Hier kun je het toch ook vindenquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tegenover de woning van die Pool?
Ik wil niemand met werk opzadelen maar ik zou wel gebaat zijn bij een in paint gemaakt plattegrondje
Ik zou het niet kunnen een filmpje opnemen, maar ik denk dat hij vindt dat hij het enige juiste heeft gedaan. En een pistool/revolver gebruiken om iemand van het leven te beroven is natuurlijk een stuk minder persoonlijk dan met bijvoorbeeld een steekwapen. Daar hoef je niet compleet random gestoorde acties voor te doen. Dit is in die zin gewoon een gerichte actie geweest.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Stapelgek, doorgeslagen, paar mensen vermoord maar toch ff een filmpje opnemen. Ik kan dat totaal niet rijmen maar misschien ligt dat aan mij.
Misschien had ik het beter kunnen rijmen als hij stapelgek was geworden, doorgeslagen, paar mensen vermoord, en daarna zichzelf door z’n hoofd had geschoten? Of in z’n blote kont op z’n klompen door het dorp ging lopen en naar iedereen vriendelijk z’n hand opsteken en gedag zeggen.
Paintblokkerquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:18 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hier kun je het toch ook vinden![]()
https://www.google.com/ma(...)312!8i6656?entry=ttu
Laatste huis, bordje 'doodlopende weg'
Met een gerichte liquidatie en het daarna posten op social media toch wat lastig. Hij wist precies wat hij gedaan had, dat was geen verstandsverbijstering. Kwam wel labiel over maar dat is logisch als je net bruut twee mensen om zeep hebt geholpen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:17 schreef pmponer het volgende:
Misschien gaat hij wel voor "ontoerekeningsvatbaar" en hoopt op die manier op een lichtere straf
(we zijn toch lekker aan het speculeren)
Dus dan woon je al aan het einde van een donker doodlopend weggetje en dan besluit de oud-bewoner met wie je ruzie hebt ook nog eens om er camera's neer te hangen zodat hij precies kan zien wanneer je thuis komt en weggaat.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:18 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hier kun je het toch ook vinden![]()
https://www.google.com/ma(...)312!8i6656?entry=ttu
Laatste huis, bordje 'doodlopende weg'
Maatschappelijk werk in de ouderenzorg. De oudjes vielen vaak wel mee, de familie van was met name nog wel eens bijzonder.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ook dat geloof ik meteen. Zo ken ik bijv. ook de verhalen wel over de Pekela’s en omstreken. Ik weet niet in welke capaciteit je destijds werkte, maar dat zou ook nog invloed kunnen hebben op het deel van de bevolking waarmee je in aanraking kwam.
Dus Richard heeft die camera's zelf opgehangen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus dan woon je al aan het einde van een donker doodlopend weggetje en dan besluit de oud-bewoner ook nog eens om er camera's neer te hangen zodat hij precies kan zien wanneer je thuis komt en weggaat.
Dat zou ik ook niet erg prettig vinden eigenlijk.
Hij was boos dat die camera's in de straat van de slachtoffers zijn gedraaid.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus Richard heeft die camera's zelf opgehangen?
Dan heb je helemaal geen reden tot klagen
Of je vindt het vervelend dat ze je kunnen filmen in de wei er tegenover.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was boos dat die camera's in de straat van de slachtoffers zijn gedraaid.
Ik neem aan dat je daar alleen maar boos om wordt als het je eigen camera's zijn, wat kan het jou anders verrotten.
Dat mag ook volgens mij niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:38 schreef pmponer het volgende:
[..]
Of je vindt het vervelend dat ze je kunnen filmen in de wei er tegenover.
Geen idee of die Richard daar camera's heeft geplaatst. Als dat paardenweitje zijn grond nog was, zou het best kunnen. Om toezicht te houden op z'n paarden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus dan woon je al aan het einde van een donker doodlopend weggetje en dan besluit de oud-bewoner met wie je ruzie hebt ook nog eens om er camera's neer te hangen zodat hij precies kan zien wanneer je thuis komt en weggaat.
Dat zou ik ook niet erg prettig vinden eigenlijk.
Ah, FOK!'s criminologen zijn ook weer aanwezig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen een filmpje opnemen, maar ik denk dat hij vindt dat hij het enige juiste heeft gedaan. En een pistool/revolver gebruiken om iemand van het leven te beroven is natuurlijk een stuk minder persoonlijk dan met bijvoorbeeld een steekwapen. Daar hoef je niet compleet random gestoorde acties voor te doen. Dit is in die zin gewoon een gerichte actie geweest.
Deze man moet eigenlijk gewoon TBS krijgen en nooit meer vrij komen. Wat een ongelofelijke mongool.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:17 schreef pmponer het volgende:
Misschien gaat hij wel voor "ontoerekeningsvatbaar" en hoopt op die manier op een lichtere straf
(we zijn toch lekker aan het speculeren)
Nou ik zeg het teveel als feit inderdaad, maar dat is hoe ik het me voorstel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah, FOK!'s criminologen zijn ook weer aanwezig.
"Hebben ze nog weer de camera bijgedraaid, nog meer treiteren, nog meer treiteren. Het is toch niet normaal met die mensen, het is toch niet normaal"quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Stapelgek, doorgeslagen, paar mensen vermoord maar toch ff een filmpje opnemen. Ik kan dat totaal niet rijmen maar misschien ligt dat aan mij.
Misschien had ik het beter kunnen rijmen als hij stapelgek was geworden, doorgeslagen, paar mensen vermoord, en daarna zichzelf door z’n hoofd had geschoten? Of in z’n blote kont op z’n klompen door het dorp ging lopen en naar iedereen vriendelijk z’n hand opsteken en gedag zeggen.
Klinkt behoorlijk psychotisch.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
"Hebben ze nog weer de camera bijgedraaid, nog meer treiteren, nog meer treiteren. Het is toch niet normaal met die mensen, het is toch niet normaal"
Aldus Richard, die net daarvoor twee mensen heeft omgelegd.
Volgens mij komt hij ook precies na die zin tot het besef dat hij ze allebei heeft vermoord.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
"Hebben ze nog weer de camera bijgedraaid, nog meer treiteren, nog meer treiteren. Het is toch niet normaal met die mensen, het is toch niet normaal"
Aldus Richard, die net daarvoor twee mensen heeft omgelegd.
Dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klinkt behoorlijk psychotisch.
Las op Facebook dat de slachtoffers zich steeds meer terugtrokken in het dorp omdat veel mensen daar zich tegen hun keerden. Het hele dorp werd erbij betrokken bah bah.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:55 schreef Tjoent het volgende:
De politie kreeg het laatste jaar meldingen van zowel de verdachte als de dinsdag om het leven gebrachte man en vrouw in het Drentse Weiteveen. Het ging om meldingen over overlastgevend of strafbaar gedrag, meldt de politie woensdag.
https://www.telegraaf.nl/(...)-verdachte-weiteveen
De rolluiken waren dicht en kinderen kwamen niet buiten? Ze woonden toch aan een doodlopende weg?quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:57 schreef MissButterflyy het volgende:
De kinderen kwamen bijna niet meer buiten en de rolluiken waren altijd dicht.
Bijna niet buiten staat er. Ze trokken zich steeds meer terug.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
De rolluiken waren dicht en kinderen kwamen niet buiten? Ze woonden toch aan een doodlopende weg?
We mogen wel weer een update krijgen idd, beetje laks wel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:46 schreef Rnie het volgende:
Is Ingrid alweer live gegaan? Het ging haar de vorige keer zo makkelijk af.
Ik las op Facebook dat de aarde plat isquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Las op Facebook dat de slachtoffers zich steeds meer terugtrokken in het dorp omdat veel mensen daar zich tegen hun keerden. Het hele dorp werd erbij betrokken bah bah.
Mogelijk compleet geflipt nadat ie zaterdag die kopstoot had gekregen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klinkt behoorlijk psychotisch.
Van die pool?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:06 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Mogelijk compleet geflipt nadat ie zaterdag die kopstoot had gekregen.
Is ook absoluut geen fijn dorp. Dat hele jagersclubje daar is ook een groepje engnekken die niet vies zijn van een potje intimidatie.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Las op Facebook dat de slachtoffers zich steeds meer terugtrokken in het dorp omdat veel mensen daar zich tegen hun keerden. Het hele dorp werd erbij betrokken bah bah.
En hoe zit het met het verhaal van die Ineke? Is dat nou waar of verzonnen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:46 schreef Rnie het volgende:
Is Ingrid alweer live gegaan? Het ging haar de vorige keer zo makkelijk af.
Zou ze zelf de politie eigenlijk nog gebeld hebben?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:04 schreef Caland het volgende:
Neem aan dat Ingrid nog even een artikel 5 aan haar reet krijgt
Na een dubbele moord van je man met 140 km/u op feesboek live gaan.
Al besproken. Richard kon het niet kon verkroppen dat hij in een man op man gevecht verloor van die PoolGod. Alleen de echte mietjes grijpen dan naar wapensquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh damn.![]()
Denk dat user @:caland dit niet wist. Heftig.
Het heb anoniem op Twitter gestaan, dus ja.. natuurlijk klopt hetquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:11 schreef BlaZ het volgende:
Is dat verhaal dat die Polen en zijn vrouw glasscherven in het voedsel van de paarden hadden gedaan eigenlijk kloppend?
What tipped you off? Het feit dat hij twee ongewapende mensen doodschoot?quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:58 schreef onlogisch het volgende:
Ik krijg langzaam maar zeker het idee dat die hele Richard niet zo'n fris figuur is.
Tis wachten tot ze een livestream op gaat starten met een Q en A of een geinige unboxing.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:03 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
We mogen wel weer een update krijgen idd, beetje laks wel.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
En hoe zit het met het verhaal van die Ineke? Is dat nou waar of verzonnen?
Van een 9mm?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tis wachten tot ze een livestream op gaat starten met een Q en A of een geinige unboxing.
Echt abject om geweld zo goed te pratenquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Al besproken. Richard kon het niet kon verkroppen dat hij in een man op man gevecht verloor van die PoolGod. Alleen de echte mietjes grijpen dan naar wapens
Als je elkaar dan toch zo naar het leven staat is er niks beters dan een ouderwets robbertje knokken. Daarna de hand erop en een biertje doenquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Echt abject om geweld zo goed te praten
Noe zullen we dan maar een datum prikken ouwe boktor.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je elkaar dan toch zo naar het leven staat is er niks beters dan een ouderwets robbertje knokken. Daarna de hand erop en een biertje doen
Helaas is Richard geen echte man
#freeRichardquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Blijkt wel weer dat die arme man tot waanzin is gedreven, paarden zwaar toegetakeld, zware fysieke mishandeling, oproepen om zijn dochter te verkrachten. Nou ik denk dat de al dan niet rijdende rechter wel tot oordeel komt dat er een ernstige strafvermindering op zijn plaats zal zijn.
Intimidatie werkt niet zo goed als je het lichaam hebt van een aardappel met ledematen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je elkaar dan toch zo naar het leven staat is er niks beters dan een ouderwets robbertje knokken. Daarna de hand erop en een biertje doen
Helaas is Richard geen echte man
Ja.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:28 schreef Jahr00n het volgende:
Weten we al wat voor wapen er is gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |