Ik niet, wel leuk zo met die kistjes en dat Basiri in een keer is verdwenen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het een beetje een saaie uitzending..
Ja dit is pech, dat je het kistje kreegquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:40 schreef Gert het volgende:
Ach, door al je medebewoners genomineerd worden is erger.
Als je er maar niet voor gaat applaudiseren na afloop.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:48 schreef Ireth het volgende:
Dat zijn verdomd goeie broodjes!!![]()
* Ireth wil nu ook!!
Soms praat ze een heel verhaal zonder stotteren en een andere keer stottert ze weer veelquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:49 schreef odie22 het volgende:
ariana stottert nu wel overdreven veel zeg
ja dat viel me ook al op, was nu wel heel erg in dat introfilmpjequote:Op donderdag 18 januari 2024 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms praat ze een heel verhaal zonder stotteren en een andere keer stottert ze weer veel
Misschien stottert ze als ze zenuwachtig is of zoquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat viel me ook al op, was nu wel heel erg in dat introfilmpje
ja dat zei ze gisteren wel in de tv uitzending, toen stond ze voor de hele groep, maar toen had ze ook weinig last, maar goed , ze stottert maar lekker aanquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien stottert ze als ze zenuwachtig is of zo
Ik weet niet hoe dat werkt, lijkt mij wel vreselijk als je dat hebt.
je kan nu al stemmen hoorquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:32 schreef Ireth het volgende:
Morgen pas stemmen? Das nog geen 24 uur dan? Was voorgaande edities toch al vanaf donderdag??
Dat wisselde in de uitzendingen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:32 schreef Ireth het volgende:
Morgen pas stemmen? Das nog geen 24 uur dan? Was voorgaande edities toch al vanaf donderdag??
Ja bedoelde ook meer dat de uitzending-kijkers dat morgen pas te horen krijgen. Dat was toch voorheen altijd op donderdag in de uitzending?quote:
Ik wist het al dankzij de COS en heb ook al gestemd, maar was gewoon verbaasd dat het nu niet in de uitzending zat...quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wisselde in de uitzendingen.
Maar als je het spannend wil houden voor jezelf: kijk NIET op de BB-site van RTL want daar kun je al kiezen tussen de genomineerden.
oh zo , ja op donderdagavond werden altijd de genomineerden bekend gemaakt, kon je stemmen en dan zaterdag de live uitzending , en dan feestje met drankquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja bedoelde ook meer dat de uitzending-kijkers dat morgen pas te horen krijgen. Dat was toch voorheen altijd op donderdag in de uitzending?
Ja, inderdaad. Ik moet zeggen dat ik het ook een slimme zet vond dat de meiden twee kistjes kochten. Wel erg raar dat daar dan weer verontwaardigd over werd gedaan.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Danny en tyron zijn een sterk duo, die 2 gaan veel spelletjes winnen
Echt hé...quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een zeikerd en snitch zeg die Leen
Denk dat hij daar de grote baas is.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
wat een zeikerd en snitch zeg die Leen
ja wie heeft hem tot God gemaaktquote:
nou echt hequote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat hij daar de grote baas is.
Zo ik zit ☕️quote:
Ze slapen dus.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het lijkt me echt doodeng om die opdrachten van de Glinsterkamer uit te voeren in het BB-huis... Dat is echt spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |