Bespeur ik hier een lichte afkeer van Lenie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:52 schreef Lillibet het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een lichte zware pafkeer van Lenie?![]()
![]()
Jij mag de dagen met lenie in het huis op wielen en je zou hem vast ook mogen
Zo beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Bespeur ik hier een lichte afkeer van Lenie?![]()
![]()
Paar dagen met lenie in het huis op wielen en je zou hem vast ook mogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
[..]
Bespeur ik hier een lichte afkeer van Lenie?![]()
![]()
Paar dagen met lenie in het huis op wielen en je zou hem vast ook mogen
* greysbones stapt in de auto om lillibet bij het BB huis af te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
O, echt??quote:
Is er ook maar iemand van de bewoners die Lenie zou durven adviseren om niet meer te zingen (zagen)?quote:
Het is zijn aangeleerde trucje om het nog een beetje te laten klinkenquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones stapt in de auto om lillibet bij het BB huis af te zetten
Oh fijn! Snap ikquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren lag ze in een deuk om Tom
Oprecht
Veel prettiger persoon meteen
Is het hier ook meteen mooi rustigquote:
het is helemaal niet mijn type en ik zou me zeer irriteren aan hem als ik daar moest zitten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:53 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O, echt??
Ik kan hem wel slaan zo irritant vind ik hem, wat een blaaskaak!
Die gast is volgens mij zo onzeker als de pest, overschreeuwd zich aan alle kanten..
Vooral om te verbergen dat je een middelmatige zanger bentquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is zijn aangeleerde trucje om het nog een beetje te laten klinken
Ja ze zit erg vast in haar slachtoffer rolquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh fijn! Snap ik
(logopedie + taalkunde gestudeerd, dus weet wat van stotteren) Deels wordt er bij logopedie geleerd om erover te delen en ze past ook wel goed technieken toe om soepeler te stotteren (niet compleet erin stikken, maar het vloeiend laten wegvloeien) alleen de lesjes van "stotteren is niet je persoonlijkheid" heeft ze gemist geloof ik... Jammer want ze wordt er zo'n zeikerd van, al snap ik de onzekerheid ook wel
neinquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:54 schreef czvt het volgende:
[..]
Is er ook maar iemand van de bewoners die Lenie zou durven adviseren om niet meer te zingen (zagen)?
Juistquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vooral om te verbergen dat je een middelmatige zanger bent
Ohhhhhquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het hier ook meteen mooi rustig
Daar heb je zeker gelijk in, er moeten gewoon mensen bij zitten waar je je lekker aan kan irriteren...quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:55 schreef Lillibet het volgende:
[..]
het is helemaal niet mijn type en ik zou me zeer irriteren aan hem als ik daar moest zitten.
MAAR voor een irl is hij top
Dat is jammer! Ik begrijp wel dat ze onzeker is, maar volgens mij vindt zij zichzelf oprecht zielig.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ze zit erg vast in haar slachtoffer rol
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vooral om te verbergen dat je een middelmatige zanger bent
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:56 schreef Gellarboy het volgende:
Zijn er al beelden dat Lenie zich scheert? Wil al dagen een Lenieshave grap maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |