SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
quote:
Mooi! minder stoken en al dat klotezout weg.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en 10-12 mm regen, lekker drie dagen lang
Vanochtend op de schaats naar werk gegaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
-1
ZON
SNEEUWDEK
STRAK BLAUWE LUCHT
dit is hoe de winter hoort te zijn.
@Kluun 😱quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanochtend op de schaats naar werk gegaan
Wel veel klunen
Het is 4 graden en het smelt direct, hoe heb ik hier iets aan?quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je ziet het wel positief in vandaag
Dat je toch wat meer grip hebt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is 4 graden en het smelt direct, hoe heb ik hier iets aan?
Hier niet. Bijna 2 graden en lage dpquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is 4 graden en het smelt direct, hoe heb ik hier iets aan?
Je hebt je kans gehad kutsneeuw, blijf nu maar weer gewoon weg. Dooi komt eraan.quote:
Vriezer leeg gooien en sneeuwpop reddenquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mijn snilpop smelt langzaam in de zon. Wat zijn dit voor barbaarse taferelen?
Goed plan, ga er direct werk van maken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vriezer leeg gooien en sneeuwpop redden
Jup, in combinatie met de sneeuw levert dat erg leuke plaatjes opquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, in combinatie met de sneeuw levert dat erg leuke plaatjes op
Deze zojuist in Drouwen gemaakt:
[ afbeelding ]
Moet je het maar niet snil noemen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Mijn snilpop smelt langzaam in de zon. Wat zijn dit voor barbaarse taferelen?
Snilpop des doodsquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
Snilpop weer in de schaduw. Smelten gestopt en net gerepareerd.
Plaatje zou het gewoon moeten doen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:47 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Indrukwekkend.
Dat zie je niet elke dag.
Ik kan dit inmiddels ook niet meer horen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Moet je het maar niet snil noemen.
Nice!quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, in combinatie met de sneeuw levert dat erg leuke plaatjes op
Deze zojuist in Drouwen gemaakt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |