Alleen was de metamorfose van die troosteloze loods voor het huidige 'De Bondgenoten' imo wel een verbetering, hier weet ik het zo net nog niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:54 schreef Oboroqoru het volgende:
Ziet er in ieder geval beter uit dan die levenloodse loods uit Jaar van je Leven
Met de juiste drugs op worden het hele spannende ruimtesquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:29 schreef tassie127 het volgende:
Ik hou best van kleur, maar soms is het teveel. En dit is duidelijk TEveel voor mij😂
Videoquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:04 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gameroom
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze hebben gekozen voor Flower Power-kleuren uit de jaren zeventig.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 10:50 schreef RedShoe het volgende:
Ik vind het vrij heftig zo met al die kleuren.
Daar lijkt het wel op idd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben gekozen voor Flower Power-kleuren uit de jaren 70 staat vermeld.
Het vernieuwde ‘Big Brother’-huis telt zo’n 128 camera’s die de bewoners 24/7 zullen volgen. De Nederlandse interieurstiliste Sunna Bijl mocht de styling van het huis onder handen nemen en ging aan de slag met jaren 70. “Dit jaar is het huis ingericht met de 70s als inspiratiebron voor de kleuren.quote:
Het doet me denken aan Toppop (yeah).quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het vernieuwde ‘Big Brother’-huis telt zo’n 128 camera’s die de bewoners 24/7 zullen volgen. De Nederlandse interieurstiliste Sunna Bijl mocht de styling van het huis onder handen nemen en ging aan de slag met jaren 70. “Dit jaar is het huis ingericht met de 70s als inspiratiebron voor de kleuren.
https://www.hln.be/tv/bin(...)l-geheimen~aba6fdd8/
Die onscherpe hand in beeld is echt kei kut. Het gebaar wordt niet eens goed uitvoert. Echt een gemiste kans en niet grappig.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:04 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heerlijk!! maar dit is ook niet voor een normaal woonhuis maar voor een spel , wel een verschil , alles heeft een reden of doelquote:Op maandag 15 januari 2024 12:59 schreef bondage het volgende:
Niets met BB maar interieurontwerp spreekt me wel aan.
Vind dit echter totaal niets, teveel verschillende (en foute) kleuren waardoor het veel te druk lijkt, zou er gek worden.
Alles heeft een redenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:09 schreef lojanda het volgende:
Wat een vreselijk interieur en afschuwelijke kleuren. Je zou er een epileptische aanval van krijgen
Klopt. Al vraag ik me dan wel af wat de reden is... Mensen gek maken voor goede televisie?quote:Op maandag 15 januari 2024 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heerlijk!! maar dit is ook niet voor een normaal woonhuis maar voor een spel , wel een verschil , alles heeft een reden of doel
Mooie tong hoorquote:Op maandag 15 januari 2024 15:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Al vraag ik me dan wel af wat de reden is... Mensen gek maken voor goede televisie?
quote:Op maandag 15 januari 2024 18:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik vind het juist heerlijke kleuren.
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:46 schreef Kruimeltje77 het volgende:
De eetbank is volgens mij dezelfde als uit seizoen 2021
[ afbeelding ]
Er is hier idd plek voor 3 dus daar zit Basiri, Dilano en Ronahi idd. De 3 stoelen lijken me slaapbanken die je tot bed kunt ombouwen. Klein hok verder wel, maar beter dan die 'container' die ze vorig jaar hadden in het hoofdgebouw van Endemolquote:Op maandag 15 januari 2024 22:08 schreef rinardo het volgende:
Deze hadden we nog niet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er is hier idd plek voor 3 dus daar zit Basiri, Dilano en Ronahi idd. De 3 stoelen lijken me slaapbanken die je tot bed kunt ombouwen. Klein hok verder wel, maar beter dan die 'container' die ze vorig jaar hadden in het hoofdgebouw van Endemol![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |