Je doet het voorkomen alsof er nooit mooie dagen zijn tussen vanaf oktober tot april.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat heb ik precies nooit gezegd. Maak jij er van
80% van die tijd, vanaf ingaan wintertijd tot ingaan zomertijd, is over het algemeen grijs/bewolkt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je doet het voorkomen alsof er nooit mooie dagen zijn tussen vanaf oktober tot april.
Dan geniet van de grijze, natte lente, doe ik het wel van de zon 😜quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nou, onder de 15 is voor mij geen lente. Lente is 15-20
Jep en 20% dus niet. We hebben nou eenmaal een zeeklimaat met meestal westelijke aanvoer van storingen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
80% van die tijd, vanaf ingaan wintertijd tot ingaan zomertijd, is over het algemeen grijs/bewolkt.
Geen idee waar je zit en waar het meetstation zit maar het zal heus niet helemaal kloppen iddquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat een kutkaart. "Gebroken dek", het is hier compleet wit met flink wat cm
De 98 boven de '0' in Limburg, daar ergensquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee waar je zit en waar het meetstation zit maar het zal heus niet helemaal kloppen idd
(en kaart is van gisteravond 20.00u)
Ik zou denken dat heel Limburg inmiddels idd in een sneeuwdek zit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De 98 boven de '0' in Limburg, daar ergens
In Venray (N-Limburg) ligt niks in ieder geval.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou denken dat heel Limburg inmiddels idd in een sneeuwdek zit.
Even wachten op de nieuwe kaart denk ik
Venray moet opbokken, dat noemen we Duitsland-Westquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
In Venray (N-Limburg) ligt niks in ieder geval.
Praten ze wel allemaal Nederlands itt hier. Schaar eerder ons met het 'plat' onder een Duits volkquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Venray moet opbokken, dat noemen we Duitsland-West
Ons hier in Twente ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:25 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Praten ze wel allemaal Nederlands itt hier. Schaar eerder ons met het 'plat' onder een Duits volk
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mensen die grafieken niet goed kunnen lezen genotquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:16 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat lees ik dan niet goed?quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die grafieken niet goed kunnen lezen genot
Ik weet niet waar je zit, dus kan hier geen uitspraken over doen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wat lees ik dan niet goed?
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je zit, dus kan hier geen uitspraken over doen.
Racist!quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prachtige dag zo overigens, zonnetje boven het witte landschap
Echt genieten hequote:Op donderdag 18 januari 2024 09:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier regio Nijmegen ook volop zonnig![]()
En met -4 enigszins frisjes te noemen.
Datquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
-1
ZON
SNEEUWDEK
STRAK BLAUWE LUCHT
dit is hoe de winter hoort te zijn.
Apart iddquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:41 schreef THEFXR het volgende:
in z-limburg, meeste scholen gesloten, bussen rijden niet, treinverkeer is zeldzaam, zorgbedrijven die ook niet rijden. toch maar code geel, de sukkels.
Met regen, veel regenquote:
Sneeuwballengevecht met je collega'squote:Op donderdag 18 januari 2024 12:03 schreef Evangelion het volgende:
Stipt 12:00 aka lunchwandeling-tijd gaat het sneeuwen
Dit is van die zinloze sneeuw waar je precies niets aan hebt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sneeuwballengevecht met je collega's![]()
Keer wat anders als dat gehaktballengevecht
Liever een gehaktballengevecht, die kun je daarna opetenquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sneeuwballengevecht met je collega's![]()
Keer wat anders als dat gehaktballengevecht
En het smelt direct weer wegquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:13 schreef Mani89 het volgende:
Het snilt hier momenteel in de randstad, onvoorstelbaar.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:03 schreef Evangelion het volgende:
Stipt 12:00 aka lunchwandeling-tijd gaat het sneeuwen
je ziet het wel positief in vandaagquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is van die zinloze sneeuw waar je precies niets aan hebt.
Oh, moet ik die zelf maken? Ik dacht dt jullie dat deden...quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:59 schreef Frutsel het volgende:
Waar blijft die iglo @:BloodyMary1 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |