Mooi filmpje, helaas wachten to de rechtszaak voor het hele verhaalquote:
En als het klopt dat hij eerst de vrouw klemreed en doodschoot, kun je daar dan ook nog een ‘ongelukkige samenloop van omstandigheden’ van fabriceren?quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is allemaal speculatie. Maar het kan zich ontwikkeld hebben tot schietpartij, worsteling, handgemeen, Pool wilde Richard neersteken, aliens.
Etc.
Misschien begon het wel met verhaal halen, beetje intimideren. Je bent wel heel stellig in de intentie.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:46 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die ongelukkige samenloop kun je wel vergeten. Je mag om zeer goede redenen geen vuurwapen op zak hebben, ook niet met een wapen vergunning of jachtvergunning. Sterker nog die mensen worden geacht te weten wat de gevolgen (kunnen) zijn. De kans op doodslag is na het vermoorden van 2 personen met een vuurwapen ook vrijwel nihil. Over de toedracht en het voortraject valt nog genoeg te leren. Het is echter wel een feit dat Richard 2 mensen heeft vermoord en dat maakt hem een moordenaar. Na het zien van beide filmpjes wordt dat beeld alleen maar bevestigd.
Er zit mi wel een verschil tussen verhaal halen waarbij je iemand een verkeerde klap verkoopt en overlijdt, het het doodschieten van 2 mensen, op 2 verschillende locaties met een vuurwapen.
Ja dan is t inderdaad wel logisch dat je de vrouw ook maar even doorzeefd want je weet immers maar nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is allemaal speculatie. Maar het kan zich ontwikkeld hebben tot schietpartij, worsteling, handgemeen, Pool wilde Richard neersteken, aliens.
Etc.
Misschien hadden ze wel onenigheid bij het invullen van het Europese schadeformulier.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als het klopt dat hij eerst de vrouw klemreed en doodschoot, kun je daar dan ook nog een ‘ongelukkige samenloop van omstandigheden’ van fabriceren?
Grapjas.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien hadden ze wel onenigheid bij het invullen van het Europese schadeformulier.
Tjah, sorry als het antwoord je niet zo bevalt maar ik was er niet bij ouwe reus.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja dan is t inderdaad wel logisch dat je de vrouw ook maar even doorzeefd want je weet immers maar nooit natuurlijk.
Want het is normaal dat je met een vuurwapen en een paar kogels op zak verhaal gaat halen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien begon het wel met verhaal halen, beetje intimideren. Je bent wel heel stellig in de intentie.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:58 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Want het is normaal dat je met een vuurwapen en een paar kogels op zak verhaal gaat halen?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:58 schreef matthijst het volgende:
Het is nog niet eens zeker dat 't z'n eigen wapen was.
Maar de fok detectives weten al hoe alles in elkaar zit
Als hij een pistool op zak heeft dan kan het eigenlijk toch al geen " ongelukkige samenloop van omstandigheden"quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En als het klopt dat hij eerst de vrouw klemreed en doodschoot, kun je daar dan ook nog een ‘ongelukkige samenloop van omstandigheden’ van fabriceren?
Stel even dat het het wapen van die Sam was, dan schiet je natuurlijk ook maar gelijk zijn vrouw dood en zet je meteen een livestream op Facebook?quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:58 schreef matthijst het volgende:
Dat zeg ik ook niet?quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Stel even dat het het wapen van die Sam was, dan schiet je natuurlijk ook maar gelijk zijn vrouw dood en zet je meteen een livestream op Facebook?
Hier valt zeer weinig aan recht te lullen hoor.
Ik vind het genoeg over jou zeggen dat je dit niet als moord wil beschouwen voordat de rechter dit uitspreekt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah, sorry als het antwoord je niet zo bevalt maar ik was er niet bij ouwe reus.
Bron?quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:59 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Als hij een pistool op zak heeft dan kan het eigenlijk toch al geen " ongelukkige samenloop van omstandigheden"
meer zijn?
Dat pistool pak je echt zelf en doe je zelf in je zak.
Ja maar dan zie ik mij ook al bij de politie zitten "ja ik pakte het pistool van Sam en ik schoot ze allebei dood, maar dat was een ongelukkig samenloop van omstandigheden. Dus ik ga nu weer. Dahaaaag!"quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Stel even dat het het wapen van die Sam was, dan schiet je natuurlijk ook maar gelijk zijn vrouw dood en zet je meteen een livestream op Facebook?
Hier valt zeer weinig aan recht te lullen hoor.
Ja, vaag. Die gast heeft ze afgeknald en zelf de politie gebeld. Stond zich praktisch te warmen aan het lijk aan de weg.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik vind het genoeg over jou zeggen dat je dit niet als moord wil beschouwen voordat de rechter dit uitspreekt.
De vrouw is eerst klemgereden en doodgeschoten terwijl ze in haar auto zat.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:58 schreef matthijst het volgende:
Ik verzin niks. Als je, door welke onstandigheid dan ook, 2 mensen met een vuurwapen, op 2 verschillende locaties omlegt heb ik daar maar 1 woord voor. Het feit dat je dat zelf niet wil zeggen is prima verder, ieder zijn mening maar ik vind het gewoonweg walgelijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet?
Maar vrolijk iedereen de maat nemen en zelf ook de helft erbij verzinnen is ook vrij kansloos.
En wat zegt dat precies?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik vind het genoeg over jou zeggen dat je dit niet als moord wil beschouwen voordat de rechter dit uitspreekt.
De reden dat wij geen rechter nodig hebben om bepaalde conclusies te trekken is dat hij zelf al live op facebook bekent heeft direct na zijn monsterlijke daad. Ze moeten het op overdrijvingen en smoesjes gooien dat zij al jarenlang eenzijdig bedreigd werden en dat rechtvaardigd deze dubbele moord met voorbedachte rade zogenaamd. Dan weet je sowieso al dat hij daar bewust met slechte bedoelingen heen ging en het zelf heeft opgezocht ongeacht wat er in het verleden is gebeurt. Die twee vermoorde slachtoffers waren zelfs van plan te verhuizen wat ik ervan begreep dus hij had ook even kunnen wachten in plaats van helemaal door het lint gaan en voor eigen rechter spelen. Als deze moordenaar ook nog dat kind van die slachtoffers stalkte he en dan het heilige slachtoffer spelen na je brute daad oh oh oh.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:30 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het feit dat hij er met een doorgeladen vuurwapen op af gaat? Het is zomaar een wilde gok hoor, maar dat doe je dus met voorbedachte rade. In Nederland is het ook verboden om een geladen wapen op zak te hebben.
De kans dat deze man vrijspraak krijgt kunnen we gewoon vaststellen op 0. Noodweer kun je plakken of een zelfverdedigende actie waarbij je iemand met 1 verkeerde klap dood slaat. Iemand met meerdere kogels doorzeven en een ander in zijn eigen huis doodschieten maakt je, ongeacht toerekeningsvatbaarheid, een moordenaar. Daar hebben we echt geen rechter voor nodig.
"van horen zeggen" toch?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De vrouw is eerst klemgereden en doodgeschoten terwijl ze in haar auto zat.
De man is daarna in zijn eigen huis dood gestoken en lag dood op het erf. Hun 12 jarige zoon deed de deur open voor Richard.
Alleen een mentaal kind die zelf geen enkele verantwoordelijkheid wilt nemen zou zijn moord slachtoffers die hij zelf doelbewust heeft opgejaagd de schuld geven voor zijn eigen labiele daad.quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook netjes, iemand van 50 in 1 jaar tijd doordraaien tot moordenaar.
Dagblad van het noorden heeft dat bericht.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
"van horen zeggen" toch?
Of heb je al een persbericht van de politie gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |