No problemquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:25 schreef -river- het volgende:
Dank je wel voor het openen, ik wist niet dat ik de laatste post had
Pindakaas is zo 2023, snap het ergens wel want het is voedzaam.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:25 schreef ben34567 het volgende:
Nu het over pindakaas gaat tip : witte amandelen pasta. Gezond en lekker.
Nee nee, je hebt het perfect gedaanquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
No problem
Als je een andere TT zou willen
Kan ik het aan een mod vragen
Ik heb nog een mand strijk staan, wil je die ook hebben?quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, geef ze opdrachten zodat ze normaal gezond eten verdienen en een warme douche. Hun blij en wij ook want de streams zijn zo saai dat ik zelfs blij ben dat ik moest strijken.
iedereen van fok toch ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:32 schreef greysbones het volgende:
Karen heeft ongeacht hoelang ze er in zit
3 maanden vrij
ftfy .. dat was ejvjlquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:33 schreef greysbones het volgende:
Alicia Alice stelt heel veel vragen
Wel een leuk gesprek
Als de streams zo blijven, kom maar op met die strijk.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een mand strijk staan, wil je die ook hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Als de streams zo blijven, kom maar op met die strijk.
Ik ook.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:37 schreef ben34567 het volgende:
Ben ik de enige die Ariana gewoon eng vind ?
ik ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:37 schreef ben34567 het volgende:
Ben ik de enige die Ariana gewoon eng vind ?
Das Tom en Sonja toch?quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:42 schreef -river- het volgende:
Op facebook is team roze de favoriet
Tommmmmmmmquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:42 schreef -river- het volgende:
Op facebook is team roze de favoriet
mirrorroom : rinoha of zoiets met die zeurstemquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:47 schreef greysbones het volgende:
Tyron is wel ok
Tom
Karen
Ashley
Danny
Daar hou ik het voorlopig op
Randy is te makkelijk beïnvloedbaar
Lenie te aanwezig
Ariana zelfde
Sonja te druk
Alice geen idee wat ik er van vindt
En dan de mirrorroom
Geen idee!
Rohaniquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:48 schreef Lillibet het volgende:
[..]
mirrorroom : rinoha of zoiets met die zeurstem
Rohypnolquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:48 schreef Lillibet het volgende:
mirrorroom : rinoha of zoiets met die zeurstem
Naar gelang wie het hardst schreeuwtquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:53 schreef Hunter het volgende:
Is een soort Stiften dat spel, de regels veranderen constant
Nee, fail is er al.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Eigenlijk, gingen we niet op woensdag en zondag oog in oog met de bewoners staan?
Hebben we gister niks van gemerkt toch?
Ik vind daar dus helemaal niets aan. Kan me ook niet voorstellen dat ze hier dag-in, dag uit, de uitzendingen mee moeten gaan vullen.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Eigenlijk, gingen we niet op woensdag en zondag oog in oog met de bewoners staan?
Hebben we gister niks van gemerkt toch?
Die begint na zijn PON ook steeds meer in zichzelf te geloven...quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:04 schreef lonneberga het volgende:
Danny is ook steeds meer irritant aanwezig
Hij begon zo lekker rustigquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:04 schreef lonneberga het volgende:
Danny is ook steeds meer irritant aanwezig
Stiftenquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:53 schreef Hunter het volgende:
Is een soort Stiften dat spel, de regels veranderen constant
Hij past zich aan. Al die kerels doen druk en schreeuwerig.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij begon zo lekker rustig
Maar lijkt nu ook er boven uit te willen komen
Afgekeken van BB van verleden jaar...quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:20 schreef Lillibet het volgende:
wel leuk dat ze zelf een spel hebben verzonnen
Hadden ze vorig jaar al "uitgevonden". Net zoals ze weer willen weerwolven.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:20 schreef Lillibet het volgende:
wel leuk dat ze zelf een spel hebben verzonnen
Zij is toch maar 19? Ok, ja, tis legaal maar dan nogquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
Alice is heel matuur voor haar leeftijd. Vandaar dat haar vriend al in de 30 is.
Het is toch vanaf zestien legaal? Ze is ruim over de datumquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zij is toch maar 19? Ok, ja, tis legaal maar dan nog
18quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is toch vanaf zestien legaal? Ze is ruim over de datum
Ik denk dat je misschien wel gelijk hebtquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat ze dat bijgesteld hadden naar zestien
Een grapjas (BB) is een gekscherende benaming voor iemand met (omstreden) quasi-humoristische inslag. De benaming wordt vooral gebruikt wanneer men de humor niet kan inzien. Om voor grapjas te worden uitgemaakt hoeft men niet per se een jas te dragen (bron Wikipedia)quote:
Ik denk het ook in Nederlandquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat je misschien wel gelijk hebt
Ik heb het even gegoogledquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
mag vanaf 16 maar er mag geen groot leeftijdsverschil zijn anders wel strafbaar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja drie jaar lees ik netquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:36 schreef Lillibet het volgende:
[..]
mag vanaf 16 maar er mag geen groot leeftijdsverschil zijn anders wel strafbaar.
is toch normaal dat je je dat afvraagtquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja drie jaar lees ik net
(en nee, dit is niet mijn perverse hoofd, ik was gewoon nieuwsgierig met hoe het ook alweer zat)
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waar kan een mens zich druk om maken zeg... een spelletje, geen wereldvrede in het geding
Ja ze kreeg hete olie van het bakken op haar vinger en is nu met koud water en een bevroren peer aan het koelenquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:45 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja ze kreeg hete olie van het bakken op haar vinger en is nu met koud water en een bevroren peer aan het koelenDacht altijd dat je dan lauw water moest gebruiken
Klopt, anders krijg je hetzelfde effect als je eieren laat schrikken, maar dan met je huidquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:45 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja ze kreeg hete olie van het bakken op haar vinger en is nu met koud water en een bevroren peer aan het koelenDacht altijd dat je dan lauw water moest gebruiken
ik denk dat het voor jou tijd is voorquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat @:lillibet wel een dagje met Lenie wil doorbrengen![]()
Gisteren lag ze in een deuk om Tomquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die stotteraar: kan ze lachen?
Bespeur ik hier een lichte afkeer van Lenie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:52 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een lichte zware pafkeer van Lenie?![]()
![]()
Jij mag de dagen met lenie in het huis op wielen en je zou hem vast ook mogen
Zo beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Bespeur ik hier een lichte afkeer van Lenie?![]()
![]()
Paar dagen met lenie in het huis op wielen en je zou hem vast ook mogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
[..]
Bespeur ik hier een lichte afkeer van Lenie?![]()
![]()
Paar dagen met lenie in het huis op wielen en je zou hem vast ook mogen
* greysbones stapt in de auto om lillibet bij het BB huis af te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
O, echt??quote:
Is er ook maar iemand van de bewoners die Lenie zou durven adviseren om niet meer te zingen (zagen)?quote:
Het is zijn aangeleerde trucje om het nog een beetje te laten klinkenquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones stapt in de auto om lillibet bij het BB huis af te zetten
Oh fijn! Snap ikquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren lag ze in een deuk om Tom
Oprecht
Veel prettiger persoon meteen
het is helemaal niet mijn type en ik zou me zeer irriteren aan hem als ik daar moest zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:53 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O, echt??
Ik kan hem wel slaan zo irritant vind ik hem, wat een blaaskaak!
Die gast is volgens mij zo onzeker als de pest, overschreeuwd zich aan alle kanten..
Vooral om te verbergen dat je een middelmatige zanger bentquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is zijn aangeleerde trucje om het nog een beetje te laten klinken
Ja ze zit erg vast in haar slachtoffer rolquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh fijn! Snap ik
(logopedie + taalkunde gestudeerd, dus weet wat van stotteren) Deels wordt er bij logopedie geleerd om erover te delen en ze past ook wel goed technieken toe om soepeler te stotteren (niet compleet erin stikken, maar het vloeiend laten wegvloeien) alleen de lesjes van "stotteren is niet je persoonlijkheid" heeft ze gemist geloof ik... Jammer want ze wordt er zo'n zeikerd van, al snap ik de onzekerheid ook wel
neinquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:54 schreef czvt het volgende:
[..]
Is er ook maar iemand van de bewoners die Lenie zou durven adviseren om niet meer te zingen (zagen)?
Juistquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vooral om te verbergen dat je een middelmatige zanger bent
Ohhhhhquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het hier ook meteen mooi rustig
Daar heb je zeker gelijk in, er moeten gewoon mensen bij zitten waar je je lekker aan kan irriteren...quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:55 schreef Lillibet het volgende:
[..]
het is helemaal niet mijn type en ik zou me zeer irriteren aan hem als ik daar moest zitten.
MAAR voor een irl is hij top
Dat is jammer! Ik begrijp wel dat ze onzeker is, maar volgens mij vindt zij zichzelf oprecht zielig.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ze zit erg vast in haar slachtoffer rol
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vooral om te verbergen dat je een middelmatige zanger bent
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:56 schreef Gellarboy het volgende:
Zijn er al beelden dat Lenie zich scheert? Wil al dagen een Lenieshave grap maken.
Ik deel je meningquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is jammer! Ik begrijp wel dat ze onzeker is, maar volgens mij vindt zij zichzelf oprecht zielig.
Naja niet mijn probleem, maar het valt em gewoon op. Volgens mij huilt ze ook best vaak
Ze hebben geen grote eettafel meerquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:59 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik heb ze nog niet zien pingpongen met schoenen...
O ja, zijn nu ronde tafeltjes...quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hebben geen grote eettafel meer
Ja, zo hoort dat. Utopia vibesquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
We kregen ook netjes bericht via het insta kanaal
Dat we moesten kijken ???quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
We kregen ook netjes bericht via het insta kanaal
De horrorquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:04 schreef Lillibet het volgende:
oh nee wat erg
ashly heeft 1 vingernagel niet kunnen opplakken![]()
Die mag zo langzamerhand wel eens terug komen ja, en die andere ook die er zitten.quote:
Die als in een man ..quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny voor BB begint : 'Wie ik ook gekozen heb, we blijven nog altijd goede vrienden he... hoop ik. Sorry voor die ene, maar ik hoop dat die erin blijft'
quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O, is u een man of val je op vrouwen..
THE GAME IS ON!quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:07 schreef Was-beer het volgende:
Voorspelling: Ariana janken, trekt zich terug. "Wil even alleen zijn". Daarna ellenlange gesprekken en "het spel is nu echt begonnen"
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones stapt in de auto om lillibet bij het BB huis af te zetten
Nee die had power of nominationquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:11 schreef Joyce-43 het volgende:
was die smeris niet genomineerd? ipv tom
ja anders liggen die condooms daar voor niksquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:11 schreef freaky40 het volgende:
Sonja en Tom mogen nog niet uit elkaar denk ik van BB, mogelijk relatie materiaal kicken ze op
Ja productie was al aan het teasen. Sonja eruit en dat verhaallijn is al afgelopen dus ik vrees Ashley.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:11 schreef freaky40 het volgende:
Sonja en Tom mogen nog niet uit elkaar denk ik van BB, mogelijk relatie materiaal kicken ze op
Omdat ze bang zijn dat ze dan doordraaitquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:12 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat hij Ariana er niet op heeft gezet..
quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat is juist TV.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn dat ze dan doordraait
de smeris moest juist nominerenquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Komt morgen ook in de uitzendingquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat ze dit laten zien! Dit lijkt me typisch iets voor een uitzending
Ja, maar alles wordt tegenwoordig met een zijden handschoentje aangepakt, anders komt het in de media als misverstand (kijk naar Temptation Island bijvoorbeeld)quote:
Kunnen ze misschien nog een spelletje mee verzinnen. Waterballonnen gooien of dergelijke.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:12 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja anders liggen die condooms daar voor niks
aha ja had foto niet gezien begrijp die nominatie niet zo Ashley is wel leuk Tom is leukquote:
zo creatief zijn ze nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kunnen ze misschien nog een spelletje mee verzinnen. Waterballonnen gooien of dergelijke.
maar wel de luidruchtigste van de vrouwen , sonja. altijd in de aanstand.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
aha ja had foto niet gezien begrijp die nominatie niet zo Ashley is wel leuk Tom is leuk![]()
en Sonja is ook de naarste niet
Weerbatsen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:14 schreef Jockari het volgende:
Kunnen ze misschien nog een spelletje mee verzinnen. Waterballonnen gooien of dergelijke.
Dure waterballonnen danquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
doe dan Sonja maarquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:11 schreef Joyce-43 het volgende:
ja was ik even kwijt hahaquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:12 schreef Lillibet het volgende:
[..]
de smeris moest juist nomineren
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmenquote:
welke bewoner moet blijven is de vraagquote:
Oooh geweldig!quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:18 schreef Lillibet het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
we kunnen 2x stemmen
2 keer gestemd op Sonjaquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:18 schreef Lillibet het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
we kunnen 2x stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |