Ik niet, wel leuk zo met die kistjes en dat Basiri in een keer is verdwenen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het een beetje een saaie uitzending..
Ja dit is pech, dat je het kistje kreegquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:40 schreef Gert het volgende:
Ach, door al je medebewoners genomineerd worden is erger.
Als je er maar niet voor gaat applaudiseren na afloop.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:48 schreef Ireth het volgende:
Dat zijn verdomd goeie broodjes!!![]()
* Ireth wil nu ook!!
Soms praat ze een heel verhaal zonder stotteren en een andere keer stottert ze weer veelquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:49 schreef odie22 het volgende:
ariana stottert nu wel overdreven veel zeg
ja dat viel me ook al op, was nu wel heel erg in dat introfilmpjequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms praat ze een heel verhaal zonder stotteren en een andere keer stottert ze weer veel
Misschien stottert ze als ze zenuwachtig is of zoquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat viel me ook al op, was nu wel heel erg in dat introfilmpje
ja dat zei ze gisteren wel in de tv uitzending, toen stond ze voor de hele groep, maar toen had ze ook weinig last, maar goed , ze stottert maar lekker aanquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien stottert ze als ze zenuwachtig is of zo
Ik weet niet hoe dat werkt, lijkt mij wel vreselijk als je dat hebt.
je kan nu al stemmen hoorquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:32 schreef Ireth het volgende:
Morgen pas stemmen? Das nog geen 24 uur dan? Was voorgaande edities toch al vanaf donderdag??
Dat wisselde in de uitzendingen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:32 schreef Ireth het volgende:
Morgen pas stemmen? Das nog geen 24 uur dan? Was voorgaande edities toch al vanaf donderdag??
Ja bedoelde ook meer dat de uitzending-kijkers dat morgen pas te horen krijgen. Dat was toch voorheen altijd op donderdag in de uitzending?quote:
Ik wist het al dankzij de COS en heb ook al gestemd, maar was gewoon verbaasd dat het nu niet in de uitzending zat...quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wisselde in de uitzendingen.
Maar als je het spannend wil houden voor jezelf: kijk NIET op de BB-site van RTL want daar kun je al kiezen tussen de genomineerden.
oh zo , ja op donderdagavond werden altijd de genomineerden bekend gemaakt, kon je stemmen en dan zaterdag de live uitzending , en dan feestje met drankquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja bedoelde ook meer dat de uitzending-kijkers dat morgen pas te horen krijgen. Dat was toch voorheen altijd op donderdag in de uitzending?
Ja, inderdaad. Ik moet zeggen dat ik het ook een slimme zet vond dat de meiden twee kistjes kochten. Wel erg raar dat daar dan weer verontwaardigd over werd gedaan.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Danny en tyron zijn een sterk duo, die 2 gaan veel spelletjes winnen
Echt hé...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een zeikerd en snitch zeg die Leen
Denk dat hij daar de grote baas is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een zeikerd en snitch zeg die Leen
ja wie heeft hem tot God gemaaktquote:
nou echt hequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat hij daar de grote baas is.
Zo ik zit ☕️quote:
Ze slapen dus.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het lijkt me echt doodeng om die opdrachten van de Glinsterkamer uit te voeren in het BB-huis... Dat is echt spannend
Ik ga voor allebei ....quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:59 schreef Ireth het volgende:
Adriana![]()
Is het desinteresse dat Lenie steeds namen kwijt is of is ie gewoon dom??
hoho en loenie dan ?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik krijg ook jeuk van Danny, die mag wat mij betreft als eerste vertrekken volgende week ....
Nee, die wil ik graag publiekelijk afgestraft zien worden door de groep en hem jankend zien vertrekken ...quote:
ja dat is prima, als het maar volgende week isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, die wil ik graag publiekelijk afgestraft zien worden door de groep en hem jankend zien vertrekken ...
Mee eens, het mag wel een beetje snel gebeuren, maar de groep keert zich nog niet echt tegen hem ...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:13 schreef odie22 het volgende:
ja dat is prima, als het maar volgende week is
Dat zie ik ook echt nog wel gebeurenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, het mag wel een beetje snel gebeuren, maar de groep keert zich nog niet echt tegen hem ...![]()
Hij moet nog even meer regels afdwingen en de groep zijn wil proberen op te leggen ...
Dan krijg je bondjes geneuzel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:02 schreef spapaars het volgende:
Laat toch hele groep nomineren met hun gezwets van the power of nomination.
Die mag wat mij betreft wel naar huisquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:30 schreef livelink het volgende:
Nou, ik ga maar op Ashley stemmen dan.
Oh echt? Ik vind haar wel juist prima in het huis. Geen gezeur, gewoon voor het spel gaan en redelijk ongecompliceerd.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die mag wat mij betreft wel naar huis
Ja hoorquote:
Wel hoor, maar ik kan inderdaad nauwelijks naar die lippen van Ashley kijken. Waarom doen vrouwen zichzelf dit aan? Zouden mannen er nou massaal voor vallen?quote:
Lelijk he. Zo jammer vond het voor de verbouwing een mooie meid.quote:
Nee de live is ook op de stream dus zitten ze ook in de cosquote:
ja maar die kleur ook van die lippenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lelijk he. Zo jammer vond het voor de verbouwing een mooie meid.
Ja, en ook haar net iets te bruin/oranje gezicht. Maar verder vind ik Ashley wel leuk. Ik hoop echt dat ze er in blijft. Ik begrijp niet waarom ze hier in de polls zo slecht valt eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja maar die kleur ook van die lippen
Ja te erg.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja maar die kleur ook van die lippen
Ik vind haar echt niets aan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en ook haar net iets te bruin/oranje gezicht. Maar verder vind ik Ashley wel leuk. Ik hoop echt dat ze er in blijft. Ik begrijp niet waarom ze hier in de polls zo slecht valt eigenlijk.
Zit genoeg botox inhoud in 🤣🤣quote:
Laat mij maar weer alleen 🥲quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat is waar.
Maar is rustig hierIk ga naar cos
Ja, ik vind het tot nog toe nog niet echt becommentaar-waardig. Al dat terugkijken, nietszeggende interviewtjes. Die live-uitzendingen moet je vooral doorheen om er achter te komen wie er uit gaat.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dat is waar.
Maar is rustig hierIk ga naar cos
Geen idee weten wij ook niet. Vorig jaar weinigquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:17 schreef superniger het volgende:
Krijgen we nog nieuwe beelden te zien??
Zit ik ookquote:
To late het is afgelopen 🤣quote:
quote:
You are the bestquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]Yes omdat Ashley er uit is.
![]()
Ik kreeg het nog mee.
Heb tevens al jakkerend over de A28 (maar niet als chauffeur) de OP van de COS aangepast,
Ik vond Salar echt heel erg leuk en ook wel uitgesproken. Bij deze groep heb ik nog helemaal geen gevoel, eerlijk gezegd. Ik vind ze allemaal zo saai. Ariana en Lenie zijn wellicht de uitzonderingen, maar die vind ik dan allebei weer niet echt leuk. Ik vond Ashley niet saai, maar kennelijk zag ik iets wat de rest niet zag.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vond Ashley beetje teveel opvallen met haar make-up. Het was een beetje teveel...
Hoe je het draait of keert. maar in die 3 seizoenen BB zijn het alleen maar "normale" (niet opvallende )mensen die winnen. Okay Jlll was misschien wat te speels maar dat vond het publiek leuk. Salar en Bart zijn best normale mensen. en vallen op fysiek vlak niet echt op) geen jerrel type of een ander woke type
Daarom zegt lijn gevoel dat een Danny of een Tom dit gaat winnen.
die verandering maakt het heel wat spannender voor de anderen in het huis, als je afscheid moet nemen van 2 in de gevarenzone, niet wetende wie van de twee er daadwerkelijk naar huis gaat en wie blijftquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:21 schreef freaky40 het volgende:
Leuke live. Beter dan voorgaande jaren, meer sjeu maar veel te kort. Halfuurtje langer had beter geweest en dan met live opdrachten voor de bewoners. Geluid tussen studio en huis erg slecht dus dat is een aandachtpuntje bij de evaluatie bij de Febo. Ook de exit van de 2 in de gevarenzone vind ik een leuke twist, dat deden ze bij Secret Story ook..
Ik vond haar in eerste instantie ook vrij relaxed toen ze terug kwam??quote:Op maandag 22 januari 2024 20:41 schreef Dotteke het volgende:
Ze laten dus niet zien wat er nu zo heftig was in die draaideur
Is dat dan wel op de streams geweest of zo?quote:Op maandag 22 januari 2024 20:41 schreef Dotteke het volgende:
Ze laten dus niet zien wat er nu zo heftig was in die draaideur
Ja heel anders dan we zagen. Blijf het vreemd vinden.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vond haar in eerste instantie ook vrij relaxed toen ze terug kwam??
Vette SL...quote:Op maandag 22 januari 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat dan wel op de streams geweest of zo?
Nee. Daarom kijk ik nu de uitzending in de hoop dat ik daar wat meer zag. Ze zei toen ze terug kwam dat ze niets mocht zeggen maar dat het een hel was.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat dan wel op de streams geweest of zo?
Ben je wel helemaal goed als je daar gaat zittenquote:Op maandag 22 januari 2024 20:47 schreef Gert het volgende:
Is die Basiri wel helemaal goed? Hij kijkt soms zo... raar, vind ik.. alsof-ie niet helemaal spoort.
Ggehehe.. neu.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal goed als je daar gaat zitten
We worden niet veel wijzer van de tv uitzending helaas.quote:Op maandag 22 januari 2024 20:54 schreef Ireth het volgende:
Sonja nachtje in een hotelletje, lekker douchen.. room service...
Het enige wat ik me kan bedenken is het horen van haar familie terwijl ze in die studio-draaideur stond? Das best een mindfuck lijkt mij... zo dichtbij zijn..quote:Op maandag 22 januari 2024 20:55 schreef livelink het volgende:
Tja, ik kan me er weinig bij voorstellen wat er nu zo schokkend was voor Sonja.
Ja, het heeft een beetje een sneeuwvlok-gehaltequote:Op maandag 22 januari 2024 20:54 schreef Ireth het volgende:
Sonja nachtje in een hotelletje, lekker douchen.. room service...
Zij was toch degene in het promofilmpje die zo'n intense band met haar moeder had?quote:Op maandag 22 januari 2024 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan bedenken is het horen van haar familie terwijl ze in die studio-draaideur stond? Das best een mindfuck lijkt mij... zo dichtbij zijn..
Yep...quote:Op maandag 22 januari 2024 20:58 schreef kater1 het volgende:
[..]
Zij was toch degene in het promofilmpje die zo'n intense band met haar moeder had?
Dat denk ik ook.. extreem geval van Heimwee / spanning…quote:Op maandag 22 januari 2024 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan bedenken is het horen van haar familie terwijl ze in die studio-draaideur stond? Das best een mindfuck lijkt mij... zo dichtbij zijn..
De streams is veel sl kijk ook liever de uitzending.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:03 schreef kater1 het volgende:
Ik vind zo'n tv uitzending trouwens wel lekker rustig en overzichtelijk na dat eeuwige gekakel in de streams
Denk je dat ze lang opgesloten zat? Misschien wel een heftige aanval van claustrofobie dan.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:02 schreef Lonneke1983 het volgende:
Helaas niet te zien wat er in de draaideur gebeurd is. Maar ze zullen natuurlijk niet laten wat ze fout hebben gedaan. Maar hopelijk hebben ze zaterdag de problemen opgelost. Misschien proberen om de deur twee kanten op de laten draaien. Degene die moet gaan draait naar de studio de ander draait richting het huis.
Het duurde wel lang voor ze terug wasquote:Op maandag 22 januari 2024 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Denk je dat ze lang opgesloten zat? Misschien wel een heftige aanval van claustrofobie dan.
Ja. Die zijn lekker verwend.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
Qua eten had je wel beter in de mirror Roon kunnen zitten.
Duurde wel erg lang dat ze terugkwam in het huis.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Denk je dat ze lang opgesloten zat? Misschien wel een heftige aanval van claustrofobie dan.
Wat er precies gebeurd is zullen we niet achter komen maar het duurde wel heel lang voordat ze weer terug was in het huisquote:Op maandag 22 januari 2024 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Op de streams erger ik mij er echt aan. Vooral de belgische damesquote:
quote:
Ik vind Alice ook leuker.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de streams erger ik mij er echt aan. Vooral de belgische dames
Mooie dame.quote:
Tussen haar en Tom.quote:
Ach, als ze zich er heppie bij voelt.quote:
Weer iets wat ik niet zag aankomen.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2024 21:18 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ligt het aan mij of voelt Ariana, Tom helemaal verkeerd aan.
Dat dacht ik ook, maar ik moet het hebben van de uitzendingen, dus ik hou een slag om de arm.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:18 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ligt het aan mij of voelt Ariana, Tom helemaal verkeerd aan.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat hij zich tot haar aangetrokken voelt. De tijd zal het leren.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Weer iets wat ik niet zag aankomen.
De polls zeggen tot nu toe van niet helaasquote:Op maandag 22 januari 2024 21:34 schreef Gert het volgende:
Zou Ashley wéér de minste stemmen krijgen?
Ik vind Ariana een beetje wereldvreemd.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:26 schreef kater1 het volgende:
Het arme kind is verliefd. Laatst stond ze naast Tom in de keuken en haar hele gezicht lichtte op. Beetje jammer dat ze niet ziet dat het niet wederzijds is.
quote:Op maandag 22 januari 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De polls zeggen tot nu toe van niet helaas
quote:Op maandag 22 januari 2024 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind Ariana een beetje wereldvreemd.
Dat zou belachelijk zijn als ze er dan weer zou uitvliegen, ook niet echt leuk. Beter krijgt ze deze week ergens nog een denominatie.quote:Op maandag 22 januari 2024 21:34 schreef livelink het volgende:
Ashley terug dus![]()
. Ben benieuwd of ze de volgende nominatie dan wel overleeft.
Heerlijk!! Maar dan wel met een klontje boter en nootmuskaat!quote:
Verkeerde naam? Sorry dan. Ik zit er nog slecht in merk ik.quote:
haha nee de naam was goed, maar hij loog dus ook , net als lenie , maar dat komt uit de COS,zie je over morgenavond denk ik op tvquote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Verkeerde naam? Sorry dan. Ik zit er nog slecht in merk ik.
Ja, mooie vorm van projectie:hij wil altijd huggen!quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:09 schreef Was-beer het volgende:
Tom ging voor de high five en Ariana voor een knuffel
Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:17 schreef Ireth het volgende:
Jahaaa! De obsessie van Ariaan in de uitzending!!
Dan zou je toch inmiddels het onderscheid tussen fantasie en realiteit moeten kunnen maken. Maar wie weet zien wij het allemaal wel fout en is het volledig wederzijds. Zij heeft het natuurlijk in haar kaarten gezien.quote:
Hahaha ja wellicht vertellen de kaarten haar iets wat verder niemand ziet 🙈😂quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan zou je toch inmiddels het onderscheid tussen fantasie en realiteit moeten kunnen maken. Maar wie weet zien wij het allemaal wel fout en is het volledig wederzijds. Zij heeft het natuurlijk in haar kaarten gezien.
daar zie ik niet echt iets inquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:27 schreef livelink het volgende:
En Karen en Tyron? Wat zeggen we daarvan? Die had ik ook nog niet zo door hoor.
1 stoel bij de eettafels heeft een andere kleur. Neem aan dat dat het is iig. De rest zag ik ook nog niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:02 schreef tassie127 het volgende:
Wat was dat met die secret mission. Dingen die niet kloppen? Die poster snap ik maar verder was de eettafel te zien en 3 planten en een kussentje? Wat klopt daar niet aan dan?
Zijn er idd 2!quote:Op woensdag 24 januari 2024 07:00 schreef livelink het volgende:
Ik ben wel blij dat er nu maar 1 slaapkamer is (toch?). Dan krijg je niet zo'n idioot kamp tussen de kamers. Maar misschien heb ik gewoon een hele slaapkamer gemist.
quote:
Ja, echt bizar. Ze kennen de mensen 7 dagen en ze doen alsof ze 6 maanden samen hebben gewoond...quote:Op dinsdag 23 januari 2024 20:36 schreef spapaars het volgende:
Wat een gejank, alsof ze al jaren in dat huis wonen.
Ja Ronahi is leukquote:Op woensdag 24 januari 2024 10:39 schreef TheVoice4ever het volgende:
effe kijken
de poster verkeerde rekensom
iets met die planten idd
iets in de woonkamer volgens mij
en een andere kleur stoel aan de eettafel
dus fingers crossed dat hun deze 4 ook zien, ze hoeven maar 4/5 en niet alle 5 (die 5de zie ik ook niet meteen)
niet alleen maar voor om van die nominatie af te komen, maar ik gun het Ro ook om ''Queen of Secret Missions'' te worden dit seizoen
Wel iets langer, inmiddels bijna 2 weken en ten tijde van de uitzending van gister waarschijnlijk een dag of 10/11. Ik geloof wel dat 10/11 dagen fulltime met elkaar en niks anders, zonder een enkele andere prikkel al snel kan voelen als een normale 20/25 dagen. Ik geloof absoluut in die ‘snelkookpan’ zoals het vaker wordt genoemd.quote:Op woensdag 24 januari 2024 15:49 schreef KraideN het volgende:
[..]
Ja, echt bizar. Ze kennen de mensen 7 dagen en ze doen alsof ze 6 maanden samen hebben gewoond...
Ik vind haar erg leuk meedoen in de groep maar ik wordt helemaal kriebel van die kraaienstemquote:
Omdat ze met al haar fratsen wel geschikt werd geacht.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:49 schreef livelink het volgende:
Ariana is zo vermoeiend. Waarom is zij dat huis in gegaan?
Ze is wel tegenstrijdig. Aan de ene kant denkt ze dat niemand haar leuk vindt (waarin ze misschien wel gelijk in heeft qua kijkers, maar niet qua bewoners, denk ik) en aan de andere kant denkt ze dat Tom haar wel heel erg leuk vindt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:49 schreef Ireth het volgende:
Ariedrama: "misschien vinden ze mij gewoon niet leuk???"
![]()
Ja, van BB begrijp ik het wel. Maar waarom ze zelf dat huis in wou begrijp ik niet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat ze met al haar fratsen wel geschikt werd geacht.
quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:08 schreef Gert het volgende:
Oke, maar dan de rest van de week géén of nauwelijks Adriana aub.
Lenie is een sterke persoonlijkheid, hij kan dat wel voor de groep bepalen.quote:
Het gaat erom dat hij de tweede keer wél (zonder overleg) op de knop drukte.quote:Op woensdag 24 januari 2024 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Lenie is een sterke persoonlijkheid, hij kan dat wel voor de groep bepalen.
Die is wel erg vermoeiend om naar te kijken, voelt ook die "flirt" met Tom totaal verkeerd aanquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:49 schreef Ireth het volgende:
Ariedrama: "misschien vinden ze mij gewoon niet leuk???"
![]()
Ik zou zo'n dominante vent echt niet trekken, die hangt daar Mr. Niceguy uit maar wil wel ondertussen alles bepalenquote:Op woensdag 24 januari 2024 21:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Lenie is een sterke persoonlijkheid, hij kan dat wel voor de groep bepalen.
Die is inderdaad knap en tot nu toe komt ze ook erg sympathiek overquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:38 schreef livelink het volgende:
Karen vind ik wel het mooiste meisje nu in BB om maar volstrekt random iets te zeggen.
Mee eens hoor. Dat hij dat wel voor de groep kon bepalen bedoelde ik ook ironisch, maar dat kwam niet helemaal uit de verf geloof ik. Anyway: hij vindt zichzelf een sterke persoonlijkheid en hij vindt dat hij zo'n beslissing namens de hele groep kan nemen. Brrr..quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou zo'n dominante vent echt niet trekken, die hangt daar Mr. Niceguy uit maar wil wel ondertussen alles bepalen
Yup, ik krijg er de rillingen van. Wel interessant om te zien hoe snel hij bij sommigen door de mand gaat vallenquote:Op donderdag 25 januari 2024 09:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Dat hij dat wel voor de groep kon bepalen bedoelde ik ook ironisch, maar dat kwam niet helemaal uit de verf geloof ik. Anyway: hij vindt zichzelf een sterke persoonlijkheid en hij vindt dat hij zo'n beslissing namens de hele groep kan nemen. Brrr..
Ging nie goe nie met Leniequote:
Nee. Misschien scoort Eslie beter met de puuzols.quote:
Ze hebben hem good. Nu de volgende.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Misschien scoort Eslie beter met de puuzols.
Je hebt gelijk zo te horenquote:
Ze geeft wel de juiste aanwijzingen alleen dan plat op de grond ipv rechtopquote:
Ja, ze snapt niet dat het 3D moet worden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze geeft wel de juiste aanwijzingen alleen dan plat op de grond ipv rechtop
Nee 1, 2 en 3 zijn vanaf de andere kanten bekeken. Vandaar ook die 1, 2 en 3 op de grond.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:44 schreef Joyce-43 het volgende:
ja ik zag het wel alleen begreep ik 1 2 en 3 niet je kan toch niet alle 3 doen je moet er toch 1 van de 3 doen neem ik aan
Daarop zie je idd de opbouw van de 2 langwerpige driehoeken die samen een rechthoek vormenquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:53 schreef livelink het volgende:
Het was eigenlijk wel heel slim van Ashley om meteen die hint te kopen. Volgens mij lukt het ook echt niet zonder 4
ja kwartje viel net bij me ook hahaquote:Op donderdag 25 januari 2024 20:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee 1, 2 en 3 zijn vanaf de andere kanten bekeken. Vandaar ook die 1, 2 en 3 op de grond.
De opstelling op bord 1 moet zichtbaar zijn vanaf kant 1. Dus eigenlijk moet je steeds een kwartslag draaien. Bij 1 beginnen en dan opbouwen.
Die is in theorie ook niet zichtbaar, maar wel noodzakelijk om uiteindelijk opstelling 3 te kunnen maken. Ze moeten dus op 3 uit komen en daar heb je die 2 schuine punten voor nodig.quote:Op donderdag 25 januari 2024 20:58 schreef odie22 het volgende:
ik zag bij ashley en danny nr 4 helemaal niet, met die 2 schuine punten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die is in theorie ook niet zichtbaar, maar wel noodzakelijk om uiteindelijk opstelling 3 te kunnen maken. Ze moeten dus op 3 uit komen en daar heb je die 2 schuine punten voor nodig.top, ik miste effe die 2 schuine kantenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
karen waait met alle windjes mee, doet ze goedquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:16 schreef kater1 het volgende:
Karen draait ook flink om Ariana te vriend te houden. Ze zou eens duidelijker moeten zijn zonder dat gelach de hele tijd erbij.
Ik ook.quote:
volgens mij was het tom die het zeiquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:28 schreef kater1 het volgende:
Basiri stuurt iedereen terug van de rode knop. Iedereen neemt idd afstand. Iemand (Lenie????) zei dat Basiri niet de baas moest spelen. Volgende shot Lenie slaat met voet op knop.
En gaat dan lopen liegen "dat-ie het niet wist". Wat een creep.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:28 schreef kater1 het volgende:
Basiri stuurt iedereen terug van de rode knop. Iedereen neemt idd afstand. Iemand (Lenie????) zei dat Basiri niet de baas moest spelen. Volgende shot Lenie slaat met voet op knop.
Die laffe Tyron, dacht ik. Die alleen maar vriendjes wil zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |