Hier doet ie het gewoon.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Plaatje zou het gewoon moeten doen.
Uiteraard. Krijg ik dan ook een leuk gifje?quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het morgen op de weg is. Hopelijk houdt user @:pisces29 ons op de hoogte.
Vooruit, als aanbetalingquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uiteraard. Krijg ik dan ook een leuk gifje?
Ik had ook graag een Totti knuffel gekregen @RamboDirk maar thanks.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vooruit, als aanbetaling
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Double-fisted?quote:
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:12 schreef Zipportal het volgende:
Storm in aantocht na sneeuw en vrieskou, ‘maandag waarschijnlijk zeer zware ochtendspits’
https://www.ad.nl/binnenl(...)htendspits~ab64827b/
Ik heb erop gegoogled, kan niet aanraden.quote:
Sommige dingen blijven het best unseen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb erop gegoogled, kan niet aanraden.
Hier nog droog, wel zonet een hagelbuitje gehadquote:
Het was hier hagel met sneeuw en wat natte sneeuw/regen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier nog droog, wel zonet een hagelbuitje gehad
Ben al tevreden dat we een paar dagen relatief lekker winterweer hebben gehad. Die grijze, grauwe, winderige massa word ik toch altijd zo chagrijnig vanquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:36 schreef StateOfMind het volgende:
Hier staat voor vannacht een paar uur sneeuw ingetekend, bij -3.
Ik zie het morgenvroeg wel.
Belooft iig een mooie zonovergoten dag te worden morgen.
De laatste voorlopig, daarna weer vooral grijs en nat
Altijd mooi om te zien dat sneeuwquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Het was hier hagel met sneeuw en wat natte sneeuw/regen.
Het is net wel ineens ook wit geworden daarna.
Noord Oost Twente is ook wit. Niet meer verwachtquote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat lijntje over NO Brabant heeft hier zowaar een flinke laag sneeuw van 2-3cm gebracht deze ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |