het te bevestigen of ontkrachten en daar heb ik geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |