Nee hoor, je had er een grote smiley bovenstaan. En toen ik vroeg of het grappig was kwam er geen reactie meer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat hele stuk over Polen verzint ze er overigens gewoon bij, maar ja alles voor een stukje framing natuurlijk.
Het recht zal uiteindelijk wel zegevieren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:20 schreef Cyan9 het volgende:
Gelukkig, het hele dorp hoeft nog niet opgegeven te worden.
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)ijk-voor-alle-kanten
Het gebruik van de "quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
Lees het begin van deel 1 maar terug. Met je lachende smiley.
Nee deze smileyquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gebruik van de "" smiley als PI is al een tijdje gemeengoed hier op Fok! in het algemeen, ook al is het volledig ongepast irt het bericht.
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:25 schreef Lienekien het volgende:
Dus de politie heeft inmiddels meerdere wapens in beslag genomen in het huis van de verdachte.
Manslaughter kennen ze niet nee?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En dan ga je opeens zogenaamd heel feitelijk worden m.b.t. een taaltechnisch en juridisch aspect mbt moord vs doodslag (wat bijv.in de Engelse taal beiden vormen van murder zijn)... Hoe kinderachtig![]()
Wel bijzonder dat je daaruit afleid dat ik het grappig zou vinden omdat 1 van de slachtoffers Pools zou zijn en je daarnaast de overige 22 Posts van mij in dat topic “vergeten bent”. Ga maar nooit bij de politie meid, want logisch redeneren is zacht gezegd niet je sterkste kant.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, je had er een grote smiley bovenstaan. En toen ik vroeg of het grappig was kwam er geen reactie meer.
Maar goed, je kunt wel draaien nu hoor.
Het zal wel aan de ander liggen, zoals altijd.
Nou, alvast niet in dit NWS-topic, waar het meer draait om users die elkaar vliegen afvangen. Ook niet op facebook.quote:
Joh laat gaan, ze probeert iets te vinden waarmee ze mij kan framen als een soort racist die deze situatie grappig vond. Beetje selectief van d’r maar ja, weinig ammunitie om mee te werken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gebruik van de "" smiley als PI is al een tijdje gemeengoed hier op Fok! in het algemeen, ook al is het volledig ongepast irt het bericht.
Dat zouden best wel eens de luchtbuksen van die foto’s kunnen zijn. Ik neem aan dat het vuurwapen al op de plaats delict is aangetroffen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, alvast niet in dit NWS-topic, waar het meer draait om users die elkaar vliegen afvangen. Ook niet op facebook.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dergelijk%20incident'.&text=Eerder%20was%20al%20bekendgemaakt%20dat,)%20en%2038%2Djarige%20man.
Nou zelfs de politie zegt het, 2 kanten, 2 partijen schuld.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:33 schreef matthijst het volgende:
De politie bevestigt dat er meldingen van 'strafbaar gedrag’ over en weer gingen. ,,Dit verhaal heeft nadrukkelijk twee kanten.”
Vage bende, meldingen van strafbaar gedrag maar de donuts waren even belangrijker?
Ja de politie heeft wel wat uit te leggen hierin. Als er daadwerkelijk strafbare feiten zijn gepleegd zouden er toch ook wel proces verbalen moeten zijn, danwel aantekeningen en notities .quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:33 schreef matthijst het volgende:
De politie bevestigt dat er meldingen van 'strafbaar gedrag’ over en weer gingen. ,,Dit verhaal heeft nadrukkelijk twee kanten.”
Vage bende, meldingen van strafbaar gedrag maar de donuts waren even belangrijker?
Die zijn er misschien ook wel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja de politie heeft wel wat uit te leggen hierin. Als er daadwerkelijk strafbare feiten zijn gepleegd zouden er toch ook wel proces verbalen moeten zijn, danwel aantekeningen en notities .
Ach wat is normaal, een sportschutter met jachtakte kan een heel arsenaal op naam hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Is het normaal in NL om meerdere wapens thuis te hebben? Ik heb er geen verstand van verder.
Als ik de "betrouwbare" bronnen moet geloven wel...quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Is het normaal in NL om meerdere wapens thuis te hebben? Ik heb er geen verstand van verder.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:08 schreef RegularOrange het volgende:
Is ook absoluut geen fijn dorp. Dat hele jagersclubje daar is ook een groepje engnekken die niet vies zijn van een potje intimidatie.
ik maak een frikandel van je paardquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als de paarden daadwerkelijk toegetakeld zijn dan heeft Richard een goede daad verricht.
Als jager zeker wel, 4 a 5 wapens is niet vreemd. En mannetjes met veel poen hebben er vaak nog meer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat zeg ik daar niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik de "betrouwbare" bronnen moet geloven wel...
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |