Naar gelang wie het hardst schreeuwtquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:53 schreef Hunter het volgende:
Is een soort Stiften dat spel, de regels veranderen constant
Nee, fail is er al.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Eigenlijk, gingen we niet op woensdag en zondag oog in oog met de bewoners staan?
Hebben we gister niks van gemerkt toch?
Ik vind daar dus helemaal niets aan. Kan me ook niet voorstellen dat ze hier dag-in, dag uit, de uitzendingen mee moeten gaan vullen.quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
Eigenlijk, gingen we niet op woensdag en zondag oog in oog met de bewoners staan?
Hebben we gister niks van gemerkt toch?
Die begint na zijn PON ook steeds meer in zichzelf te geloven...quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:04 schreef lonneberga het volgende:
Danny is ook steeds meer irritant aanwezig
Hij begon zo lekker rustigquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:04 schreef lonneberga het volgende:
Danny is ook steeds meer irritant aanwezig
Stiftenquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:53 schreef Hunter het volgende:
Is een soort Stiften dat spel, de regels veranderen constant
Hij past zich aan. Al die kerels doen druk en schreeuwerig.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij begon zo lekker rustig
Maar lijkt nu ook er boven uit te willen komen
Afgekeken van BB van verleden jaar...quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:20 schreef Lillibet het volgende:
wel leuk dat ze zelf een spel hebben verzonnen
Hadden ze vorig jaar al "uitgevonden". Net zoals ze weer willen weerwolven.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:20 schreef Lillibet het volgende:
wel leuk dat ze zelf een spel hebben verzonnen
Zij is toch maar 19? Ok, ja, tis legaal maar dan nogquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:23 schreef ben34567 het volgende:
Alice is heel matuur voor haar leeftijd. Vandaar dat haar vriend al in de 30 is.
Het is toch vanaf zestien legaal? Ze is ruim over de datumquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zij is toch maar 19? Ok, ja, tis legaal maar dan nog
18quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is toch vanaf zestien legaal? Ze is ruim over de datum
Ik denk dat je misschien wel gelijk hebtquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat ze dat bijgesteld hadden naar zestien
Een grapjas (BB) is een gekscherende benaming voor iemand met (omstreden) quasi-humoristische inslag. De benaming wordt vooral gebruikt wanneer men de humor niet kan inzien. Om voor grapjas te worden uitgemaakt hoeft men niet per se een jas te dragen (bron Wikipedia)quote:
Ik denk het ook in Nederlandquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat je misschien wel gelijk hebt
Ik heb het even gegoogledquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
mag vanaf 16 maar er mag geen groot leeftijdsverschil zijn anders wel strafbaar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja drie jaar lees ik netquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:36 schreef Lillibet het volgende:
[..]
mag vanaf 16 maar er mag geen groot leeftijdsverschil zijn anders wel strafbaar.
is toch normaal dat je je dat afvraagtquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja drie jaar lees ik net
(en nee, dit is niet mijn perverse hoofd, ik was gewoon nieuwsgierig met hoe het ook alweer zat)
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waar kan een mens zich druk om maken zeg... een spelletje, geen wereldvrede in het geding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |