Maak er maar eerder zomer vanquote:Op donderdag 18 januari 2024 07:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Daarvoor moet je naar Spanje. Hier nog minimaal 3 maanden wachten
Tijdens hevige regenval met enorm slecht zicht in Zuid Duitsland ging een BMW rijder ons voorbij. Meerderen die met de lichten knipperden om te waarschuwen. Paar tellen later zat ie flink tegen een ander op.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:11 schreef Papabear het volgende:
Er zijn genoeg overmoedige chauffeurs die hun totootje op winterbandjes in de prak rijden
Troep het hele jaar doorquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat @:nattekat het niet horen
Komt zelfs regen aan in Spanjequote:Op donderdag 18 januari 2024 08:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maak er maar eerder zomer vanGister hier gewoon de 25 graden aangetikt. Vrij bizar.
Van het weekend slaat het weer om en stuk lagere temperaturen though.
Oh zo ken ik nog wel eentje, jaar of 10 geleden op nieuwjaarsdag naar de wintersport. In het donker vertrokken natuurlijk, rij duitsland in, de meest dikke mist die ik zelf ooit gezien heb, 40 rijden vond ik al te hard, want je zag echt geen 10 meter vooruit. Maar de ene na de andere auto knalt je met 100 voorbij he....quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Tijdens hevige regenval met enorm slecht zicht in Zuid Duitsland ging een BMW rijder ons voorbij. Meerderen die met de lichten knipperden om te waarschuwen. Paar tellen later zat ie flink tegen een ander op.
Sommigen denken dat ze punten scoren door dingen te doen die anderen niet zouden doen. Zoals met een Quad over het ijs. En dat is prima, als je de weg of het ijs voor je alleen hebt.
Waarom is 11 graden met een zonnetje geen lente?quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, een enkele dag. Lente is 15+ hè. Meestal is het kouder.
Momenteel -7 hier in Beekbergen
25 graden in januari. Ik zou me voor minder nog ophangenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maak er maar eerder zomer vanGister hier gewoon de 25 graden aangetikt. Vrij bizar.
Van het weekend slaat het weer om en stuk lagere temperaturen though.
Limburg-goden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:02 schreef Frutsel het volgende:
25 cm in Limburg godverdegodver...![]()
Als dat hele front nou gewoon 100 km naar het noorden had gelegen
Dat is bijnaquote:Op donderdag 18 januari 2024 07:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Daarvoor moet je naar Spanje. Hier nog minimaal 3 maanden wachten
Lekker man, heb lekker buiten gesport in korte broek en tshirt na werk, genotquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
25 graden in januari. Ik zou me voor minder nog ophangen
Hier regio Nijmegen ook volop zonnigquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:24 schreef MissHobje het volgende:
De zon schijnt volop in De Bilt zaaalig met die frisse temperatuur
@Geschiedkundige ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lekker man, heb lekker buiten gesport in korte broek en tshirt na werk, genot
Maar wel strakblauw en zonnig, wat volgens jou niet kan in het herfst halfjaarquote:Op donderdag 18 januari 2024 07:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, een enkele dag. Lente is 15+ hè. Meestal is het kouder.
Momenteel -7 hier in Beekbergen
Dat heb ik precies nooit gezegd. Maak jij er vanquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar wel strakblauw en zonnig, wat volgens jou niet kan in het herfst halfjaar
Nou, onder de 15 is voor mij geen lente. Lente is 15-20quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waarom is 11 graden met een zonnetje geen lente?
17 met regen voelt meer als herfst voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |